abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:59:35 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14663899
Wegmisbruikers was weer heerlijk deze week.. beste autoprogramma wat ik ken

Die BMW 200 km/h... rijbewijs kwijt
Seat Leon 170 km/h waar 80 mocht.. Rijbewijs kwijt. (En de man zat nog in proeftijd voor eerdere verkeersovertredingen, hoe dom kan je wezen.)
Ff snel chinees thuis brengen met een opel combi, meer dan 50 te hard binnen de bebouwde kom, rijbewijs kwijt.

The truth was in here.
pi_14663928
Alweer een Blik op de weg wannabee programma? .
... hier geweest te zijn!!!!
pi_14663959
Sommige mensen hebben blijkbaar nog nooit van verantwoordelijkheid gehoord.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14664068
ja ik vind dat programma ook heerlijk alleen jammer dat ik het heb gemist.
Deze programma's helpen iig wel bij mij, want moet toch zeggen dat ik een stuk minder hard rij als ik een auto zie waarvan ik niet kan zien wie/wat erin zit
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_14664132
klote dat het op dezelfde tijd komt als het journaal, kopspijkers en jensen
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  zaterdag 15 november 2003 @ 21:10:31 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14664182
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:05 schreef arexes het volgende:
Deze programma's helpen iig wel bij mij, want moet toch zeggen dat ik een stuk minder hard rij als ik een auto zie waarvan ik niet kan zien wie/wat erin zit
Dus je rijdt wel 50+ te hard als er niemand achter je zit?

Mij helpt het programma niet zo op mn rijgedrag, kom zelf ook niet boven de 50 te hard grens uit. Gewoon niet omdat ik mn rijbewijs wil behouden
Maar je ziet wel eindelijk eens dat mensen worden gepakt waarvan je op de weg denkt "Wat een mogool, dat ze die nooit eens pakken!"

The truth was in here.
pi_14664209
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:00 schreef WattaFakka het volgende:
Alweer een Blik op de weg wannabee programma? .
Maar dan zonder die beetweterige Leo de Haas.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14664211
Weer zo'n zwakke rip-off van al die andere programma's?
pi_14664222
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar dan zonder die beetweterige Leo de Haas.

Nee deze presentator is slim
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zaterdag 15 november 2003 @ 21:12:42 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14664235
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:11 schreef kibber het volgende:
Weer zo'n zwakke rip-off van al die andere programma's?
Neehee.. dit is zoals die andere programma's zouden moeten zijn.. niet alleen omdat het programma een uur duurt.
The truth was in here.
pi_14664361
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:05 schreef arexes het volgende:
Heb precies hetzelfde. Ik vertrouw nu geen enkele andere auto meer die ook maar een beetje bij me in de buurt blijft rijden
Maar dit soort programma's vind ik persoonlijk altijd leuk om naar te kijken. Elke week een soort samenvatting van extreme gevallen vop de weg
  zaterdag 15 november 2003 @ 21:23:55 #12
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_14664542
Wat een aansteller die presentator zeg...
117 waar je 100 mag. WOW! Levensgevaarlijk!!
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_14664737
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
idd

dan rijd er iemand 65 waar je 50 mag, en die kerel gaat helemaal uit z'n dak

heeft ie zelf wel een auto? bij mij in de stad rijd bijna iedereen zo hard als het rustig is

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_14665796
Dit is nog wel een leuk programma om te zien...

Maar ik heb laatst eens een keer Een Gevaar Op De Weg gezien

Ligt het aan mij of is het gewoon harstikke FAKE !?!? I
Wat een vreselijk programma is dat... ik kijk echt vol afschuw naar lui die met 140 over een 80 km weg gaan en dan nonchalant tegen de camera man zeggen dat hij geen gevaar op de weg is ...

En onderhand weet ie ook gewoon dat hij een camera in de auto heeft en dat hij op tv komt... Hoezo overdrijven?

Volgens mij is dat echt een No-IQ Incash programma en dat mag van mij geboycot worden...

When there is nothing left to burn
You have to set yourself on fire
pi_14665991
als ik eerlijk mag zijn: Ja ! , nee nee ik rij dus nooit 50+ km te hard alleen al omdat als ik gepakt word me rijbewijs kwijt ben en die is mij zo dierbaar maar een kilmotertje of 20/30 te hard s'avonds vind ik niet echt bijzonder ofzo zeker buiten te bebouwde kom of op de snelweg
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus je rijdt wel 50+ te hard als er niemand achter je zit?

Mij helpt het programma niet zo op mn rijgedrag, kom zelf ook niet boven de 50 te hard grens uit. Gewoon niet omdat ik mn rijbewijs wil behouden
Maar je ziet wel eindelijk eens dat mensen worden gepakt waarvan je op de weg denkt "Wat een mogool, dat ze die nooit eens pakken!"

pi_14666050
en het enige jammer van dit programma vind dat als ze een paar "wegmisbruikers" een cursus laten doen dat ze deze cursus zo ontzettend nep maken dat de persoon in kwestie er geen drol van leert.

volgens mij was het vorige week of de week daarvoor, waren een aantal mensen die snel afgeleid werden , moesten ze naar mensen kijken hoeveel vingers ze opstaken en gooide de een dummie zowat OP de auto, alsof je in het echt ook zo kijkt

zondag 16 november 2003 @ 01:04:31 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14669315
Overigs rij ik zelf.. als het avond of nacht is ook gewoon 150 op de A28 hoor
The truth was in here.
pi_14736970
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
hey bierbroeder, hoe is het man, . Lang niet gepraat!
Snijden maar
pi_15099219
Leuk programma
Vooral de manier waarop André van der Toorn het presenteert, erg leuk
Zometeen op sbs...
  woensdag 3 december 2003 @ 09:42:02 #20
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_15109119
wat een w00t die politie-agent zeg!

Lekker 150 over het fietspad om een motorrtijder te kunnen volgen .
En dan later deze man zonder schaamte een bekeuring geven .

pi_15206277
Nu op sbs, leuk!
pi_15207060
In principe vind ik het idee achter hte programme okay, maar tijdens het programma raak ik soms wel een flauw van die commentaren...

Voorbeeld:
Een brandweerauto moet naar een ongeval toe, politieauto volgt brandweer auto (met camara aan boord).
En die rit duurt acht minuten, in die tijd zijn er maar 3 noemenswaardige ongeregeldheden...
En toch presteert de presentator het om die 8 minuten compleet vol te lullen met belachelijke info...

"bedenk wel goed, het kan elk moment misgaan dames en heren"

"Hopelijk kan hij hier probleemloos over de kruizing, ja dat gaat goed"

"Hier geeft de brandweerauto weer gas, en loopt de snelheidsmeter op"

ja... ik heb ook ogen!

pi_15239965
Wegmisbruikers is gewoon veel beter dan blik op de weg, punt uit...
pi_15523596
Ik vind dit programma ook niet al te best. Vanavond zit ik het te kijken. Hoor je die aap op de achtergrond een bedrijf omschrijven... Een bedrijf dat zich bezighoudt met het vervoeren van post. TPG Post dus. "Hier gaat hij wel 14 Km/u te hard. Ook heeft hij iets gedaan wat helemaal niet mag..."
Als dan de camera op de bestuurder is gericht zegt de agent ook nog eens dat hij een bekeuring krijgt voor het niet dragen van de gordel. De bestuurder zegt dus dat hij daar een ontheffing voor heeft en dat klopt ook, hij kan hem alleen niet tonen, want die krijg je meestal niet mee als chauffeur. Hoor je die man op de achtergrond weer vertellen dat als je voor je beroep veel moet in- en uitstappen je een ontheffing kan krijgen en dat hij dat ook had moeten doen.

Als ze nou eens onderzoek zouden doen zouden ze dus weten en de agenten ook dat de TPG chauffeurs inderdaad een ontheffing voor hebben.

pi_15523665
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wegmisbruikers is gewoon veel beter dan blik op de weg, punt uit...
Zonder 'blik op de weg' geen 'wegmisbruikers'. Ik vind het allebei irritante programma's. En die presentator van 'wegmisbruikers' is echt een sneu figuur.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')