ja ik heb 'm gezien. mateloos slecht, zeker geen goed vervolg. Ik zou 'm lekker in de winkel/videotheek laten liggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:43 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vindt et best wel een goede film maar dat komt ook doordat Denise Richards er in meespeeld.
Ik heb trouwens gehoord dat er een Starship Troopers 2 is. Heeft iemand die gezien??
mijn antwoord kun je hierboven al vinden, en voor de rest kun je even zoeken in dit topic, maar dan in de vorige delen. er zijn meer mensen die 'm al gezien hebben en die hebben dat in dit draadje gepost.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef trance_fan het volgende:
ja maar dat was dus mijn vraag heeft iemand em al gezien en zo ja wat vondt je er van?
Toch leuk dat je het gelezen hebt. Wat een boutfilm zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
bla
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Toch leuk dat je het gelezen hebt. Wat een boutfilm zeg.
Dus niet, want ik vond het allemaal zeer lachwekkend. Ik schreef toch ook dat het volgens mij een persiflage is, dat kan haast niet anders. Dat vliegen door de lucht, dat zwaar overdreven spuitende bloed, die James Last muziek erbij. Als iemand Kill Bill niet serieus neemt ben ik het welquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef kinky_queen het volgende:
je neemt de film veel te serieneus
tuurlijk mag je ervan vinden wat jij wil, maar de film is niet meer dan een hommage aan de kung-fu films uit de jaren '70, die toen zo glorieus op het witte doek te bewonderen waren. Het is dus geen persiflage op die films, die films zijn gewoon zo over-the-topquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Dus niet, want ik vond het allemaal zeer lachwekkend.
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:01 schreef Maffioso het volgende:
Vanochtend vroeg Kill Bill vol.1 weer ff gekeken. Hoe vaker ik hem zie hoe gaver die wordt. Ik denk dat ik vanavond maar weer naar Kill Bill vol.2 ga
Dit vond ik een zeer intrigerende film. Vooral omdat de acteurs 'echt' zijn. Ik wacht op de dvd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef Gorro het volgende:
(#263) Freaks (1932)
De film heeft zijn klassiekerstatus vooral te danken aan de curiositeitswaarde. Zoveel misvormde mensen in één film zie je niet vaak, zeker niet in een film uit die tijd. Het verhaaltje is vrij eenvoudig, maar de uitvoering is wel in orde. Vooral de climax is sterk. ***½
Het vervolg uit 1994 is nog een stukje leuker. Dat is mijn favoriete Jackie Chan filmquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:04 schreef victorinox het volgende:
Jui kuen (Drunken Master)
Die zal ik volgende week dan gaan huren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het vervolg uit 1994 is nog een stukje leuker. Dat is mijn favoriete Jackie Chan film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |