In deel twaalf, ja.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom hoor, FlyingFox.
Nee, maar het brandt wel.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:26 schreef FlyingFox het volgende:
Deaud.
Blussen met het bier dat je nog hebt!quote:Op maandag 24 mei 2004 14:29 schreef paniekzaaier het volgende:
Nee, maar het brandt wel.![]()
De rest drinken we wel op als je begraven word. Denk dat er voor iedereen wel genoeg is. Druk zal het niet worden.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Blussen met het bier dat je nog hebt!
Dat heb je met paniekzaaiers. Daar heeft men snel genoeg van.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:31 schreef engessa het volgende:
De rest drinken we wel op als je begraven word. Denk dat er voor iedereen wel genoeg is. Druk zal het niet worden.
Toch gauw zo'n 20 minuten!quote:Op maandag 24 mei 2004 14:51 schreef cerror het volgende:
Nah dit is geen prive topic toch?
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:54 schreef cerror het volgende:
Ik lijk overtoom wel!
Waarom moet ik huilen als ik naar biggrin kijk?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Thenks mên! Ik doe ook maar mijn uiterste bestquote:Op maandag 24 mei 2004 15:08 schreef FlyingFox het volgende:
Leuk, jeaugy.
Die biggrin heeft wel een beetje de neiging om onderhuidse trauma's naar boven te sleuren, de doodgeschoten moeder van Bambi is er niks bijquote:Op maandag 24 mei 2004 15:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom moet ik huilen als ik naar biggrin kijk?.
Nog erger dan toen Simba z'n vader doodging en Scar Simba de schuld gaf terwijl Simba er niks aan kon doen!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Die biggrin heeft wel een beetje de neiging om onderhuidse trauma's naar boven te sleuren, de doodgeschoten moeder van Bambi is er niks bij.
Of dat Optimus Prime dood ging, voor de tweede keer, hij ging zomaar met zijn kneiter in de zon vliegen omdat hij was gehersenspoeld door slechte robotsquote:Op maandag 24 mei 2004 15:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nog erger dan toen Simba z'n vader doodging en Scar Simba de schuld gaf terwijl Simba er niks aan kon doen!!
Leuk, Flyingfeaux(ia)quote:Op maandag 24 mei 2004 15:14 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wilde dus gewoon even 'Jeaugy' zeggen, want leuk vind ik 't niet.
Of toen Shirella alleen thuis was en de postbode haar zomaar anaal penetreerde en haar beste vriendin hen betrapte en mee ging doen!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Of dat Optimus Prime dood ging, voor de tweede keer, hij ging zomaar met zijn kneiter in de zon vliegen omdat hij was gehersenspoeld door slechte robots!!!!
Platvoetje!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:20 schreef FlyingFox het volgende:
Platvoet's moeder niet te vegeten.
[biggggrin.gif]!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Platvoetje!
"Vliegde ik?"
"Nee, je valde",
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |