quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Fantômas staat 13 juni in 013 te Tilburg.
niet ring gebonden denk ik .. gewoon in boekjes vorm dus .. en een ander stickertje !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is het verschil met de limited dan?
Dat lijkt me verstandiger dan online bestellen, inderdaad.quote:
tja tilburg is niet naast de deur !quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandiger dan online bestellen, inderdaad.
Ik ga nog eens goed bedenken of ik er geld voor heb, en of ik nog op een plaats kan komen waar ik kan slapen, al dan niet thuis.
haha gaafquote:Op zondag 12 juni 2005 16:00 schreef search64 het volgende:
Ik heb die jas besteld.
Erg stoer idd... toch wel respect voor het inval drummertje (quote:Op maandag 13 juni 2005 23:58 schreef metalbazzz het volgende:
Dat was weer vet.
Prima verwoord stukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef metalbazzz het volgende:
voila: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=149385
fantomas vind ik toch echt het top project van mr. patton !quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:46 schreef Laton het volgende:
Ik droom toch nog steeds van een Faith no More samenkomst... tot die tijd hou ik me zoet met Tomahawk... RAPE THIS DAY! ..wat een nummer.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hoor al jaren 'the secret song' als ik de afwas doe, de huisarts zegt dat er niets aan te doen is....
Ik kon ook nergens iets van die andere 2 vindenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hm, ik ben benieuwd wat er van Ennio Morricone uit gaat komen. Die andere 2 zeggen me niets.
http://www.ipecac.com/discography.phpquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:44 schreef Seborik het volgende:
Ik kan het even niet terugvinden op de site, heb je een directe link of een stukje copy-paste?
Op het album The Big Gundown: John Zorn Plays The Music of Ennio Morricone staan er bewerkingen van muziek van E.M. en op de re-issue van Tzadik staat een bonustrack met Mike Patton genaamd The Ballad of Hank McCain en dat is geweldig. Misschien wordt het zoiets?
quote:
quote:Mike Patton is een grote drol
Fantomas -live@013 (13 juni)
’s Middags zit ik met super-sub Terry Bozzio op het terras. Hij is zenuwachtig. Want zulke moeilijke muziek heeft hij sinds Zappa niet meer gespeeld. Daarom heeft hij alle nummers van de set in noten uitgeschreven. En dan is lezen nog moeilijk, want Bozzio heeft een reuzedrumkit en een leesbril.
Normaal heb ik een schijthekel aan notenkakkers per strekkende meter als Bozzio of Steve Vai. Normaal heb ik een schijthekel aan bands die hun cd naspelen. Maar de totale doorgecomponeerdheid maakt de muziek van Fantomas binnen haar genre (is er wel een genre??) net heel bijzonder.
Ze komt uit de metal, borduurt voort op een impro-taal, maar heeft een duidelijke spanningsboog en een kop en staart. Wat een muziek! Gregoriaanse grunt. Death metal voor in de botsauto’s. Zo vol van invloeden. Je hoort de tekenfilmmuziek van Raymond Scott, je hoort heel duidelijk Naked City van John Zorn, je hoort speedmetal. Maar de muziek is meer dan de som der delen: zo hoor je het niet vaak. En Patton is een grote elektronische brulkikker. Een dictator die elke seconde bedacht heeft, en de muzikanten streng aanstuurt. Bozzio wordt door De Generaal teruggefloten. Niemand in het publiek hoort het, maar de drummer speelde een noot fout. Voor straf opnieuw beginnen!! Na afloop kruipt Bozzio van schaamte achter zijn drumkit vandaan. Na afloop kruip ik vol bewondering op mijn knieën.
(Joost Heijthuijsen, Subjectivisten)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef Summoner het volgende:
Cool, ik heb een aantal van z'n spaghetti western soundtracks, brilliant stuff.
[..]
I second that;. zou het overigens wel vreemd vinden...quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:16 schreef Summoner het volgende:
Hopelijk gaat het gewoon om origineel werk van Morricone.
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef Zanderrr het volgende:
Lijkt me eigenlijk best een interessante verzamelaar, het zijn tenminste niet alleen maar die cliche-tracks uit die Sergio Leone-westerns.
Inderdaad, heb een aardige batterij Morricone-soundtracks, maar er op die compilatie staan een aantal nummers die ik nog niet heb.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef Zanderrr het volgende:
Lijkt me eigenlijk best een interessante verzamelaar, het zijn tenminste niet alleen maar die cliche-tracks uit die Sergio Leone-westerns.
Die is erg waanzinnig goed inderdaad! Melvins met Jello Biafra ook trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef search64 het volgende:
Die Melvins/Lustmord is trouwens supervet.
quote:Beefheart-bonkers, furious fun
Last year's Niceland soundtrack showed Icelander Ornelius Mugison's diversity, but was nothing next to this. Exhilaratingly inventive, he mixes psychedelia, electronica, snatches of spoken voice and quite a few kitchen sinks, yet still believes spooky ballads are paramount, and lets organic sounds rule. Mugison is Tom Waits harmonising with Will Oldham, and all the vistas Beck is supposed to suggest shoot up. The warped Hitchcock fairground ride of the ''the chicken song'' says ''be intellectual, baby'' while eulogising both tits'n'ass and the courage of decapitated poultry
---------------------------------
Mugimama - is this monkey Music? (Accidental)
Mugison has been outselling Bj-rk in their native Iceland and it's not because he's headed for the middle of the road. Mugimama takes Bj-rk's skewed view of pop and turns it through another 90 degrees. There are juicy slices of melody here, but this is restless music. Think of Tom Waits with attention deficit disorder and a monkey fixation.
by Paul Connolly
bron : http://www.mugison.com
Natuurlijk wel ..!!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:35 schreef Seborik het volgende:
Heeee, maar, BB, luister je ook de Secret Chiefs 3?
maar dat was zeker al bekendquote:John Zorn’s label, Tzadik, will be releasing the twelfth volume in the 50th Birthday series. On this volume, it is Painkiller With Mike Patton on Vocals!
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |