Ik vind het toch wel schandalig dat jij als een van de grootste filmfanaten op dit forum niet weet dat de film van koreaanse bodem isquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:24 schreef kinky_queen het volgende:
HONGRYEON JANGHWA
Weer een ijzersterke chiller van Japanse afkomst, als je wil weten waar de film over gaat dan lees je de review maar, maar ik weet dat als deze dvd in de buurt komt dattik hem binnen de kortste keren heb!
![]()
[afbeelding]
Het stomme is dat ik het WEL weet, ik had het er laatst met Gorro overquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:48 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Ik vind het toch wel schandalig dat jij als een van de grootste filmfanaten op dit forum niet weet dat de film van koreaanse bodem is![]()
Ik vond vooral de scène met de oude moeder die over 't brugje rent om te gaan luisteren érg mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:55 schreef Gorro het volgende:
Wo de fu qin mu qin (Road Home, The) (1999)
Na het teleurstellende Keep Cool van gisteren, nu weer een goede film van Yimou Zhang, zoals ik van hem gewend ben. Het eenvoudige maar treffende verhaaltje wordt prachtig in beeld gebracht. Een zoon keert terug naar z'n geboortedorpje wanneer zijn vader overleden is. Daar aangekomen wordt ons het verhaal van hoe zijn vader en moeder elkaar ontmoet hebben uit de doeken gedaan. ****
Ook een hele goede is Uninvited, ook koreaans.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:48 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel schandalig dat jij als een van de grootste filmfanaten op dit forum niet weet dat de film van koreaanse bodem isje had op z'n minst moeten horen dat de dialogen in het koreaans waren en niet in het japans
btw de DVD is hier te bestellenKoreaanse DVD uitgaves zijn in mijn ogen een van de mooiste die er zijn. Ze hebben niet zulke uitgebreide giftsets als japanse uitgaves, maar de normale special editions zien er prachtig uit en kosten geen drol. En een goede film idd
Dan wil ik denk ik niet weten wat je die andere 2 voor cijfer geeftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:54 schreef Timo20 het volgende:
Vind dit de leukste van de drie
Mijn Cijfer: 6,4/10
5,5 a 6 denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wil ik denk ik niet weten wat je die andere 2 voor cijfer geeft
Deze film vond ik erg goed,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef kinky_queen het volgende:
ZATOICHI
Weer eens wat anders van Kitano, deze heerlijk pretentieloze nobrainer over de blinde zwaardvechter. Amusement van een hoog nivo
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Offtopic, hoe kan ik een spoiler tag maken, kon de uitleg ook niet vinden in de FAQ.)![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Omega op 28-05-2004 15:43:22 ]"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
[spoiler ]bla bla[/spoiler ] zonder spatiesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Deze film vond ik erg goed, alleen gaat het niet over een blinde zwaardvechter(Offtopic, hoe kan ik een spoiler tag maken, kon de uitleg ook niet vinden in de FAQ.)
![]()
Hmmm wel erg logisch, dankjewelquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[spoiler ]bla bla[/spoiler ] zonder spaties
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Deze film vond ik erg goed,Is zeker een van de beste/leukste films die ik in 2004 gezien heb. MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Offtopic, hoe kan ik een spoiler tag maken, kon de uitleg ook niet vinden in de FAQ.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is een andere discussie die ik hier niet wil gaan voeren.
Jaaaaa!!! Hele goede film. Normaal irriteer ik me rot wanneer een film niet engels of nederlands gesproken is. Maar nu dus echt niet! Interessant verhaal, goede acteerprestaties en de scene's zijn heel goed door elkaar gehutseld zodat je het einde wel wil zien.quote:Walter Salles vertelt het onthutsende verhaal van Fernando Meirelles over drugnetwerken, bendestrijd, gebrande ambitie en gewelddadige vergelding in de meest beruchte sloppenwijk van Rio. City of God, gebaseerd op waargebeurde feiten, onthult de donkere kant van het Braziliaanse straatleven met ongelooflijk veel passionele en explosieve energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |