Wat ik er zo goed aan vind is moeilijk te omschrijven. Ik denk gewoon z'n rlxte rap stijl en de mix van verschillende stijlen.
Weet je niet waar ik het over hebt dan raad ik je aan om het nummer Keep Your Worries of Plenty te downen.
what yall think about it?
Ik vind van de traditionelere stromingen (jazz, negro spiritual, blues, cubaans) dat je naar muziek met emotie luistert. Iets wat ik hevig tekort kom in de top 40!
Mag ik eens vragen hou oud jij bent? Want het wordt toch wel een beetje ouwelullenmuziek gevonden geloof ik.
ouwelullenmuziek? Denk niet dat veel mensen het zo omschrijven, probeer me nog eens uit te leggen waarom je dat vindt.
quote:Zo te horen weet je iig wel waar ik het over heb.
Op donderdag 09 augustus 2001 13:43 schreef Latindancer het volgende:
'experimental fusion between jazz and hiphop'
quote:hoho, ik vind het niet. Ik ken een paar mensen van rond de 17 en die vinden het he-le-maal niks. En de meesten van 'mijn leeftijd'
Op donderdag 09 augustus 2001 13:55 schreef DeF2K het volgende:
Emmm, ik ben 16.ouwelullenmuziek? Denk niet dat veel mensen het zo omschrijven, probeer me nog eens uit te leggen waarom je dat vindt.
[..]
quote:Uh-uh
Zo te horen weet je iig wel waar ik het over heb.
Vol. 3 is overigens wel de beste van de 3 imo, maar de eerste 2 hebben ook wel wat lekkere nummertjes..
quote:Hmmz, ik vind het eerder bijzonder dat iemand tegen de 40 Guru goed vindt.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:02 schreef Latindancer het volgende:
Ik kwam in aanraking met die muziekstijlen via een collega die tegen de 40 gaat...
Wat vind je trouwens van Gang Starr (Guru + DJ Premier)? Hiermee is Guru volgens mij bekend geworden. Mocht je interesse hebben, down dan Full Clip en/of Work van Gang Starr, ben benieuwd wat je daar van vindt.
quote:Is ook iets heel anders. Maar wel échte muziek IMHO.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:11 schreef DeF2K het volgende:
Heb BTW ff Louis Prima gehaald maar dat vind ik eerlijk gezegd toch wel heel iets anders...
Zal die andere muziek is ff zoeken waar je het over had.
[Dit bericht is gewijzigd door Latindancer op 09-08-2001 14:18]
Gang Starr ben ik weer wel fan van, maar alleen omdat Premo (de echte dus) gewoon de beste producer van het moment is IMHO..
In Amerika zijn die Jazzmatazz platen niet zo'n succes btw, Europa is alternativer I guess..
quote:denk je niet dat ze daar nog een groter succes zijn dan in Europa?
Op donderdag 09 augustus 2001 14:18 schreef Premo het volgende:
In Amerika zijn die Jazzmatazz platen niet zo'n succes btw, Europa is alternativer I guess..
quote:Ik zag in een reportage van MTV dat het vooral in Europa goed doet. In heb in Amerikaanse bladen ook totaal niets over gezien, terwijl ik in Nederland zelfs een videoclip regelmatig-achtig voorbij zag komen..
Op donderdag 09 augustus 2001 14:24 schreef DeF2K het volgende:[..]
denk je niet dat ze daar nog een groter succes zijn dan in Europa?
quote:ok, niets gezegd
Op donderdag 09 augustus 2001 14:26 schreef Premo het volgende:[..]
Ik zag in een reportage van MTV dat het vooral in Europa goed doet. In heb in Amerikaanse bladen ook totaal niets over gezien, terwijl ik in Nederland zelfs een videoclip regelmatig-achtig voorbij zag komen..
quote:Je vind Gang Starr dus goed maar alleen maar vanwege Premier
Op donderdag 09 augustus 2001 14:18 schreef Premo het volgende:
Gang Starr ben ik weer wel fan van, maar alleen omdat Premo (de echte dus) gewoon de beste producer van het moment is IMHO..
quote:Je bent vergeven
Op donderdag 09 augustus 2001 14:29 schreef DeF2K het volgende:[..]
ok, niets gezegd
.
Al een update van Latindancer? Dat zijn idd goeie nummers van Gang Starr; Full Clip en Work.
quote:Alleen de instrumentale versies vind ik een beetje ver gaan, maar ik had liever een andere MC gehoord, dan Guru. Daarom ben ik blij dat hij voor zo veel andere artiesten ook beats smeedt..
Op donderdag 09 augustus 2001 14:32 schreef DeF2K het volgende:[..]
Je vind Gang Starr dus goed maar alleen maar vanwege Premier
Je luistert dus liever alleen maar naar de instrumentale versies van Gang Starr? Lijkt me sterk.
Persoonlijk vind ik de combo's Premo/Nas en Premo/Fat Joe wel fijn altijd..
quote:Okeej, dat kan idd ook. Zelf vind ik Guru en Premier wel één van de betere combo's.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:36 schreef Premo het volgende:[..]
Alleen de instrumentale versies vind ik een beetje ver gaan, maar ik had liever een andere MC gehoord, dan Guru. Daarom ben ik blij dat hij voor zo veel andere artiesten ook beats smeedt..
quote:Heb nog niet zoveel kunnen dl'en (winmx is ook niet alles) maar met Gangstarr zitten ze duidelijk meer aan de rap/hiphop kant. 's Wel relaxte muziek, best ok om op een verzamelaartje er tussen te bakken.
Op donderdag 09 augustus 2001 14:33 schreef Premo het volgende:[..]
Al een update van Latindancer? Dat zijn idd goeie nummers van Gang Starr; Full Clip en Work.
quote:ja, laat eens horen wat je er van vindt zou kzeggen.
Op donderdag 09 augustus 2001 18:08 schreef Latindancer het volgende:[..]
Heb nog niet zoveel kunnen dl'en (winmx is ook niet alles) maar met Gangstarr zitten ze duidelijk meer aan de rap/hiphop kant. 's Wel relaxte muziek, best ok om op een verzamelaartje er tussen te bakken.
Probeer nu ff of ik wat meer succes heb, en jawel hij begint vrolijk te downen dus....
quote:In My (Humble) Opinion..
Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef Buddha_Monk het volgende:
[off-topic]
wtf betekent IMO? of IMHO? als ik dat mag weten...
[/off-topic]
Vraag me niet wat ROTLFMAOPIMPTITBAD betekent btw
FLIPNEUS weet het wel geloof ik..
quote:Maar nu ff on-topic, jij luistert toch ook naar hiphop, wat is jou humble opinion about Guru?
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:08 schreef Buddha_Monk het volgende:
mijn dank is groot... IMHO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |