Wat ik er zo goed aan vind is moeilijk te omschrijven. Ik denk gewoon z'n rlxte rap stijl en de mix van verschillende stijlen.
Weet je niet waar ik het over hebt dan raad ik je aan om het nummer Keep Your Worries of Plenty te downen.
what yall think about it?
Ik vind van de traditionelere stromingen (jazz, negro spiritual, blues, cubaans) dat je naar muziek met emotie luistert. Iets wat ik hevig tekort kom in de top 40!
Mag ik eens vragen hou oud jij bent? Want het wordt toch wel een beetje ouwelullenmuziek gevonden geloof ik.
ouwelullenmuziek? Denk niet dat veel mensen het zo omschrijven, probeer me nog eens uit te leggen waarom je dat vindt.
quote:Zo te horen weet je iig wel waar ik het over heb.
Op donderdag 09 augustus 2001 13:43 schreef Latindancer het volgende:
'experimental fusion between jazz and hiphop'
quote:hoho, ik vind het niet. Ik ken een paar mensen van rond de 17 en die vinden het he-le-maal niks. En de meesten van 'mijn leeftijd'
Op donderdag 09 augustus 2001 13:55 schreef DeF2K het volgende:
Emmm, ik ben 16.ouwelullenmuziek? Denk niet dat veel mensen het zo omschrijven, probeer me nog eens uit te leggen waarom je dat vindt.
[..]
quote:Uh-uh
Zo te horen weet je iig wel waar ik het over heb.
Vol. 3 is overigens wel de beste van de 3 imo, maar de eerste 2 hebben ook wel wat lekkere nummertjes..
quote:Hmmz, ik vind het eerder bijzonder dat iemand tegen de 40 Guru goed vindt.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:02 schreef Latindancer het volgende:
Ik kwam in aanraking met die muziekstijlen via een collega die tegen de 40 gaat...
Wat vind je trouwens van Gang Starr (Guru + DJ Premier)? Hiermee is Guru volgens mij bekend geworden. Mocht je interesse hebben, down dan Full Clip en/of Work van Gang Starr, ben benieuwd wat je daar van vindt.
quote:Is ook iets heel anders. Maar wel échte muziek IMHO.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:11 schreef DeF2K het volgende:
Heb BTW ff Louis Prima gehaald maar dat vind ik eerlijk gezegd toch wel heel iets anders...
Zal die andere muziek is ff zoeken waar je het over had.
[Dit bericht is gewijzigd door Latindancer op 09-08-2001 14:18]
Gang Starr ben ik weer wel fan van, maar alleen omdat Premo (de echte dus) gewoon de beste producer van het moment is IMHO..
In Amerika zijn die Jazzmatazz platen niet zo'n succes btw, Europa is alternativer I guess..
quote:denk je niet dat ze daar nog een groter succes zijn dan in Europa?
Op donderdag 09 augustus 2001 14:18 schreef Premo het volgende:
In Amerika zijn die Jazzmatazz platen niet zo'n succes btw, Europa is alternativer I guess..
quote:Ik zag in een reportage van MTV dat het vooral in Europa goed doet. In heb in Amerikaanse bladen ook totaal niets over gezien, terwijl ik in Nederland zelfs een videoclip regelmatig-achtig voorbij zag komen..
Op donderdag 09 augustus 2001 14:24 schreef DeF2K het volgende:[..]
denk je niet dat ze daar nog een groter succes zijn dan in Europa?
quote:ok, niets gezegd
Op donderdag 09 augustus 2001 14:26 schreef Premo het volgende:[..]
Ik zag in een reportage van MTV dat het vooral in Europa goed doet. In heb in Amerikaanse bladen ook totaal niets over gezien, terwijl ik in Nederland zelfs een videoclip regelmatig-achtig voorbij zag komen..
quote:Je vind Gang Starr dus goed maar alleen maar vanwege Premier
Op donderdag 09 augustus 2001 14:18 schreef Premo het volgende:
Gang Starr ben ik weer wel fan van, maar alleen omdat Premo (de echte dus) gewoon de beste producer van het moment is IMHO..
quote:Je bent vergeven
Op donderdag 09 augustus 2001 14:29 schreef DeF2K het volgende:[..]
ok, niets gezegd
.
Al een update van Latindancer? Dat zijn idd goeie nummers van Gang Starr; Full Clip en Work.
quote:Alleen de instrumentale versies vind ik een beetje ver gaan, maar ik had liever een andere MC gehoord, dan Guru. Daarom ben ik blij dat hij voor zo veel andere artiesten ook beats smeedt..
Op donderdag 09 augustus 2001 14:32 schreef DeF2K het volgende:[..]
Je vind Gang Starr dus goed maar alleen maar vanwege Premier
Je luistert dus liever alleen maar naar de instrumentale versies van Gang Starr? Lijkt me sterk.
Persoonlijk vind ik de combo's Premo/Nas en Premo/Fat Joe wel fijn altijd..
quote:Okeej, dat kan idd ook. Zelf vind ik Guru en Premier wel één van de betere combo's.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:36 schreef Premo het volgende:[..]
Alleen de instrumentale versies vind ik een beetje ver gaan, maar ik had liever een andere MC gehoord, dan Guru. Daarom ben ik blij dat hij voor zo veel andere artiesten ook beats smeedt..
quote:Heb nog niet zoveel kunnen dl'en (winmx is ook niet alles) maar met Gangstarr zitten ze duidelijk meer aan de rap/hiphop kant. 's Wel relaxte muziek, best ok om op een verzamelaartje er tussen te bakken.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:33 schreef Premo het volgende:[..]
Al een update van Latindancer? Dat zijn idd goeie nummers van Gang Starr; Full Clip en Work.
quote:ja, laat eens horen wat je er van vindt zou kzeggen.
Op donderdag 09 augustus 2001 18:08 schreef Latindancer het volgende:[..]
Heb nog niet zoveel kunnen dl'en (winmx is ook niet alles) maar met Gangstarr zitten ze duidelijk meer aan de rap/hiphop kant. 's Wel relaxte muziek, best ok om op een verzamelaartje er tussen te bakken.
Probeer nu ff of ik wat meer succes heb, en jawel hij begint vrolijk te downen dus....
quote:In My (Humble) Opinion..
Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef Buddha_Monk het volgende:
[off-topic]
wtf betekent IMO? of IMHO? als ik dat mag weten...
[/off-topic]
Vraag me niet wat ROTLFMAOPIMPTITBAD betekent btw
FLIPNEUS weet het wel geloof ik..
quote:Maar nu ff on-topic, jij luistert toch ook naar hiphop, wat is jou humble opinion about Guru?
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:08 schreef Buddha_Monk het volgende:
mijn dank is groot... IMHO
just my 2 cents
quote:Ben ik helemaal met je eens!
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:35 schreef Zanderrr het volgende:
Als je Gangstarr trouwens eens wil proberen dan is de 2-cd 'Full Clip' echt een dikke aanrader. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van 'greatest hits'-verzamelaars, maar hier staan zo'n beetje al hun sterkste tracks op.
Sowieso heb ik weleens het idee dat 80% van alle rapplaten over twee dingen gaan:
1. Ik ben de beste, ik heb de beste mic-skills, alle andere rappers zuigen vergeleken bij mij
2. Ik ben een gangster, ik deal crack, ik rook elke dag een kilo weed, ik rij in een dure BMW en heb vrouwen bij de vleet.
Wat dat betreft zijn Guru's teksten iha nog bovengemiddeld, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zijn voordracht een beetje saai vinden.
quote:Waar het over gaat boeit mij niet zo erg veel. (Hoewel ik zwijmel-rapnummers toch niet zo kan waarderen). Het gaat vooral om hoe het gebracht wordt. Zo lang het opvalt is het goed.. Je kan grimmig schreeuwerig zijn (Onyx/M.O.P), of juist mooi harmonieus (Bone Thugs), of gewoon ongelofelijk goed rijmen (Pun/Biggie). Guru's stijl is gewoon te onopvallend I guess..
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:04 schreef Zanderrr het volgende:
Da's wel waar, maar zowel naar Gangstarr als Jazzmatazz (en eigenlijk de meeste rap-platen die ik goed vind) luister ik toch vooral omdat ik de muziek en de beats zo lekker vind, en de raps en de teksten interesseren me iha niet enorm. (ja, ik weet wel dat ik mezelf daarmee diskwalificeer als 'echte hiphop-fan', maar dat boeit me niet)Sowieso heb ik weleens het idee dat 80% van alle rapplaten over twee dingen gaan:
1. Ik ben de beste, ik heb de beste mic-skills, alle andere rappers zuigen vergeleken bij mij
2. Ik ben een gangster, ik deal crack, ik rook elke dag een kilo weed, ik rij in een dure BMW en heb vrouwen bij de vleet.Wat dat betreft zijn Guru's teksten iha nog bovengemiddeld, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zijn voordracht een beetje saai vinden.
Ik denk trouwens dat jij meer een echte hiphop fan ben dan ikke Zanderrr. Big up to Zanderrr en zijn brede muzieksmaak .
quote:I second that. Geef je humble opinion Buddha_Monk!
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:42 schreef DeF2K het volgende:[..]
Maar nu ff on-topic, jij luistert toch ook naar hiphop, wat is jou humble opinion about Guru?
quote:Dat is waar maar nummers zijn gewoon een stuk minder kool zonder de lyrics. En al vind je een nummer goed dan zing toch minstens het refrein wel mee
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:04 schreef Zanderrr het volgende:
Da's wel waar, maar zowel naar Gangstarr als Jazzmatazz (en eigenlijk de meeste rap-platen die ik goed vind) luister ik toch vooral omdat ik de muziek en de beats zo lekker vind, en de raps en de teksten interesseren me iha niet enorm. (ja, ik weet wel dat ik mezelf daarmee diskwalificeer als 'echte hiphop-fan', maar dat boeit me niet)Sowieso heb ik weleens het idee dat 80% van alle rapplaten over twee dingen gaan:
2. Ik ben een gangster, ik deal crack, ik rook elke dag een kilo weed, ik rij in een dure BMW en heb vrouwen bij de vleet.
off:wat betekent iha??
quote:Dat vind ik ook, maar zoals Premo hierboven al stelt: het zijn niet zozeer de teksten zelf, maar vooral de 'flow', de stem en de voordracht van een rapper die me wel of niet aanspreekt. Éen rapper die ik echt heel cool vind is bijv. Chali 2na van Jurassic 5, maar die heeft gewoon een hele vette stem (imo), en hij kan bij wijze van spreken een boodschappenlijstje voordragen en dan vind ik het nog steeds geweldig.
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:08 schreef DeF2K het volgende:
Dat is waar maar nummers zijn gewoon een stuk minder kool zonder de lyrics.
quote:iha = in het algemeen, maar ik weet niet of het een 'erkende' afko is
off:wat betekent iha??
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 11-08-2001 01:43]
quote:dem, ik heb wel vaan Charli Tuna en Jurassic 5 gehoord maar zou eik geen enkel nummer van die gasten voor de geest kunnen halen. -schaam?-.
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:22 schreef Zanderrr het volgende:
Dat vind ik ook, maar zoals Primo hierboven al stelt: het zijn niet zozeer de teksten zelf, maar vooral de 'flow', de stem en de voordracht van een rapper die me wel of niet aanspreekt. Éen rapper die ik echt heel cool vind is bijv. Chali 2na van Jurassic 5, maar die heeft gewoon een hele vette stem (imo), en hij kan bij wijze van spreken een boodschappenlijstje voordragen en dan vind ik het nog steeds geweldig.
welk album raad je aan?
Maar ze klinken wel een beetje 'old school', daar moet je van houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 11-08-2001 00:31]
quote:kool, zal het eens gaan uitchecken
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:31 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij hebben ze maar twee platen: de Jurassic 5 EP en 'Quality Control', maar die vind ik alletwee erg vet. Losse nummers die cool zijn: 'Jayou', 'Quality Control', 'Action Satisfaction', 'Jurass Finish First', 'Lesson #5' (instrumentaaltje).Maar ze klinken wel een beetje 'old school', daar moet je van houden.
quote:hhhm, best relaxte muziek ja. Ik luister nog steeds liever naar zijn jazmatazz platen, maar dat komt ws omdat hij al die stijlen daar zo schitterend mengt.
Op donderdag 09 augustus 2001 18:25 schreef DeF2K het volgende:
ja, laat eens horen wat je er van vindt zou kzeggen.
Als je dit goed vindt moet je ook eens naar Buckshot LeFonque luisteren. Die heeft inderdaad één ballad uitgebracht, maar de rest van zijn muziek is heeeel anders. En heb net wat van de Brand New Heavies gevonden, oa met Grand Puba. Zit soms een beetje tegen soul aan.
/edit ff die naam anders gespeld hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door Latindancer op 11-08-2001 19:03]
quote:goed zal ik doen.
Op zaterdag 11 augustus 2001 11:25 schreef Latindancer het volgende:[..]
hhhm, best relaxte muziek ja. Ik luister nog steeds liever naar zijn jazmatazz platen, maar dat komt ws omdat hij al die stijlen daar zo schitterend mengt.
Als je dit goed vindt moet je ook eens naar Buckshot Le Funq luisteren. Die heeft inderdaad één ballad uitgebracht, maar de rest van zijn muziek is heeeel anders. En heb net wat van de Brand New Heavies gevonden, oa met Grand Puba. Zit soms een beetje tegen soul aan.
Dan moet jij eens iets van Les Nubians halen, bijvoorbeeld het nummer Demain.
quote:Les Nubians heb ik kunnen vinden, het nummer Demain niet. Maar de nummers die ik gehoord heb vind ik erg goed. Normaal niet zo'n voorstander van Franstalige rap
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:59 schreef DeF2K het volgende:[..]
goed zal ik doen.
Dan moet jij eens iets van Les Nubians halen, bijvoorbeeld het nummer Demain.
Mensen als Donald Byrd, Ramsey Lewis, Ronny Jordan horen wel thuis op zijn cd's en zelfs het gastoptreden van Kool Keith op vol. 2 was nog te waarderen, maar op vol.3 is GURU mijns inziens flink de weg kwijt.
Tuurlijk zijn er wel een aantal leuke liedjes, maar het klinkt allemaal niet als vol. 1 en 2. De productie is anders, GURU heeft niet meer zijn oude flow, en bij de artiesten zet ik mijn vraagtekens.
[Dit bericht is gewijzigd door JesusThePimp op 13-01-2002 19:35]
quote:Donder op man, hoe kun je nu tevreden zijn met zo'n album???? De nummers gebruikt op dit album zijn door de jaren heen blijven liggen, omdat ze simpelweg te slecht waren om op cd uit te brengen. Om er nu toch nog een slaatje uit te slaan wordt het alsnog uitgebracht.
Op zondag 13 januari 2002 18:39 schreef dunniecash het volgende:
Geen idee maar wat ik wel weet is dat je snel "Bald Head Slick & The Click" moet gaan uitchecken, want dat album is ILLL!!!
Er staan 19 nummers op, en m.i. zijn er 4 nummers goed aan te horen. De rest is zwaar onder de maat. Ik weet trouwens niet waar GURU de gast MC's vandaan heeft, maar volgens mij wilde hij hun een vriendendienst bewijzen ofzo, want ze blinken nu niet bepaald uit.
Slechtste nummer van de CD: Back 2 Back geproduceerd door Premier. Verdomme wat is Premier het laatste anderhalf jaar toch aan het doen. Ik geloof dat 90% van de nummers kut is wat hij heeft uitgebracht het laatste anderhalf jaar.
Die CD 'Quality Control' is idd een goed album. Wat ik persoonlijk wel een vet nummertje vind is die afsluiter, Swing Set. Hele mooi jazz/hiphop blend...
En dan Guru...Ik moet die 3e CD nog steeds luisteren, die 1e 2 ken ik eigenlijk niet. Een vriend van me heeft die 3e en ja, waarom ik die nog niet gecheckt heb... Keep Your Worries is iig een heel lekker nummer van die CD..
En nu ff wat van die dingen die hier genoemd worden checken op AG, dan kan ik weer meepraten hier
--
edit: en nog ff over die 'ouwelullemuziek'. Ik had een keer als alternatief voor de radio mn Buena Vista Social Club cd meegenomen, en men stond er wel van te kijken dat een jongen van net 18 dat leuk vond..
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 13-01-2002 21:40]
* Afu-Ra ft. GZA - Big Acts, Little Acts (DJ Premier Remix)
* Nas - 2nd Childhood
* Craig David ft. Mos Def - 7 Days (Premo Remix)
* D&D Allstars - Hot Shit
* Devin The Dude - Doobie Ashtray
* Dilated Peoples - Clock Work
* Gang Starr - The Squeeze
* Janet Jackson - All For You (DJ Premier Remix)
* Kool G. Rap - First Nigga (DJ Premier Remix)
* Nas ft. Grand Wizard - Memory Lane (DJ Premier Remix)
* X-Ecutioners ft. DJ Premier - Premier's X-Ecution
ETCETERA...
quote:
Op zondag 13 januari 2002 19:32 schreef JesusThePimp het volgende:
Slechtste nummer van de CD: Back 2 Back geproduceerd door Premier. Verdomme wat is Premier het laatste anderhalf jaar toch aan het doen. Ik geloof dat 90% van de nummers kut is wat hij heeft uitgebracht het laatste anderhalf jaar.
En kom op, ik kan je al helemaal niet meer serieus nemen als je de remix van Janet Jackson relaxed vindt. Damned, dan ben je ff diep gezakt hee. Die remix voor Afu-Ra/GZA is trouwens ook zwak te noemen.
Ik geloof dat jij de oude nummers van Premier niet kent, want ik denk dat je dan ook teleurgesteld zou zijn.
Download maar eens nummers als:
Jay-Z - D'Evils
Jeru The Damaja - Jungle Music
Big L - Ebonics (Premo Remix)
Fat Joe - The Shit Is Real (Primo Remix)
GURU - Lifesaver (Primo Remix)
Jeru The Damaja - Ain't The Devil Happy
KRS-One - MC's Act Like They Dont Know
Krumb Snatcha - Closer To God
M.O.P. - Rugged Neva Smoove (Primo Remix)
Over M.O.P. gesproken, das een goed voorbeeld. Vergelijk de oude productie die Primo voor hen deed met de productie van het laatste album. Kom op man, dat is het grootste bewijs dat Primo voor 90% nog maar schijt produceert. En let op, ik zeg 90%, er zit dus af en toe wel een aardig nummertje bij, maar hij kan simpelweg niet meer het niveau van 1993 tot en met 1998 evenaren.
Guru Presents Illkid Records
Various artists
Maar dies uit 96 dus dat zal wel iets anders zijn
Ik zal beide binnenkort eens gaan huren !
quote:Wat een leuk lijstje, dat ga ik zeker eens neerladen
Op zondag 13 januari 2002 22:39 schreef JesusThePimp het volgende:
Jay-Z - D'Evils
Jeru The Damaja - Jungle Music
Big L - Ebonics (Premo Remix)
Fat Joe - The Shit Is Real (Primo Remix)
GURU - Lifesaver (Primo Remix)
Jeru The Damaja - Ain't The Devil Happy
KRS-One - MC's Act Like They Dont Know
Krumb Snatcha - Closer To God
M.O.P. - Rugged Neva Smoove (Primo Remix)
Limp Bizkit f. P Diddy - My Way (DJ Premier remix)
Dan ga je je toch afvragen of die Premier ooit nog op het rechte pad komt, die nummers die JthePimp noemde zijn trouwens wel strak en hebben idd die goeie oude Premier flava
Het probleem ligt niet alleen bij Premier. Kijk ook eens naar de artiesten waar hij mee werkt de laatste tijd:
- Nas: hij kan het gewoon niet meer, zijn Illmatic-flow is er niet meer
- Craig David: ik meende dat Premier hip-hop produceerde? Maar blijkbaar doet hij nu ook R&B
- Janet Jackson: hier geldt hetzelfde als bij Craig David. Dit is het grootste bewijs dat Premier ook commerciëler wordt, anders zou hij niet voor zulke artiesten produceren.
- Paula Perry: R&B
- Lina: R&B
ETCETERA
De nieuwe beats van Premier klinken tegenwoordig te vaak hetzelfde. Er zit vrijwel geen verschil meer in. Def2K, ik kan nog wel een lijstje opstellen met andere dope tracks van Premier van vroeger. Geef maar een gil.
DJ Premier heeft gewoon het nummer Getcha Groove On van Limp Bizkit geremixed, om het geheel nog kutter te maken hebben ze Xzibit erin gegooid
Maarja dr gaat nix boven ouwe Premo producties!
* Kid_RisK bopt zn head op Take It Personal
quote:But bear in mind that you can't think as quick
Op maandag 14 januari 2002 16:07 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik vind die beat van Rules juist wel vet!Maarja dr gaat nix boven ouwe Premo producties!
* Kid_RisK bopt zn head op Take It Personal
Onopgemerkt is dit topic meer een
DJ Premier / Gang Starr topic geworden
Ben trouwens erg benieuwd wat jullie van Funkdoobiest vinden.
quote:Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Toevallig kwam ik Digable Planets tegen hier op Fok! in een ander topic en dat is echt
Op maandag 14 januari 2002 16:26 schreef Ungeheuer het volgende:
Tip voor Def2K: Digable Planets. Geen idee hoe ik hun muziek moet omschrijven. Jazz + rap/hiphopBen trouwens erg benieuwd wat jullie van Funkdoobiest vinden.
Nas z'n flow kwijt = bullish.. alleen de meeste mensen kunnen gewoon op de een of andere manier niet accepteren dat iemand (en z'n muziek) in een aantal jaren verandert en dus anders is dan 8 jaar geleden..
verder is NY Reality Check 101 al best wel oud en daar staan dus niet z'n doopste beats op, ook al is dat van EEN TIJD GELEDEN..
quote:Funkdoobiest --> Ik heb 2 albums van
Op maandag 14 januari 2002 16:26 schreef Ungeheuer het volgende:
Tip voor Def2K: Digable Planets. Geen idee hoe ik hun muziek moet omschrijven. Jazz + rap/hiphopBen trouwens erg benieuwd wat jullie van Funkdoobiest vinden.
Digable Planets vind ik ook vet! Vooral die chick
quote:In die van Mighty_Angela
Op maandag 14 januari 2002 16:47 schreef keeper het volgende:[..]
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Toevallig kwam ik Digable Planets tegen hier op Fok! in een ander topic en dat is echt
quote:Nee in dit topic:
Op maandag 14 januari 2002 17:03 schreef DeF2K het volgende:[..]
In die van Mighty_Angela
![]()
Trouwens, nu we toch lekker offtopic gaan, dat nieuwe album van Dilated Peoples is ook goed. Tenminste, die nummers die ik op mn HD heb gehoord heb
quote:ai like
Op maandag 14 januari 2002 17:32 schreef keeper het volgende:[..]
Nee in dit topic:
Trouwens, nu we toch lekker offtopic gaan, dat nieuwe album van Dilated Peoples is ook goed. Tenminste, die nummers die ik op mn HD heb gehoord heb
Dilated Peoples heb ik ook een aantal nummers van, zelfs een 100% legale die je bij audiogalaxy kon halen...
argh, so many albums to buy/hire/download
btw: In dat topic waren we het met elkaar eens dat The Carnival een meesterlijk album is
quote:Ja dat weet ik nog
Op maandag 14 januari 2002 17:35 schreef DeF2K het volgende:
btw: In dat topic waren we het met elkaar eens dat The Carnival een meesterlijk album is
Ik ken ook dat probleem van dat je heel veel nog wel zou willen hebben aan albums. Ook oude dingen trouwens. Maar om nou al mn ¤¤¤ daaraan uit te geven..
quote:tjah, ze moeten die kolere dingen maar goedkoper maken...
Op maandag 14 januari 2002 17:47 schreef keeper het volgende:[..]
Ja dat weet ik nog
Ik ken ook dat probleem van dat je heel veel nog wel zou willen hebben aan albums. Ook oude dingen trouwens. Maar om nou al mn ¤¤¤ daaraan uit te geven..
quote:Ik vraag me zwaar af waarom Premier zich verlaagt tot het werken met zulke klungels, als hij ook met vele betere kan samenwerken.
Premo maakt zelfs Capone-N-Noreaga dope met een beat als die van "Invincible" ..
quote:
Nas z'n flow kwijt = bullish.. alleen de meeste mensen kunnen gewoon op de een of andere manier niet accepteren dat iemand (en z'n muziek) in een aantal jaren verandert en dus anders is dan 8 jaar geleden..
Dat is gewoon bullshit. Leg mij eens uit waarom hij tegen iedereen loopt te bitchen dat hij is gegroeid, en dat hij nu anders klinkt dan 8 jaar geleden en waarom hij zijn album dan Stillmatic noemt. Daarmee probeert hij toch iets te bewijzen?
En Oochie Wally is nu niet bepaald een geweldig hip-hop nummer, want als je dat wel vindt dat discussieren we niet eens meer verder.
quote:De beats op NY Reality Check zijn niet door Premier geproduceerd. Hij heeft gewoon wat dope tracks bij elkaar gezocht en op een CD gepompt en aan elkaar gemixed. Als je dat niet eens wist, dan heb ik toch reden genoeg om aan je kennis van Premo te twijfelen.
verder is NY Reality Check 101 al best wel oud en daar staan dus niet z'n doopste beats op, ook al is dat van EEN TIJD GELEDEN..
quote:ow
Op maandag 14 januari 2002 19:00 schreef JesusThePimp het volgende:
De beats op NY Reality Check zijn niet door Premier geproduceerd. Hij heeft gewoon wat dope tracks bij elkaar gezocht en op een CD gepompt en aan elkaar gemixed. Als je dat niet eens wist, dan heb ik toch reden genoeg om aan je kennis van Premo te twijfelen.
dat wist ik ook niet....
Maarja, ik heb dan ook nooit aan jou premo-knowledge getwijfeld
quote:
Op maandag 14 januari 2002 20:16 schreef fUn.DarIPP het volgende:
Jazzmatazz is opzich een hele kewle mix tussen jazz en hiphop. Ik ben zelf meer iemand van hiphop dus ik vind niet alles even goed maar ja.... das persoonlijk. Ik raad iedereen ook aan om muziek van Gangstar te downen of beter nog te kopen. Zoals je misschien wel weet is Gangstar groot gemaakt door Guru en Dj Premier en is eigenlijk de basis van de HipHop zoals we die nu kennen.
Heb al een zooi cd's van Gang Starr
maar Guru's Jazzmaster daar val ik bij in slaap
quote:
Op maandag 14 januari 2002 20:16 schreef fUn.DarIPP het volgende:
Zoals je misschien wel weet is Gangstar groot gemaakt door Guru en Dj Premier
Waarom Nas zegt dat ie gegroeid is? Dat issie toch ook.. allen zegt iedereen NOOIT iets anders tegen hem dan "Ga je nog eens een 2e Illmatic maken?" .. die man wordt achtervolgd door dat ene goeie album van hem, iedereen verwacht van hem dat hij die shit blijft maken ofzo, terwijl hij gewoon veranderd is.. Stillmatic omdat het dus geen Illmatic is maar zeker nog steeds wel DOPE..
Verder is Oochie Wally natuurlijk poep, een track vol met gejatte lines e.d... verdient mijn respect ook niet.. maar gelukkig is Nas anders bezig op Stillmatic (toch wel jammer van Braveheart Party, wat een wáck nummer..)
De beats op NY Reality Check hadden daarom dus door Premier geproduceerd moeten worden
quote:
Op maandag 14 januari 2002 19:00 schreef JesusThePimp het volgende:
Ik vraag me zwaar af waarom Premier zich verlaagt tot het werken met zulke klungels, als hij ook met vele betere kan samenwerken.Dat is gewoon bullshit. Leg mij eens uit waarom hij tegen iedereen loopt te bitchen dat hij is gegroeid, en dat hij nu anders klinkt dan 8 jaar geleden en waarom hij zijn album dan Stillmatic noemt. Daarmee probeert hij toch iets te bewijzen?
En Oochie Wally is nu niet bepaald een geweldig hip-hop nummer, want als je dat wel vindt dat discussieren we niet eens meer verder.
De beats op NY Reality Check zijn niet door Premier geproduceerd. Hij heeft gewoon wat dope tracks bij elkaar gezocht en op een CD gepompt en aan elkaar gemixed. Als je dat niet eens wist, dan heb ik toch reden genoeg om aan je kennis van Premo te twijfelen.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 11:44 schreef JesusThePimp het volgende:
Er bestaat ook zoiets als de Gang Starr Foundation, die bestaat uit Premo en Guru, Jeru The Damaja, Lil'Dap, Big Shug, Melachi The Nutcracker, e.a. Deze zijn dus ook veelvuldig terug te horen op de cd's van het echte Gang Starr.
quote:bzzzzzzzieeeeee[morpheus starting]bzooeoee..
Op dinsdag 15 januari 2002 15:33 schreef DeF2K het volgende:
kwl nummertje van Premo...Big L - MVP 2000
Misschien moet een mod dit topic ff renamen? Post hier goede hiphop-nummers, ofzo?
Nog een tip: Dilated Peoples - Clock Work (was al genoemd geloof ik, maar toch )
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 15-01-2002 15:50]
quote:nee!!!
Op dinsdag 15 januari 2002 15:48 schreef keeper het volgende:[..]
bzzzzzzzieeeeee[morpheus starting]bzooeoee..
Misschien moet een mod dit topic ff renamen? Post hier goede hiphop-nummers, ofzo?
het grote Gang Starr, Guru, DJ Premier topic
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 15:50 schreef DeF2K het volgende:[..]
nee!!!
het grote Gang Starr, Guru, DJ Premier en andere vette hiphop trackstopic
quote:Die ken ik niet..is die goed?
Op dinsdag 15 januari 2002 15:57 schreef DeF2K het volgende:
Dilated Peoples - Remotely Qeued
- 7L & Esoteric - Essays On Esoterrorism
- A Tribe Called Quest - Same Ol' Thing
- ADOR - Let It All Hang Out (Pete Rock Remix)
- Akhenaton - J'voulais Dire (Franse Hip-Hop, meer dan de moeite waard, Akhenaton is lid van de Franse formatie IAM)
- Akhenaton - Pousse Au Milieu Des Cactus Ma Rancoeur
- Akrobatik - Cant Fuck With The Style
- Akrobatik - Militant Raw
- Akrobatik - Don´t Fear
- Apani B. Fly Emcee - Spot Me
- Artifacts - Brick City Kids
- Big L - Put it On (Remix)
- Big Shug - Official
- Binary Star - Nasty Ways
- Binary Star - Glen Close
- Black Eyed Peas - Behind The Front
- Black Eyed Peas - Karma
- Black Eyed Peas - I Want Cha
- Boss - Deeper
- Boss - I Don't Give a Fuck
- Boss - Recipe Of A Hoe
- Brand Nubian - Slow Down (Pete Rock Remix)
- Common - Food For Funk
- Common - Funky For You
- Common - Ressurection (Large Pro Remix)
- Common & QTip - The Remedy
- DJ Hi-Tek ft. Common - The Sun God
- DJ Honda & Camp Lo - Disco T-E-C
- DJ Honda ft. De La Soul - Trouble In the H20
- DJ Honda ft. Jeru The Damaja - El Presidente
- DJ Honda ft. Mos Def - Foundation
- Ed O.G. - Sayin Somethin
- El Fudge ft. J-Live - Realise
- Freeman - Le Palais De Justice
- Godfather Don ft. Mobb Deep - The Heat Is On
- Godfather Don - On And On
- Godfather Don - Status
- Grand Puba - Soul Controller
- G.U.R.U. & Donald Byrd - Loungin (Remix)
Sommige nummers zijn misschien lastig te vinden als je ze wilt neerladen, en al helemaal als je ze wilt kopen.
Rise - The Wickedest Flow, Do You Know Him
Celph Titled - Right Now
Apathy & Celph Titled - Chrome Depot Freestyle, That Ol' Boombap, No Joke
Louis Logic - Factotum
Demigodz rule!!
quote:Ja das waar! Die track was eerst alleen bedoeld voor op een mixtape maar toen ze dat nummer aan de labelbaas van Bronx Science lieten horen vond ie t zo dope dat ie terecht kwam op die Just Begun 12 van Ap. Daar rhymen ze trouwens ook op een nummer van Big Shug...
Op dinsdag 15 januari 2002 17:10 schreef dunniecash het volgende:
Die Chrome Depot Freestyle is wel ill maar -op een versie die- ik hoorde, gebruiken ze dezelfde beat als Sonya Blade's "Look 4 Tha Name" (produced door.. DJ Premier!) dat vind ik wel wat minder, majah
(Moet dat nieuwe nummer nog ff checken!)
quote:lol,
Op dinsdag 15 januari 2002 16:28 schreef keeper het volgende:[..]
Die ken ik niet..is die goed?
weet ik niet man, hij wil maar niet beginnen met downen
- GZA - Stay Out of Bars
- Genius - Unexplained & Liquid Swords
- Killah Priest - B.I.B.L.E. (Basic Intructions Before Leaving Earth)
- IAM - L'Empire Du Coté Obscur
- IAM - Pourquoi Je Suis Lŕ
- Ice Cube - Ghetto Bird
- Ice Cube - Today Was A Good Day (Remix)
- Jay-Z - A Million And One Questions (DJ Premier Remix)
- Jay-Z - Can't Knock the Hustle
- Jay-Z - Cashmere Thoughts
- Jay-Z - D Evils
- J-Live - School's In
- J-Live - The Best Part
- Prince Paul & Kool Keith - Blue Flowers
- Dr. Octagon - Blue Flowers
- Dr. Octagon - Earth People
- K-Otix - U Know The Name
- Krumb Snatcha - Mental Orgasm
- Krumb Snatcha - Take The Pain Away
- Large Professor - Back To Back
- Large Professor - 'Bout That Time
- Large Professor - Get of the Bullshit
- Large Professor - Hard
- Large Professor - I Just Wanna Chill
- Lost Boyz - 1,2,3 (Thousand Problems)
- M.O.P. - Anticipation
- M.O.P. - Stick To Ya Gunz
- M.O.P. - How About Some Hardcore
- Made Men - Just You And I
- Masta Ace - Saturday Night Live
- Masta Ace - Sittin On Chrome (Remix)
- Masta Ace - Terror
- Masters Of Illusion - We All Over
- Masters of Illusion - Souped Up
- Masters Of Illusion - Silk Suit Black Linen
- Masters of Illusion - Masters of Illusion
- MC Solaar - C'est Ca Que Les Gens Veulent
- MC Solaar - Devotion
- MC Solaar - Relations Humaines
- Mobb Deep - Hold Down The Fort
- Mobb Deep - Me And My Crew
- Moka Only - Love Story
- Moka Only - Sunsets
- Moka Only - Rolling Along
- Mr. Complex - Feel Me
- Mr. Complex - Relax
- Mr. Complex - Why Don'tcha
- Myzery - Para La Isla
- Nas - Understanding
- Nine - Ahh Shit
- Nine - Any Emcee
- Nine - Fo'eva Blunted
- Nine - Lyin' King
- Nine - Redrum
- Nine - Uncivilized
- Nine ft Bounty Killer - Warriors
- Outkast - Git Up Git Out
- Outkast - 2 dope boys
- OutKast - Babylon
- Outkast - SpottieOttieDopalliscious
- Outkast - Wheelz Of Steel
- Outkast - High Schoolin
- Pete Rock - What You Waiting For
- Pete Rock - Petes Jazz
En das wel weer genoeg voor voorlopig
quote:Anders moet je ff op icq komen ofzo..(gewoon voor de gezelligheid, om te praten over goede muziek
Op dinsdag 15 januari 2002 18:00 schreef DeF2K het volgende:[..]
lol,
weet ik niet man, hij wil maar niet beginnen met downen
quote:ik ben r hoor
Op dinsdag 15 januari 2002 20:55 schreef keeper het volgende:[..]
Anders moet je ff op icq komen ofzo..(gewoon voor de gezelligheid, om te praten over goede muziek
)
quote:stoer lijstje!
Op dinsdag 15 januari 2002 19:42 schreef JesusThePimp het volgende:
Ik zal mijn lijst ff verder uitbreiden:...
En das wel weer genoeg voor voorlopig
quote:Rodney P kan ik niet echt voor de geest halen maar Roots Manuva heb ik wel een aantal nummers (op aanraden van een andere Fok!ker) en dat bevalt zeer zeker goed
Op dinsdag 15 januari 2002 21:51 schreef Kid_RisK het volgende:
Luisteren hier ook mensen naar Engelse hiphop als van gasten als Rodney P en Roots Manuva?? Ik heb een tijdje terug een mixtape van Ronin Records (t label waar die gasten op zitten) gedownload en die is echt super vet! Check eens bijvoorbeeld Dedication van Skitz ft. Rodney P!
quote:Meer recente beats! Jadakiss - None Of Y'All Betta vind ik ook zeker niet slecht eigenlijk..
Op dinsdag 15 januari 2002 17:14 schreef dunniecash het volgende:
Trouwens, over recente Premo beats gesproken.. ik hoorde net "Natural" van Gang Starr en "I'm Gangsta" van Just Ice.. zeker wel dope beats, vooral die van "I'm Gangsta" -> jammer alleen dat die Just Ice zo fucking corny rapt.. over corny gesproken.. check ff "Poetry" van Cor(n)mega.. reactie op Destroy & Rebuild van Nas hehe.. op zich wel grappige diss, jammer dat Cormega af en toe niet echt wil flowen
Weet iemand wanneer Royce Da 5'9" - Boom is uitgebracht?
quote:Dat nummer van Jadakiss vind ik dus weer verrot.
Meer recente beats! Jadakiss - None Of Y'All Betta vind ik ook zeker niet slecht eigenlijk..Weet iemand wanneer Royce Da 5'9" - Boom is uitgebracht?
Boom van Royca Da 5'9" is meen ik al ruim een jaar oud.
Wat vinden jullie trouwens van Kool Keith? Ik heb lange tijd geweigerd om naar zijn muziek te luisteren, maar dit veranderde compleet toen ik een keer een CD van iemand leende van Kool Keith.
quote:Kool Keith, heb ik een lange tijd aan moeten wennen, maar nu vind ik het zeker stoer.
Op woensdag 16 januari 2002 14:45 schreef JesusThePimp het volgende:
Een andere vette track geproduceerd door Premo vind ik State Of The Art Part I en Part II van Square One.Wat vinden jullie trouwens van Kool Keith? Ik heb lange tijd geweigerd om naar zijn muziek te luisteren, maar dit veranderde compleet toen ik een keer een CD van iemand leende van Kool Keith.
Wat me ook wel bevalt -> Deltron 3030, Del Tha Funkee Homosapien, Dan the Automator en nog meer van die gasten. Toch moet je (ik) er niet te lang naar luisteren want op een gegeven moment word je er op de een of andere manier een beetje gek van...
quote:Dat heb ik dus ook gehad. Kool Keith is zijn tijd volgens mij vaak vooruit, tenminste hij loopt wel altijd voor op mij, want ik begin zijn albums vaak pas twee jaar later ofzo te waarderen.
Kool Keith, heb ik een lange tijd aan moeten wennen, maar nu vind ik het zeker stoer.
quote:Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, Deltron 3030 is geniaal... voor twee of drie nummers achter elkaar, maar meer ook zeker niet. Dat ligt vind ik merendeel aan de rapstijl van Del The Funky Homosapien, want ik heb ook veel solowerk van hem, en daar kan ik ook niet lang naar luisteren, terwijl ik het helemaal niet slecht vind.
Wat me ook wel bevalt -> Deltron 3030, Del Tha Funkee Homosapien, Dan the Automator en nog meer van die gasten. Toch moet je (ik) er niet te lang naar luisteren want op een gegeven moment word je er op de een of andere manier een beetje gek van...
quote:ja ja!
Op woensdag 16 januari 2002 15:00 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Dat heb ik dus ook gehad. Kool Keith is zijn tijd volgens mij vaak vooruit, tenminste hij loopt wel altijd voor op mij, want ik begin zijn albums vaak pas twee jaar later ofzo te waarderen.
[..]Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, Deltron 3030 is geniaal... voor twee of drie nummers achter elkaar, maar meer ook zeker niet. Dat ligt vind ik merendeel aan de rapstijl van Del The Funky Homosapien, want ik heb ook veel solowerk van hem, en daar kan ik ook niet lang naar luisteren, terwijl ik het helemaal niet slecht vind.
Kool Keith is zelfs ietsje minder imo (weet dat niet veel mensen het met me eens zullen zijn) maar ik vind hem nogal irritant, zijn stem stoort me veel meer als die van Del, en Del's lyrics zijn vaak ook nog wel beter. Bij Ultramagnetic vond ik Keith trouwens wel heel goed!
Heeft iemand trouwens al die Almyghty Myghty Pythons joint gecheckt?? Is een samenwerking tussen Pharcyde en Souls of Mischief en wat ik er van gehoord heb is echt super goed! Hoop dat die 12 binnenkort bij FatBeats ligt want die Real Audio snippets bij hiphopsite.com zijn echt veel belovend!
Dat was een mooi feestje .
quote:Guru?
Op woensdag 16 januari 2002 17:24 schreef RaisinGirl het volgende:
Vorig jaar live mogen aanschouwen op North Sea Jazz festival waar ik illegaal naar binnen geglipt was..Dat was een mooi feestje
.
Vet!
Beiden meesterwerken
quote:Absoluut. Beide zijn 2 superalbums.
Op woensdag 16 januari 2002 18:04 schreef JesusThePimp het volgende:
Kent iemand de andere cd's van Prince Paul:
- Psychoanalysis (What is it?)
- A Prince Among ThievesBeiden meesterwerken
quote:Prince Paul wilde oorspronkelijk een film maken, maar omdat dat te duur was heeft hij de film op CD na gespeeld. En dat is zeer geslaagd. In veel recensies werd het daarom juist afgekraakt, en de beats zouden niet goed zijn. Persoonlijk ben ik het daar dus absoluut niet mee eens. Dit is één van de weinige cd's waar ik de skits juist niet irritant vind.
Op woensdag 16 januari 2002 19:00 schreef Mayhem het volgende:[..]
Absoluut. Beide zijn 2 superalbums.
Die skits in Prince Among Thieves vond ik wel grappig gevonden. Net alsof je naar een hoorspel zit te luisteren!
quote:Die wou ik er net nog bijzetten toen je over Dan the Automator en Del da Funkee Homosapien begon, maar ik dacht, das te veel offtopic
Op woensdag 16 januari 2002 17:48 schreef DeF2K het volgende:
nog een vette:Handsome Boy Modeling School
Dan the Automator met Prince Paul
Die is idd goed ook. Ik heb ook die nieuwe van Prince Paul: Nathaniel Merriweather - Loveage (Music to make love to your old lady by). Maar die heb ik nog niet echt gecheckt, maar wat ik hoorde was ok iig.
En aangezien de naam Mighty Mi in dit topic omhoog is gekomen: Smut Peddlers - Porn Again is ook een aanrader voor de mensen die van The Hi and Mighty houden..
quote:huh, was dit niet Dan the Automator
Op woensdag 16 januari 2002 19:15 schreef keeper het volgende:[..]
Die is idd goed ook. Ik heb ook die nieuwe van Prince Paul: Nathaniel Merriweather - Loveage (Music to make love to your old lady by). Maar die heb ik nog niet echt gecheckt, maar wat ik hoorde was ok iig.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=An8r9287i052a
Maar nu gaan we wel een beetje erg offtopic (hoewel ik dit album nog steeds wil!), dit is namelijk niet echt hiphop meer
quote:CAGE RULES!
Op woensdag 16 januari 2002 19:15 schreef keeper het volgende:En aangezien de naam Mighty Mi in dit topic omhoog is gekomen: Smut Peddlers - Porn Again is ook een aanrader voor de mensen die van The Hi and Mighty houden..
quote:werkelijk
Op woensdag 16 januari 2002 19:29 schreef JesusThePimp het volgende:
Wisten jullie dat Prince Paul ook muziek voor pornofilms heeft geproduceerd (die gozer is ook van alle markten thuis he), ik weet alleen niet onder welke naam. Als iemand het weet kan ie het dan ff laten weten
quote:Snoop Dogg heeft nu trouwens ook een porno-DVD uitgebracht...
Op woensdag 16 januari 2002 19:29 schreef JesusThePimp het volgende:
Wisten jullie dat Prince Paul ook muziek voor pornofilms heeft geproduceerd (die gozer is ook van alle markten thuis he), ik weet alleen niet onder welke naam. Als iemand het weet kan ie het dan ff laten weten
quote:Moeten we wel ff een andere titel bedenken deze keer
Op woensdag 16 januari 2002 19:37 schreef DeF2K het volgende:
Als we zo door gaan, dan komt er een deel 2.b-boys, fly girls, unite!
En wat btreft die CD, ik wou ook eerst Dan the Automator noemen als de 'maker' van die plaat, maar bedacht me toen ik achterop de CD keek. Nu zie ik alleen dat Dan het heeft geproduceerd, en Prince Paul er aan meedoet..
Net zoals Damon Albarn, Afrika Bambaata en Plug 3 van De la Soul..
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 16-01-2002 19:42]
quote:http://www.blammo.nl/pornquiz.html
Op woensdag 16 januari 2002 19:39 schreef keeper het volgende:[..]
Snoop Dogg heeft nu trouwens ook een porno-DVD uitgebracht...
(denk niet dat ik die pics hiero mag plaatsen )
quote:Hej ook een blammo lezer
Op woensdag 16 januari 2002 19:41 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
http://www.blammo.nl/pornquiz.html
(denk niet dat ik die pics hiero mag plaatsen
)
Borsten mogen wel gepost worden toch?
quote:Jongens..het topic is dood.. Dat kan toch niet...
Op woensdag 16 januari 2002 22:25 schreef dunniecash het volgende:
Die twee Prince Paul albums (ik heb ze allebei) zijn inderdaad gruwelijk! En over dope skits gesproken, ik vind die skits "Pakinamac" van Big Pun ook echt té grappig hahaha
Heb vandmiddag ff bij van Leest Guru's Jazzmatazz 1 t/m 3 gehaald. ¤10 per stuk, dus dat was de investering wel waard.
Nu nog ff wachten op proxis met Nas - Illmatic, Dilated Peoples - The Platform en Dilated Peoples - Expansion Team
* keeper vindt dat dit topic hem weer te veel ¤¤ heeft gekost
De moeite waard om die cd's te checken of te downloaden!
check bijvoorbeeld eens Do You Know Him?
Vette beats (deze is van DJ Spinna, andere tracks zijn door bijv. Ap en Celph Titled geproduceerd), vette flows, en vette punchlines, kortom: goeie hiphop!
Zn site: http://adgroupdesign.com/rise/
En L'Ecole Du Micro D'Argent van de groep IAM is van gelijkwaardig niveau.
quote:Niet was, is lid van IAM
Op zaterdag 19 januari 2002 13:35 schreef Kid_RisK het volgende:
Was Akhenaton niet lid van IAM?
Het album van Shurik'n, ook lid van IAM, is ook een relaxed cd'tje en die van DJ Kheops ook
Mocht je de cd van Akhenaton downloaden, zorg dan wel dat je de eerste CD (Meteque Et Mat) download en niet zijn laatste CD, want die is niet zo goed (staan wel een paar leuke nummers op)
quote:
aanvang: 22:00, 17 feb.
entree EUR: 16,50 incl.BASSLINE SPECIAL: DJ PREMIER WAVE TWISTERS
Bassline met gast DJ, de legendarische producer van o.a. Gangstarr en MOP DJ Premier. Aangevuld met DJ's Wix, Real, MC Murth the Man-o-Script en VJ Supreme Cuisine. Bassline begint met de tekenfilm Wave Twisters (22:30 uur) van Syd Garon en Eric Henry, muziek is van Qbert. Sci-fi/kung fu strijders vechten voor het voortbestaan van hiphop.
Voorverkoop alleen bij AUB, Postkantoren en Soulfood.
[Dit bericht is gewijzigd door DeF2K op 19-01-2002 16:20]
quote:Eigenlijk ken ik alleen MC Solaar, Lunatic en heb een zooitje nummers van Saian Supa Crew en sinds kort ook van die IAM gasten
Op zaterdag 19 januari 2002 13:04 schreef JesusThePimp het volgende:
Zijn er nog mensen die graag naar Franse Hip-Hop luisteren? Zoals bijvoorbeeld Akhenaton,IAM, MC Solaar, Fonky Family, NTM, Sully Sefil etc.
Ik vind Guru + MC Solaar altijd wel een vette combo (Le Bien, Le Mal / Le Tempto)
quote:Paradiso toch??
Op zaterdag 19 januari 2002 16:02 schreef DeF2K het volgende:
Premier fans opgelet:
[..]
Wave Twisters is trouwens een aanrader! Heel coole film!
quote:grr
Op zaterdag 19 januari 2002 16:16 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Paradiso toch??
Paradiso ja
quote:Paradiso
Op zaterdag 19 januari 2002 16:16 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Paradiso toch??
* keeper gaat daar maar heen
En wat betreft Franse Hiphop: kan idd erg leuk zijn. Ik heb de cd KLR van de Saian Supa Crew en die is erg leuk. Beetje vrolijke rap is het ook.
Ik had ze op Drum Rhythm ook nog samen met Rahzel zien beatboxen. Erg vet..
quote:SSC is vet! Die nieuwe (X-raisons) is ook erg goed!
Op zaterdag 19 januari 2002 16:25 schreef keeper het volgende:[..]
En wat betreft Franse Hiphop: kan idd erg leuk zijn. Ik heb de cd KLR van de Saian Supa Crew en die is erg leuk. Beetje vrolijke rap is het ook.
Ik had ze op Drum Rhythm ook nog samen met Rahzel zien beatboxen. Erg vet..
Heb je op Drum Rhythm ook Breakestra gezien??
quote:Was dat op dezelfde dag? Volgens mij wel, en heb ik het heel even gezien. Ik vond er op dat moment niet echt veel aan, maar ik heb er dan ook maar weinig van gezien. De tent was ook erg vol enzo.
Op zondag 20 januari 2002 13:05 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
SSC is vet! Die nieuwe (X-raisons) is ook erg goed!
Heb je op Drum Rhythm ook Breakestra gezien??
Wel gezien: BEP, Rahzel, Reprazent, Kenny Dope G., Controverse All Stars (ook niet helemaal mijn stijl, maar wel leuk op zich)
[spam]
Ik heb hier nog wat foto's en een verslagje staan van DR2001: http://www.testlabs.tk/
Dan klikken op 'Showroom' en dan staat het er vanzelf tussen
[/spam]
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 16:02 schreef DeF2K het volgende:
Premier fans opgelet:
In Paradiso
[..]
quote:tja, daar kom je vanzelf wel achter
Op maandag 21 januari 2002 10:42 schreef dunniecash het volgende:
Hmm, zou ie dan nu écht komen? Een tijdje geleden zou Premo ook al zogenaamd komen.. maar volgens mij heeft die kill het veel te druk..
[..]
quote:Dat verhaal heb ik al te vaak meegemaakt
Op maandag 21 januari 2002 13:57 schreef DeF2K het volgende:[..]
tja, daar kom je vanzelf wel achter
Outkast
Xzibit
Kenny D.
Maar toch ga ik weer, in de hoop dat hij komt
quote:veel geluk dan maar
Op maandag 21 januari 2002 15:02 schreef keeper het volgende:[..]
Dat verhaal heb ik al te vaak meegemaakt
Outkast
Xzibit
Kenny D.Maar toch ga ik weer, in de hoop dat hij komt
quote:Wil jij niet ook een kansje wagen
Op maandag 21 januari 2002 15:53 schreef DeF2K het volgende:[..]
veel geluk dan maar
Heb ergens Jazzmatazz 2 op de kop getikt voor een paar euro en zit nu heerlijk te spacen met een jointje erbij. Voor mij op dit moment de ultieme manier om kerst te vieren. Jazzmatazz is cewl
quote:* NT-T.BartMan is 33
Op donderdag 9 augustus 2001 13:43 schreef Latindancer het volgende:
Mag ik eens vragen hou oud jij bent? Want het wordt toch wel een beetje ouwelullenmuziek gevonden geloof ik.
Nou, dankjewel dan maar. Ik heb deze cd's dus en luister daar zo nu en dan met veel plezier naar!
Ik weet wel dat sinds kort (of binnenkort) Version 7.0: Street Scriptures ofzo uit is/komt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:51 schreef Misselijk_Ventje het volgende:
Maar om terug te komen op mijnvraag... heeft iemand info over het aankomende album?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |