quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat "En ik maak me niet snel kwaad" komt me ook de strot uit van die kerel
En dat maakt em nou zo leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
Die bert is echt irritant brrrr, jack valt wel mee nog. Maar die bert is echt veel te aanwezig.
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En dat maakt em nou zo leuk
Ik vind die Bert echt een geweldige kerel
Mee eens!!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En dat maakt em nou zo leuk
Ik vind die Bert echt een geweldige kerel
ja maar jack is een presentator en bert is een cabaretier he...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:11 schreef BoosteRr het volgende:
Soms heeft ie wel goede grappen die Bert, maar soms piest ie echt naast de pot. Jack is gewoon goed. Hij is ckers to-the-point maar soms wel erg grof, zelfs tegen mensen die te gast zijn in zijn programma ( denk ook aant publiek).
ach komop... dat zijn dingen die ie in kopspijkers idd vaak zegt. Hij is hier alleen om het programma een beetje grappiger te maken. Niet om ingestudeerd de cabaretier uit te gaan hangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:59 schreef Abbadon het volgende:
Bert maakt elke keer de zelfde grappen...met z'n hatseflats, en z'n 'ik maak me niet snel kwaad' ....flauw en voorspelbaar
maar hij maakt het programma niet grappiger...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ach komop... dat zijn dingen die ie in kopspijkers idd vaak zegt. Hij is hier alleen om het programma een beetje grappiger te maken. Niet om ingestudeerd de cabaretier uit te gaan hangen.
accent?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:59 schreef NiNi het volgende:
alles ergert me! Dat accent
Ach, laat die lui uit het westen maar kletsen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
accent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |