Die BMW 200 km/h... rijbewijs kwijt
Seat Leon 170 km/h waar 80 mocht.. Rijbewijs kwijt. (En de man zat nog in proeftijd voor eerdere verkeersovertredingen, hoe dom kan je wezen.)
Ff snel chinees thuis brengen met een opel combi, meer dan 50 te hard binnen de bebouwde kom, rijbewijs kwijt.
quote:Dus je rijdt wel 50+ te hard als er niemand achter je zit?
Op zaterdag 15 november 2003 21:05 schreef arexes het volgende:
ja ik vind dat programma ook heerlijk alleen jammer dat ik het heb gemist.
Deze programma's helpen iig wel bij mij, want moet toch zeggen dat ik een stuk minder hard rij als ik een auto zie waarvan ik niet kan zien wie/wat erin zit
Mij helpt het programma niet zo op mn rijgedrag, kom zelf ook niet boven de 50 te hard grens uit. Gewoon niet omdat ik mn rijbewijs wil behouden
Maar je ziet wel eindelijk eens dat mensen worden gepakt waarvan je op de weg denkt "Wat een mogool, dat ze die nooit eens pakken!"
quote:Maar dan zonder die beetweterige Leo de Haas.
Op zaterdag 15 november 2003 21:00 schreef WattaFakka het volgende:
Alweer een Blik op de weg wannabee programma?.
quote:Nee deze presentator is slim
Op zaterdag 15 november 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar dan zonder die beetweterige Leo de Haas.
quote:Neehee.. dit is zoals die andere programma's zouden moeten zijn.. niet alleen omdat het programma een uur duurt.
Op zaterdag 15 november 2003 21:11 schreef kibber het volgende:
Weer zo'n zwakke rip-off van al die andere programma's?
quote:Heb precies hetzelfde. Ik vertrouw nu geen enkele andere auto meer die ook maar een beetje bij me in de buurt blijft rijden
Op zaterdag 15 november 2003 21:05 schreef arexes het volgende:
ja ik vind dat programma ook heerlijk alleen jammer dat ik het heb gemist.
Deze programma's helpen iig wel bij mij, want moet toch zeggen dat ik een stuk minder hard rij als ik een auto zie waarvan ik niet kan zien wie/wat erin zit
quote:idd
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Wat een aansteller die presentator zeg...
117 waar je 100 mag. WOW! Levensgevaarlijk!!
dan rijd er iemand 65 waar je 50 mag, en die kerel gaat helemaal uit z'n dak
heeft ie zelf wel een auto? bij mij in de stad rijd bijna iedereen zo hard als het rustig is
Maar ik heb laatst eens een keer Een Gevaar Op De Weg gezien
Ligt het aan mij of is het gewoon harstikke FAKE !?!? I
Wat een vreselijk programma is dat... ik kijk echt vol afschuw naar lui die met 140 over een 80 km weg gaan en dan nonchalant tegen de camera man zeggen dat hij geen gevaar op de weg is ...
En onderhand weet ie ook gewoon dat hij een camera in de auto heeft en dat hij op tv komt... Hoezo overdrijven?
Volgens mij is dat echt een No-IQ Incash programma en dat mag van mij geboycot worden...
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus je rijdt wel 50+ te hard als er niemand achter je zit?
Mij helpt het programma niet zo op mn rijgedrag, kom zelf ook niet boven de 50 te hard grens uit. Gewoon niet omdat ik mn rijbewijs wil behouden
Maar je ziet wel eindelijk eens dat mensen worden gepakt waarvan je op de weg denkt "Wat een mogool, dat ze die nooit eens pakken!"
volgens mij was het vorige week of de week daarvoor, waren een aantal mensen die snel afgeleid werden , moesten ze naar mensen kijken hoeveel vingers ze opstaken en gooide de een dummie zowat OP de auto, alsof je in het echt ook zo kijkt
quote:hey bierbroeder, hoe is het man,
Op zaterdag 15 november 2003 21:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Wat een aansteller die presentator zeg...
117 waar je 100 mag. WOW! Levensgevaarlijk!!
Lekker 150 over het fietspad om een motorrtijder te kunnen volgen .
En dan later deze man zonder schaamte een bekeuring geven .
Voorbeeld:
Een brandweerauto moet naar een ongeval toe, politieauto volgt brandweer auto (met camara aan boord).
En die rit duurt acht minuten, in die tijd zijn er maar 3 noemenswaardige ongeregeldheden...
En toch presteert de presentator het om die 8 minuten compleet vol te lullen met belachelijke info...
"bedenk wel goed, het kan elk moment misgaan dames en heren"
"Hopelijk kan hij hier probleemloos over de kruizing, ja dat gaat goed"
"Hier geeft de brandweerauto weer gas, en loopt de snelheidsmeter op"
ja... ik heb ook ogen!
Als ze nou eens onderzoek zouden doen zouden ze dus weten en de agenten ook dat de TPG chauffeurs inderdaad een ontheffing voor hebben.
quote:Zonder 'blik op de weg' geen 'wegmisbruikers'. Ik vind het allebei irritante programma's. En die presentator van 'wegmisbruikers' is echt een sneu figuur.
Op maandag 8 december 2003 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wegmisbruikers is gewoon veel beter dan blik op de weg, punt uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |