quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:11 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
Thanks voor 't typen dude, u rule
Pakt 1 lintje afquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Maak een bedank topic in ONZ als je zo graag wilt![]()
ps2 rulet alle consolesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:25 schreef thomaspronk het volgende:
De ruimte die het spel weer in beslag gaat nemen zal wel weer ontezettend veel zijn, aangezien gta 3 er al mee begon, maarja maakt niet uit, je krijgt er toch een mooi vet en cool spel voor terug. Ik hoop echt dat ze meteen ook voor de pc uit komen, die stomme playstatoin 2 weer met het inpikken van de pc games.......
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:17 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ps2 rulet alle consoles Absoluut niet, Cube en X-box vind ik toch stukken beter
ps2 is niet stomKan ik in meegaan
Nee, vertelquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:27 schreef Keromane69 het volgende:
Kennen jullie Big Rigs al?
notepadquote:eej kan je me die link geven zodat ik die bouncemod kan downloaden? dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behoorlijk onbestuurbaar zelfs ... handrem nodig om fatsoendelijk tegen een flatgebouw op te rijden
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Nou.... bijna net zo goed als de nieuwe Driverquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:48 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee, vertel
quote:Op woensdag 23 juni 2004 04:19 schreef Czech het volgende:
Ik las ergens dat Sony de alleen rechten voor de eerste 6 maanden heeft, zodat SA waarschijnlijk pas in Mei 2005 op de PC en/of XBox(2) zal verschijnen.
Echter is mij onduidelijk of SA nou (echt) exclusief voor de PS2 is?
Probeer voor de grap is Metroid prime, Resident evil 0 t/m4(Vooral 4 word héél mooi) Zelda en met zijn 4ren: Mario party 4,5 en Mario kartquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef Hollandia2 het volgende:
Cube vind ik zelf niet zo veel aan, maar toevallig vandaag asterix en obelix gespeeldin replay winkel die vind ik wel lachen ,en mgs tts natuurlijk die is ook cool
GTA3 en GTA Vice City waren ook 'exclusief' voor de PlayStation2. Ik denk dat dat genoeg zegt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 04:19 schreef Czech het volgende:
Ik las ergens dat Sony de alleen rechten voor de eerste 6 maanden heeft, zodat SA waarschijnlijk pas in Maart 2005 op de PC en/of XBox(2) zal verschijnen.
Echter is mij onduidelijk of SA nou (echt) exclusief voor de PS2 is?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:50 schreef coz het volgende:
[..]
notepad... anders google ff ofzo ..dan wist je al
\data\handling.cfg ..en er zijn editors voor...
en backup die file ... duh
dus mijn modlol .. is dus ..en niet zeggen dat dit onrijdbaar is ...klopt is het niet
)
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behoorlijk onbestuurbaar zelfs ... handrem nodig om fatsoendelijk tegen een flatgebouw op te rijden
jezus man, dat ding is onbestuurbaar!![]()
Ik denk dat je eerst maar wat missies moet doen voordat die berg überhaupt unlockbaar isquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:54 schreef Chris_Redfield het volgende:
Ik wil onderhand wel eens de kaart van het hele gebied zien.Dan kan je jezelf alvast verlekkeren waar je overal naar toe kan rijden. (Ik ga als eerste eens even die berg checken
)
Ik vind de XboX rulen, heb zelf een PS2, maar een Cube vind ik echt niks...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zitten grote voordelen voor zowel consument als ontwikkelaar aan een vaste combinatie van hardware en een eigen besturingssysteem dat helemaal in dienst van games staat. Bovendien gaat dit tpoic daar niet over.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:44 schreef Keromane69 het volgende:
Marketing truc: hoe verkopen we een machine met minder CPU, minder grafische power, minder geluid, minder geheugen, harddisk etc.
Ik ga er alles aan doenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:18 schreef coz het volgende:
dat is jouw mening....
niets toevoegend off topic...over controls .....
(ja doe ik zelf ook maar niet zooooo ver off topic)
gelukkig bijna weer een schoon en overzichtelijk deel 4 ... ik verheug me op de ellelange OPBMWM3
![]()
Iddquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:57 schreef Keromane69 het volgende:
Doe mij maar een PC
Zullen we je ff gaan helpen danquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:50 schreef BMWM3 het volgende:
Topic nr 4 staat nu klaar
Ik wacht nu rustig op als deze vol zit
* DaFan helpt mee.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zullen we je ff gaan helpen dan
Nog maar ff helpen danquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
* The_BoezelaaR helpt mee.Boez
jij kan goed beargumenterenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:17 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ps2 rulet alle consoles
ps2 is niet stom
In Vice City kon je er krassen op krijgen ed...maar nu kan er dus ook modder opkomen, dus ik hoop het wel iig..quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:55 schreef Steve-O2 het volgende:
zit er eigenlijk ook een schade model op motors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |