Je bedoelt dat je geluk hebt, wanneer hij niet te veel groeit?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:39 schreef sir_dalord het volgende:
ik denk dat het te maken heeft met het "geluksfactor"
ja, of dat je een bloedlul hebtquote:Op maandag 17 mei 2004 14:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geluk hebt, wanneer hij niet te veel groeit?
maar wat denk je zelf eigenlijkquote:Op maandag 17 mei 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, maar nu even serieus. Echt, kan iemand hier een antwoord op geven?
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:50 schreef Jipje het volgende:
Ik denk vooral genetisch/erfelijk.
Anders had je niet van die 'duidelijke' verschillen bij de verschillende rassen gehad, denk ik...
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het een combinatie (c) is. Enerzijds is het hormoniale nodig om de penis tot ontwikkeling te brengen en anderzijds bepaald de erfelijkheid de maximale lengte en misschien ook de vorm (waar lengte eigenlijk onder valt). Maar zonder het hormoniale kan de penis zich niet ontwikkelen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:49 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
maar wat denk je zelf eigenlijk![]()
oke oke....quote:Op maandag 17 mei 2004 14:53 schreef BeF_Aviko het volgende:
Jipje, er zijn excessen te vinden bij _bijvoorbeeld_ negers (daar denk je volgens mij aan), maar bij lange na niet alle negers hebben een dikke loel...
a. Erfelijke/genetische factorenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:49 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom moet iedere kerel hier bij ieder topic over het mannelijk lid weer zo puberaal jochie-achtig gaan doen. Geef gewoon normaal antwoord.
Ja, dat is waar, maar ook bij dezelfde ras zie je verschillen en dat heeft ongetwijfeld niet veel te maken met de hormoonhuishouding. Stel de volgende situatie:quote:Op maandag 17 mei 2004 14:50 schreef Jipje het volgende:
Ik denk vooral genetisch/erfelijk.
Anders had je niet van die 'duidelijke' verschillen bij de verschillende rassen gehad, denk ik...
C dus?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
a. Erfelijke/genetische factoren
b. Hormoniale factoren
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Man a is autobiografisch zeker fuifduif?
Nope, inderdaad. En ook niet alle Aziaten hebben een klein lid. Was trouwens laatst nog een leuke docu over op Discoveryquote:Op maandag 17 mei 2004 14:53 schreef BeF_Aviko het volgende:
Jipje, er zijn excessen te vinden bij _bijvoorbeeld_ negers (daar denk je volgens mij aan), maar bij lange na niet alle negers hebben een dikke loel...
Man C is in bovenstaande rijtje nog niet genoemd.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
C dus?
Phew, dus het is normaal? Ik vond hem al zo irritant worden...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:01 schreef Techno het volgende:
De gemiddelde lengte in erectie was 15 a 16cm (ongeacht ras o.i.d.).
Dan moet jij een wilde rakker geweest zijn met zo'n hormoonspiegel op die leeftijdquote:Op maandag 17 mei 2004 15:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, toen ik 5 jaar oud was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |