Iddquote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef Sinat het volgende:
Rel topic??
De meeste lui die ik in beide programma's zie, zijn de standaard Hollanders tussen de 20-25 met een gemiddeld IQ van 85.
Klopt.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef Sinat het volgende:
Rel topic??
De meeste lui die ik in beide programma's zie, zijn de standaard Hollanders tussen de 20-25 met een gemiddeld IQ van 85.
Dit ben ik niet helemaal met je eens, de mensen in Blik op de Weg zijn meestal gewone mensen. De mensen met een heel laag IQ zie je voornamelijk in dat programma waar mensen speciaal worden gefilmd en die dan nog zo dom zijn om nog slechter te rijden als dat ze normaal al doen. Een tijdje terug is er zelfs een ongeval gebeurd door zo'n mafkees.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef Sinat het volgende:
Rel topic??
Ik weet niet of de leeftijd klopt.. maar het IQ wel...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef Sinat het volgende:
Rel topic??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |