quote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien kun je naar de frietkraam bellen, en dan kunnen zij je doorverbinden met je moeder
voordeur afsluiten; dan kan je ma er niet meer in als ze terugkomt. Kan ze lekker bij die vriend vanner slapen.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:15 schreef marq het volgende:
zo hee, jij hebt echt een stomme moeder!
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:16 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
voordeur afsluiten; dan kan je ma er niet meer in als ze terugkomt. Kan ze lekker bij die vriend vanner slapen.
Heb ik vroeger ook ooit gedaan toen ik 8 was ofzo.
Ik had iets geflikt en moest vroeg naar bed..ik boos..ik sluit de deur van de overloop
Konden m'n ma/broer bij m'n oma slapen...m'n pa kon onder op de bank slapen
Damn..ik kreeg wel fakking op m'n kop zeg
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:08 schreef veldmuis het volgende:
Als je ma je renz0r noemt, is het idd een kutwijf.
dan ben je echt een loezer als je pleegmoeder je ook al achter laatquote:Op zondag 23 mei 2004 20:38 schreef Renmaestro het volgende:
misschien is het niet je biologische moederHEB JE DAAR AL ES OVER NAGEDACHT ?!!?
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:44 schreef JoRuZ het volgende:
was je geen ongelukje? was je wel gewilt?
Inderdaad, misschien was haar condoom wel gewoon geknapt.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:44 schreef JoRuZ het volgende:
was je geen ongelukje? was je wel gewilt?
Lekker laf hier beetje je moeder voor smerig kutwijf uit lopen maken en niet tegen haarzelf durven te zeggen. Flinke lafbek actie van je.quote:Ben nu ff boos op der, vandaar dat ik zo scheld en nee dat doe ik maar niet ik der gezicht, aangezien ik niet op straat wil slapen tussen mede fok!ers
LOLquote:Op zondag 23 mei 2004 20:21 schreef nietzman het volgende:
Als ik je moeder was had ik ook nog eens bij mijn vriend lopen janken, waarna die je het kolenhok in zou trappen. Tuig.
Duh, daar zou ik ook boos om worden...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:07 schreef Eluc het volgende:
Soms zijn moeders echt onbegrijpelijk... Ze vroeg laatst "Is de deur op slot?"
Ik: "Ja. Oh nee, toch niet." Hele avond ruzie om gehad, omdat ik eerst ja zei
Zeker weten?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duh, daar zou ik ook boos om worden....
Beetje domme reactie...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:19 schreef veldmuis het volgende:
Ja fuck off, je mag toch wel gewoon duidelijk zijn. En dan gaan huilen dat je ma de hele avond boos is / jullie ruzie gehad hebben.
Beetje jammer hoor....
Je zou denken dat jij toch wel de aangewezen persoon bent die dat zou moeten weten he.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zozo, sinds wanneer mag je een verdieping op een trailer woning zetten?
Nee, jou reactie deed Fok op z'n grondvesten trillen.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:33 schreef Eluc het volgende:
[..]
Beetje domme reactie...
Nee, maar ik vertel iets wat ik meegemaakt heb, wat met het onderwerp te maken heeft. Misschien vind jij dat niet duidelijk, maar dan kun je dat ook op een normale manier laten blijken. Meteen fuckoff roepen is ook zwak. Ik was ook niet aan het huilen omdat ik ruzie had, ik vond het gewoon vreemd. Ja? Ik ga geen tijd meer verspillen aan dit gezanik.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, jou reactie deed Fok op z'n grondvesten trillen.
precies, dit is nog niksquote:Op zondag 23 mei 2004 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dat het ergste is......
Ja he. En als je kon denken dacht je het ook. he.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je zou denken dat jij toch wel de aangewezen persoon bent die dat zou moeten weten he.
Mama en ik zijn weer dikke vriendjes....we zijn zelfs tot 26 november collega's van elkaar! hahaquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:07 schreef El.Wulfo het volgende:
wat een kick.....
renzor![]()
hoezo? je kan toch ook op een rexpectvolle manier zeuren over je moeder? mischien ligt het eraan dat ik een generatie ouder ben. maar in mijn jeugd was dat gewoon NOTE DONE. en ja ik had ook weleens meningsverschillen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:52 schreef Kondros het volgende:
al die moraalriddertjes hier....
alsof een moeder nooit een trut kan zijn... Volgens mij heeft de meerderheid hier geen pubertijd gehad... Is echt iedereen hier van zen 12 naar zen 18 gefloept? Zen je ballen in 1 keer naar beneden gevalle ?
Sterkte met je mama, ze zal mss ff stressed zen geweest.
*meedoet*quote:Op zondag 23 mei 2004 20:17 schreef verschoor het volgende:
(biertje pakt)![]()
Niet voor renz0rquote:Op woensdag 8 september 2004 07:40 schreef Megumi het volgende:
Raar je moeder op een open forum voor kut uitmaken.
ik las besnedenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:07 schreef renz0r het volgende:
*renz0r is zo goed als beneden*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |