Nope. Echt niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
Jij hebt geen cam static?
lulligquote:Op zondag 23 mei 2004 00:32 schreef static het volgende:
[..]
Nope. Echt niet.
Oei.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:35 schreef nikky het volgende:
voor static
dare: plaats een een mooi gedicht in LITvan minstens 7 zinnen
Plaats eens een mooie crew-inleiding-cynische-foto-topic zoals ook in de onz-fb-topics alike, maar dan in medquote:Op zondag 23 mei 2004 00:37 schreef nikky het volgende:
mag ik ook een dare
Ban Highlander van IRC.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:37 schreef nikky het volgende:
mag ik ook een dare
Wat is nu uw seksuele geaardheid?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:39 schreef Croupouque het volgende:
Een truth.
Nounou, gewaagd hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is nu uw seksuele geaardheid?
He? Ho? Bi?
als je het niet erg vind ga ik niet mijn rechten gebruiken hiervoorquote:Op zondag 23 mei 2004 00:39 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Plaats eens een mooie crew-inleiding-cynische-foto-topic zoals ook in de onz-fb-topics alike, maar dan in medvan de admins en de faatjes
heb je al eens met je lul tussen je rits gezeten??quote:Op zondag 23 mei 2004 00:41 schreef _The_General_ het volgende:
Truth!!!
Dare durf ik nog niet
Een hersenspinseltje van me.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:35 schreef nikky het volgende:
voor static
dare: plaats een een mooi gedicht in LITvan minstens 7 zinnen
Ik ga er zelfs geregeld op staan,quote:Op zondag 23 mei 2004 00:44 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
heb je al eens met je lul tussen je rits gezeten??
Mag ook in Onz hoor :-) Leek me wel leuk zo'n oppermod-intro topicquote:Op zondag 23 mei 2004 00:43 schreef nikky het volgende:
[..]
als je het niet erg vind ga ik niet mijn rechten gebruiken hiervoor
Met wie van Fok! zou je 'het' wel eens willen doen?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:41 schreef TallMan het volgende:
Ja, truth
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:46 schreef static het volgende:
Nikky: jij hebt mij een dare gegeven dus deze is voor jou: ban gelly voor minstens een half uur.
quote:als je het niet erg vind ga ik niet mijn rechten gebruiken hiervoor
hahaha ik kan niet mijn rechten hiervoor gaan misbruikenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:46 schreef static het volgende:
Nikky: jij hebt mij een dare gegeven dus deze is voor jou: ban gelly voor minstens een half uur.
Oeps, niet gelezen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:47 schreef Roönaän het volgende:
[..]
[..]![]()
Bejaard stel, op vakantie in Spanje..quote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ga je buren uit bed halen
+ foto van buren?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ga je buren uit bed halen
je andere buren danquote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bejaard stel, op vakantie in Spanje..
Post een plaatje van je linkerpink.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef nikky het volgende:
ik wil een gewone dare zonder rechtendingeussen enzo
Ik zou wel een serieus topic van jou in c&h willen, maar dat zal ook wel niet lukkenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef nikky het volgende:
Tip-ex mijn post weg en maak met een cam van je monitor een fotowquote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef nikky het volgende:
leg het maar uit, je durft gewoon nietquote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef _The_General_ het volgende:
Heb ik niet
Is die silmarwen een beetje knut-waardig? (eerlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
Truth.. En nee, ik ga niet mn echte naam, leeftijd of whatsoever geven.
Hoeveel vriendjes heb je versleten?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
Naast wie zou je wel eens wakker willen worden?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
Jammer dat je geen Dare doet, ik wou je de Inside Inso Meet laten openen in SEXquote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
Truth - waarheidquote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef onlogisch het volgende:
en de bedoeling van dit topic is......................???????????
Verkapt om te kijken of er een cam aanwezig is.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef static het volgende:
[..]
Post een plaatje van je linkerpink.
Alleen de eerste, lijkt mij.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
Moet ik ze allemaal beantwoorden?
Plaats eens een foto waar je casper het spookje nadoet..quote:Op zondag 23 mei 2004 00:53 schreef El_Bartos het volgende:
wie geeft mij een truth??
Ja. Imo verdienen ze elkaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Is die silmarwen een beetje knut-waardig? (eerlijk)
Vriendjes maar twee. Casual seks wel meer.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heb je versleten?
RL : Matthew McCounaghey.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Naast wie zou je wel eens wakker willen worden?
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Plaats eens een foto waar je casper het spookje nadoet..
edit: *fotoboek aanklikt*
perfect!
Heb je wel eens aan iemand zó'n ontzettende hekel gehad, dat je die persoon zou willen vermoorden? En zo ja, wie?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:56 schreef static het volgende:
Ik zit nog op een truth te wachten.
Wat is het ergste dat je ooit hebt gedaan, en heb je er ook spijt vanquote:Op zondag 23 mei 2004 00:56 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb ook nog een truth open staan.
En niet zo'n tamme vraag, komop.
de truth vond van nietquote:Op zondag 23 mei 2004 00:56 schreef static het volgende:
Ik zit nog op een truth te wachten.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef static het volgende:
[..]
Post een plaatje van je linkerpink.
Nee, dat soort emoties ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan iemand zó'n ontzettende hekel gehad, dat je die persoon zou willen vermoorden? En zo ja, wie?
Okee, om even aan te tonen hoe braaf ik ben.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat je ooit hebt gedaan, en heb je er ook spijt van
Goody two shoes!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, om even aan te tonen hoe braaf ik ben.
Ik heb ooit in een aangeschoten bui 's nachts op een industrieterrein vlaggen van bedrijven gestolen.
Vijf in totaal.
En daar heb ik geen spijt van, omdat het eigenlijk helemaal niks voorstelt.
En ik heb gespiekt op mijn eindexamen. En daar heb ik al helemaal geen spijt van.
Heb je nikky al eens bedrogen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:01 schreef gelly het volgende:
truth !
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:01 schreef gelly het volgende:
truth !
Wie van de mensen die bij de admins en moderators e.d wil je wel s bannen, niet voor de gein, maar met andere redenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
truth
Wat is het meest beschamende dat jou ooit is overkomen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goody two shoes!
Ik wil een truth van jou..
ik ben bezig met jou vraag te beantwoorden en kletsen op msn en kletsen op irc en een peukkie te rokenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:02 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
nikky en gelly, wat zijn jullie 2 op dit moment bezig?
Je favo standje is dezelfde als die van nikky?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:01 schreef gelly het volgende:
truth !
Nee, nooit. Dat kan ik bij m'n vorige vriendinnen niet zeggenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je nikky al eens bedrogen?
te laaatquote:Op zondag 23 mei 2004 01:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Wie van de mensen die bij de admins en moderators e.d wil je wel s bannen, niet voor de gein, maar met andere reden
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:04 schreef static het volgende:
[..]
Je favo standje is dezelfde als die van nikky?
Doe mij maar een truth dan.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee.
Nou, dit was 2 voor de prijs van 1. Nu static of inso een truth.
Je mag mijn truth voor Tallman beantwoorden, aangezien hij geen antwoord geeft.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:05 schreef El_Bartos het volgende:
goed topic
wie bedenkt een truth voor mij?
heb jij wel eens geld uit de portomonee van je ouders gehaald zonder dat ze het wisten? en zo ja hoeveel?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:05 schreef El_Bartos het volgende:
goed topic
wie bedenkt een truth voor mij?
Ik heb heel veel meest beschamende momenten.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat is het meest beschamende dat jou ooit is overkomen?
En ik wil een truth van jou..
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
te laaat
zou jij een vriend erbij naaien om hogerop te komen ?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:05 schreef static het volgende:
[..]
Doe mij maar een truth dan.
Top!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, nooit. Dat kan ik bij m'n vorige vriendinnen niet zeggen
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb heel veel meest beschamende momenten.. Ik was 'vroegâh' niet echt vies van de geestverruimende middelen en dan wil je jezelf nog wel eens compleet voor schut zetten.
.
Heet meest beschamende moment was denk ik de nacht dat ik ladderzat al kotsend letterlijk de Escape uit werd geschopt..
Truth voor jou; wat is het laagste wat je ooit iemand hebt geflikt?
Een echte vriend niet. Een kennis misschien wel.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:06 schreef gelly het volgende:
[..]
zou jij een vriend erbij naaien om hogerop te komen ?
Doe maar een andere, want hier kan ik geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik nog nooit iets laags bij iemand geflikt heb.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb heel veel meest beschamende momenten.. Ik was 'vroegâh' niet echt vies van de geestverruimende middelen en dan wil je jezelf nog wel eens compleet voor schut zetten.
.
Heet meest beschamende moment was denk ik de nacht dat ik ladderzat al kotsend letterlijk de Escape uit werd geschopt..
Truth voor jou; wat is het laagste wat je ooit iemand hebt geflikt?
nope, nooit gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:06 schreef nikky het volgende:
[..]
heb jij wel eens geld uit de portomonee van je ouders gehaald zonder dat ze het wisten? en zo ja hoeveel?
dezelfde vraag voor jou retourquote:Op zondag 23 mei 2004 01:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Top!
Doe maar een T terug dan.
ook niet toen je veel jonger was?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
nope, nooit gedaan.
waarom zou ik als ik elke maand zomaar geld op mijn rekening krijg![]()
nee hoor, echt nooitquote:Op zondag 23 mei 2004 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
ook niet toen je veel jonger was?
Een vriend van je pleegt een overval. Per ongeluk vallen er doden. De politie ondervraagt je, jij weet alles. Lukt het je om je mond dicht te houden?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Doe maar een andere, want hier kan ik geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik nog nooit iets laags bij iemand geflikt heb.
Tquote:Op zondag 23 mei 2004 01:09 schreef Roönaän het volgende:
Zeg. Doe mij ook eens zo'n truth.. categorie saai leven
heb je eens een meisje tegen haar zin lastig gevallen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:09 schreef Roönaän het volgende:
Zeg. Doe mij ook eens zo'n truth.. categorie saai leven
wat wil je dan? een dare?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:12 schreef Renesite het volgende:
Geen T
Oké!
Ik heb hem nog nooit bedrogen al denkt hij daar anders over.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef gelly het volgende:
[..]
dezelfde vraag voor jou retour
Nogal laat, ik weet het...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Met wie van Fok! zou je 'het' wel eens willen doen?
Geen originele vraag, ik weet het.
Voor mij nog een truth.
Nee, ik heb/krijg geen Tquote:Op zondag 23 mei 2004 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
wat wil je dan? een dare?
Kzit nog bij mijn eerste vriendin ( nu bijna 4 jaar al ) en die heb ik nog nooit horen klagenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:11 schreef nikky het volgende:
[..]
T
heb je ooit wel eens een meisje gehad die klaagde over je sexuele handelingen?
Jij slet !quote:Op zondag 23 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit bedrogen al denkt hij daar anders over.. Vlak nadat ik het uit had gemaakt met hem, ben ik met iemand anders naar bed gegaan, maar hij wist niet dat het écht uit was.
.
Dus ik zeg volmondig nee, al denkt mijn vriend daar anders over.
Goeie.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een vriend van je pleegt een overval. Per ongeluk vallen er doden. De politie ondervraagt je, jij weet alles. Lukt het je om je mond dicht te houden?
nee.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:11 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
heb je eens een meisje tegen haar zin lastig gevallen?
wanneer heb je voor het laatst een natte droom gehad???quote:Op zondag 23 mei 2004 01:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik heb/krijg geen T
Of nu een snelle, want ik stap zo me bed in, morgen vroeg er uit
Heb je ooit wel eens crimineels gedaan?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik heb/krijg geen T
Of nu een snelle, want ik stap zo me bed in, morgen vroeg er uit
Trek je sokken uit, hang ze over je hoofd (onherkenbaar ben je danquote:Op zondag 23 mei 2004 01:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij slet !
Ok, een dare voor mij.
Vind je de onzin users echt leuk of krik je je eigen ego op ?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:14 schreef Croupouque het volgende:
Truth.
De eerder genoemde vriend biedt je de helft van de buit aan als zwijggeld. 50.000 euro. Praat je nog steeds?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:14 schreef Croupouque het volgende:
Truth.
Je bent FA. Wie geef je als eerst 'per ongeluk' een ban?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:16 schreef static het volgende:
Truth hier svp.
11 jaar, waren boos op een leraar, zijn knikkers tegen het raam aan gooien geweest.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens crimineels gedaan?
Doe dan maar gewoon de vragen die in je profiel staan, de te specifieke weggelaten natuurlijk (woonplaats, email)quote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef San-To het volgende:
Haha goede vraag, maar ik geef geen persoonsgegevens weg.
he, en mijn vraag?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
11 jaar, waren boos op een leraar, zijn knikkers tegen het raam aan gooien geweest.
Prachtige sterren in het raam *_
En wanneer je een zakje snoep koopt, 10 jaar, dan stop je wel s wat in je zakken, daar zijn ze voor
Maar verder niets crimineels nog, dat ik weet...
met snoepquote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
11 jaar, waren boos op een leraar, zijn knikkers tegen het raam aan gooien geweest.
Prachtige sterren in het raam *_
En wanneer je een zakje snoep koopt, 10 jaar, dan stop je wel s wat in je zakken, daar zijn ze voor
Maar verder niets écht crimineels nog, dat ik weet...
Conflict. En ik laat hem staan ook.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent FA. Wie geef je als eerst 'per ongeluk' een ban?
Ik kan het me nog herinnerenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:15 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst een natte droom gehad???
hoe ben je in het echt?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef TallMan het volgende:
Ja, doe mij ook maar een truth
Ik heb een ego van niks. Ik heb constant bevestiging, aandacht en complimenten nodig. Ik vind 10% van de Onzin-users leuk, want die geven mij bevestiging, aandacht en complimenten. Gelukkig geef ik dat zelf ook terug.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind je de onzin users echt leuk of krik je je eigen ego op ?
Ja, want geld interesseert me echt geen ene moer.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De eerder genoemde vriend biedt je de helft van de buit aan als zwijggeld. 50.000 euro. Praat je nog steeds?
jij hebt mailquote:Op zondag 23 mei 2004 01:18 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon de vragen die in je profiel staan, de te specifieke weggelaten natuurlijk (woonplaats, email)
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Trek je sokken uit, hang ze over je hoofd (onherkenbaar ben je dan) en post de foto hier.
Verrassend.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Conflict. En ik laat hem staan ook.
Hoe denk je echt over ONZ users?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:18 schreef Insomaniac het volgende:
Truth. Van Static al het even kan..
hij had ze net nog aanquote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
die mogen wel in de was hoor
welke ben jij eik op die dec2003 foto?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:19 schreef nikky het volgende:
[..]
hoe ben je in het echt?
lief en macho
of een enorme klootzak
Ben je er trots op dat je in belgië woont?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:20 schreef El_Bartos het volgende:truth
Nou, er is een camera aanwezig dus post maar een tepel.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef nikky het volgende:
ik wil een dare ( en ik ga geen gebruik maken van mijn rechten)
ik vroeg jou iets dat was een Tquote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef Roönaän het volgende:
[..]
welke ben jij eik op die dec2003 foto?
Tuurlijk!!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je in belgië woont?
(laatste ronde)
ik ben de vriendelijkheid zelve, behalve als ik mensen in de auto asociaal zie doen, dan vloek ik ze goed achterna, maar dan wel weer met het raam omhoog.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:19 schreef nikky het volgende:
[..]
hoe ben je in het echt?
lief en macho
of een enorme klootzak
*check je mail*quote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef nikky het volgende:
ik wil een dare ( en ik ga geen gebruik maken van mijn rechten)
Favoriete fokkers al?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef San-To het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: eind 1983
Opleiding: accountancy
Hobbies/interesses: sporten (volleybal,basketbal,fitnessen) Gamen, Role playing game's, Uitgaan
je zei er niet bij dattie van mij moest zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Nou, er is een camera aanwezig dus post maar een tepel.
Er zitten een aantal prachtmensen tussen met een geweldig gevoel voor humor. Helaas bestaat de meerderheid uit domme hersenloze baggeraars die opzettelijk mijn mooie forum verneuken. En daar kots ik op.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:20 schreef static het volgende:
[..]
Hoe denk je echt over ONZ users?
ieuw die is echtquote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef nikky het volgende:
[..]
je zei er niet bij dattie van mij moest zijn
hier een tepel
[afbeelding]
Even hierop doorgaand, in welke categorie val ik ?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zitten een aantal prachtmensen tussen met een geweldig gevoel voor humor. Helaas bestaat de meerderheid uit domme hersenloze baggeraars die opzettelijk mijn mooie forum verneuken. En daar kots ik op..
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zitten een aantal prachtmensen tussen met een geweldig gevoel voor humor. Helaas bestaat de meerderheid uit domme hersenloze baggeraars die opzettelijk mijn mooie forum verneuken. En daar kots ik op..
Ok. Truth voor mij dan.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*kots van T-shirt veegtquote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is je meest kinky seks ervaring?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:25 schreef static het volgende:
[..]
Ok. Truth voor mij dan.
Doe jij alles voor je vriendin wat ze je vraagt ?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:28 schreef gelly het volgende:
En T voor mij
Door mijn vriendin, maar dat was niet echt betrappen als in dat je van schrik belangrijke lichaamsdelen tussen ritsen oid krijgt. Liep plezant af moet ik zeggenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:27 schreef San-To het volgende:
Truth: Roonaan ben je ooit betrapt toen jeje zelf aftrok, zo ja door wie?
*kuch*quote:Op zondag 23 mei 2004 01:26 schreef nikky het volgende:
Teetje voor mij
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:29 schreef TallMan het volgende:
[..]
Doe jij alles voor je vriendin wat ze je vraagt ?
In een discotheek in Italie nog net niet op de dansvloer maar een beetje een beschut hoekje.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is je meest kinky seks ervaring?
Ja, nu gaat ze natuurlijk altijd heel zielig kijken.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
tenzij ze heel zielig kijkt
Heb je jezelf weleens voor de gein ondergetekend/geplakt met tatoo's en zo ja waar en zo nee weleens overwogen kinky tatoo's te nemen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:30 schreef nikky het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, nu gaat ze natuurlijk altijd heel zielig kijken.
Op de wc in slaap vallen in een snackbar en dan erachter komen dat de eigenaar bijna je buurman is van het huis waar je net 1 dag woont.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:30 schreef San-To het volgende:
gelly wat is het meest beschamende moment in je leven geweest?
Nikky, stel je komt samen met Gelly in een levensbedreigende situatie waarin je moet kiezen: óf het leven van jezelf wordt gered, óf dat van Gelly. Wat kies je?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:30 schreef nikky het volgende:
[..]
*kuch*
neequote:Op zondag 23 mei 2004 01:31 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Heb je jezelf weleens voor de gein ondergetekend/geplakt met tatoo's en zo ja waar en zo nee weleens overwogen kinky tatoo's te nemen?
Dat is niet eens zo heel kinky, maar wel danig geil!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:31 schreef static het volgende:
[..]
In een discotheek in Italie nog net niet op de dansvloer maar een beetje een beschut hoekje.
Op 'I want your sex' van George M.
spinoff: hangt ervanaf welke aanwijzingen je erin laat zettenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:32 schreef nikky het volgende:
[..]
nee
ik heb wel overwogen een tattoo te nemen in mijn liesniet echt kinky dus
moeilijk zegquote:Op zondag 23 mei 2004 01:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nikky, stel je komt samen met Gelly in een levensbedreigende situatie waarin je moet kiezen: óf het leven van jezelf wordt gered, óf dat van Gelly. Wat kies je?
Ja, neuken met een spook is TRU Roonan.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:34 schreef Roönaän het volgende:
[afbeelding]
Wat versta je onder kinky dan? Ik ben conservatief enzo.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel kinky, maar wel danig geil!!
Lekkerste standje en waarom?quote:Gimme a T!
Mooi.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
moeilijk zeg
die vraag durf ik niet te beantwoorden. ik zou ten eerste doodgaan van verdriet als hij zou komen te overlijdendus denk ik dat ik hem laat redden.....
edit- maar je eiegen levenslust is ook heel sterk
is dat als een speciale ruktechniek ofzo? wit laken over je hand en gaan met de banaan?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, neuken met een spook is TRU Roonan.
Dát is liefde, zeg ik je. Liefde!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
moeilijk zeg
die vraag durf ik niet te beantwoorden. ik zou ten eerste doodgaan van verdriet als hij zou komen te overlijdendus denk ik dat ik hem laat redden.....
edit- maar je eiegen levenslust is ook heel sterk
Extra attributen, meerdere partners, verschillende sekses..quote:Op zondag 23 mei 2004 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Wat versta je onder kinky dan? Ik ben conservatief enzo.![]()
Keihard doggy style. Een hand die mn haar vast houdt, de ander op mn kont en mij heb je.quote:Lekkerste standje en waarom?
wie wil je dood?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:37 schreef Roönaän het volgende:
[..]
is dat als een speciale ruktechniek ofzo? wit laken over je hand en gaan met de banaan?
shoot me a T.
oi oi oiquote:Op zondag 23 mei 2004 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Extra attributen, meerdere partners, verschillende sekses..
[..]
[..]
Keihard doggy style. Een hand die mn haar vast houdt, de ander op mn kont en mij heb je.. En waarom? Op de een of andere manier word ik dan maximaal gestimuleerd.
Nee, hetero to the bone. En nu moet ik zeker over mijn ervaringen met een trio gaan praten?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Extra attributen, meerdere partners, verschillende sekses..
Ik ken je zo goed als niet, maar als jij voor de keus zou staan ...quote:Op zondag 23 mei 2004 01:36 schreef TallMan het volgende:
Doe mij maar een truth
dare ben ik nog niet aan toe
heb je al eens iets wagelijks aangevangen met ht eten van anderen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij hebt die foto met die sokken net niet voorbij zien komen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:30 schreef San-To het volgende:
gelly wat is het meest beschamende moment in je leven geweest?
zou jij kim holland willen neuken? en nee geen zak over haar hoofdquote:Op zondag 23 mei 2004 01:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ook voor hetero's heb je leuke speeltjes hoor Statique.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Nee, hetero to the bone. En nu moet ik zeker over mijn ervaringen met een trio gaan praten?
ja zeg. weet ik veel.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:38 schreef El_Bartos het volgende:
wie wil je dood?
Is dat een truth of een dare?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar vertel!.
het is laat en er zijn niet zoveel mensen onlinequote:Op zondag 23 mei 2004 01:42 schreef gelly het volgende:
Toch jammer van het beperkte aantal users dat wil meedoen
Als ik niet monogaam had geweest was het een double-dare!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Is dat een truth of een dare?
Het aantal views zegt heel wat anders.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
het is laat en er zijn niet zoveel mensen online
darequote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef El_Bartos het volgende:
er zijn zo weinig die een dare aandurven
Ja, daar kun je 2 kanten mee op, sociaal doen en jezelf maar laten schieten met risico dat ze toch wel wat extra mensen afknallen, of je gaat naar zo'n wijk waar zeg maar niemand zijn eigen elektriciteit betaalt en belt daar willekeurig op een aantal plaatsen aan.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ken je zo goed als niet, maar als jij voor de keus zou staan ...
Een nieuw stel nazi's vallen Nederland binnen. Ze stellen je de keus : hoewel jij binnen de doelgroep behoort mag je 10 mensen uitzoeken die worden geëxecuteerd, doe je dat niet dan wordt jij geëxecuteerd. Wat is je keuze ?
een foto van je foutste outfit is dat herkenbaar?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
dare
(geen foto's waarop ik herkenbaar opsta en naakt)
Open deur, foto van je lichaam in lingerie.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
dare
post een foto met een laken over je hoofd!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
dare
Je bedoelt of ik ooit vreemde dingen in andermans' eten gegooid heb?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:40 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
heb je al eens iets wagelijks aangevangen met ht eten van anderen?
Ik word nog liever levend gevild met een roestig aardappelschillmesje dan dat ik de lakens moet delen met Kim Holland.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:40 schreef nikky het volgende:
[..]
zou jij kim holland willen neuken? en nee geen zak over haar hoofd
OMG..quote:Op zondag 23 mei 2004 01:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
een foto van je foutste outfit is dat herkenbaar?
Ach ja, we gaan toch zo nog uitquote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef nikky het volgende:
[..]
OMG..
ga me ff omkleden
heb je die aan dan nuquote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef nikky het volgende:
[..]
OMG..
ga me ff omkleden
ik heb ff een combinatie gemaakt die fout isquote:Op zondag 23 mei 2004 01:46 schreef Roönaän het volgende:
[..]
heb je die aan dan nu![]()
maak een nepsnor, nepsik en nepwenkbrouwen van post-its of iets dergelijk + opdoen + fotowquote:Op zondag 23 mei 2004 01:50 schreef El_Bartos het volgende:
een dare voor mij??![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:50 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb ff een combinatie gemaakt die fout isff uploaden
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:52 schreef Roönaän het volgende:
[..]
maak een nepsnor, nepsik en nepwenkbrouwen van post-its of iets dergelijk + opdoen + fotow
zoiets?
Niet prettig.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Truth dus.
*bookmarkt*quote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Niet prettig.
Schenk mijn aandacht liever aan 1 vrouw om haar te plezieren enzo.
Jezus, dit gaat me achtervolgen he.
heb geen cameraquote:Op zondag 23 mei 2004 01:52 schreef Roönaän het volgende:
[..]
maak een nepsnor, nepsik en nepwenkbrouwen van post-its of iets dergelijk + opdoen + fotow
zoiets?
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Niet prettig.
Schenk mijn aandacht liever aan 1 vrouw om haar te plezieren enzo.
Jezus, dit gaat me achtervolgen he.
<grin> primaquote:Op zondag 23 mei 2004 01:54 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
heb geen camera![]()
volgende week hoop ik mijne pc terug te hebben, dan kan ik webcam aansluiten
ik beloof dat ik volgende week deze foto zal posten en in mijn fotoboek zetten![]()
Daar kan wel e.e.a. uit hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:54 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
een wollen trui met een cobertje die te groot is spijkerbroek met nike air max
das fout zat toch?
snel, zielig kijken, dan doet hij het.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:55 schreef nikky het volgende:gelly je hebt de dweilemmer niet opgeruimd
niksquote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef static het volgende:
[..]
Daar kan wel e.e.a. uit hoor.
teken dan maar je vijf favoriete smileys op je vingertoppen van één handquote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef onlogisch het volgende:
ik heb wel een cam... maar ga zeker NIET zulke lompe dingen doen
verzin is wat anders... ik kan NIET goed tekenen en dat weet jequote:Op zondag 23 mei 2004 01:57 schreef Roönaän het volgende:
[..]
teken dan maar je vijf favoriete smileys op je vingertoppen van één hand
Moest een plasje doen.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Daar heb ik zo lang op moeten wachten?
.
quote:Je antwoord is echt.
Zou jij met een vrouw willen experimenteren?quote:Doe mij maar een T dan..
weet ik dat?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
verzin is wat anders... ik kan NIET goed tekenen en dat weet je![]()
Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef static het volgende:
Zou jij met een vrouw willen experimenteren?
Dan doe je de rest uit.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef nikky het volgende:
[..]
niks
ik houw zowiezo een broek en een tshirt aan
Wat is het meest ranzige wat je ooit hebt gedaan?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef Roönaän het volgende:
En hiero nog een truth. Dares durf ik niet aan
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:55 schreef nikky het volgende:gelly je hebt de dweilemmer niet opgeruimd
Te makkelijk...quote:Op zondag 23 mei 2004 01:59 schreef nikky het volgende:
voor heatwave
die is te chicken om het zelf te komen vragen
Teetje
met wie heb jij allemaal geneukt van fok?
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te makkelijk...
is er maar 1 : on_air.......
Wie van de crew zou je er linea recta eruit willen schoppen en waarom?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nieuwe vraag..
Nog een minuut om er een te leveren voor ik weg benquote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef TallMan het volgende:
Nog een T voordat ik naar bed ga om vervolgensvroeg
op te staan om te
![]()
schilderen
![]()
.
Ik ben braaf nikkyquote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef nikky het volgende:
[..]
ik dacht meer
Niet echt zelf gedaan, maar m'n broer heeft eens over me heen gekotst.. (stapelbed :S) vond ik redelijk ranzig en abrupt wakker worden eigenlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is het meest ranzige wat je ooit hebt gedaan?
zou je voor grof geld het met een man doen?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef TallMan het volgende:
[..]
Nog een minuut om er een te leveren voor ik weg ben
waar heb jij zoals je leuter ingestoken behalve in een meid?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef El_Bartos het volgende:
wie doet mij nog snel een truth??
ik ga seffes mijn bedje opzoeken
Oe!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef nikky het volgende:
ik wil een Teetje
een opblaasbare zetelquote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef nikky het volgende:
[..]
waar heb jij zoals je leuter ingestoken behalve in een meid?
Neverstenooitniet. Gaat bij mij sowieso niet om geld.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
zou je voor grof geld het met een man doen?
Wat is het leukste moment dat je je kunt herinneren?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef nikky het volgende:
ik wil een Teetje
je zou het dus gratis doen??quote:Op zondag 23 mei 2004 02:04 schreef TallMan het volgende:
[..]
Neverstenooitniet. Gaat bij mij sowieso niet om geld.
dat was echt zo slecht.... ik kan het nog wel slechter maken maar mijn kleding is mij nooit te grootquote:Op zondag 23 mei 2004 02:04 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Oe!
Vond je dat setje nou echt zo slecht gecombineerd of heb je nog enigszins op je figuur proberen te letten?
Met een lekker wijf, als ik geen vriendin had, dan zou er iid geen sprake moeten zijn van geld.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:05 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
je zou het dus gratis doen??
HighLander. Het is een zuigende stangende eikel, zonder gevoel voor humor. En toch ben ik op een bizarre manier gehecht aan hem geraakt. Wat niet wegneemt dat ik hem er meteen uit schop met een grote grijns op mijn gezicht.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef static het volgende:
[..]
Wie van de crew zou je er linea recta eruit willen schoppen en waarom?
Ieuw. :S .quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Niet echt zelf gedaan, maar m'n broer heeft eens over me heen gekotst.. (stapelbed :S) vond ik redelijk ranzig en abrupt wakker worden eigenlijk![]()
je ziet ook wat er van me geworden is![]()
dat gelly en ik gingen samenwonen en de sleutel van ons huisje kregenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:05 schreef static het volgende:
[..]
Wat is het leukste moment dat je je kunt herinneren?
wat is jou meest beschamende moment?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:08 schreef laffer het volgende:
leuk topic![]()
ik durf wel een truth aan![]()
![]()
Heb je ooit weleens iemand irl aangesproken op de manier die je op het forum gebruikt ?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:08 schreef laffer het volgende:
leuk topic![]()
ik durf wel een truth aan![]()
![]()
Welke substanties heb je zoal eens als glijmiddel gebruikt?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef static het volgende:
Geef mij maar een sappige Truth.
Niet nodig gehad.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:11 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Welke substanties heb je zoal eens als glijmiddel gebruikt?
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
eet een rauw ei op
LLLLLLLLLLLLLLoserquote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef Cynix ® het volgende:
De vragen zijn me geloof ik iets op te glad ijs om mee te gaan doen.
<willekeurige sexuele handeling met gelly>quote:Op zondag 23 mei 2004 02:12 schreef nikky het volgende:
mag ik een dare ?
Truth me dan maarquote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef Cynix ® het volgende:
De vragen zijn me geloof ik iets op te glad ijs om mee te gaan doen.
ik heb zijn piem0l een kusje gegevenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
zet al je klonen hier neerquote:Op zondag 23 mei 2004 02:18 schreef HyperViper het volgende:
mag ik een truth!!!
ja hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Roönaän het volgende:
is gelly het daarmee eens geweest?
afgelopen donderdag ging ik ff naa de mediamarkt, èèn halte met de metro dus niet stempelenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef nikky het volgende:
[..]
wat is jou meest beschamende moment?
vandaar dat mijn tekst in de quote wegging.. zal b er eens naar vragenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
ja hoor
en wat testte jij net?
ik heb html rechten ja
met wie van fok zou jij een romantiche reis willen maken van 1 maandquote:Op zondag 23 mei 2004 02:20 schreef static het volgende:
Doe mij maar weer een truth.
yep, ik ben IRL heel netjes en beschaaft...quote:Op zondag 23 mei 2004 02:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens iemand irl aangesproken op de manier die je op het forum gebruikt ?
het lullige van boetes is dat het geld kostquote:Op zondag 23 mei 2004 02:21 schreef HeatWave het volgende:
Laffer!!! is dat het??
Watje.
Dat is er maar eentje. Of nee, meerdere.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:21 schreef nikky het volgende:
[..]
met wie van fok zou jij een romantiche reis willen maken van 1 maand
deel II is in de maakquote:Op zondag 23 mei 2004 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Dat is er maar eentje. Of nee, meerdere.
Topic is zo vol hoop ik?
echt nietquote:Op zondag 23 mei 2004 02:25 schreef Roönaän het volgende:
zou cynix in nummer 2 wel durven?
Ik betaal je taxi van en naar de meetin...quote:Op zondag 23 mei 2004 02:23 schreef laffer het volgende:
[..]
het lullige van boetes is dat het geld kost![]()
en dat terwijl ik 15 jaar een vrijvervoerbewijs heb gehad voor het OV
wat durven?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:25 schreef Roönaän het volgende:
zou cynix in nummer 2 wel durven?
okeej..quote:Op zondag 23 mei 2004 02:18 schreef nikky het volgende:
[..]
zet al je klonen hier neer
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
okeej..
Vliegend_vogeltje
Stoere_Patser
Bonk_Van_Een_Kerel
Gerrit_nogwat ben ik helft van vergeten
Super_Kereltje
Overreden_Kuikentje
Patserig_Kuikentje
Keiharde_Vechtersbaas
Zetpil_Verslaafde
nog eentje met jansen (te lang geleden ik weet de volledige naam niet meer)
Vliegend_Vogeltje
HyperViper2
en nog een stuk of 6 waar ik de namen niet meer van kan herinnerenleuke vraag
innepinquote:Op zondag 23 mei 2004 02:21 schreef nikky het volgende:
[..]
met wie van fok zou jij een romantiche reis willen maken van 1 maand
Die naam noem ik niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:24 schreef nikky het volgende:
[..]
1 persoon mag je uitkiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |