abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19372867
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral Mariniers.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en paspoorten vervalsen.

Opgedragen aan de dromerige schoonheid van Dunya.
  maandag 24 mei 2004 @ 20:28:37 #2
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19372888
Zo de tering, werd er 1 in elkaar gebeukt daarnet niet te zuinig.

Maar het waren toch allebei BMW 325i uit 1992 rijders dus ik laat ze elkaar maar afmaken .

Toevallig brandweer achter het stoplicht, die zagen het, hup zwaailichten aan en stappen daar 10 man uit. Gozer die pak slaag kreeg staat op en rent naar zijn achterbak om er een knuppel/mes/pistool uit te halen en meer heb ik niet gezien want ik ging verder.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_19372910
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef X-Ray het volgende:

Maar het waren toch allebei BMW 325i uit 1992 rijders dus ik laat ze elkaar maar afmaken .

Toevallig brandweer achter het stoplicht, die zagen het, hup zwaailichten aan en stappen daar 10 man uit. Gozer die pak slaag kreeg staat op en rent naar zijn achterbak om er een knuppel/mes/pistool uit te halen en meer heb ik niet gezien want ik ging verder.
. Waar ?
pi_19372917
Hhhhhhallo
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 24 mei 2004 @ 20:30:11 #5
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_19372947
ollah!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_19372957
@RichardQuest
quote:
Dat eerste gaat voor jou niet op, daar staan autistische posts dan weer tegenover
Hoezo 'autistische posts'?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19372962
quote:

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19373003
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@RichardQuest
[..]

quote:
  • De kwalitatieve tekortkomingen in communicatie
  • tekortkomingen in sociale interacties
  • veelvoorkomende stereotiepe houdingen en patronen van gedrag
  • Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_19373014
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
    @RichardQuest
    [..]

Overigens schitterend hoe in die link van jou ook overgangsmedicijnen worden aangeboden.
    pi_19373019
    quote:

Zeker weer zo'n...?
    pi_19373020
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef George-Butters het volgende:

[..]

hoe regel jij dat met je school? Kreeg je deelcertificaten?
    Ja, omdat het verschil van niveau tussen onder meer Frans, Duits en Nederlands versus de exacte vakken te groot was heb ik deelcertificaten gekregen. Met een beetje lef kun je er gewoon om vragen bij een van je docenten en dan krijg een soort testje om te kijken of je het wel aankan, aan de hand daarvan word het een ja of een nee.
      maandag 24 mei 2004 @ 20:32:30 #12
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_19373033
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

. Waar ?
    Veluweplein Den Haag.

Nu net. Kwam terug van het sporten.

Hij haalde iets uit zijn kofferbak dus misschien is het nog schieten geworden. Zal wel met 2 x BMW 325i uit 1992 murken.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_19373040
    Veel autisten zijn goed in 1 ding, zo is het enige wat jij kan doen iets over Marokkanen zeggen, Dora.
    pi_19373047
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
    De kwalitatieve tekortkomingen in communicatie

tekortkomingen in sociale interacties

veelvoorkomende stereotiepe houdingen en patronen van gedrag
    Op een INTERNET-forum? Ik ben licht autistisch ja, maar zoveel hinder veroorzaakt dat niet.
    Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
      maandag 24 mei 2004 @ 20:33:06 #15
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_19373052
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:

sterf sterf sterf sterf
    Nee das lekker wijs.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    pi_19373057
    Dat mietje met die pijlen is een Babyloniër, neem ik aan?
    pi_19373069
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeker weer zo'n...?
    pi_19373073
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
    Veel autisten zijn goed in 1 ding, zo is het enige wat jij kan doen iets over Marokkanen zeggen, Dora.
    Ik heb het woord 'Marokkanen' al dagenlang niet in het toetsenbord genomen.
    pi_19373078
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef Monidique het volgende:
    Dat mietje met die pijlen is een Babyloniër, neem ik aan?
    Waarom denk je dat ?
    pi_19373097
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Op een INTERNET-forum? Ik ben licht autistisch ja, maar zoveel hinder veroorzaakt dat niet.
    Ik kan er inderdaad wel om lachen ja
    pi_19373104
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ?
    Omdat het een Mesopotamische stijl is.

De afbeelding dus. Zijn kleding, ik weet het niet.
    pi_19373178
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik kan er inderdaad wel om lachen ja
    Good for you.
    pi_19373204
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Omdat het een Mesopotamische stijl is.

De afbeelding dus. Zijn kleding, ik weet het niet.
    Nu ja, de koning is Assyrisch.
    pi_19373212
    Ik ben trouwens ook licht autistisch.

En aandachtsgeil.
    pi_19373215
    quote:
    Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik heb het woord 'Marokkanen' al dagenlang niet in het toetsenbord genomen.
    Nou ja, daar gaat het vaak over....ga dat niet ontkennen. Maar je hebt gelijk, het gaat bij jou meestal over moslims in het algemeen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')