Das dus net wat je onder humor verstaat he?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:19 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gewelidig
![]()
Nee, jij vroeg waarom deze reeks wel mocht en die van jou niet. Jij gedraagt je nog redelijk, maar BMWM3 loopt te trollen en moet oppassen.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon dat je iets tegen mij hebt, en me daarom hier even op wijst ? Ik heb nml. nog nooit lopen trollen of rellen in een van deze reeksen![]()
Soz, zie nu pas, dat je een topic geopend hebtquote:Op maandag 24 mei 2004 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik open een nieuw topic omdat Inso die van ons op slot gooide en dan posten jullie er geen van allen behalve juist Inso
Je kunt tijdens het slaapwandelen beter gaan Fok!ken dan (heb ik ooit ergens gehoord) van een dak af springenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik slaap al meer dan een uur
dat meen je nietquote:Op maandag 24 mei 2004 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt tijdens het slaapwandelen beter gaan Fok!ken dan (heb ik ooit ergens gehoord) van een dak af springen![]()
heb jij dan ipv een kabouter een troll in de tuin staan?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:22 schreef HyperViper het volgende:
ik kan er niks aan doen maar telkens als ik het woord "trollen" lees verschijnt er een grijns op mijn gezicht.
En ik was echt snel hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soz, zie nu pas, dat je een topic geopend hebt![]()
Een laaf!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:23 schreef nikky. het volgende:
[..]
heb jij dan ipv een kabouter een troll in de tuin staan?
als ik dat woord zie staan denk ik aan zon lauw beeldje zon trolquote:Op maandag 24 mei 2004 02:23 schreef nikky. het volgende:
[..]
heb jij dan ipv een kabouter een troll in de tuin staan?
Whahaquote:Op maandag 24 mei 2004 02:23 schreef nikky. het volgende:
http://pics.magicfly.nl/natte_poes.jpg
natte poes
t'is inderdaad nie echt veel neequote:Op maandag 24 mei 2004 02:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als dit al een rel is, dan is mijn pissende kat er ook één.
Welkomquote:Op maandag 24 mei 2004 02:25 schreef HyperViper het volgende:
gezellig topic
dude, ik ben er allangquote:Op maandag 24 mei 2004 02:25 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
WelkomJoin the club!
hij mag vanavond mee naar bedquote:Op maandag 24 mei 2004 02:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Niet weer...
Sorry... Heb je nog niet gezienquote:Op maandag 24 mei 2004 02:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
dude, ik ben er allanghet was alleen maar een mededeling
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:26 schreef nikky. het volgende:
ik ben morgen lekker vrijjullie ook of zijn er ook mensen die moeten werken of naar school moeten?
ik ga morgen lekker in mijn tuintje bezig als het mooi weer is
Morgen 'naar het ziekenhuis'. AKA een goed excuus om lang in mijn nest te blijven liggen.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:26 schreef nikky. het volgende:
ik ben morgen lekker vrijjullie ook of zijn er ook mensen die moeten werken of naar school moeten?
De Slaapgellaaf?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:27 schreef nikky. het volgende:
[..]
hij mag vanavond mee naar bed
kan gebeurenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry... Heb je nog niet gezien![]()
Volgens mij... school/werkquote:Op maandag 24 mei 2004 02:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 uur fris, vrolijk, vroeg en fruitig aan een cursus beginnenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:26 schreef nikky. het volgende:
"Stress op de werkvloer.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 uur fris, vrolijk, vroeg en fruitig aan een cursus beginnen
jawel heb ik ergens gehoord of gelezenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:22 schreef nikky. het volgende:
[..]
dat meen je nietwat een ontdekking
!
Hoi Dagoquote:Op maandag 24 mei 2004 02:24 schreef Dagonet het volgende:
Hoi nikky, DaMook en PS
Ben je moe? Pluk een koe, zet hem op je pet; ben je morgen geplet!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:30 schreef engessa het volgende:
[..]
"Stress op de werkvloer.
Zorg dat je voldoende uitgerust aan je werkdag begint."
Dat gaat nu wel lukken.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:33 schreef BMWM3 het volgende:
Ik wens jullie nog een leuk gesprek toe en slaap lekker!
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:33 schreef BMWM3 het volgende:
Hey mensen. Ik ga weer mijn bed opzoekenIk wens jullie nog een leuk gesprek toe en slaap lekker!
Moet ik shark.bait even vragen om mee te posten?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
Nog even en ik moet mn eigen reeks sluiten ivm complete VV-NB heid..
Bolivian zwerft hier ook rond..quote:Op maandag 24 mei 2004 02:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet ik shark.bait even vragen om mee te posten?
Ja leuk, maar heel erg jammer dat het op zo'n lieve, verliefde toon werd voorgelezenquote:Van het winnende liefdesverhaal spat de jaloezie werkelijk af. Het is heel waarschijnlijk dat de auteur dit zelf heeft meegemaakt. Het is geschreven vanuit het hart, het eigen gevoel en het trekt de lezer mee in het overweldigende gevoel van jaloezie. Daarbij is het bondig en vol vuur geschreven. Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet ik shark.bait even vragen om mee te posten?
jij moet niets sluitenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
Nog even en ik moet mn eigen reeks sluiten ivm complete VV-NB heid..
Vrolijk Verderquote:Op maandag 24 mei 2004 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
jij moet niets sluitenje kan het, maar moet niet
NB ken ik maar wat is VV ?
Night Nightquote:Op maandag 24 mei 2004 02:33 schreef BMWM3 het volgende:
Hey mensen. Ik ga weer mijn bed opzoekenIk wens jullie nog een leuk gesprek toe en slaap lekker!
Link? Ben wel benieuwt.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:36 schreef Dagonet het volgende:
Eindoordeel van het winnende verhaal:
[..]
Ja leuk, maar heel erg jammer dat het op zo'n lieve, verliefde toon werd voorgelezen
De tekst was jaloerser dan de stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |