quote:Op zondag 23 mei 2004 17:32 schreef Keromane69 het volgende:
Nee, dit is ECHT erg. Lees de reviews en lig in een deuk.
The racing is pretty easy. The rival truck just sits there at the starting
line. If you have the patch, he will race you, but then stop right at the
finish. In either case, you win again and again. You also go through
buildings, the rival trucks, and also out of the racing boundary. It's also
the first game you'll play where you can go over 1,000 MPH in reverse.
There are a total of five races and four trucks to choose from, which are
all identical.
Nee, dat zou het niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eigenlijk zou de TT Worst. Game. Ever. moeten zijn.
quote:t's a self-styled "advergame" intended solely to draw attention to the movie it's based on, yet it somehow ended up in major game retailers, sharing shelf space with games that are far, far better. Outdated graphics, bad sound, lousy control, horrible technical performance, nonfunctional computer AI, terrible weapons--the game has about every problem you could possibly think of. In fact, it's difficult to imagine that Gods and Generals could be much worse than it is.
dan nog wat screen genomen van een 2.4GHz computer met 512MB RAM en een ATI Radeon 9700.quote:Your enemies (and allies) are multiple clones of the same soldier--the only difference is that Confederates wear gray and Union soldiers wear blue or brown. All the look-alikes may seem silly, but the way these Union soldiers spawn and respawn repeatedly in the same place out of thin air is downright preposterous. These enemies randomly do one of the following: ignore you, try to fire at you with their muskets from three feet away, come barreling toward you with their bayonets extended, roll around on the ground for no apparent reason, or stand up completely straight and reload their guns (even if they're taking heavy fire). Apparently, they'll come charging toward you or any Confederate soldiers they detect in the vicinity, but if they don't see you, they'll just stand there, even in the middle of a wide-open field with no cover, waiting to be shot and killed. Come across an enemy wielding a saber, and he'll become rooted in place, swinging it at you harmlessly even when you're nowhere near him. In a particularly absurd mission, you're required to help defend a Confederate cannon from a Union attack amid blasts that set the nearby surroundings on fire. After disposing of the enemy soldiers, we watched our Confederate brethren undergo a series of seizures, then run headlong into the flames themselves, and then come running back out alight to fall over and die for no good reason.
meesterlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 19:19 schreef rockstah het volgende:
god's and generals lijkt me ook leuk om een keer te proberen.
http://www.gamespot.com/pc/action/godsgenerals/review.html
[..]
[..]
dan nog wat screen genomen van een 2.4GHz computer met 512MB RAM en een ATI Radeon 9700.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn dat niet geweldige graphics voor een spel uit eind 2003?
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:19 schreef rockstah het volgende:
god's and generals lijkt me ook leuk om een keer te proberen.
http://www.gamespot.com/pc/action/godsgenerals/review.html
[..]
[..]
dan nog wat screen genomen van een 2.4GHz computer met 512MB RAM en een ATI Radeon 9700.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn dat niet geweldige graphics voor een spel uit eind 2003?
Ze hebben gewoon van een gta:vc missie een heel spel gemaakt, met mindere graphicsquote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef Keromane69 het volgende:
Er zijn nog meer juwelen!
[afbeelding]
Ambulance Driver (2002)
Ik geloof dat op gamespy daar bij een review nog een aantal filmpjes bij staan.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:26 schreef Keromane69 het volgende:
Even kijken wat je vindt als je gaat Googlen. En wat blijkt? Het is een
racegame. En wat voor een!
Vrachtwagenliefhebbers opgelet: het is een vrachtwagenrace. Je kunt
kiezen uit vier modellen en een stuk of 6 routes. En het mooiste van
alles: er zijn geen tegenstanders.
"Big Rigs: Over the road racing" krijgt van diverse sites een 0. Lees de commentaren, je ligt in een deuk.
Then there's the race. As I've stated before, you're supposed to be
hauling cargo in a race (which for some tracks is a lap...meaning you
never deliver the cargo ANYWAY.) a la All American 18 Wheeler. But your
truck never gets a cargo attachment. (Unless you choose one of the two
models that have it attached.) You're just racing the cab. Apparently, all
the extra weight does a little something to the truck's top speed and
acceleration because your opponent NEVER MOVES.
Even if you try to get behind him and push him to the finish line, that's no
good...because you clip right through him...and everything else in the
game. Mountains, trucks stops, signposts. None of them exist. It's like
you're in some sort of wacky alternate future timeline, and you're trying
to get back home. You may as well just run over everything in your
path... They don't exist, right?!
http://www.google.nl/sear(...)n&btnG=Google+Search
Yep. Moet je nagaan dat het zelfs de kloon van een andere game zou zijn 'taxi driver'.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:42 schreef iemand het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon van een gta:vc missie een heel spel gemaakt, met mindere graphics
Hoezo..quote:Op maandag 24 mei 2004 11:38 schreef O-DOG het volgende:
jezus wat un lelijke games
ja zijn geen games meer eigenlijk...eerder abstrakte 'kunst'quote:Op maandag 24 mei 2004 13:03 schreef Keromane69 het volgende:
[..]
Hoezo..
games?
*bookmark*!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef Keromane69 het volgende:
Super graphics!
Ik wist niet dat er zoveel juweeltjes zijn.
Hier kun je leuke game reviews vinden:
http://www.somethingawful.com/games/
(en check out hoe er soms op gereageerd wordt:
http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2010&p=2 )
prince of persia 3D?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:54 schreef Damusic2me het volgende:
wat een gaaf topic is dit.. heb er ook nog 1je toe te voegen.. prince of persia.. niet sands of time, maar de vorige.. ben ff de naam kwijt..
ik heb daar ooit een demo van gedownloadquote:Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef Keromane69 het volgende:
Yes! Een titel die ik ooit kocht. Fantastisch, een vliegveld simulator: Airport Tycoon 2. En ik moest denken aan Transport Tycoon, Roller Coaster Tycoon, en dat soort titels. Hebben dus!
Je moest terminals bouwen en landingsbanen aanleggen. En volgens het doosje kon je in de hallen rondlopen en echt passagiers zien. Te gek!
Wel.. ik schrok me kapot. Ik liep door een hal en het was heel rustig. Niets te zien, gewoon een gapende ruimte. Maar in de verte zag ik iets aankomen zweven. Het was alsof het een enorme pion was van 'Mens Erger Je Niet' uit 1954 of zo. Naarmate het schepsel dichterbij kwam keek ik recht in een texturede grimas, of iets wat er voor door moest gaan. In een reflex greep ik naar een virtueel wapen, maar het was te laat. Het monster zweefde dwars door me heen. Daarna zag ik meer van die dolende zielen.
De lol van vliegveldje bouwen en vliegtuigje kijken was er na een half uur vanaf. Er was simpelweg geen plek meer. De reviewer van Pcgameworld.com heft het bij het rechte eind: dit spel is alsof je naar opdrogende verf zit te kijken. Gezien de screenshots heeft ie zich niet eens binnen gewaagd. Dan had de game misschien ook een procentje meer waardering gekregen. Voor het schrikeffect.
[afbeelding]
Airport Tycoon 2 (Q4, 2002)
http://www.pcgameworld.com/review.php/id/375/Airport_Tycoon_2
OMGquote:Op zondag 23 mei 2004 17:55 schreef Keromane69 het volgende:
Big Rigs also sets the standard for patches. The v1.0 patch does fix some things (all maps work, the competitor truck actually moves, and sound has appeard). Unfortunetly, the patch needs a patch.
Ik heb hem uit de budget bak gevist voor 3 euro ofzoquote:Op maandag 24 mei 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb daar ooit een demo van gedownload![]()
was dat niet dat spel dat helemaal vol zat met bugs?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:06 schreef bugeye het volgende:
Ik ken een quakekloon
Het spel Sin,
wat kut was ie
Spel was steen goed, kreeg een 9.8 ofzo van de PUquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:06 schreef bugeye het volgende:
Ik ken een quakekloon
Het spel Sin,
wat kut was ie
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/39787.asp?q=Sinquote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Spel was steen goed, kreeg een 9.8 ofzo van de PU
idd, dat spel is kanshebben op de worst game ever bekerquote:Op zondag 30 mei 2004 17:59 schreef Rahl het volgende:
A1 racer?
spel was toendertijd vet mooi....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom julie zo negatief zijn over een relatief goede game. Eigenlijk heb ik behoorlijk veel plezier beleefd aan Big Rigs. Het sfeertje dat het uitstraalt, de originele omgeving en de snelle trucks maken het toch een leuk spel. Normaal ben ik erg slecht in racespellen maar in deze game win ik gemakkelijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:26 schreef Keromane69 het volgende:
Even kijken wat je vindt als je gaat Googlen. En wat blijkt? Het is een
racegame. En wat voor een!
Vrachtwagenliefhebbers opgelet: het is een vrachtwagenrace. Je kunt
kiezen uit vier modellen en een stuk of 6 routes. En het mooiste van
alles: er zijn geen tegenstanders.
"Big Rigs: Over the road racing" krijgt van diverse sites een 0. Lees de commentaren, je ligt in een deuk.
Then there's the race. As I've stated before, you're supposed to be
hauling cargo in a race (which for some tracks is a lap...meaning you
never deliver the cargo ANYWAY.) a la All American 18 Wheeler. But your
truck never gets a cargo attachment. (Unless you choose one of the two
models that have it attached.) You're just racing the cab. Apparently, all
the extra weight does a little something to the truck's top speed and
acceleration because your opponent NEVER MOVES.
Even if you try to get behind him and push him to the finish line, that's no
good...because you clip right through him...and everything else in the
game. Mountains, trucks stops, signposts. None of them exist. It's like
you're in some sort of wacky alternate future timeline, and you're trying
to get back home. You may as well just run over everything in your
path... They don't exist, right?!
http://www.google.nl/sear(...)n&btnG=Google+Search
als je makkelijk wint hoeft het niet meteen een goed spel te zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 21:32 schreef halvegare het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom julie zo negatief zijn over een relatief goede game. Eigenlijk heb ik behoorlijk veel plezier beleefd aan Big Rigs. Het sfeertje dat het uitstraalt, de originele omgeving en de snelle trucks maken het toch een leuk spel. Normaal ben ik erg slecht in racespellen maar in deze game win ik gemakkelijk.
Ik vind het toch wel tof dat ik iedere keer bij het begin van de race de tegenstander bang kan maken met mijn truck en op die manier blijft staan op de startlijn! Dit is een leuk detail dat ik nog niet eerder bij een racespel gezien heb.
Ik geef toe dat de graphics niet altijd even geweldig zijn, maar de gameplay maakt echt alles goed. Het geluid is gewoon goed: een stoere soundtrack en het realistische geluid van de motor!
De besturing is niet ingewikkeld en het de menu's zijn zeer overzichtelijk. Voor de prijs is het echt waar voor je geld.![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk dat het sarcasme was, zo niet,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:18 schreef capibar het volgende:
[..]
als je makkelijk wint hoeft het niet meteen een goed spel te zijn![]()
het was geen sarcasmequote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het sarcasme was, zo niet,!
Ik ook!quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
als het zo slecht is wil ik het wel eens proberen
Hoe weet jij zo zeker dat halvegare het niet sarcastisch bedoelde?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef capibar het volgende:
[..]
het was geen sarcasme![]()
Er bestaat een Space Shuttle simulator voor de PC. > 10 jaar geleden, stond op 2 diskettes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:21 schreef Keromane69 het volgende:
Hehehe, ik had vroeger het plan om een Space Shuttle emulator te maken. op de Amiga. Mooie graphics van een dampende Space Shuttle op het laceer platform, 3 camera standpunten, een stopwatch. Langzaam aftellen. Bij 0 moest de speler op de vuurknop drukken en de joystick heen en weer bewegen. Natuurlijk zou ie dan exploderen, game over.
Eigenlijk had ik hem moeten maken en uitbrengen. Met een patch natuurlijk, maanden later, waarbij het ding wel opsteeg, maar dat de camera niet mee ging of zo. Knal buiten beeld. Een patch later weer een ander geintje...
hij schrijft het gewoon niet sarcastischquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat halvegare het niet sarcastisch bedoelde?
ja man, ondanks wel vaak gespeeld en heb ik wel goede herinneringen aanquote:Op zondag 30 mei 2004 18:14 schreef capibar het volgende:
[..]
was dat niet dat spel dat helemaal vol zat met bugs?![]()
Zeker weten doe je het nooitquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:31 schreef capibar het volgende:
[..]
hij schrijft het gewoon niet sarcastisch![]()
anders vraag jij het gewoon aan halvegare zelf, als je je steeds afvraagt of het sarcastisch bedoeld isquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het nooit
En hoop doet leven
Maar als het hij het niet sarcastisch bedoelde![]()
![]()
![]()
ok, om verdere misverstanden te voorkomen, ik, Halvegare, bedoelde het dus niet sarcastisch...gewoon letterlijk zoals het er stond zonder verder iets te willen zeggen, alleen dat het spel gewoon niet zo slecht is als op internet wordt beweerd en dat ik er heel veel plezier aan het beleefd (ondanks dat de graphics niet altijd even goed waren).quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:54 schreef bugeye het volgende:
[..]
anders vraag jij het gewoon aan halvegare zelf, als je je steeds afvraagt of het sarcastisch bedoeld is
tjeez man
waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:56 schreef Retuobak het volgende:
Omg, ik heb het spel gespeeld hoor maar ik snap zelfs niet hoe een halve gare dit spel vermakelijk kan vinden. Ze zouden mij moeten betalen het te spelen, ik kan werkelijk niks positiefs bedenken aan deze game.
ECH NIE!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Volgens het merendeel van de reviewers is het gewoon een gemiddeld spel hoor, alleen erg buggy.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:42 schreef bugeye het volgende:
[..]
ECH NIE!
het spel is zo kut als platgereden tomaat
ja dat zegt geen fuck of het nou een goed cijfer heeft gekregen of nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Volgens het merendeel van de reviewers is het gewoon een gemiddeld spel hoor, alleen erg buggy.
Je hebt op het buggy na zojuist de gameplay beschreven van 80% van de FPS games gereleased in de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:12 schreef bugeye het volgende:
[..]
ja dat zegt geen fuck of het nou een goed cijfer heeft gekregen of niet
hij is naar mijn ervaring inderdaad te buggy, maar de gameplay is gewoon gejat van quake.
Verhaallijn is ook matig,
Rondlopen en mannetjes doodschieten was het enige wat me toen vermaakte.
quote:I'm speechless at this travesty. Gamespot has made some iffy calls before, but the lambasting it gives Big Rigs: Over the Road Racing is completley off the mark. It is clear from the beginning that the reviewer simply did not fathom the complexities and allegory of this game.
First off, he laments about the lack of goals in the game. He whinges on that there is no cargo to haul, no police chases, not much of anything. What he fails to grasp is the message Big Rig sends in the very futility of attempt. What point is there of hauling cargo that will ultimately consumed in robotic fashion by an uncaring populace? Criminals incarcerated during a police chase, despite their victim's blood dripping from their hands and a confession pinned to their jacket, are simply set free via the efforts of slick lawyers and the failings of judicial machinations. What is the point of even trying? comes a plaintive cry from Big Rigs. The answer is apparent. There is no point.
Time to lay down and die. This comment on society is driven home (or in fact, not driven at all) even further by the computer AI. It doesn't even leave the starting gate. Much like the dreams and aspirations we harbour as youth, reving our engines on a starting line where the crack of the pistol never comes. Meanwhile, those of privledge cruise to easy victory, unconcerned over such mundane things as rent or grocery bills or collideable landscapes. The societal implications here in the game are staggering.
Perhaps the most stunning allegory is the limbo a driver finds themselves in if they venture off the beaten track. Here the game seems to provide an escape hatch for those willing to take a risk and explore the more remote possibilities of life. It also serves as a stark reminder of the ultimate destination we all are headed for. All roads lead to pergatory; where you go from there is anyone's guess.
It's been awhile since a game of such staggering implications has come along, so I suppose it's not surprising it might knock mainstream reviewers for a loop. But if you open your minds to the possibilities, all roads lead to nirvana.
By Ummagumma [POSTED: 2004-01-16 05:38:35]
ja maar als ik dan een top 10 zou maken, dan zou Sin bij mij laag staanquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je hebt op het buggy na zojuist de gameplay beschreven van 80% van de FPS games gereleased in de afgelopen jaren.
ROFLquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:26 schreef Frollo het volgende:
Nog ff over dat Big Rigs hè. Er zijn ook users op GameSpot die het een 10 hebben gegeven. Interessant om eens te kijken waarom. Deze gozer ziet er een allegorie van de moderne maatschappij in:
[..]
lolquote:Op zondag 6 juni 2004 18:38 schreef Omkron het volgende:
Ook een geweldige website van de makers van Big Rigs..
http://www.stellarstone.com/index.html
probeer vooral games en contact eens..
quote:So, the adventure element is extremely thin, but the action? Let's face it: slow-paced and boring. When you fight with a Skunk, you seem to exchange slaps with him, like some old B&W slapstick movies. When I had a gun, I rarely bothered to use it, considering how stupid the enemies are.
http://www.stellarstone.com/company.htmlquote:ADVANTAGE
The highest technical caliber of Stellar Stone developers coupled with low offshore Russia-based engineering costs gives us sustainable competitive edge to employ more and higher quality engineers than a typical US company can afford, staff up projects faster, put more developers on a project for a better gameplay value and graphics visuals. For our customers that transfers into richier product feature set at the same price point.
quote:Keromane69 wrote
There is no variety of game types in PaintBrawl whatsoever and this sorely hampers gameplay. You can't even really practice in the Practice Mode. Instead, you're thrown into one of the 5 battlefields with no friends, no opponents, and no targets. I guess you can practice how much paint you can splatter on the wall, but that's about it. To make matters worse, your computer opponents are dead-eye shots making a practice mode that much more necessary since you are out of the game after one shot.
When you are at an outdoor level you can look up and shoot and the paint will stick to the sky.[/i]
Als ik die site zie vind ik het al knap dat big rigs er zo uit is komen te zien, kijk maar eens bij employmentquote:Op zondag 6 juni 2004 18:38 schreef Omkron het volgende:
Ook een geweldige website van de makers van Big Rigs..
http://www.stellarstone.com/index.html
probeer vooral games en contact eens..
op gamespotquote:v1.0 Patch
This patch does hardly anything to resolve the variety of show-stopping bugs and gameplay issues plaguing this game.
$4.99 .... ik geloof er niet zo veel van .. die laatste quotequote:Get ready for some brake jamm'in, CB talk'in, convey roll'in action acoss America! From Portland Oregon to Miami Florida, you'll be hauling loads and trying to stay one step ahead of the law as you climb into your Big Rig for non-stop driving action. And if that's not enough, you'll also be able to race your modified Rig on one of 5 different tracks for the ultimate driving rush as you crush the competition and set a new track record!
ja klopt wat een klote spel ... veel te veel knopjes op je consolequote:Op woensdag 9 juni 2004 00:31 schreef Keromane69 het volgende:
In het kader van de Europese Verkiezingen... oh nee, dat is heel erg off topic.
En ook een interactieve review!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:11 schreef Keromane het volgende:
http://www.gamerevolution.com/games/pc/sim/survivor.htm
[afbeelding]
Survivor: the interactive game
Dit is best wel leuk.. http://www.warioware.biz/quote:Op woensdag 15 september 2004 05:30 schreef Vampier het volgende:
WarioWare is inderdaad over voordat je weet wat er op je scherm stond
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:15 schreef speknek het volgende:
Ook mooi:
Kawasaki ATV Powersports:
[[url=http://pcmedia.ign.com/media/reviews/image/atv003.jpg]afbeelding].[/url]
Roddelfklop, dat was een meesterlijk verhaalquote:Hoe hebben wij de zee leeg kunnen drinken? Wie gaf ons de spons, om de hele horizon uit te vegen? Wat deden we toen we de aarde van haar zon ontkoppelden. Waarheen beweegt zij zich nu? Waarheen bewegen wijzelf? En waar is mijn roddelflop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |