Hee Daggla !quote:Op maandag 24 mei 2004 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oppe staat er al en ik heb een spelfout uit de titel gehaald..
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oppe staat er al en ik heb een spelfout uit de titel gehaald..
Ben jij mannelijk genoeg om mee te doen?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee Daggla !
Topickapendetterbakjequote:Op maandag 24 mei 2004 01:17 schreef engessa het volgende:
Hé, ik was ut snelst. Wauw.
En een gat iets groter dan de onze.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tof. Hallo. Lekkere wijven dus. Met benen, borsten en billen.
Moet dat, mannelijk zijn ?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ben jij mannelijk genoeg om mee te doen?
Au3,quote:Op maandag 24 mei 2004 01:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee Daggla !
Wil je hier nog vaker posten?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ben jij mannelijk genoeg om mee te doen?
En dat was mijn '5 per dag' post! Wauw!quote:Op maandag 24 mei 2004 01:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Omdat intelligente mensen het zichzelf niet afleren dingen op het laatste moment pas af te hebben. Uitstelgedrag is iets natuurlijks bij mensen, maar domme mensen komen er niet mee weg en leren het zo af. Bij intelligente mensen is dat niet zo en die blijven het dus gewoon doen.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom kom ik jou altijd alleen maar tegen op momenten dat ik zo laat achter de pc zit omdat ik een nacht moet doorhalen omdat ik weereens iets niet af heb ?
Alweer begrijpt men mij verkeert. Moet ik het uitleggen?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wil je hier nog vaker posten?.
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom kom ik jou altijd alleen maar tegen op momenten dat ik zo laat achter de pc zit omdat ik een nacht moet doorhalen omdat ik weereens iets niet af heb ?
Ik wil wedden dat jij nu met een aha-erlebnis en een half-af *iets* achter de pc zit.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat intelligente mensen het zichzelf niet afleren dingen op het laatste moment pas af te hebben. Uitstelgedrag is iets natuurlijks bij mensen, maar domme mensen komen er niet mee weg en leren het zo af. Bij intelligente mensen is dat niet zo en die blijven het dus gewoon doen.
Een heerlijke verantwoording van mijn gedrag.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat intelligente mensen het zichzelf niet afleren dingen op het laatste moment pas af te hebben. Uitstelgedrag is iets natuurlijks bij mensen, maar domme mensen komen er niet mee weg en leren het zo af. Bij intelligente mensen is dat niet zo en die blijven het dus gewoon doen.
Was-ie dood dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leeft Bruce nog?
Eensch.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Een heerlijke verantwoording van mijn gedrag.
Bedankt Tijn..
Mijn eigenste vieze slet.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leeft Bruce nog?
Mea culpa, Daggla.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik zal je deze keer niet zo lang van je werk afhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |