Hmmm. Stallone?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal er eens wat klassefilms tegenaan gooien:
De eerste helft was Sharon Stonequote:Op maandag 24 mei 2004 00:08 schreef Price het volgende:
[..]
Hmmm. Stallone?
(Price +1)![]()
Ik was dat vergeten te vermelden en vond in jouw post een mooie gelegeheid dit alsnog even te doen.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was maar een onschuldig vraagje, hoor. De termen sarcasme, cynisme en ironie zijn mij geheel vreemd.![]()
De bedoeling was eigenlijk dat iedereen alleen films ging noemen die ze goed vinden, maar ik heb ook zo m'n twijfels inmiddelsquote:Op zondag 23 mei 2004 23:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Excuseer, is dit het "noem zo veel mogelijk films uit de jaren '90" topic?
Tja ik heb het al eerder gezegd, maar als dat films zijn die 3 fokkers ofzo kennen dan vallen ze zeker niet in de categorie 'populairste film onder fokkers'. Terecht dan dus dat ze niet ver komen.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:59 schreef Gorro het volgende:
Ik ben bang dat er op deze manier veel minder bekende juweeltjes niet eens aan het hoofdtoernooi toekomen en in de anonimiteit zullen blijven, maar we zullen zien, misschien valt het mee.
Ik dacht aan jequote:Op maandag 24 mei 2004 00:13 schreef SODA het volgende:
Te laat.
Bij mij staat-ie in m'n top 10 van minst favoriete films van de 90's. Gewoon absoluut niet mijn kop thee.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:56 schreef kamagurka het volgende:
Vind het een van de beste films uit het decennium
Ik ook, met American Beauty als serieuze bedreiging.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht als winnaar Pulp Fiction.
Ik doe krampachtig m'n best me daarbij te houden, maar moeilijk als niet iedereen dat doetquote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef ranja het volgende:
De bedoeling was eigenlijk dat iedereen alleen films ging noemen die ze goed vinden, maar ik heb ook zo m'n twijfels inmiddels
Nee, je moet naar bed.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:21 schreef mamamiep het volgende:
Mag ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om The river wild (1994) te nomineren?
Ik lig onder een deken, close enoughquote:Op maandag 24 mei 2004 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, je moet naar bed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |