Dus dat kan wel?? Begreep eerder uit het topic dat ze het niet zouden doenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:16 schreef Marvin het volgende:
Mijn advies: zet je abonnement om naar prepaid,
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:14 schreef bigger het volgende:
[..]
Dus dat kan wel?? Begreep eerder uit het topic dat ze het niet zouden doen
quote:Op zondag 23 mei 2004 10:06 schreef TFD het volgende:
Het akn wel ik heb zoals meerdere mensen reeds een bevestiging![]()
![]()
Tuurlijk, maar dan wel tegen de nieuwe tarieven en een nieuw nummer...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:51 schreef Right_On het volgende:
Maar is het dan ook mogelijk om na een paar dagen toch weer een orange abbo te nemen. Want ik ben namelijk wel erg tevree over orange.????????????????????????
Free naar Ready = abo naar prepaid?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:56 schreef Right_On het volgende:
Nee maar dat is het em nou juist, ik wil mijn nummer behouden. Ik wilde mijn Free omzetten naar een ready. En dan na een paar dagen een nieuw abbo nemen bij orange.
Oke thanx dat zal ik dan ff doenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:57 schreef HighwayDevil het volgende:
[..]
Free naar Ready = abo naar prepaid?
In dat geval: volgens mij moet je abo dan al x maanden oud zijn voordat dat mag. Bel de klantenservice; die hebben tabellen liggen met omzetten.
Tot op zekere hoogte... Als je je abonnement stilzwijgend heb verlengd, maar met mogeljikheid van nieuwe telefoon kopen op dat moment, gaat er een nieuw contract in wat je ook pas na x maanden om mag zetten naar Ready...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:10 schreef Marvin het volgende:
Tabellen liggen? Pas na een x aantal maanden omzetten?
Omzetten naar Prepaid kan normalitair alleen als je contract afgelopen is.. Aangezien je nu voortijdig mag opzeggen, hoef je deze termijn ook niet aan te houden.
Dat zeg ik.. Normalitair gesprokenquote:Op zondag 23 mei 2004 19:12 schreef HighwayDevil het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte... Als je je abonnement stilzwijgend heb verlengd, maar met mogeljikheid van nieuwe telefoon kopen op dat moment, gaat er een nieuw contract in wat je ook pas na x maanden om mag zetten naar Ready...
Omdat je waarschijnlijk niet de enige bentquote:Op maandag 24 mei 2004 12:00 schreef Leujel het volgende:
Ze hebben de brief nu onderhand al een week in huis en nog niks gehoord.... Ik heb em aangetekend verstuurd, dus dat kan het niet zijn, waarom duurt het zo lang???????![]()
Wij gaan morgen naar de belcompany!quote:[message=20813006,noline]Stephane schreef op 24 mei 2004 @ 11:30[/message]:
Ja, het viel mij ook op dat Belcompany onwijs aan het stunten is met Orange.
Slimme constructie:
1 jaar Orange 30 houdt het volgende in:
6 maanden 30 = 180
6 maanden 20 = 120
Totale minimum investering = 300
Je krijgt:
300 beltegoed
15 euro startbonus
30 euro extra bundel
5 euro prepay omzet bonus
gratis cd borsato
en een toestel naar keuze o.a.: Samsung E700, Motorola V600 (aanrader), Nokia 6230 (aanrader)
*zucht*quote:Op maandag 24 mei 2004 14:18 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
vraagje over T-mobile. Beetje offtopic mischien maar moet het toch ergens kwijt![]()
Worden daarbij de kosten voor sms e.d apart naast je belbundel berekend, of gaat alles van je belbundel af zoals ze met orange ook doen? Als je bv een t-mobile 300 hebt voor 35 euro en je smst zonder zown smsbundel, is het dan 35 euro + de sms kosten?
Nee man, dat zijn tegenwoordig relaxminuten. Te gek vogel!quote:Op maandag 24 mei 2004 14:37 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je hebt dus 300 belminuten!
Oh ja, maar bij relaxen denk ik toch eerder aan iets anders dan aan bellenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef Marvin het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn tegenwoordig relaxminuten. Te gek vogel!![]()
Diederik heeft vandaag ook de bevestiging gekregen dat zijn abo naar een prepaid wordt omgezetquote:Op zondag 23 mei 2004 10:06 schreef TFD het volgende:
Het akn wel ik heb zoals meerdere mensen reeds een bevestiging![]()
![]()
dat mag je helemaal zelf weten wanneer je dat omzet.. ready kaart is imo gewoon een jaar geldig als je hem niet opwaardeerd (zover als ikweet)quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:24 schreef achterop23 het volgende:
Ben ik nog op tijd als ik vandaag de brief op de post doe?
Wanneer moet ik de Ready weer laten omzetten naar iets anders? Want ik wil natuurlijk wel nummerbehoud.
Dus van Free>>Ready via de brief
van Ready>>Free in de OrangeShop
Kan ik me nummer behouden?quote:Nee, ik ben geen ontevreden werknemer (integendeel) maar iedereen moet hier gewoon van kunnen profiteren. Zeg je abonnement op, sluit weer een nieuwe aan bij Orange en ontvang weer een retegaaf nieuw toestel!!
dit wordt allebij erg lastig. meestal doen providers geen nummer porting binnen hun eigennetwerk. kan je beter eerst ander prepaid van maken en dan terug porten naar je nieuw orange in die constructie is het wel mogelijk volgesn mij maar ik ben niet echt de expertquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:34 schreef Afwezig het volgende:
Trouwens ik las dit:
[..]
Kan ik me nummer behouden?
En het volgende:
Het abbonement staat op naam van me ma, en ik wil het naar mijn naam krijgen (opzeggen en opnieuw afsluiten met een mooi nieuw toestel is natuurlijk kei mooi! ) Maar kan ik dan ook het nummer behouden?
Zolang er beltegoed opstaat (volgens mij moet het meer dan ¤1 zijn) is je Ready onbeperkt geldig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
.... ready kaart is imo gewoon een jaar geldig als je hem niet opwaardeerd (zover als ikweet)
volgens mij kan dat wel met t-mobile als ik me niet vergisquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:15 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Misschien een domme vraag,
is het mogelijk om nu een nieuw orange abo te nemen, en vervolgens pas over 2 weken ofzo het nummer van de prepaid te laten overzetten. Ik ben namelijk een nogal ongeduldig typje die nu een siemens sl55 wil.
Nahja, ik heb de brief nu de deur uit; ik stop m'n Orange aboo en neem een KPN MobilePlus abbo ervoor in de plaats met een Neukia 6230 erbijquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:49 schreef Jornjur het volgende:
[..]
dit wordt allebij erg lastig. meestal doen providers geen nummer porting binnen hun eigennetwerk. kan je beter eerst ander prepaid van maken en dan terug porten naar je nieuw orange in die constructie is het wel mogelijk volgesn mij maar ik ben niet echt de expert
Nu een abonnement nemen is kansloos, tenminste dan kun je niet meer per 7 juni opzeggen. Want je weet van de tariefswijziging af, dat moet je maar meenemen in je oordeel over je provider. Is ook logisch, want dan sluit half NL een Orange-abonnement af om het twee dagen later weer op te zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:15 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Misschien een domme vraag,
is het mogelijk om nu een nieuw orange abo te nemen, en vervolgens pas over 2 weken ofzo het nummer van de prepaid te laten overzetten. Ik ben namelijk een nogal ongeduldig typje die nu een siemens sl55 wil.
ik bedoel dat ik al heb opgezegd, maar vanaf 7 juni heb ik dus prepaid. Nu wil ik echter morgen al een nieuw abo met nieuwe telefoon nemen. Mijn vraag, kan ik later dan dat abo nr in dat prepid nummer omzetten dat ik 7 juini krijg.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:50 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Nu een abonnement nemen is kansloos, tenminste dan kun je niet meer per 7 juni opzeggen. Want je weet van de tariefswijziging af, dat moet je maar meenemen in je oordeel over je provider. Is ook logisch, want dan sluit half NL een Orange-abonnement af om het twee dagen later weer op te zeggen.
Nu tekenen voor Orange betekent er een jaar aan vast zitten. Tenzij ze met een nog onbekende wijziging komen natuurlijk. En ze dezelfde policy handhaven zoals nu.
ook te lam om even naar de site van Sinas te surfen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik al heb opgezegd, maar vanaf 7 juni heb ik dus prepaid. Nu wil ik echter morgen al een nieuw abo met nieuwe telefoon nemen. Mijn vraag, kan ik later dan dat abo nr in dat prepid nummer omzetten dat ik 7 juini krijg.
(sorry voor de gebrekkige spellig, maar ben strontlam)
Oftewel, koop een nieuwe telefoon (maar ga in godsnaam niet voor een Siemens, wat een enorme bagger telefoons, hebben der hier 4 gehad die allemaal tering snel (binnen 1,5 jaar) kapot gingen. Sluit een abo af, bel tijdeling met je oude simkaart, vul nummerporteringsformulier in dat per 7 juni het nummer vrijkomt. ben benieuwd of ze derin trappen bij Orangequote:Kan ik mijn huidige mobiele nummer meenemen naar Orange?
Een aanvraagformulier voor nummerbehoud vind je in het Welkomstpakket dat je krijgt bij Orange Free, Orange Smart of Orange Ready. Natuurlijk kun je voor een aanvraag tot nummerbehoud ook terecht bij alle Orange verkooppunten of op mijn Orange. Let op: Het nummer bij je vorige aanbieder moet nog wel aangesloten zijn op het moment dat wij je aanvraag verwerken.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn nummer kan gebruiken bij Orange?
Dat bepaal je in principe zelf. Standaard kun je binnen 10 werkdagen, nadat wij jouw nummerbehoud aanvraag hebben ontvangen, via het Orange netwerk bellen en gebeld worden op jouw vertrouwde nummer. Dit is ongeacht de looptijd van het contract bij je vorige aanbieder of eventuele opzegtermijnen. Daarnaast heb je de mogelijkheid de aanvraag uit te laten voeren op een specifieke datum of aan het einde van het contract bij je vorige aanbieder.
Moet ik mijn huidige aansluiting eerst opzeggen?
Nee, wanneer wij je aanvraag voor nummerbehoud hebben ontvangen, kunnen wij de aansluiting bij je vorige aanbieder opzeggen. Indien je een abonnement hebt, bestaat de mogelijkheid dat je van je vorige aanbieder een eindfactuur krijgt. Op deze eindfactuur worden uitstaande gesprekskosten, eventueel resterende contractduur of opzegtermijn in rekening gebracht.
Mocht je je aansluiting al opgezegd hebben, dan kun je alsnog je aanvraag voor nummerbehoud bij ons inleveren. Het nummer bij je vorige mobiele aanbieder moet nog wel aangesloten zijn op het moment dat wij je aanvraag verwerken. Helaas is het niet mogelijk om een reeds afgesloten nummer te behouden.
staat niet op sinas site, of je later je orange prepaid # naar orange free kan zettenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
ook te lam om even naar de site van Sinas te surfen?
[..]
overigens heb ik vandaag m'n bevestigingsbrief gekregen, LEVE Sinas en * Wooz is 140,- cash rijker![]()
![]()
![]()
Trouwens k heb 160 (4 rekeningen moeten betalen), maar nog wel een prepaid kaartje daluk met 50 euri's beltegoedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:59 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
staat niet op sinas site, of je later je orange prepaid # naar orange free kan zetten
je kan makkelijk 180 eurie krijgen![]()
ik heb em afgelopen vrijdag gekregen, heeft kleine 2 weken geduurdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:28 schreef the.big.ticket het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je een bevestiging hebt gekregen? Ik heb op 21 mei mijn brief aangetekend verstuurd, maar nog steeds niks gehoord.
tuurlijk wel, maar ik wil bellen en smsen uit dezelfde bundel.... En dat kan alleen bij Orange en KPNquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:06 schreef Jornjur het volgende:
valt niemand verder het mooie vodafone 300 abbo op? voor 3,4 per maand
Orange heeft allang een keer een actie gehad met gratis (sim-only) abonnementen. En cash-back is bij alle providers wel verkrijgbaar.. Dus hier is niks speciaals aan hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef spooky1234 het volgende:
spam spam spam
jaaaah, de goede oude tijd... Dutchtone Bussiness 120quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:48 schreef Marvin het volgende:
Orange heeft allang een keer een actie gehad met gratis (sim-only) abonnementen. En cash-back is bij alle providers wel verkrijgbaar.. Dus hier is niks speciaals aan hoor![]()
Ik heb een emotionele band met mijn nummertjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat hoeft niet hoor, Afwezig...
Je krijgt alleen wel een ander nummertje dan.
Jornjur: echt lief van ons is het niet he?![]()
Maar wel voordelig!
Wow, wat snel! Ik heb het vrijdag of zaterdag al weggedaan (aangetekend) en nog niets gehoord...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:41 schreef Afwezig het volgende:
Maandag op de post, vandaag bevestiging binnen! Top gedaan bij Orange. Eigenlijk vind ik het jammer dat ik nu een andere provider moet kiezen om van al die mooie voordelen te profiteren
Jij ook al?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:19 schreef Leujel het volgende:
Ik heb ook de brief binnen gehad, en mijn abo wordt 7 juni omgezet naar een ready. Heb gelijk maar ff een nieuw abo afgesloten bij Hi met een gratis E700...
je wilt af van het abonnement omdat de tarieven wijzigen enquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb orange opgezegd en gelijk vodafone afgesloten met nummerbehoud maar krijg ik nu een brief dat orange hem 7 juni eerst omzet naar ready... Waarom doen ze dit? 2 augustus wordt mijn nummer als het goed is omgezet naar vodafone...
hmm alten we hopen dat we dat niet hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:09 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Jij ook al?
Maandag wordt mijn nummer geporteerd naar KPN. Ik ben wel benieuwd naar mijn laatste rekening bij Orange. In de bevestigingsbrief staat alleen dat er nog een laatste rekening komt. Bij de brief om de nummerportatie te bevestigen, wordt nog gesproken van een afkoopsom als ik vroegtijdig mijn abonnement beëindig. Het zullen wel standaardbrieven zijn, maar je weet nooit. Ga wel bellen als die laatste rekening 300 euro bedraagt...want dat wordt ook niet uitgesloten in de brief. Ik ben benieuwd!
Volgens mij heeft orange een opzegtermijn van 2 maand en daar werd rekening mee gehouden met het Vodafone abbo... Die gaat dan ook pas op 2 aug. in.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
je wilt af van het abonnement omdat de tarieven wijzigen en
pas veel later nummerbehoud toepassen? dan is toch de
enige optie het nummer omzetten naar prepay voor de tussen-
liggende periode?
dat is nou juist het punt, je hoeft je door deze wijzigingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:38 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij heeft orange een opzegtermijn van 2 maand en daar werd rekening mee gehouden met het Vodafone abbo... Die gaat dan ook pas op 2 aug. in.
Oh ok... Maar goed, ik heb nu een voorlopig abbo van vodafone en werkelijke abbo gaat pas in na die 2 maand(wat dus niet nodig was). Het is niet zo dat ik dubbele kosten heb. Het ging me meer om mijn nokia 6230 die ik er gratis bij kreeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat is nou juist het punt, je hoeft je door deze wijziging
niet te houden aan de opzegtermijn en kunt per
direct overstappen (7 juni dan)...
ik zou als ik jou was even contact opnemen met vodafone
en vragen of ze de NP niet kunnen vervroegen, want het
betreft straks een prepaid en daar geldt überhaupt geen
opzegtermijn voor
[off-topic]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:05 schreef Marvin het volgende:
Vandaag brief binnen van Orange. Ik dacht hehe, daar issie eindelijk.. was t één of ander dom informatie boekje..
Had je het abonnement opgezegd of laten omzetten naar Ready/prepaid?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:08 schreef Jaak16 het volgende:
Ik had ook mijn abbenoment afgezegt en ook brief terug gekregen maar vanmorgen toen ik telefoon aan zat kreeg ik een foutmelding : Registratie Simkaart Mislukt.
Waar kan dit aan liggen ?????
Ik heb hetzelfde en ffies op GoT gevraagd, daar antwoordde iemand als volgt:quote:Op maandag 7 juni 2004 09:08 schreef Jaak16 het volgende:
Ik had ook mijn abbenoment afgezegt en ook brief terug gekregen maar vanmorgen toen ik telefoon aan zat kreeg ik een foutmelding : Registratie Simkaart Mislukt.
Waar kan dit aan liggen ?????
naar prepaid om laten zetten, een vriend van me heeft dit ook gedaan en die kan nog steeds bellen :Squote:Op maandag 7 juni 2004 11:40 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Had je het abonnement opgezegd of laten omzetten naar Ready/prepaid?
Omzetten naar Ready schijnt max. 24 uur te duren en in deze 24 uur ben je dan niet bereikbaar.
Het kan maximaal 24 uur duren, het kan ook binnen 5 minuten gepiept zijn, zoals wellicht bij die vriend van je. Dat wil niet zeggen dat het bij jou even lang duurt. Als je na 24 uur nog niet kunt bellen -> KS bellen. Binnen die 24 uur even geduld hebbenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef Jaak16 het volgende:
[..]
naar prepaid om laten zetten, een vriend van me heeft dit ook gedaan en die kan nog steeds bellen :S
gewoon 1244 bellenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:55 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Hoe vraag je eigenlijk je beltegoed op bij prepay, want ik kan nog steeds bellen dus ik ben wel benieuwd of alles goed is gegaan bij het omzetten met mijn beltegoed??
hmm dan maar eens klanten service gaan bellen want kan nog steeds niet bellenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het kan maximaal 24 uur duren, het kan ook binnen 5 minuten gepiept zijn, zoals wellicht bij die vriend van je. Dat wil niet zeggen dat het bij jou even lang duurt. Als je na 24 uur nog niet kunt bellen -> KS bellen. Binnen die 24 uur even geduld hebben
doet je personeels abo het trouwens nog?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef Marvin het volgende:
Vandaag mailtje terug gekregen dat ook mijn tweede nummer omgezet gaat worden naar Ready.. en die was pas 2 maanden oud
Ik werkte via een uitzendbureau, dus neequote:Op woensdag 9 juni 2004 14:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
doet je personeels abo het trouwens nog?
het enige waarin Orange duurder is dan haar concurrenten (uitgezonderdquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:39 schreef Nolius het volgende:
Orange --> prutsers. Ze neppen je echt. Ze zijn in verhouding veel duurder dan alle concurrenten.
je zegt het zelf al!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:09 schreef Adelante het volgende:
het enige waarin Orange duurder is dan haar concurrenten (uitgezonderd
KPN Mobile) is bellen naar andere mobiele netwerken en sms-en...
bellen naar vaste lijnen, orange "vrienden" en orange world/gprs is
goedkopr dan bij de meeste andere aanbieders!
zinloos is anders.. ik heb alleen waardevolle reacties geleverd... op deze naquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Spooky, volgens mij ging het topic niet over die zinloze opmerkingen van jou.....
volgens mij zitten er ook call centra van Orange in Vleuten en IJsselsteinquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:54 schreef RubberenRobbie het volgende:
Callcenter van Orange zit in Arnhem, 026 dus
opzeggen kan tot 21 juni....quote:Op zondag 13 juni 2004 11:04 schreef Rex_Hunt het volgende:
is het nog mogelijk om het 5 dagen na de prijswijziging op te zeggen?
ja als het goed is tot ergens rond de 20e kan je opzeggen (volgens de klantenservice)quote:Op zondag 13 juni 2004 11:04 schreef Rex_Hunt het volgende:
is het nog mogelijk om het 5 dagen na de prijswijziging op te zeggen?
huh??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:26 schreef Marvin het volgende:
Dat moet je dan ook aanpassen naar per direct/omgaande
moet dan worden:quote:Ik wil u bij deze laten weten dat ik niet akkoord ga met deze wijziging. Ik wil mijn abonnement dan alsnog en kosteloos opzeggen per ingang van deze tariefswijziging (7 juni 2004).
En je moet natuurlijk ook even veranderen; per 7 juni verandert naar per 7 juni heeft verandert..quote:Ik wil u bij deze laten weten dat ik niet akkoord ga met deze wijziging. Ik wil mijn abonnement dan alsnog en per direct kosteloos opzeggen.
Als jij dat wilt, doe je dat lekker.. Het zal zo'n Orange medewerker een rotzorg zijn hoe die brief eruit ziet, als er maar duidelijk in staat wat je wil. En dat staat er..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:26 schreef Exterminator het volgende:
brief
maar moet dat adres van orange bovenaan deze brief??
maar de rest klopt nu dus wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:47 schreef Marvin het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, doe je dat lekker.. Het zal zo'n Orange medewerker een rotzorg zijn hoe die brief eruit ziet, als er maar duidelijk in staat wat je wil. En dat staat er..
Natuurlijk niet vergeten het adres van Orange op de enveloppe te zetten
laat effe weten wanneer je brief terug hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:30 schreef 4nima het volgende:
ik heb hem vandaag op de bus gedaan.. wel jammer dat ik zo laat achterkwam ivm stage in engeland.. hopen dat ze em nog behandelen (op tijd)
kevin lastig he een brief typen, moet je maar is wat beter opletten onder nederlandsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:22 schreef Exterminator het volgende:
[..]
maar de rest klopt nu dus wel?
ja best wel jack :p, moet jij me ook maar niet zoveel afleiden onder nederlands, steeds in m'n armen knijpen. viezerikquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef Jaak16 het volgende:
[..]
kevin lastig he een brief typen, moet je maar is wat beter opletten onder nederlands![]()
![]()
zal ik doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:19 schreef Exterminator het volgende:
[..]
laat effe weten wanneer je brief terug hebt
ik ga 'm vandaag op de bus gooien
hehe je moet toch iets te doen hebben onder die saaie nl lessen maarjaquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Exterminator het volgende:
[..]
ja best wel jack :p, moet jij me ook maar niet zoveel afleiden onder nederlands, steeds in m'n armen knijpen. viezerik
Handtekening van je ouders kun je er bij zetten, voor de zekerheid. Je ouders hebben bij het afsluiten van het abonnement mee moeten tekenen. Dit doet Orange om de zekerheid te hebben dat je ouders het abonnement niet kunnen vernietigen, want zij hebben het 'mede ondertekend'. Daarnaast zet Orange er expliciet in die machtiging dat ze je ouders aansprakelijk kunnen stellen wanneer jij in gebreke blijft. Desalniettemin ben jij de contractant en zul jij het contract op moeten zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:32 schreef Exterminator het volgende:
Marvin nog 1 vraag voor jou,
Omdat ik nog geen 18 ben, is m'n moeder dus mee moeten gaan, om het abbonement af te sluiten.
Maar alle rekeningen die ik krijg staan gewoon op mijn naam. En dus niet op die van m'n moeder.
namens wie moet deze brief nou gestuurd worden + welke kopie van identiteitskaart van m'n moeder of van mij??
bij 2 vrienden van me (oa die jaak16 hierboven) is een van de ouders ook moeten mee gaan om abbonement af te sluiten, maar bij hun zijn de rekeningen wel op de naam van de ouders.
dat is vrij snel gegaan dan, hopen dat ze t bij mij vandaag doen, zal wel nie omdat 't zaterdag is. Anders hoop ik dat t maandag word, iig hoop ik voor de 30stequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:12 schreef 4nima het volgende:
ik ben vandaag afgesloten, heb ondertussen ook een abo en een samsung e600 jahoo
ik ookquote:ik ben vandaag afgesloten, heb ondertussen ook een abo en een samsung e600 jahoo
al 2x gedaan, maar dan krijg je te horen dat het omzetten automatisch gebeurt, en hun daar niks aan kunnen dan. En dat het systeem vertraging heeft omdat er veel reacties op de tariefswijziging zijn binnen gekomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:12 schreef hila het volgende:
Misschien bellen?
Mijn vriendin heeft een E600 gehaald + abbo en toen gelijk de abbo opgezegd ...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef nikky het volgende:
ik heb nu twee jaar een abbo bij orange.... en eerlijk gezegd snap ik jullie moeilijke gedoe niet helemaal
ik heb drie maanden gelden gebeld met de vraag of ik een nieuw toestel kon krijgen. en dat kon. ik zei dat ik de nokia 3200 wou hebben... contractje verlengt en klaarbinnen 7 dagen had ik mijn nieuwe telefoon
- moeilijke gedoe? Tis een fukin briefje uitprinten, ondertekenen en op de post doen.. poeh poeh wat een gedoe!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef nikky het volgende:
ik heb nu twee jaar een abbo bij orange.... en eerlijk gezegd snap ik jullie moeilijke gedoe niet helemaal
ik heb drie maanden gelden gebeld met de vraag of ik een nieuw toestel kon krijgen. en dat kon. ik zei dat ik de nokia 3200 wou hebben... contractje verlengt en klaarbinnen 7 dagen had ik mijn nieuwe telefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |