Dir brokken zijn geen slijm, naar m'n idee komen ze meer uit m'n longen. Ook een beetje bebloed. Kan ok van de hooikoorts zijn, krijg ik altijd een lichte bloedneus... 'k begin een beetje gammel te worden.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:24 schreef Hubo het volgende:
dat heb ik ook. Is gewoon een verkoudheid. Gaat vanzelf weer over.
die brokken zijn gewoon taai slijm uit je keel. niks om je zorgen over te maken
Het zijn flinke pitten, sorry brokken om mee te sjoelen is een beetje overdone, maar ik krijg ze ook heel moeilijk omhoog. Teirng.... Parkinson enzo... dat stelt me gerust.. 'k denk dat ik vanmiddag alvast ga.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:44 schreef Brennie het volgende:
Kan het niet zo zijn dat je overgeeft van het hoesten?
Dat lijkt me waarschijnlijker.
Aha..quote:Op maandag 24 mei 2004 11:49 schreef Represent het volgende:
[..]
Het zijn flinke pitten, sorry brokken om mee te sjoelen is een beetje overdone, maar ik krijg ze ook heel moeilijk omhoog. Teirng.... Parkinson enzo... dat stelt me gerust.. 'k denk dat ik vanmiddag alvast ga.
gele tong komt meestal door een aanslag van een bacteriele infectie, kan ook viraal zijn, maar ik zou ermee naar de huisarts gaan en laten uitzoeken wat het isquote:Op maandag 24 mei 2004 11:10 schreef Represent het volgende:
'k Zit nu op m'n werk, en had vanacht last van m'n keel. Alleen nu hoest ik brokken op, waar je bijna mee kan sjoelen, en zie ik net dat m'n hele keel en tong geel is.
Op internet kan ik niet zoveel zien. Die hebben het over vlekjes op je huid, maar daar heb ik geen last van. Iemand ideetje? En ja, als ik me beroerd blijf voelen, ga'k morgen naar de huisarts.
tbc, geelzucht of gewoon een andere infectie, het hoeft niet perse iets heel ernstigs te zijn en om nu soa te gaan roepen lijkt me een beetje overdonequote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef Anneque het volgende:
pijn in keel/slikken + gele mond = SOA
hoofdpijn = toevallig (ws van het zorgen maken over je soa)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |