*denkt*quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef nikky het volgende:
heb jij je vriendin wel eens voor schut gezet... ook al was het onbedoeld?
ja sorry. moest ik ff over nadenken. Alles even nalopenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
typt hij nu een lang verhaal of is hij gaan slapen?
![]()
nog nooit?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef Roönaän het volgende:
[..]
*denkt*
kheb haar nooit echt voor lul gezet door iets te zeggen ofzo. soms zeg ik wel dingen die zijn later niet echt super vond (over haar rijstijl ofzo), maar echt voor schut nog niet eigenlijk.
Zal vast wel een keer komen. kom ik er nog wel op terug
als ik zo onbeleefd mag zijn om dat te vragen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nog nooit?
hoe lang heb je dan verkering?
4 jaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nog nooit?
hoe lang heb je dan verkering?
heb je weleens wildgroei gehadquote:Op zondag 23 mei 2004 02:52 schreef Luchtpost het volgende:
Nou, kom op.
Truth.
Wildgroei ?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:53 schreef Roönaän het volgende:
[..]
heb je weleens wildgroei gehad
Nee, dat heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:55 schreef Roönaän het volgende:
overbodig vlees enzo. dat een beetje in de wilde weg groeit na een ontsteking.
zou je je leven willen geven voor je vrienden?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:56 schreef Markster het volgende:
mag ik ook een truth?
Wel eens gemasturbeerd denkende aan een familielid ?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:56 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een truth
simpel. ja, voor mijn echte vrienden cker weten, me eigen leven is veel waard, maar ik weet vrijwel cker dat ik mijn leven zou kunnen geven voor mijn vrienden.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zou je je leven willen geven voor je vrienden?
wat een zwaarmoedige vraag zeg zo laat
heb je je wel eens in je kont laten neuken voor geld?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:56 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een truth
Gatverdamme! NEE!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:57 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Wel eens gemasturbeerd denkende aan een familielid ?
Kijk, dat zijn dingen die we willen weten.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:58 schreef laffer het volgende:
[..]
heb je je wel eens in je kont laten neuken voor geld?
ben je in het echt ook een 'bitch' of ben je meer een lief individu?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:56 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een truth
Denk je dat die gedachte straks weer naar bovenkomt als je met jezelf bezig bent ?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gatverdamme! NEE!
Nee, ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:58 schreef laffer het volgende:
[..]
heb je je wel eens in je kont laten neuken voor geld?
Ik kan lief zijn soms ja.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ben je in het echt ook een 'bitch' of ben je meer een lief individu?
zo, geef je me mooi de gelegenheid om die vraag eens te stellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |