Ik gok smokkelen, maar dat ga je niet lukken. Ze hielden vorig jaar ook steeds tassencontrole bij de ingang vanaf de campin.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:41 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
tuurlijk boeiend! nu moet ik verder lopen om me wijn te halen uit de tent als we er weer doorheen zijn
staat niks op de site wat je wel en niet mee mag nemen naar het festivalterrein, weet dus niet of ik me pakken wijn moet smokkelen of niet
wijn mag je mee nemen in pakken naar het campingterrein en die controle stelt niet zoveel voor, is me nog altijd gelukt om pakken naar binnen te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gok smokkelen, maar dat ga je niet lukken. Ze hielden vorig jaar ook steeds tassencontrole bij de ingang vanaf de campin.
Als student zijnde: 19 Euro (retour)quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef GertJ het volgende:
Weet een van jullie wat een treinkaartje kost vanaf Rotterdam?
Ik kan hier namelijk niks over vinden op de site van de NS
Vertel eens wat nieuws.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
Het is kutweer dit weekend
En weet je toevallig ook wat het kost als je geen OV hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als student zijnde: 19 Euro (retour)
Mits je een OV hebt dat geldig is tot Roosendaal.
Veel duurder.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:38 schreef GertJ het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook wat het kost als je geen OV hebt?
Twee nachten? vrijdag op zaterdag is er maar 1?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:49 schreef Aventura het volgende:
Nog 2 daagjes..ik ga trouwens pas zaterdagmorgen heen. Geen zin om 2 nachten met een tentje in de regen te staan
Het is vrijdag, zaterdag en zondag hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef dunc het volgende:
[..]
Twee nachten? vrijdag op zaterdag is er maar 1?
Het zou zaterdag en zondag toch weer beter weer worden?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
Het is kutweer dit weekend
Heej, ik ook.quote:Ik ga ook donderdagavond, ze zeggen wel dat dat niet kan, maar vorig jaar ook gedaan, met een hele zooi mensen voor de ingang gestaan, was erg gezellig.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:12 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hé volgens BRT word het dus wel mooi weer hoor! Je moet echt op de belg kijken dat scheelt 4 graden en een plas water!!!!
Oh btw weet iemand hoeveel kaarten er nu verkocht zijn??
dat suxxx best wel, mjah wij vertrekken nu waarschijnlijk rond een uur of 6 smorgens vrijdagquote:OPENINGSUREN
Onze camping is OPEN van vrijdag 25 juni 09.00u tot maandag 28 juni 12.00u.
Op maandagmiddag 28 juni moet de camping onherroepelijk ontruimd zijn.
We aanvaarden geen enkel excuus, sorry!
Het heeft GEEN zin om reeds op donderdag 24 juni naar het metalmekka DESSEL af te zakken. De camping blijft gesloten
WIldkameren is verboden en wordt beboet.
De campings zijn dag en nacht geopend !.
Anders hebben we pech en de zo gewilde modderquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het WORDT gewoon mooi weer verdomme!
Ik denk zomaar dat 95% van de graspoppers voetbal echt geen schurft kan schelen , zeker niet als er een band speelt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:51 schreef AirRaidSiren het volgende:
de hamvraag: hoe kunnen we NED-SWE volgen zaterdag? zou er iemand een tv bij zich hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |