quote:Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef X-Ray het volgende:
Zo de tering, werd er 1 in elkaar gebeukt daarnet niet te zuinig.
Maar het waren toch allebei BMW 325i uit 1992 rijders dus ik laat ze elkaar maar afmaken.
Toevallig brandweer achter het stoplicht, die zagen het, hup zwaailichten aan en stappen daar 10 man uit. Gozer die pak slaag kreeg staat op en rent naar zijn achterbak om er een knuppel/mes/pistool uit te halen en meer heb ik niet gezien want ik ging verder.
Hoezo 'autistische posts'?quote:Dat eerste gaat voor jou niet op, daar staan autistische posts dan weer tegenover
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef X-Ray het volgende:
Maar het waren toch allebei BMW 325i uit 1992 rijders dus ik laat ze elkaar maar afmaken.
Toevallig brandweer achter het stoplicht, die zagen het, hup zwaailichten aan en stappen daar 10 man uit. Gozer die pak slaag kreeg staat op en rent naar zijn achterbak om er een knuppel/mes/pistool uit te halen en meer heb ik niet gezien want ik ging verder.
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@RichardQuest
[..]
Hoezo 'autistische posts'?
quote:De kwalitatieve tekortkomingen in communicatie tekortkomingen in sociale interacties veelvoorkomende stereotiepe houdingen en patronen van gedrag
Overigens schitterend hoe in die link van jou ook overgangsmedicijnen worden aangeboden.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@RichardQuest
[..]
Hoezo 'autistische posts'?
Zeker weer zo'n...?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef X-Ray het volgende:
Ja, omdat het verschil van niveau tussen onder meer Frans, Duits en Nederlands versus de exacte vakken te groot was heb ik deelcertificaten gekregen. Met een beetje lef kun je er gewoon om vragen bij een van je docenten en dan krijg een soort testje om te kijken of je het wel aankan, aan de hand daarvan word het een ja of een nee.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hoe regel jij dat met je school? Kreeg je deelcertificaten?
Veluweplein Den Haag.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Waar ?
Op een INTERNET-forum? Ik ben licht autistisch ja, maar zoveel hinder veroorzaakt dat niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
De kwalitatieve tekortkomingen in communicatie
tekortkomingen in sociale interacties
veelvoorkomende stereotiepe houdingen en patronen van gedrag
Nee das lekker wijs.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
sterf sterf sterf sterf
Ik heb het woord 'Marokkanen' al dagenlang niet in het toetsenbord genomen.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
Veel autisten zijn goed in 1 ding, zo is het enige wat jij kan doen iets over Marokkanen zeggen, Dora.
Waarom denk je dat ?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef Monidique het volgende:
Dat mietje met die pijlen is een Babyloniër, neem ik aan?
Ik kan er inderdaad wel om lachen jaquote:Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Op een INTERNET-forum? Ik ben licht autistisch ja, maar zoveel hinder veroorzaakt dat niet.
Omdat het een Mesopotamische stijl is.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ?
Good for you.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad wel om lachen ja
Nu ja, de koning is Assyrisch.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het een Mesopotamische stijl is.
De afbeelding dus. Zijn kleding, ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |