hahahquote:Op zondag 23 mei 2004 03:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
VERDOMME HYPERVIPER, ben je weer eerder ;'(
zeg, idolen sturen toch ook geen fanmail? dat hoort andersomquote:Op zondag 23 mei 2004 03:35 schreef bolivian het volgende:
@ibg hoezo nooit toegevoegd???
Same goes for you my friend!!!!!
hoe denk jij over het forum gedeelte van fok?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:35 schreef ActaniA het volgende:
doe mij eens een truth
heb je een cam of digicam?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:36 schreef Shirley het volgende:
Ik vroeg om een dare!
kijk je stiekem idols?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:35 schreef nikky het volgende:
ik wil ook een t
ik heb hem niet dronken gevoerdquote:Op zondag 23 mei 2004 03:37 schreef HyperViper het volgende:
nikky, waarom heb je gelly dronken gevoerd? <- truth
ik heb alleen de voorrondes bekeken. voor de rest helemaal nietquote:Op zondag 23 mei 2004 03:37 schreef ActaniA het volgende:
[..]
kijk je stiekem idols?
best wel chillquote:Op zondag 23 mei 2004 03:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoe denk jij over het forum gedeelte van fok?
truth: hoe zie jij de toekomst van KL?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:36 schreef Caesu het volgende:
doe mij eens wat
Lieve nikky,normaal zou ik het zo doen,maar ben te beschonken en het is te ver lopen. Kan je wel emdlen dat het een teringtroep is.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:37 schreef nikky het volgende:
[..]
heb je een cam of digicam?
maak dan een foto van je kamer hoe hij er nu uitziet
plaats een screenshot van je beeldscerm met al je iconsquote:Op zondag 23 mei 2004 03:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lieve nikky,normaal zou ik het zo doen,maar ben te beschonken en het is te ver lopen. Kan je wel emdlen dat het een teringtroep is.Andere dare?
zing eens voor ons allemaal neem dat op en zet het op fokquote:Op zondag 23 mei 2004 03:38 schreef HyperViper het volgende:
D! geen cam geen digi!
ik zit daar op het moment in een impasse met PSquote:Op zondag 23 mei 2004 03:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
truth: hoe zie jij de toekomst van KL?
"Haal nieuw bier en you're home free!"quote:Op zondag 23 mei 2004 03:39 schreef nikky het volgende:
[..]
plaats een screenshot van je beeldscerm met al je icons
hoe luidt de username?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:39 schreef bolivian het volgende:
OK, na enkele addities is mijn skype-name geaccepteerd.
En nu?
Huh?
Ja, is wel eens voorgekomen.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb je wel eens een jongen gezoend waarvan je achteraf dacht: NEE, WAT HEB IK GEDAAN?
als ie al gevraagd is, sorry. Heb deel 1 nog niet helemaal doorgelezen
wat is je naam?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:39 schreef bolivian het volgende:
OK, na enkele addities is mijn skype-name geaccepteerd.
En nu?
Huh?
Wat vraag je nu allemaal van me?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:39 schreef nikky het volgende:
[..]
plaats een screenshot van je beeldscerm met al je icons
ok, als jij het zegtquote:Op zondag 23 mei 2004 03:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, is wel eens voorgekomen.
Een betere vraag zou zijn, heb ik wel eens een jongen niet gezoend waarvan je achteraf dacht: NEE, WAT HEB IK GEDAAN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |