jaaaaa, tuurlijk die films floppen wanhopig en dan rent ze smekend terug naar ONM......quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
in de inleiding stond wel: verdwijnt waarschijnlijk uit ONM.... misschien een laatste strohalm voor je...?

ach ja, ik ben maandag alweer de pineut, dus staan we quite...quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:50 schreef dunn0w het volgende:
Voor mij nog geen weekend hoor..![]()
.
ja afleveringen heb ik wel gezien. maar soms hangen mensen hier een heel verhaal tegen me op, of plaatsen foto ofzo... en aangezien ik geen 300 posts na ga lezen mis ik dat dan... (en word ik vervolgens uitgemaakt voor slechte lezer o.i.d.)quote:Uhmmm iets boeiends... Lizzie heeft gebroken met Joost.. nadat zij hem met Nico heeft gezien.. of had je de afleveringen wel gezien?

hm dat vind ik dan meer een geval van: how low can you go.......quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:23 schreef Wup het volgende:
jaaaaa, tuurlijk die films floppen wanhopig en dan rent ze smekend terug naar ONM......

Och, als er een goede portie erotiek in Kims films zit, heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
hm dat vind ik dan meer een geval van: how low can you go.......

haha, wat maakt ut uit,quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
hm dat vind ik dan meer een geval van: how low can you go.......

Bram moet haar weer eens bijpompen. Ze loopt leeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Wup wat denk jij: zal Do van Vliet 'n miskraam hebben gehad?!?!??!?!![]()
Fuck! Dan vreet je toch later!?quote:fuck ga eten.... mis ik tweede helft....

Hij ging er nog net niet overheen, hahahahahahahaha!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
oh ja voor ik 't vergeet (en is misschien al door anderen gezegd): ik vond Arthur laatst wel erg aandoenlijk naar Hugo kijken(toen die keer tijdens het eten).... vond 'm bijna schattig haha!!

As always.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is weer uitermate sexy vandaag....

Wat was het voor cliff? Ik had hem net gemist ivm telefoonquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vandaag dan toch een goede cliff.

quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
oh ja voor ik 't vergeet (en is misschien al door anderen gezegd): ik vond Arthur laatst wel erg aandoenlijk naar Hugo kijken(toen die keer tijdens het eten).... vond 'm bijna schattig haha!!

Bron?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:06 schreef RealStevi0w het volgende:
Castlist seizoen 11 van Onderweg Naar Morgen:
Pamela Teves (Bettina Wertheimer)
Bettina Berger (Renee Couwenberg)
Frits Jansma (JP)
Annemieke Verdoorn (Joyce Couwenberg)
Jasmine Sendar (Kyra Isarin)
Robin Rienstra (Hugo van Walsum)
Jop Joris (Joost van Walsum)
Robert de la Haye (Niels Richter)
Anouck Klomp (Tara van Walsum)
Nikkie Plessen (Lizzy Vehmeijer)
Aram van de Rest (Chris Vroman)
lse Heus (Nico Swaab)
Eric Bouwman (Onno de Zwart)
Aafke, Ellen, Duuk, Claire, Bram, Arthur en Carlo mogen hun spullen pakken en GAAN
Welke hulpeloze acteergevallen ze nog meer aan de castlist van seizoen 11 gaan toevoegen zal me benieuwen...
Btw .. De opening van Onm word volgend seizoen vernieuwd en zal niet meer met de ziekenhuisrontgenfoto`s te zien zijn! Eindelijk doet Onm is iets goeds ...

VERTEL!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
Arthurs beerput was de cliff!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |