abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19391499
gisteravond Troy gezien (bios)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:58:34 #52
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19393331
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 09:43 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Ik vindt et best wel een goede film maar dat komt ook doordat Denise Richards er in meespeeld.
Ik heb trouwens gehoord dat er een Starship Troopers 2 is. Heeft iemand die gezien??
ja ik heb 'm gezien. mateloos slecht, zeker geen goed vervolg. Ik zou 'm lekker in de winkel/videotheek laten liggen.

het is idd een STV, wat inhoudt dat hij niet in de bioscoop vertoond is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_19393384
ja maar dat was dus mijn vraag heeft iemand em al gezien en zo ja wat vondt je er van?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:12:07 #54
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19393758
heb ik een dagje geen film gekeken, staan er meteen ruim 50 posts in het nieuwe topic

ook als tvp

--- edit: en het zijn nog wel dubbele punten
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:34:50 #55
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19394389
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef trance_fan het volgende:
ja maar dat was dus mijn vraag heeft iemand em al gezien en zo ja wat vondt je er van?
mijn antwoord kun je hierboven al vinden, en voor de rest kun je even zoeken in dit topic, maar dan in de vorige delen. er zijn meer mensen die 'm al gezien hebben en die hebben dat in dit draadje gepost.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:12:21 #56
44736 Phennim
Yes, I am a puppet!
pi_19395630
Spartan

Val Kilmer is redeljik goed in deze film. Zijn droge acteer werk past goed bij het karakter en diens ietwat vreemde dialogen die hij soms voert. Hij is waarschijnlijk een CIA agent (wordt nooit helemaal duidelijk in de film) die opdracht heeft de dochter van de president op te sporen die is gekidnapt.

Een goede actie thriller met een aparte script die een standaard verhaal toch op een heel unieke manier op het schrem zet.

Mijn cijfer: 7.5

- .... he did resurrect from the dead after three days.
- Jesus is not a zombie!
pi_19395775
Ik heb zondag 3 films gekeken;
1) House of 1000 corpses: Voor de horror liefhebbers, verhaal wel voorspelbaar inclusief einde. Vond de montage erg origineel, en muziek was ook apart, tenminste de muziek die ze speelden bij sommige scenes.

2) Memento Mori: Toch niet echt wat ik ervan had verwacht. Weinig vaart en eigenlijk niet eens een asiatische horror/thriller. Wel een verhaal wat mij boeide.

3) Along came Polly: Viel mij ook al tegen. Was zeker een aardige film, met bepaalde leuke scenes. Maar ik hoorde/las bijna overal dat deze veel leuker was dan Duplex, maar ik vond ze ongeveer even leuk.

Mijn cijfers
1) 6,3
2) 6,8
3) 6,1
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_19396139
Mijn laatste forrest gump
  dinsdag 25 mei 2004 @ 17:34:06 #59
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19397928
The Legend Of Johnny Lingo.

bekend verhaal in een wat vage setting. beetje disney style op tropische eilanden
valt weinig over te zeggen denk ik. acteerwerk is wat magertjes. verhaal niet bijster
boeiend, maar de film is geen ramp. een 5-je.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:39:50 #60
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19404869
CAMP SLAUGHTER

Pijnlijk onleuke mix van THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE en FRIDAY THE 13th

dinsdag 25 mei 2004 @ 22:28:45 #61
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19406388
One Point O

vage kutfilm vol met clichés en goedkope stereotypen. de regisseur dacht vast "ik stop de film gewoon vol met donkere kamertjes met knipperende tl lampen dat is altijd creapy" en "ik bedenk een vaag verhaal over virussen dat vinden mensen vast eng". nou mooi niet dus he. die regisseur moet zich verhangen aan het plafond. schande voor de filmindustrie. een -3
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:27:44 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19409524
KILL BILL vol 1

Ik vond het een enorme tegenvaller. Ten eerste konden me de personages niet echt boeien. In het begin boeide Uma's karakter me nog wel even, maar dat zakte al snel weg omdat het allemaal veel te lang duurde. Ten tweede zat ik constant in dubio of het nou een actiefilm is of een komedie. Achteraf moet het wel een komedie zijn, maar daarvoor vloeide er eigenlijk veel te veel bloed. Maar de hele film was behoorlijk lachwekkend. Op een gegeven moment begint opeens muziek van George Zamfir (op zijn panfluit) samen met James Last volgens mij. Tijdens het eindgevecht start dan ook nog Santa Esmeralda opeens (de instrumentale versie van Don't let me be misunderstood). Verder gaat de film opeens over in een tekenfilm (duurt wel 10 minuten geloof ik), spuit het bloed als een fontijn uit de lichamen nadat er weer eens een lichaamsdeel is afgehakt, zweven de vechters door de lucht alsof ze kunnen vliegen en maait Uma in haar eentje even een paar honderd van die yakuzi (of zoiets) vechters neer die haar allemaal tegelijk aanvallen. Allemaal bijzonder lachwekkend. Wel heeft ze daarna behoorlijk moeite met 1 meisje van 17 jaar.
Dan zijn de zogenaamde 'tussenstukken' zeer langdradig en ik betrapte me er een paar keer op dat mijn ogen bijna dichtvielen. Verder was het op zich wel leuk dat het verhaal wat met flashbacks werd uitgelegd, maar in dit geval werkte dat niet positief. Ook was het indelen in hoofdstukken behoorlijk irritant.
Het enige positieve is wel de gevechtscenes. Die zijn mooi gedaan, hoewel dus enorm over the top. Achteraf gezien zie ik de film als persiflage op die 'Crouching' achtige films, maar ik vraag me af of het zo bedoeld is.

Cijfer: 5
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:30:27 #63
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19409584
STEREO

Vroege korte (experimentele) film van David Cronenberg vol pseudo psychologisch gewauwel is tergend traag en saai, maar als Cronenberg completist vind ik het natuurlijk wel prachtig om de film op dvd te hebben!

woensdag 26 mei 2004 @ 00:33:23 #64
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19409636
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:27 schreef scanman01 het volgende:
KILL BILL vol 1

Cijfer: 5
bla
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:37:38 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19409712
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:33 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

bla
Toch leuk dat je het gelezen hebt. Wat een boutfilm zeg.
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:39:29 #66
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19409758
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:

Toch leuk dat je het gelezen hebt. Wat een boutfilm zeg.

je neemt de film veel te serieneus
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:52:52 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19410029
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef kinky_queen het volgende:
je neemt de film veel te serieneus
Dus niet, want ik vond het allemaal zeer lachwekkend. Ik schreef toch ook dat het volgens mij een persiflage is, dat kan haast niet anders. Dat vliegen door de lucht, dat zwaar overdreven spuitende bloed, die James Last muziek erbij. Als iemand Kill Bill niet serieus neemt ben ik het wel
Maar ik vraag me wel af of het ook bedoeld is als zijnde lachwekkend. Daarvoor waren bepaalde delen weer te serieus en andere delen te slaapverwekkend. Maar zoals anderen in dit topic schrijf ik ook wat ik van een film vind en ik vind het helemaal niets. De film weet niet goed wat het wil zijn.
  Donald Duck held woensdag 26 mei 2004 @ 00:54:05 #68
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_19410052
dante's peak
kutfilm
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 26 mei 2004 @ 00:58:39 #69
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19410148
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Dus niet, want ik vond het allemaal zeer lachwekkend.
tuurlijk mag je ervan vinden wat jij wil, maar de film is niet meer dan een hommage aan de kung-fu films uit de jaren '70, die toen zo glorieus op het witte doek te bewonderen waren. Het is dus geen persiflage op die films, die films zijn gewoon zo over-the-top

Sommige mensen vinden het geweldig, sommige niet. Jij niet. Maakt nix uit...

pi_19410265
vandaag Schinders List voor 2e keer gezien...vind het een zeer goede & indrukwekkende film
  woensdag 26 mei 2004 @ 01:25:48 #71
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19410647
Requiem For a Dream

voor de tweede keer. vorige keer had ik 'm op tweederde van de film ofzo afgekapt omdat ik 'm te bleh vond en het niet echt volgde. nu volgde ik 'm wel goed maar ik vind het verhaal nog steeds stom. maar het is een redelijk zwartgallige film, waar ik wel van hou opzich. Maar de 50e plek in de imdb top snap ik niet echt. een 6je omdat jennifer er in speelt.
  woensdag 26 mei 2004 @ 02:02:40 #72
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_19411120
Anger Management

Weer een Adam Sandler-comedie, maar dit keer met einge echte Jack Nicholson. Zoals in bijna alle Sandlerfilms brengen de bijrolspelers de humor. Sandler blijft droog, terwijl Nicholson de show steelt. John Turturro, zoals in Mr. Deeds, is een aangename bijkomstigheid. Helaas ontbreekt het aan te weinig hilarische momenten. Ik geef, zonder Imdb te raadplegen, een 6,2 en daarmee blijkt achteraf dat ik de film eentiende punt meer geef dan het gemiddelde op die site.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:24:43 #73
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19415639
The Boxer

Film die Jim Sheridan voor In America heeft gemaakt. Zijn "vaste" hoofdrolspeler Daniel Day-Lewis speelt ook hier weer de titelrol. Hij is een man, die in Noord-Ierland vrij komt na 14 jaar gevangenisstraf voor een aanslag. Hij ondervindt echter geen IRA-opvang, omdat hij in de gevangenis de andere IRA-leden heeft genegeerd.
Hij gaat meteen weer aan de slag om een sportschool (boksschool) op te zetten. Omdat zijn vroeger liefje (Emily Watson) inmiddels met een ander is getrouwd, die als IRA-lid ook gevangen zit, is elk kontakt met haar gevaarlijk. De IRA-waakhonden zijn overal.

Het geheel levert een tamelijk sombere film, waarbij de boks-scenes niet zo sterk zijn als de rest. het levert een context op, maar dit aspect is imho te zwaar aanwezig. het is een geengageerde film, die best wat overeenkomsten vertoont met In The Name of The Father.

Het acteerwerk is over het algemeen sterk.
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:24:45 #74
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_19415644
(#263) Freaks (1932)
De film heeft zijn klassiekerstatus vooral te danken aan de curiositeitswaarde. Zoveel misvormde mensen in één film zie je niet vaak, zeker niet in een film uit die tijd. Het verhaaltje is vrij eenvoudig, maar de uitvoering is wel in orde. Vooral de climax is sterk. ***½

Secret Window (2004)
Het sterkste punt aan deze thriller is Johnny Depp, die redelijk in zijn element is als schrijver die in een scheiding ligt en beschuldigt wordt van plagiaat, een rol van John Turturro. Verder is het een standaard thriller, die nergens spannend wordt en voor weinig verrassingen zorgt. Er zitten ook een aantal aardige shots tussen. **½

Prince & Me, The (2004)
Gisteren in de sneak. Romantische comedies hangen meestal van cliches aan elkaar en deze is daar geen uitzondering op. Een prins undercover wordt verliefd op een gewoon meisje en verder kun je het ook wel verzinnen. Er zitten nog een paar leuke grappen in en de uitwerking is nog niet eens zo heel slecht, maar je mist er niets aan. **
pi_19416642
Vanochtend vroeg Kill Bill vol.1 weer ff gekeken. Hoe vaker ik hem zie hoe gaver die wordt. Ik denk dat ik vanavond maar weer naar Kill Bill vol.2 ga
pi_19417879
Scary Movie 3

De lol is er vanaf, wat een slechte film.

3

Ice Age

Leuke film. Eindelijk eens een goede tekenfilm niet van Disney.
Prachtig verhaal.

7
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:50:05 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19417906
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:01 schreef Maffioso het volgende:
Vanochtend vroeg Kill Bill vol.1 weer ff gekeken. Hoe vaker ik hem zie hoe gaver die wordt. Ik denk dat ik vanavond maar weer naar Kill Bill vol.2 ga
Jij liever dan ik
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:59:19 #78
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_19421015
kan m nu wel posten

Iedereen beroemd!

Zeer leuke en vermakelijke vlaamse film. Zowel de Vlaamse als nederlandse actuers spelen sterk en het verhaal is best sterk.
een groot nadeel: ik houd dat liedje maar in mijn hoofd
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:35:42 #79
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19425536
BRITANNIA HOSPITAL

Gitzwarte comedy over een hospitaal waar de Ideale mens moet worden samengesteld, met alle problemen van dien. Met een vleug sociale satire, wat het altijd wel goed doet bij mij

pi_19425663
Moulin Rouge

Heerlijke Nicole Kidman , muziek en film. Wat mij betreft

8

Het Zakmes

Leuke nederlands- kinderfilm. Gaat over een klein jongetje die per ongeluk nog een zakmes heeft van zijn vriendje. Hij wilde dit graag terug geven maar het lukt maar niet tot dat.....

8
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:48:32 #81
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_19425841
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef Gorro het volgende:
(#263) Freaks (1932)
De film heeft zijn klassiekerstatus vooral te danken aan de curiositeitswaarde. Zoveel misvormde mensen in één film zie je niet vaak, zeker niet in een film uit die tijd. Het verhaaltje is vrij eenvoudig, maar de uitvoering is wel in orde. Vooral de climax is sterk. ***½
Dit vond ik een zeer intrigerende film. Vooral omdat de acteurs 'echt' zijn. Ik wacht op de dvd.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_19426671
La Passion de Jean d'Arc (FRA, 1928)
Mooie en inderdaad passionele film... had niet verwacht dat ik zo geboeid kon blijven door een stomme film.

Mr Smith Goes To WashingTon (USA (heel erg), 1939)
Wel heel erg Amerikaanse en weinig met de werkelijkheid te maken hebbende film, maar ach, het wordt wel heel mooi gebracht, en het verhaal is zeker boeiend.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:14:10 #83
19902 Hymn
CG Artist
pi_19427620
van Helsing

tenenkrommende dialogen die af en toe echt helemaal nergens op sloegen, eind wat je vanaf de 1e minuut al zag aankomen. En dat eind, echt omfg

CG effecten waren leuk, rest was troep van de bovenste plank

1/5
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:25:52 #84
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_19427870
Once Upon a Time in Mexico
Als afsluiting van de El Mariachi reeks heb ik deze nu gezien. Ik vond het niet echt een waardig derde deel. De charme van deel 1 en deel 2 zat er totaal niet meer in. Er komen opeens allemaal personages bij en ik zou bijna zeggen dat El Mariachi hierin meer een bijrol heeft. Ik vind het personage van Johnny Depp eigenlijk meer voorkomen in de film dan El Mariachi. Ik geef hem een 5.

#196 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Alweer deze film opgezet omdat een vriend van mij hem nog niet had gezien. Ik vind het nog steeds een supermooie film. Het is een goede mix van humor en actie en Johnny Depp rulet gewoon als Jack Sparrow. Voor de rest is het verhaal nog geen eens zo supergoed ofzo maar er zit gewoon een goede balans in de film zodat het een goede film is. Een 8.

Pink Floyd : The Wall
Ik ben opgegroeid met de muziek van Pink Floyd. Mijn vader had dit altijd opstaan. Ik ben in 1994 zelfs naar een concert van PInk Floyd in de Kuip geweest. Ik ben het zelf ook wel blijven luisteren omdat het gewoon mooie aparte muziek is. Toen zag ik laatst in dit topic dat iemand deze film had gezien en dat ie wel supermooi was. Dus ik heb hem in 5.1 geluid maar ff gedownload en laatst opgezet. Ik had zoiets als deze film helemaal niet verwacht. Geen dialoog, vaag verhaal en alles wat je hebt is de muziek van Pink Floyd (in supermooie kwaliteit dus :-P ) Ik snapte telkens niet geheel wat er gebeurde maar om de een of andere manier liet de hele film wel een diepe indruk op me achter. Ik ga hem binnenkort nog maar eens zien als ik wat helderder en wakkerder ben.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:30:21 #85
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_19428000
ik ga zometeen Monster's Ball en Malena kijken. Ik moet eerst nog ff squashe en dan voeg ik vandaag/morgen mijn mening erbij
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:24:49 #86
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19431304
Sweet Sixteen

zal best een leuke film fuck zijn hoor maar ik versta er geen cunt van dus ik zou het niet shitfuck
pi_19432392
Vanwege andere activiteiten zoals sociaal leven enzo een tijdje geen films meer gezien, maargoed, nu dan toch maar weer es 'n update.

Europtrip Ugh....wat een brakke film. Erg flauw en zit vol met feitelijk onwaarheiden over Europa. Amsterdam en Praag zijn dezelfde stad? Yeh right... Alleen het stukje met de Man Utd hooligans was wel grappig
*

The Butterfly Effect Wow, erg coole film. Duidelijk afgekeken van Donnie Darko, maar dat kan de pret niet drukken. Intelligent verhaal, goede acteurs (Ja, Ashton Kutcher ook) en strakke regie. Topfilm!
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:33:41 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19434921
THE OTHERS

Goed gemaakte film met zeer sterk acteerspel van alle acteurs. Een verademing om weer eens kinderen echt heel sterk te zien spelen. Sommige geluidseffecten zijn wat overdreven en hadden achterwege mogen blijven.
Het verhaal speelt zich in z'n geheel af in een huis, maar is spannend genoeg om je geboeid te houden. Het einde zag ik totaal niet aankomen, waardoor de film wat mij betreft een extra punt krijgt.

cijfer: 7,5
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:33:45 #89
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19434923
The Cooler

relaxt sfeertje, goede muziek, ook wel redelijk goed acteerwerk. verhaal ik ok, niet bijzonder. een mager 6je
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:04:39 #90
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_19435601
Jui kuen (Drunken Master)

Erg leuke actiefilm met Jackie Chan in de hoofdrol.
Deze film zit boordevol met goed gechoreografeerde vechtscene's met bijbehorende (grappige) geluidseffecten.

En hoewel er ongeveer om de 5 minuten een vechtpartij plaatsvind, voelt dit nooit geforceerd aan.
De vechtpartijen zijn ook telkens anders, mede door het vele gebruik van omgevings-attributen.

Het enige nadeel was dat deze film in het Engels nagesynchronisserd was.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:11:01 #91
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_19435750
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:04 schreef victorinox het volgende:
Jui kuen (Drunken Master)
Het vervolg uit 1994 is nog een stukje leuker. Dat is mijn favoriete Jackie Chan film
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:13:29 #92
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_19435799
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:11 schreef Gorro het volgende:

[..]

Het vervolg uit 1994 is nog een stukje leuker. Dat is mijn favoriete Jackie Chan film
Die zal ik volgende week dan gaan huren.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:04:44 #93
19902 Hymn
CG Artist
pi_19436666
Shrek 2
erg leuke film
Het lieve gezicht van de kat is echt geniaal
zooo cute

leuke film
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:15:10 #94
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_19438845

Niet wat ik ervan verwacht had

Typische Hollywood productie.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_19438977
HONGRYEON JANGHWA

Weer een ijzersterke chiller van Japanse afkomst, als je wil weten waar de film over gaat dan lees je de review maar, maar ik weet dat als deze dvd in de buurt komt dattik hem binnen de kortste keren heb!

donderdag 27 mei 2004 @ 09:40:01 #96
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_19439254
Cat in the Hat, The (2004)
Behalve de aankleding is er weinig positiefs te melden over deze film. Mike Meyers is als The Cat uitermate irritant en zelden grappig. *

Yume (Akira Kurosawa's Dreams) (1990)
Een verzameling dromen van Akira Kurosawa zijn op film vastgelegd. Ze zien er allemaal mooi uit, maar zijn lang niet allemaal even goed/interessant. Die met Van Gogh en de laatste vond ik het best, terwijl ik de eerste en die met de soldaat bijvoorbeeld een stuk minder vond. Dit levert dus een onevenwichtige film op, maar wel een mooie. ***½

You hua hao hao shuo (Keep Cool) (1997)
Een totaal andere film dan ik van Yimou Zhang gewend ben, die meestal prachtig geschoten en aangeklede periodefilms maakt, maar hier zich wacht aan een romantische comedy. De film is lelijk geschoten en het almaar bewegende camerawerk is in het begin vrij irritant. Later in de film, wanneer hij wat grimmiger wordt is het wel toepasselijk en draagt het wat bij. Bij tijden is de film ook grappig, maar al met al wel een tegenvaller. ***
pi_19439264
The wash met Dree en snoopdog .
Leuke film voor tussen door.
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:46:35 #98
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_19439355
Big Fish

Ik vond het wel een mooie film met koele, lachwekkende fantasieverhalen. Ook het verhaal dat hij zn vader eigenlijk nauwelijks kent sprak me aan, mischien niet genoeg uitgediept en dat de nadruk teveel op de fantasieverhalen lag.

Cijfer: 7
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_19448321
SECRET WINDOW

Goed geacteerd, met een prima rol van JD maar de uitvoering is nogal matigjes vind ik, en de plottwist is allang niet origineel meer

vrijdag 28 mei 2004 @ 01:35:15 #100
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19463290
Ringu

nah de film is vast bekend dus daar zal ik het verder niet over hebben. zoals een andere user voor mij geloof ik al gezegd heeft is het origineel duidelijker in de uitleg. Eng vond ik 'm niet, zeker geen horror. Wel jammer dat in america buitenlandse films gewoon niet geaccepteerd worden en ze er derhalve een kazige remake van hebben gemaakt om toch de in principe goede film uit te kunnen melken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')