ja hoor die zijn er wel degelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:43 schreef ENoz het volgende:
Hey, ik heb net nog ff een search gedaan op dit forum maar ik kan er niks over vinden.
Maar is het mogelijk om op en of andere manier een alcohol blaastest te omzeilen ?? Ik drink eerlijk waar nooit als ik rijd maar ik verveelde me en was nieuwsgierig. (misschien kan het ooit van pas komen)
thx
nee die moet je HIER postenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:58 schreef Wolter het volgende:
8 mm?
Ik geloof er niks van. Waar heb je die info vandaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:09 schreef paullo het volgende:
Laten we even voorop stellen dat met alcohol op rijden gewoon fout is,
maar er zijn "tabletten" op de markt die je inneemt en dan kan je blazen als je teveel op hebt, en niks duid erop dat je te veel gedronken hebt.
Deze zijn getest en het werkt ook echt. Ze kosten geloof ik 25 euro ofzo.
Jaaa! Was een x op tv. een Australische jongen en een NL meisje die beiden didgeridooden (ofzo) hadden ze voor een test een stuk of wat pilsjes gevoerd. Door de adem/blaastechniek gaf de blaastest 4 van de 5 x de P (das nuchter) aanquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:01 schreef teig het volgende:
heb ook eens gehoord dat wannner je veel didgeridood dat dan die manier van blazen ook geen alcohol aangeeft. Maar weet niet of dat echt werkt!
een niet bestaand werkwoord van didgeridoo. En wat dat is:quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef MaRySe het volgende:
wat is didgerdood?
fietsen met alcohol op is overigens nog gevaarlijker dan autorijden met drank op..quote:Op zondag 23 mei 2004 03:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Een schep koffie in je snavel doen, en dan spoelen met water en die koffie. Schijnt ook te werken...
Of gewoon niet zuipen, maar soms moet je op de fiets ook blazen en dan vind ik het eigenlijk wel handig om een trucje te weten...
Zins wanneer heb je een rijbewijs nodig op een fietsquote:Op zondag 23 mei 2004 12:23 schreef odebeijer het volgende:
Is het trouwens nog steeds zo dat als je op de fiest bezopen bent dat als je dan aangehouden wordt en je moet blazen. Dat ze dan je rijbewijs innemen??? Vindt dit echt zo vaag... maar goed...
dat heeft daar niet mee te maken. voor sommige verkeersovertredingen (of zijn dat misdrijven?) kan je rijbewijs als maatregel worden ingetrokken, ook als er geen auto bij betrokken isquote:Op zondag 23 mei 2004 12:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zins wanneer heb je een rijbewijs nodig op een fiets
Broodje aap. Tijdje terug waren er gehypte pilletjes, die waren ontwikkeld door de KGB. Zogenaamd dat hun agenten veel konden drinken zonder dronken te worden. Consumentenbond heeft de pilletjes getest, en bleek dat het gewoon bindmiddel met wat glucose was.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:09 schreef paullo het volgende:
Laten we even voorop stellen dat met alcohol op rijden gewoon fout is,
maar er zijn "tabletten" op de markt die je inneemt en dan kan je blazen als je teveel op hebt, en niks duid erop dat je te veel gedronken hebt.
Deze zijn getest en het werkt ook echt. Ze kosten geloof ik 25 euro ofzo.
Dat verhaal heb ik ook gehoord! Als je op de fiets wordt aangehouden dan niet je rijbewijs als ID laten zien want die houden ze. Kan beter een buskaart oid tonen. Geen idee of dit waar is; ik vind het maar een vaag verhaal.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
dat heeft daar niet mee te maken. voor sommige verkeersovertredingen (of zijn dat misdrijven?) kan je rijbewijs als maatregel worden ingetrokken, ook als er geen auto bij betrokken is
Wie zegt er dat ik die bedoelquote:Op zondag 23 mei 2004 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Broodje aap. Tijdje terug waren er gehypte pilletjes, die waren ontwikkeld door de KGB. Zogenaamd dat hun agenten veel konden drinken zonder dronken te worden. Consumentenbond heeft de pilletjes getest, en bleek dat het gewoon bindmiddel met wat glucose was.
Gelulquote:Op zondag 23 mei 2004 21:45 schreef paullo het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik die bedoelKen iemand die het uitgetest heeft omdat een bekende van hem een poltieagent was. En na 9 bier op te hebben gedronken heeft ie een blaastest gedaan en kreeg ie een OK dus werd er geen te hoog promillage geblazen.
Vaak zat. Misschien een dom geintje als antwoordt op een domme vraag?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:06 schreef jd1982 het volgende:
Je moet echt harder blazen dan je lief is... nooit geblazen???
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:45 schreef paullo het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik die bedoelKen iemand die het uitgetest heeft omdat een bekende van hem een poltieagent was. En na 9 bier op te hebben gedronken heeft ie een blaastest gedaan en kreeg ie een OK dus werd er geen te hoog promillage geblazen.
Hij lult niet, maar zegt het wel verkeerd.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul
is dat een Blaastest Nee. en daar ging het omquote:Op maandag 24 mei 2004 01:36 schreef Keios het volgende:
nee hoor. Nemen ze daar sowieso een bloedstaal af.
Wel doorslikken hè, dan hoef je nooit meer te blazen.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:40 schreef showmelove het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat wanneer je vlak voor een alcolholcontrole 3 sigaretten opeet (zonder de filtertjes) er geen alcohol bij je wordt gemeten. Of het waar is weet ik niet, dat peuken als voedsel ranzig zijn weet ik wel
Ja, dat verhaal is waar. Als deelnemer aan het verkeer in beschonken toestand op welk voertuig dan ook, dus ook de fiets, kunnen ze je rijbewijs vorderen. Wel met die verstande dat je die een dag later weer op kan halen als je nuchter bent. Dit is uit voorzorg dat je eventueel alsnog in een auto zal stappen. Zelfs bij een voetganger kunnen ze dat doen, want dat is ook een deelnemer aan het verkeer.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:28 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook gehoord! Als je op de fiets wordt aangehouden dan niet je rijbewijs als ID laten zien want die houden ze. Kan beter een buskaart oid tonen. Geen idee of dit waar is; ik vind het maar een vaag verhaal.
Klopt, maar dat gaat in de praktijk dus niet. Je moet gewoon normaal op dat ding blazen, meneer de agent heeft het heus wel door als je daar zo zit te puffen.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:39 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Jaaa! Was een x op tv. een Australische jongen en een NL meisje die beiden didgeridooden (ofzo) hadden ze voor een test een stuk of wat pilsjes gevoerd. Door de adem/blaastechniek gaf de blaastest 4 van de 5 x de P (das nuchter) aan
Was bij Eddy Zoe ooit eens op BNN geloof ik
Die dingen kloppen idd niet echt. Ik heb jaren terug een keer mazzel gehad na de carnaval. Had ik de hele avond zitten zuipen en toen ik terugging op m'n Citta moest ik ook blazen. Dikke dranklucht en half kachel, maar wel mooi een P.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
[..]
Hij lult niet, maar zegt het wel verkeerd.
Het was ooit op Blik op de Weg. Een versge-eikt blaasapparaat, twee politieagenten, een cameraploeg mét verslaggever, en een vrijwilliger. Na elk biertje moest hij blazen en controleerden ze. Pas na het negende biertje kregen ze een positieve uitslag.
maar dan ben je al wel een uurtje nuchterderquote:Op maandag 24 mei 2004 14:30 schreef Christus het volgende:
Zo'n blaastest is makkelijk te omzeilen hoor. Je kunt namelijk gewoon weigeren als ze je vragen om te blazen. Helaas mag je dan wel mee naar het bureau en vragen ze je nogmaals of je wilt blazen wil je dat ook niet dan vragen ze medewerking voor een bloedproef. Deze mag je echter ook weigeren waarna ze de OvJ inlichten en je mee mag moeten werken
Idd, maar krijg je waarschijnlij een boete voor belemmering van rechtsgang. Ze verzinnen echt wel wat hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar dan ben je al wel een uurtje nuchterder
Nee hoor... Dacht een kameraad van mij ook...quote:Op maandag 24 mei 2004 11:21 schreef EggsTC het volgende:
eet een pack sportlive extramind in 1 keer weg.. dan maak je een kans.
Juist. Je hebt de blaastest omzeild. Maar je hangt er toch nog aan dus... heb je hem eigenlijk niet omzeild.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:55 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
is dat een Blaastest Nee. en daar ging het om![]()
Maakt echt niet uit.... De alcohol wordt namelijk niet gemeten door hoe je ruikt, maar hoeveel er in je bloed zit. Als je een beetje opgelet hebt in de Biologielessen, weet je waarom. Je longen nemen bij het inademen zuurstof op, en tegelijkertijd laten ze koolstofdioxide los die je weer uitblaast.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:21 schreef EggsTC het volgende:
eet een pack sportlive extramind in 1 keer weg.. dan maak je een kans.
Jammer dat je doodgaat als je er 2 opeet.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:40 schreef showmelove het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat wanneer je vlak voor een alcolholcontrole 3 sigaretten opeet (zonder de filtertjes) er geen alcohol bij je wordt gemeten. Of het waar is weet ik niet, dat peuken als voedsel ranzig zijn weet ik wel
Nicotine is nogal giftig ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Jammer dat je doodgaat als je er 2 opeet.
De meetmethode vond ik nogal rammelen. Het gaat immers om het promillage alcohol in het bloed. Als je een pilsje drinkt, moet de alcohol dus eerst tijd krijgen om in het bloed te komen. En die tijd werd het niet gegund. Het was zuipen, en direct daarna blazen. Dat de meter uiteindelijk eens een keer uitsloeg, kwam omdat er toen pas alcohol in het bloed zat.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:41 schreef Slarioux het volgende:
Het was ooit op Blik op de Weg. Een versge-eikt blaasapparaat, twee politieagenten, een cameraploeg mét verslaggever, en een vrijwilliger. Na elk biertje moest hij blazen en controleerden ze. Pas na het negende biertje kregen ze een positieve uitslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |