CSI anyone?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:24 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind al die stand-alone episodes niet leuk :/
Ik wil een rode draad door het hele seizoen heen, of je nu episode 4 eerst kijkt en daarna episode 3. Het maakt eigenlijk geen moer uit. En die credits zuigen nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar er is gewoon te weinig tijd in een aflevering om het maximale eruit te halen qua verhaal vind ik.
Ligt het aan mij of zijn de afleveringen tot nu toe allemaal een stukje korter dan voorheen. Deze was krap 41 minuten en vorige weken maar net 39 minuten... (op de dubbele aflevering na natuurlijk) Terwijl we normaal toch altijd wel rond de 44 zaten
lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Deed die ene vrouw een poging Nederlands te spreken? Er kwam idd geluid uit d'r mond, maar niet meer dan datquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:57 schreef Quickbeam het volgende:
Het nederlands dat gebruikt weg was ronduit hilarisch. " GRGRGR GSGJDK JGKD GDF G " kijk ik spreek nederlands. En die namen Katrina en Claus!
Hey verdraaid, heb het ook ff teruggeluisterd, volume wat hoger en dan is het wel redelijk te verstaan. Wat Sydney en Eric er later van maken, klinkt echt voor geen meterquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:46 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Ik heb 7 keer "gespoeld". Ze tracht: "het is grappig. begrijpt u? vertel hen het is grappig" te zeggen.
ach ja, Amerikanen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Ja idd, ik kon er zelf ook niets van maken. En ik ben nu hier in de States sinds een maand ofzo en er zijn al mensen op mij afgekomen die zeggen "ah, ich spreche ein bischen deutsch" terwijl ik mijn Holland retrojack van 1974 aanheb. Of Amerikanen denken dat Amsterdam het land isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:01 schreef dapluiz het volgende:
Deed me een beetje aan die friends aflevering denken, "jij hebt sex met ezels"
Alleen was daar het accent beter
En idd, nederlanders worden weer neergezet als duitsers, je zou denken dat ze een beetje hun huiswerk kunnen doen daar.
Pardon?! Welke aflevering heb jij gezien dan?!?! Ik vond het weer genieten! Strak verhaal! Alles strak!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:50 schreef Zhenar het volgende:
Vond de laatste aflevering wat sufjes. Ik wil weten welke 'plannen' Sloane en Jack aan het maken zijn (waar ze het in de Liberty Village aflevering over hadden).
Tja, het was zeker erg vermakelijk, maar ik vond het gewoon niet zo spectaculair als jij dat blijkbaar hebt ervaren. Gewoon een "we moeten een wapen en wat informatie verkrijgen van de bad guys" verhaaltje; niet bijzonder 'strak' in mijn ogen. Het leukste waren de Sydney/Sloane conflicten, maar dat was verder niet erg verrassend; gewoon de status quo benadrukken. Als Sloane (of Jack of iemand anders) nu eens iets echt evils zou doen...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon?! Welke aflevering heb jij gezien dan?!?! Ik vond het weer genieten! Strak verhaal! Alles strak!
Het begint eindelijk weer op stoom te komen!
De laatste 2 eps zijn geniaal!
Kan niet wachten op volgende week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vanavond kijk ik de volgende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |