SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door khazad op 25-05-2004 23:58:44 ]"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2004 23:16 schreef Tokus het volgende:
ik vond het een teleurstellend einde van seizoen 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 'slechteriken' hebben altijd een heel uitgebreid plan, waarbij het hoort dat ze bijna dood gaan, iedereen zoveel mogelijk helpen en daarna iedereen kunnen verrassen door aan de andere zijde te staan.
Ik ben benieuwd hoe ze met zo weinig hoofdrolspelers volgens jaar nog iemand kunnen vinden die een dubbelspion is.
Wat?? Was Sydney al die tijd de mastermind achter alles?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef Sark het volgende:
he khazad ff spoiler tags aan,Nou nou, zo'n spoiler was het niet, vooruit dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Hebben ze vast een of andere spannende gadget voorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:02 schreef Faith5321 het volgende:
wat een beetje vaag is als ze maskers op hebben hoe komen ze dan aan de stem en het perfecte accent...
Lauren heeft geen woord gezegd toen ze als Sydney vermomd was (alleen tegen Sark, maar die wist al dat het Lauren wasquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:02 schreef Faith5321 het volgende:
wat een beetje vaag is als ze maskers op hebben hoe komen ze dan aan de stem en het perfecte accent...
en juist voor die stem had Sydney een of ander apparaatje, en Lauren niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:09 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Lauren heeft geen woord gezegd toen ze als Sydney vermomd was (alleen tegen Sark, maar die wist al dat het Lauren was). Sydney heeft nogal een talenknobbel en kan prima het accent en de intonatie van Lauren kopieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval kan ik niet wachten tot het weer begint, maar het is nog niet bekend wanneer dat is, op de site van ABC staat dit "The next episode of Alias has not yet been scheduled. Please check back later. " Maar op diverse andere sites lees ik dat ze pas weer in januari 2005 gaan uitzenden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
WHOOOO! Het wordt echt te spannend gewoon![]()
Via het internet kan alles...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:30 schreef hydraulix het volgende:
Wow! Wist niet dat je het via internet kon volgen![]()
quote:Alias: het vervolg in 2004
Het tweede seizoen is voorbij. We bestuderen momenteel de aankoop van de derde reeks
Sounds like funquote:"I can tell you my mission statement: Go back to what works about the show," Abrams announces. "Go back to character first. Go back to Sydney and Vaughn as a relationship that you rooted for. Go back to Sydney and Jack as a conflict of parent and child. I don't want to say too much, because I don't want to give away where it's going, but go back the dynamics that made the show absolutely function. The irony is that I felt the show was at its best.. when SD-6 existed and that's sortta the biggest hint that I will give in that storyline."
Seizoen 1 en 2 zijn top. Seizoen 3 is wat teleurstellend, maar de schrijver van de serie heeft beterschap beloofd voor seizoen 4quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:50 schreef BMH het volgende:
Vanaf gisteren is de DVD box van season 2 in de winkels te verkrijgen! Meteen gekocht. Ik heb alleen season 1 + de eerste 2 episodes van s2 nog maar gezien, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat.
De eerste 2 episodes waren lekker rustig vergeleken met het eind van deel 1.
Ik dus ook niet en ik dacht dat Bol.com hem op de release dag zou leverenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:59 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb mijn tweede seizoen op DVD nog steeds niet binnen :/
quote:Beste CloudStrife,
Onlangs heeft u de DVD "Alias 2: 1-22 (6DVD)" bij ons besteld
(bestelnummer #).
Onze leveranciers hebben echter laten weten dat dit artikel
een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw
bestelling rond 13 augustus zult ontvangen. Onze
excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Daar kom je vanzelf achter als je season 3 bekijktquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Ja, vorige week einde van seizoen 2 gezien, en seizoen 3 komt pas eind van de maand
Ik moet weten wat er gebeurt is
Regio 1 dan neem ik aanquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:32 schreef dapluiz het volgende:
September gloof ik
ja SO3 komt op 7 september op R1 uit, zal nog wel n tijdje duren zeker voordat ie hier uitkomtquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Regio 1 dan neem ik aan?
dat was echt n vette afleveringquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:21 schreef BMH het volgende:
Eergisteren 6 delen van alias Season 2 gezien. We waren van plan 2 delen te kijken, maar als er een deel als phase one voorbij komt dan zit je nu eenmaal vastgeplakt aan je stoel.
wist ik niet, zometeen es proberenquote:"There is a true hidden easter egg on Disk 5 of the Alias Season Three DVDs. On Disk 5, go to the BONUS menu. There is only one item - the clip from the Paley festival. Push the 'up' arrow on your remote or DVD player 5 or 6 times and a Rambaldi symbol will illuminate in the lower right-hand corner. Push 'play' and you'll hear Jennifer Garner's thoughts on Sydney in season 3."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb zelf t stukje niet gelezen, wil eigenlijk niet weten wat er gebeurd
bronHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
ja dat mag ik toch hopen, dat niet alles wat er in t vierde seizoen gaat gebeuren staat samengevat in dit kleine stukjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:20 schreef dapluiz het volgende:
Tis vrij cryptisch, en alias kennende zal er wel veel meer gebeuren als in dat ene stukje
dat duurde bij mij ook zo lang, echt irritant. op 30 augustus besteld, vorige week pas binnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Grrr heb mn S3 dvdbox nog steeds niet binnen, al een paar weken geleden besteld bij dvdsoon
pfff dan heb ik nog wel een paar weken te gaan als het net zo lang duurt als bij jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat duurde bij mij ook zo lang, echt irritant. op 30 augustus besteld, vorige week pas binnen![]()
irritant hequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
pfff dan heb ik nog wel een paar weken te gaan als het net zo lang duurt als bij jou.
Ik begin bijna Alias/Jennifer Garner afkickverschijnselen te krijgen
Enorm irritant, vooral met zo'n enorme cliffhanger aan het eind van S2quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
irritant he
Ben echt wel benieuwd naar seizoen 4, can`t waitquote:ABC Teams 'Alias' with 'Lost' for Midseason
(Tuesday, November 16 02:02 PM)
LOS ANGELES (Zap2it.com) "Desperate Housewives" has become a runaway hit for ABC this season in the Sunday timeslot formerly occupied by "Alias." That's created a bit of a dilemma -- albeit one any network would like to have -- when it came to finding a new home for the spy series.
ABC will solve that problem by pairing "Alias" with its other freshman smash, "Lost," on Wednesday nights beginning Jan. 5. Both shows are executive produced by J.J. Abrams, and ABC Entertainment president Stephen McPherson is hoping that link will help "Alias" break beyond its cult-show status in the ratings.
"When we made the strategic decision this fall on 'Alias,' we only hoped to be in the situation we find ourselves in today," McPherson says. "'Lost' provides a terrific platform for 'Alias'' new season. Not only do both shows have similar audience profiles ... but they also share J.J.'s unique sensibility. This is a great two-hour block of programming
Alias" will open its fourth season with a two-hour premiere at 9 p.m. ET Wednesday, Jan. 5. ABC is sticking to its plan to air the show without repeats through the rest of the season, which would put its season finale near the end of May sweeps.
nog een maandje of 9, als t goed is.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:20 schreef MociN het volgende:
Alias! Hele goede serie. Ben momenteel bezig met het bekijken van seizoen 3. Is ook weer heel goed. Maar ja, moet zometeen wel errug lang gaan wachten op seizoen 4!
Dan mag Alias het opnemen tegen American Idols!quote:Vanaf 5 januari 2005 wordt Alias op woensdag avond uitgezonden, samen met "Lost"
Ik voorspel dat het dit keer wél een groot succes wordt, vooral omdat er waarschijnlijk na een maand geen aflevering meer te zien is en omdat 2 dagen maal 4 weken 8 afleveringen zijn en er dus geen compleet seizoen wordt uitgezonden..quote:Komt 'Alias' nog een keer terug?
Ja, in januari gaan we elke woensdag- en donderdagavond afleveringen van Alias uitzenden op Veronica. De programmering van februari en verder is nog niet bekend.
*topic kick*quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:21 schreef Timo20 het volgende:
hier een voorproefje van Alias Season 4
dat meen je nietquote:Op maandag 20 december 2004 14:00 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd hoe de makers later op t seizoen of in een eventueel seizoen 5 omgaan met t feit dat Jennifer Garner zwanger schijnt te zijn. Althans: die geruchten doen de ronde.
Ben benieuwd
ik ben lid van de Jennifer Garner Yahoogroup waar dit was te lezen in een berichtje dat 1 van de members postte:quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat meen je nietHeb je een URL waar deze geruchten staan???
die link die in dit berichtje staat, werkt bij mij overigens niet...quote:this wot it says on the edge scandle
heres the link: http://www.theedge.co.nz/news.aspx?SectionID=16&ArticleID=99
There are serious baby rumours for JENNIFER GARNER and BEN AFFLECK.
Apparently, Jennifer is looking a little thick around the middle and she made an obvious move recently of covering up her stomach when she saw a photographer on the street. She has also been seen wearing a LONG, WIDE scarf which hides her belly!
je verzint t niet, iddquote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
Daredevil en Electra die samen een baby krijgen
en wellicht voor velen ook DE reden om naar Alias te kijkenquote:Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef dapluiz het volgende:
Maargoed, laten we het hopen van niet inderdaad, denk neit dat ze een zwangere sydney nog boeiende missies kunnen laten doen
Of ze moeten zich ineens meer op jack of vaughn gaan focussen maar dat lijkt me ook niet echt aangezien zij echt het middelpunt is van de serie
Dus ik kijk op teletekst, om 1 uur begint de 'nachtprogrammering', en om 5 uur plotsklaps Alias! Dit is wel de meest geniale programmering die ik ooit gezien heb!quote:Komt 'Alias' nog een keer terug?
Ja, vanaf 5 januari gaan we elke woensdag- en donderdagavond afleveringen van Alias uitzenden op Veronica, late night (let op! De juiste uitzendtijd is rond 05.00 uur, in plaats van de tijd die in de gidsen vermeld is. Kijk voor de precieze gegevens op teletext).
Zijn ze geschift daar of niet?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:38 schreef SuperSiem het volgende:
Haha, dit is echt te briljant om waar te zijn!
[..]
Dus ik kijk op teletekst, om 1 uur begint de 'nachtprogrammering', en om 5 uur plotsklaps Alias! Dit is wel de meest geniale programmering die ik ooit gezien heb!Als je twee jaar geleden Alias keek, sta je natuurlijk met liefde om 5 uur op om te kijken hoe het verder ging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Tja, maar om dan maar ff op de reset knop te drukken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:46 schreef khazad het volgende:
De vorm is idd sterk veranderd, maar dat was ook wel nodig denk ik. Seizoen 3 was niet zo'n super succes.
Ow, wist niet dat ik het aan het afkraken wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Tsjoooooooongejonge mensen. Ik moet dan de aflevering nog zien vanavond, maar wat zijn jullie gelijk alweer negatief. Het ontgaat jullie toch hoop ik niet dat er nog 20 afleveringen moeten komen dit seizoen en dat het dus idioot is om de serie gelijk zo af te schrijven. Mag het misschien even de kans krijgen om op gang te komen
Stelletje prototype klaag Hollanders!
Wacht maar tot je het ziet. Elke Alias fan zal teleurgesteld zijn. De serie hebben ze zo aangepast dat ze hopen meer kijkers te trekken (en dat hadden ze, +/- 15 miljoen dankzij lead-in Lost met 22 miljoen). Men raffelt zaken als Rambaldi af, de laatste scene van seizoen 3 wordt ook ff vlug weggewerkt waar geen reet van klopt etc. etc.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Tsjoooooooongejonge mensen. Ik moet dan de aflevering nog zien vanavond, maar wat zijn jullie gelijk alweer negatief. Het ontgaat jullie toch hoop ik niet dat er nog 20 afleveringen moeten komen dit seizoen en dat het dus idioot is om de serie gelijk zo af te schrijven. Mag het misschien even de kans krijgen om op gang te komen
Stelletje prototype klaag Hollanders!
Nou, het begin van seizoen 4 vond ik anders ook niet echt geweldig. Alle "onverwachte" wendingen waren nogal erg cliche. De samenstelling van het team, de samenwerking met Sydney's zus, dat haar zus op het eind er ook nog 's bij komt, etc. Alles was zooo voorspelbaar. En spannend werd het nergens.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het ziet. Elke Alias fan zal teleurgesteld zijn.
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nou, het begin van seizoen 4 vond ik anders ook niet echt geweldig. Alle "onverwachte" wendingen waren nogal erg cliche. De samenstelling van het team, de samenwerking met Sydney's zus, dat haar zus op het eind er ook nog 's bij komt, etc. Alles was zooo voorspelbaar. En spannend werd het nergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll on aflevering 3
lekker faxen heel de dag echt genot
Dit moet van de ABC monkeys (tv-zender), omdat ze meer kijkers willen. Er moeten meer gesloten afleveringen zijn, waarin men achter een schurk moet die voor het einde van de aflevering gepakt moet worden. Ik lieg niet. Michael Vartan heeft dat zelf gezegd in een interview. Verwacht dus weinig continuteit.quote:Ik las ergens de opmerking 'bad-terrorist-of-the-week-idee', maar dat gebeurd toch niet.
Ja, en? Dat hoeft toch niet per defenitie slecht te zijn? Het is nog altijd Alias hoor! En bovendien zijn er nu een paar nieuwe top producers bij gekomen (o.a. Jeffrey Bell, ex-Angel) dus ik zou als ik jou was niet te zwart kijken. Het komt echt wel goedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:45 schreef CloudStrife het volgende:
Dit moet van de ABC monkeys (tv-zender), omdat ze meer kijkers willen. Er moeten meer gesloten afleveringen zijn, waarin men achter een schurk moet die voor het einde van de aflevering gepakt moet worden. Ik lieg niet. Michael Vartan heeft dat zelf gezegd in een interview. Verwacht dus weinig continuteit.
precies, plus halverwege het seizoen gaat er altijd een beetje een langer plot achter lopen, maar het gaat niet meer zo álleen te volgen door echte fans seizoen worden. zodat ook nieuwe kijkers het kunnen volgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, en? Dat hoeft toch niet per defenitie slecht te zijn? Het is nog altijd Alias hoor! En bovendien zijn er nu een paar nieuwe top producers bij gekomen (o.a. Jeffrey Bell, ex-Angel) dus ik zou als ik jou was niet te zwart kijken. Het komt echt wel goed
Je moest de grote Alias forums maar niet lezen. 80% vond het zuigen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:24 schreef Faith5321 het volgende:
[..]
precies, plus halverwege het seizoen gaat er altijd een beetje een langer plot achter lopen, maar het gaat niet meer zo álleen te volgen door echte fans seizoen worden. zodat ook nieuwe kijkers het kunnen volgen.
Dat zegt genoeg.quote:Sloane: "Remember when I had your wife killed Dixon?"
Dixon: "Yep, as revenge for me killing your wife. Good times."
Sydney: "That reminds me how sad I was when Sloane had Danny killed."
Jack: "Were you more sad about that or when I had your mom killed?"
Syd: "I guess Danny was sadder, only cause as far as I know, Danny wasn't planning to have me killed like Mom was."
Vaughn: "Hey, remember when I found out Syd's mom killed my dad?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vijfhonderd stuks
Zonde! Kijk gewoon die eerste drie seizoenen, het is het echt waard! Verder is het APO, niet APUquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben halverwege seizoen afgehaakt vanwege de pauperige uitzendingsschema's in Nederland, maar besloot om maar weer te gaan kijken nu seizoen 4 is begonnen. Vond het wel weer een leuke aflevering; in ieder geval makkelijk om in te komen voor iemand die het voorafgaande verhaal had gemist. Weet verder nog niet wat ik er van moet denken; dat APU is best grappig, als je bedenkt dat het een (dit keer echte) kopie is van SD6. 'back to the beginning' zeg maar.
quote:Dit moet van de ABC monkeys (tv-zender), omdat ze meer kijkers willen. Er moeten meer gesloten afleveringen zijn, waarin men achter een schurk moet die voor het einde van de aflevering gepakt moet worden. Ik lieg niet. Michael Vartan heeft dat zelf gezegd in een interview. Verwacht dus weinig continuteit.
'quote:Op maandag 3 januari 2005 20:01 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zijn ze geschift daar of niet?
5 uur snachts. Ze denken natuurlijk: rond dat tijdstip is er niets op TV, behalve reclames of geile advertenties, dus iedereen zal Alias wel gaan kijken.
Ik kots op die SBS Broadcasting groep
Wat een amateurs en stelletje randdebielen zitten daar.
en daar gaat ze natuurlijk achter komenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:57 schreef Faith5321 het volgende:
ik mis sark snik. vond afl 3 wel leuk, alleen nadia is scary als ze kwaad is, als ze er ooit achterkomt dat er tegen dr gelogen is.....
Tss! alsof vrouwen de programmering niet goed zouden kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
'
Vast een zooitje vrouwen daar dat over de programering gaat.
Altijd mutisg.
Laten wij met FOK! een eigen tvzender oprichten en daar allemaal goede series uitzenden op normale tijden.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:37 schreef Faith5321 het volgende:
[..]
Tss! alsof vrouwen de programmering niet goed zouden kunnen maken.
Inderdaad, het meeste trieste tijdstip dat er bestaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:22 schreef existenz het volgende:
Welke mongool heeft trouwens verzonnen om Alias afleveringen uit te zenden om 05:00 op Veronica?
Zie:
donderdag 13 januari
Veronica 00:25-01:15 Angel
Veronica 01:15-05:00 Nachtprogrammering: Mobile Dreams
Veronica 05:00- Alias
Ja en nee.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Fijne aflevering die 4x04Jeffrey Bell laat gelijk effe zien dat ie een top producer/schrijver/regisseur is
Leukste aflevering tot nu toe
Alias heeft het 3 seizoenen uitgehouden zonder afsluiting van iedere aflevering. Het is misschien commercieel gezien wel slim om de afleveringen af te sluiten, maar ze doodden daarmee wel de ziel van de serie. Alias trok me juist zo aan omdat het anders was. De 3 seizoenen tot nu toe zijn zo ongeveer 1 doorlopend verhaal. Ik snap dat men bij ABC meer kijkers wil trekken, maar ik hoop maar dat ze inderdaad van plan zijn om toch een verhaal te gaan beginnen als ze wat verder in het seizoen zijn en op dit moment vrees ik van niet. Het zijn leuke aflevering, maar ik mis gewoon de Alias-feel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:51 schreef Zhenar het volgende:
De eerste seizoenen van Alias waren niet te volgen als je niet vanaf het begin keek; elke week ging verder waar de vorige aflevering ophield. Ik vind het een hele goede zet dat ze nu wat seriëler te werk gaan ("bad guy of the week"), want zo kunnen ze tenminste nieuwe kijkers vangen. Zonder deze aanpak zouden ze namelijk binnen no-time gecancelled worden. Nu kunnen ze nieuwe mensen vangen en halverwege het seizoen een story-arc opzetten. Commercieel gezien heel erg slim.
CSI anyone?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:24 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind al die stand-alone episodes niet leuk :/
Ik wil een rode draad door het hele seizoen heen, of je nu episode 4 eerst kijkt en daarna episode 3. Het maakt eigenlijk geen moer uit. En die credits zuigen nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar er is gewoon te weinig tijd in een aflevering om het maximale eruit te halen qua verhaal vind ik.
Ligt het aan mij of zijn de afleveringen tot nu toe allemaal een stukje korter dan voorheen. Deze was krap 41 minuten en vorige weken maar net 39 minuten... (op de dubbele aflevering na natuurlijk) Terwijl we normaal toch altijd wel rond de 44 zaten
lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Deed die ene vrouw een poging Nederlands te spreken? Er kwam idd geluid uit d'r mond, maar niet meer dan datquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:57 schreef Quickbeam het volgende:
Het nederlands dat gebruikt weg was ronduit hilarisch. " GRGRGR GSGJDK JGKD GDF G " kijk ik spreek nederlands. En die namen Katrina en Claus!
Hey verdraaid, heb het ook ff teruggeluisterd, volume wat hoger en dan is het wel redelijk te verstaan. Wat Sydney en Eric er later van maken, klinkt echt voor geen meterquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:46 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Ik heb 7 keer "gespoeld". Ze tracht: "het is grappig. begrijpt u? vertel hen het is grappig" te zeggen.
ach ja, Amerikanen...
Ja idd, ik kon er zelf ook niets van maken. En ik ben nu hier in de States sinds een maand ofzo en er zijn al mensen op mij afgekomen die zeggen "ah, ich spreche ein bischen deutsch" terwijl ik mijn Holland retrojack van 1974 aanheb. Of Amerikanen denken dat Amsterdam het land isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:01 schreef dapluiz het volgende:
Deed me een beetje aan die friends aflevering denken, "jij hebt sex met ezels"
Alleen was daar het accent beter
En idd, nederlanders worden weer neergezet als duitsers, je zou denken dat ze een beetje hun huiswerk kunnen doen daar.
Pardon?! Welke aflevering heb jij gezien dan?!?! Ik vond het weer genieten! Strak verhaal! Alles strak!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:50 schreef Zhenar het volgende:
Vond de laatste aflevering wat sufjes. Ik wil weten welke 'plannen' Sloane en Jack aan het maken zijn (waar ze het in de Liberty Village aflevering over hadden).
Tja, het was zeker erg vermakelijk, maar ik vond het gewoon niet zo spectaculair als jij dat blijkbaar hebt ervaren. Gewoon een "we moeten een wapen en wat informatie verkrijgen van de bad guys" verhaaltje; niet bijzonder 'strak' in mijn ogen. Het leukste waren de Sydney/Sloane conflicten, maar dat was verder niet erg verrassend; gewoon de status quo benadrukken. Als Sloane (of Jack of iemand anders) nu eens iets echt evils zou doen...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon?! Welke aflevering heb jij gezien dan?!?! Ik vond het weer genieten! Strak verhaal! Alles strak!
Het begint eindelijk weer op stoom te komen!
De laatste 2 eps zijn geniaal!
Kan niet wachten op volgende week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vanavond kijk ik de volgende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:44 schreef dapluiz het volgende:
Weinig animo voor Alias meer zo te zien ?
gister eindelijk E11 gekeken, was wel weer een leuke aflevering, niet echt veel vooruitgang maar gewoon leuk
Verder kwam me datNiet in Alias, wel eerder ergens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:41 schreef Roa het volgende:
[..]
Niet in Alias, wel eerder ergens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Bevalt serie 3 een beetje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:35 schreef BMH het volgende:
Nog 3 afleveringen, dan ben ik alweer door mijn Season 3 dvd box heen. Gelukkig heb ik de eerste 10 eps van Season 4 alweer binnen
![]()
Na alle slechte dingen die ik erover heb gehoord, valt het me eigenlijk allemaal wel mee.quote:
Dat is Anna Espinosa van K-Directorate (seizoen 1).quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:48 schreef danni het volgende:
oMdat ik een aantal afelevringen heb gemist en niet zo goed ben
in het onthouden van namen... In seizoen 4 (of einde seizoen 3) komen ze erachter
dat een negroïde vrouw (agent bristow zwoor haar te vermoorden ooit) nog in leven is.
Wie is deze vrouw? Is dat niet dezlfde dubbelgangster dat bij haar thuis woonde in seizoen 2
en daarna 2 keer werd neergeschoten en toch verdween?
Ik dacht toch echt dat dat meisje niet veel later wel werd 'gedood' toch!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:44 schreef dapluiz het volgende:
Marshall in actie!Cliffhanger kon ook niet echt, omdat deze episode in eerste instantie als episode 16 uitgezonden zou wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Man, als het al gebeurd is het in 2008 ofzo. Seizoen 2 is hiernog niet eens uitgezondenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef detulp050 het volgende:
Iemand enig idee wanneer serie 4 wordt uitgezonden in Nederland![]()
Ik kon door de spoilers het bos niet meer zien
Ik denk dat het gaat over de laatste aflevering, waarin Syd en Will hun eigen rogue mission uitvoeren! Hij was mooi!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:33 schreef danni het volgende:
Hebben jullie het over die aflevering met dat zusje en haar wees-verleden?
Erg goed gedaan inderdaad
Ze deed me denken aan een Natalie Portman. Waarom weet ik niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:22 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ehhh... Je hoeft niet te kijken hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef danni het volgende:
Mmmmm... Ik vond 4x12 - the orphan, veel leuker..
Ik vind seizoen 4 een zeik-seizoen. Begin allemaal heel kalmpjes, net
goede tijden slechte tijden
4x13 was ook zo'n saaie: "Ohhh.. ik word levend begraven.."
"maar.. maar.. wacht! eureka, je hebt me gebeld op je gsm, dus ik kan je
traceren! " (andere superspionnen: ) "marshall? kan dat? is dat ééééécht
mogelijk?"
kutserie.....
seizoen 2 en 3 vond ik persoonlijk nog wel het leukst..
Ik vind Alias een hele goeie seriequote:Op zaterdag 9 april 2005 05:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ehhh... Je hoeft niet te kijken hoor!
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
De nieuwe ep was weer mooi!Het gaat echt de goede kant op nu; lekkere intrige en een aantal langlopende verhaallijnen!
Zeker goede aflevering. Lekker spannend en het Alias gevoel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd naar het vervolg...Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Het wordt op woensdag uitgezonden op ABC, in de Verenigde Staten dus. De meeste hier verkrijgen het op een manier waar ik volgens de regels van Fok! niet verder op in mag gaanquote:
flink wat gore ook.. al zie je niet dat x, y de hersens inpant.quote:
SPOILER
Uhm, allereerst, spoilers kan je doen door [ spoiler ] [/ spoiler ] tags te gebruiken (zonder spaties)quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:49 schreef danni het volgende:
Alias 4x16 (pom-pom smile) !!
aother mister sloan(lol)
[..]
flink wat gore ook.. al zie je niet dat x, y de hersens inpant.
en natuurlijk weer die lieve dochter.. "ik geloof in je pap."
En wat ik niet begrijp is dat die ene wat gezette gast (collega van micheal vaughn)
een rol moet spelen dat kansloze toespelingen doet naar .. (dochter van
sloan) toe
En is .. (moeder van sidney) nu echt "slit", of wat ?![]()
ja sorry ik onthoud al die namen niet zo..
Dankjewel, ik maakte me al drukquote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hmm, de namen zijn als volgt:
Sydney Bristow,Michael Vaughn, Eric Weiss, Arvin Sloane, Jack Bristow, Marshall Flinkman, Marcus Dixon, Irina, Katya (en Elena) Derevko, Nadia Santos
Dat jullie het wel even goed spellen/schrijven :-)
Sloane heerschte ouderwets de laatste ep!quote:Op maandag 25 april 2005 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
4x16 was weer ouderwetsch zwaar heerschendAlias zit weer in de hoogste versnelling. EINDELIJK
"You simple minded dilettante!!"Sloane
En natuurlijk:Rambaldi <o>
Ok van thriller drama hou ik wel van. Plotwendingen vind ik helemaal vetquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef Roa het volgende:
Nee, het is geen politieserie. Het is een actie/thriller/drama achtige serie. Moeilijk in te delen, in ieder geval moet je bij het eerste en verruit beste seizoen beginnen! Het is gewoon erg spannend, zeer coole plotwendingen, erg orgineel, gewoon erg goede serie.
Ja der lopen inderdaad wat draadjes wat betreft het mysterie (Rambaldi).quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ok van thriller drama hou ik wel van. Plotwendingen vind ik helemaal vet
Is het ook een beetje mysterieus dat je moet denken of niet?
Ja, George was echt goed daar. Net zoals...crap...naam kwijt...die gast van Division in seizoen 3, ohja, Ryan Chapelle. Mjah, je hebt wel een punt, in 24 ben je af en toe zelfs bang dat ze Jack (Bauer, Jack populaire naam, in Lost ook al..) laten sterven, in ieder geval betekend een hoofdrol daar niets. Maar Jack in Alias zie ik inderdaad ook nog niet doodgaan. Nu vind ik Jack ook wel 1 van de betere karakters, net zoals Sloan. Ze zijn wel te vergelijken kwa een wat slechter 4e seizoen trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja der lopen inderdaad wat draadjes wat betreft het mysterie (Rambaldi).
Wat betreft de 24 en Alias vergelijking. Die wordt echt heel vaag gemaakt, toevallig beide bijna klaar met het vierde seizoen. 24 en Alias lijken in vele opzichten echt wel op elkaar. Het zijn ook de enige twee series op de Amerikaanse tv met suspense. Alias zou nog spannender zijn als je het gevoel had dat elk hoofdpersonage elk moment neergeknald kon worden. Met al die missies weet je dat het overleven.
Neem nu Jack die besmet lijkt te zijn. Die zal het echt wel overleven. Nee, dan was de besmetting van George Mason in 24 veel en veel beter. Much more drama.
Flink wat drama in ep 18, Jack laat zijn gevoelige kant zien na een prachtige onverwachte twist. En Alias heeft met Sonia Braga weer een pracht van een schurk erbij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef CloudStrife het volgende:
Neem nu Jack die besmet lijkt te zijn. Die zal het echt wel overleven. Nee, dan was de besmetting van George Mason in 24 veel en veel beter. Much more drama.
lees:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef BMH het volgende:
Alias word steeds minder. Vooral de acteurs forceren de show. Niemand gaat dood!! Die zus van Sydney is volkomen nutteloos. Sloane's personage is helemaal uitgemolken en jack is voorspelbaar geworden.
De serie MOEST gewoon stoppen na seizoen 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. <0>I love it when a plan comes together !
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Man, als het al gebeurd is het in 2008 ofzo. Seizoen 2 is hiernog niet eens uitgezonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een redelijk zwak begin is dit 4e seizoen nu eindelijk weer zoals het Alias betaamt: GENIAAL GOED.
Op naar de finale!lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season 5 is zekermaar ik vind dat die stomme nadia er maar uit moet, in het begin van het seizoen moesten we Sark, Irina en Lauren inruilen voor Nadia, wat was dat een fout.
Seaons 5 weer sterk maken
Breng Lauren terug ( clone )
Meer Sark (eigen story line
Dit wil ik zien
If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat dat Sark er niet in zit, mijn fovo character, wat lult imdb dan
"Alias" playing "Julian Sark" in episode: "Before the Flood" (episode # 4.22) 25 May 2005If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar season 5!lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kamp, maar das gewoon omdat dat zo outrageous is dat ik haast hoop dat het waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijne cliff, sprng van mijn stoel en had 5 minuten kippenvel...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Zo kort?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:56 schreef kwakveense het volgende:
fijne cliff, sprng van mijn stoel en had 5 minuten kippenvel...
Preciesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:08 schreef CeeJee het volgende:
GVD JJ Abrams, een half seizoen is Alias shit en net als het weer vanouds goed wordt is het weer voorbij.
Cliffhanger
Nou, ik moet iderdaad ook zeggen dat toen Irena begon tegen Vaughn ik zoiets had van: kicke...wtf is Vaughn up to? Maar toen hij zelf begon dat hij al geen Vaughn heet, toen had ik opeens zoiets van ja....beetje flauw, want het wordt erg moeilijk om het geloofwaardig te maken dat hij al 4 jaar een rol speelt (ook toen Sydney 2 jaar vermist werd na seizoen 2...), daarbij vraag ik me af waarom hij dat doet, maar dat is natuurlijk de cliffhangerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:16 schreef Tokus het volgende:
ik vond het einde nogal teleurstellend. Ja leuk weer een cliffhanger, maar dat waar Vaughn mee aankomt vind ik jammer.
Mjah, aan de ene kant misschien wel, maar in Alias weet je dit nooit.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:52 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
waar denk je dat het naar toe gaat dan? Ik zie kansen (of ik wil de mogelijk negatieve uitkomst niet weten)
bovendien, Irina weet ervan, dus als Vaughn evil was, had ze er al lang wat aan gedaan, en had ze helemaal geen 'zegen' gegeven voor jeweetwel
dan was zijn vader dus denk ik ook geen vaughnquote:Op maandag 30 mei 2005 11:46 schreef dapluiz het volgende:
Het feit dat vaughn bij de CIA bleef terwijl syd weg was geeft wel aan dat zijn "missie" niet met haar te maken heeft, dus misschien is het wel een rambaldi of is hij lid van een rambaldi sekte oid ?
En ik ben dan ook heel benieuwd als hij niet vaugh is, hoe hij dan ze vader uit gaat leggen.
Ze hebben bij CTU geleerd hoe ze iets moeten bewaken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:11 schreef dapluiz het volgende:
Owwwwja, nu begint me er weer iets te dagen idd
En erg goed zijn er niet in nee
Dat geloofde we aan het einde van seizoen 3 ook. (ook bij 2 eigenlijk, maar seizoen 3 werd een drama) Ik geloof J.J. niet meer. Het Alias universum is verknalt. Er gaat ook nooit een hoofdrolpersonage dood, de relaties zijn fucked up (ik word echt moe van die Sloane, die had al 20x doodgeschoten moeten worden). Als een personage niet uitkomt, laat hem in een ziekenhuisbed liggen (Dixon). Die autocrash had ook helemaal niet gehoeven. Ze hadden het gewoon bij die mededeling kunnen houden, waarom een crash!? Rambaldi himself achter het stuur. Dat Rambaldi is toch ook een lachertje. Had wel verwacht dat J.J. wat beters kon verzinnen. En waarschijnlijk klopt er straks als je seizoen 1 enzo terugkijkt geen moer meer van. Heb het idee dat sommige schrijvers van Alias niet eens seizoen 1 en 2 gekeken hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Nou nou CloudStrife, zo slecht was het nu ook weer niet. Het is allemaal erg sterk opgezet voor volgend seizoen hoor. Ze gaan er ook heus wel op voortbreien.
Voor de rest is de circumference (grote rode bal water) je ontgaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef CloudStrife het volgende:
Heb het idee dat sommige schrijvers van Alias niet eens seizoen 1 en 2 gekeken hebben.
Tuurlijk, daar is ook alles meegezegd. De verhoudingen tussen de karakters is gewoon slecht. De hele vriendenkring van Sydney werkt met haar, inclusief haar vader en vriend. En het is sinds het begin dezelfde groep mensen, alleen Nadia is erbij gekomen. Al Sydney;s echte vrienden zijn dood of verdwenen. Alias durft ook niet één van de hoofdrolspelers te doden. Dat auto-ongeluk op het einde zal wel niet veel voorstellen. Ze overleven het vast wel. Totaal overbodig. Ja, mijn hart sloeg ook een hartslag over, maar verder niet. Iedereen schrikt daarvan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor de rest is de circumference (grote rode bal water) je ontgaan?Heel erg season 1-esque met al dat water wat uit die bal komt, toch ?
En dan hebben we ook nog Irina Derevko... hey hebben we die niet in season 2 gezien?
Alias is niet dood. Het Rambaldi verhaal is nog heel erg alive & kicking dat weet ik 100% zeker. Ik vermoed dat Vaughn er ook een onderdeel van is.
Ik zit nu al te smachten naar season 5
Geschreven vanaf stageplekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
tss, wat een negativiteit zeg. Je schrijft er zulke lange stukken over, dat je er ergens toch nog van houdt? :-)
De vader van vaughnquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef BMH het volgende:
En wie is de Sloane look-a-like?".
Nee hoor...er zitten gewoon 22 afleveringen in het seizoen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:56 schreef danni het volgende:
is 4x21 nou de laatste aflevering van seizoen-4 ??????
O ja!, stupid me (*slaat zich voor het hoofd), nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:39 schreef dapluiz het volgende:
Heb niet gezien dat Sark afgemaakt werd
Laatste wat ik me kan herinneren is dat hij het lichaam van Lauren wilde zien en daarna redde hij syd oid met een missie.
De moeder van syd die vermoord werd bleek achteraf een kloon te zijn geweest ja, de echte irina werd gevangen gehouden door haar zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So what's in store for the fifth season? ABC has released an official synopsis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronNothing lasts forever but the certainty of change
Gewoon bol.comquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef DJKoster het volgende:
Net mijn vakantiewerk afgesloten en recent een dvd-speler gekregen..
Zijn de eerste 2 seizoenen nog ergens verkrijgbaar? en zo ja? waar? Nederlandse ondertiteling?
Ik kan natuurlijk ook zelf zoeken, maar hier zitten de echte Alias-diehards![]()
oke, morgen maar eens bestellen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Gewoon bol.com
Kun je seizoen 1 t/m 3 bestellen.
quote:12. HET KISTJE, DEEL I
13. HET KISTJE, DEEL II
Oeh.. goed nieuws!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef sleddie het volgende:
Een laaste persbericht van Bueno Vista suggereert dat de DVD-box van het vierde seizoen al op 7 december 2005 in onze winkels ligt.![]()
![]()
![]()
Zie voor meer info over Alias: www.deserie.be of alias.deserie.be
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |