abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:18:51 #176
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_19419953
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja hoor, geef er maar weer een draai aan die jullie goed uitkomt

Feit is gewoon dat er vroeger minder homo's waren dan nu, dat komt simpelweg vanwege de keuzes die worden beïvloedt door propaganda van bv. de gayparade of de TV

Ja hoor, geef er maar weer een draai aan die jou goed uitkomt

Feit is gewoon dat er vroeger net zo goed homo's waren dan nu, dat komt simpelweg vanwege het wegvallen van het taboe



Scheelt weer typen
pi_19419999
Mensen, verspil uw tijd niet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:23:29 #178
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19420046
trouwens als ik inwoner waas van een islamistisch land dna zou ik er ook over gaan denken om voor het homo-isme te kiezen. Als de vrouwen er immers zo bijlopen:

Nieuwe mode-rage onder Islamitische vrouwen

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:25:00 #179
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19420085
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen, verspil uw tijd niet.
De waarheid ontkennen heeft geen zin... je kunt er beter je ogen voor sluiten.
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:26:04 #180
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19420110
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:25 schreef kLowJow het volgende:

[..]

De waarheid ontkennen heeft geen zin... je kunt er beter je ogen voor sluiten.
Ja inderdaad, ik denk er net zo over

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:55:21 #181
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19420903
ik stond net in de winkel en ik keek naar de plank met tijdschriften. Sta ik "oog in oog" met een expreszo... ik kon me niet bedwingen en greep het boekje. Al bladerend door het boekje gingen er lichte warme kriebels door mijn lichaampje heen...

Vanaf nu kies ik er voor om homo te zijn
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:01:35 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19421070
Vieze homoïst!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:03:16 #183
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19421115
wil jij mij inrijden
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:04:45 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19421161
Ik wil je wel herverwarmen voor het heteroïsme...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:07:13 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19421214
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:04 schreef Copycat het volgende:
Ik wil je wel herverwarmen voor het heteroïsme...
ja, wil jij van mij weer een heteroist maken? Ik weet het, het is m'n eigen keuze geweest om het homo-isme te gaan aanhangen maar ik ben zo geindoctrineerd door alle homo-propaganda. help me weer een hetero-ist te worden
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:15:48 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19421435
Eerst al die homolectuur in de hens;
Vervolgens je cd-collectie reinigen van indoctrinerende artiesten als ABBA, Kylie M, Madonna;
etc;
alle synthetische shirtjes op de brandstapel;
ja;
nooit meer kijken naar Albert Verlinde's Boulevard;
doe ik zo;
samen met BsB gaan potenrammen in het Vondelpark;
Indien je ogen getrokken worden naar in strak leer gestoken herenbillen, jezelf minimaal tien stokslagen geven. Zelfkastijding is de beste remedie!!!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:27:56 #187
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_19421721
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:15 schreef Copycat het volgende:
Eerst al die homolectuur in de hens;
Vervolgens je cd-collectie reinigen van indoctrinerende artiesten als ABBA, Kylie M, Madonna;
etc;
alle synthetische shirtjes op de brandstapel;
ja;
nooit meer kijken naar Albert Verlinde's Boulevard;
doe ik zo;
samen met BsB gaan potenrammen in het Vondelpark;
Indien je ogen getrokken worden naar in strak leer gestoken herenbillen, jezelf minimaal tien stokslagen geven. Zelfkastijding is de beste remedie!!!

Volgens mij wilde MM gewoon neuken, hoor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:30:13 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19421788
Dan zal ie toch eerst 100% genezen moeten zijn...
Voor je 't weet stopt ie 'm verkeerd....
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:31:16 #189
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19421827
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:27 schreef Miwe het volgende:

[..]

Volgens mij wilde MM gewoon neuken, hoor.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19422074
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
wake-up call: er waren vroeger net zoveel homo's als nu. Alleen nu kunnen ze wat meer out in the open rondlopen zonder gelijk verketterd te worden.
Wat is de bron van je bewering "vroeger waren er net zoveel homo's als nu"? Dat is slechts alles 'mooier' maken dan het is, wat uiteindelijk weer tot meer afgunst leidt. Als je beewring klopt, dan vind ik het een mooi voorbeeld van hoe het hoort te zijn. Vanwege het ontkennen van het homo-isme werd massala bekering van heteroïsten voorkomen, iets wat nu dreigt verloren te graan
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:48:04 #191
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19422350
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:39 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat is de bron van je bewering "vroeger waren er net zoveel homo's als nu"? Dat is slechts alles 'mooier' maken dan het is, wat uiteindelijk weer tot meer afgunst leidt. Als je beewring klopt, dan vind ik het een mooi voorbeeld van hoe het hoort te zijn. Vanwege het ontkennen van het homo-isme werd massala bekering van heteroïsten voorkomen, iets wat nu dreigt verloren te graan
homo's bestaan al sinds het begin van de mensheid. Waar is de bron waarin onomstotelijk wordt bewezen dat mensen homo worden doordat hun hersenen worden overspoeld met homo-propaganda?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19422889
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:48 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

homo's bestaan al sinds het begin van de mensheid. Waar is de bron waarin onomstotelijk wordt bewezen dat mensen homo worden doordat hun hersenen worden overspoeld met homo-propaganda?
Ik weet niet of je de startpost hebt gelezen, maar dat concludeerd IK tenminste uit bovenstaande essay. En dat lijkt me een goede bron
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:34:08 #193
52589 sjun
uit solidariteit
pi_19423918
Wat maatschappelijke info over BansheeBoy's essay-onderwerp
quote:
Yoesuf is een heel mooie man / Moslims willen praten over taboe op homoseksualiteit.

AMSTERDAM - Nederland heeft sinds donderdag een tweede aanspreekpunt voor moslims die tot ontdekking komen dat zij homoseksueel zijn. De stichting Yoesuf wil de islamitische achtergrond van de homoseksuelen in ogenschouw nemen omdat hulpverleners is gebleken dat sommige moslims daarmee problemen hebben. Enkele maanden geleden heeft de vrijzinniger Turks-islamitische stichting Ipoth al een opvanghuis voor homo-moslims opgericht.

Er bestaat geen onderwerp dat onder moslims zo gevoelig ligt als homoseksualiteit. Ondanks de wijdverbreide praktijk in islamitische landen, komt homoseksualiteit er formeel net voor. In het liberale Nederlandse klimaat is dit niet vol te houden.

De stichting Yoesuf wil informatie geven, niet alleen aan betrokkenen, maar ook aan familieleden, collega's en vrienden, docenten en hulpverleners als ook aan instanties. Verder biedt Yoesuf moslims die problemen met hun homoseksualiteit hebben, hulpverlening aan.

Ook wil de stichting studie maken van de visies vanuit de islam over homoseksualiteit en van de beeldvorming over islam en seksualiteit in haar belevingsvormen. Voorlopig is Yoesuf gevestigd in Roermond. De oprichter Omar Nahas heeft op de Universiteit van Amsterdam homostudies gestudeerd.

Er is voor de naam Yoesuf gekozen omdat hij in de koran als een heel mooie man wordt omschreven, aldus Nahas. De vrouw van de farao wilde hem verleiden. Het verhaal in de koran gaat volgens Nahas niet over de man-vrouw-verhouding, maar over verleiding in het algemeen. Het bevat de vermaning niet de waarschuwende vinger op de ander te richten. Nahas, afkomstig uit het Midden-Oosten, is auteur van een boek in het Arabisch over dit onderwerp. Zijn streven is dat moslims de homoseksuele aanleg zouden moeten tolereren. Aanvaarding van homoseksuele praktijken is daarbij niet aan de orde. 'Je moet je seksualiteit niet leven', noemt hij dat, hetgeen neerkomt op afwijzing van anale seks. "Dit standpunt baseer ik op de koran. Ik wil het aan niemand opdringen. Wel kan ik iemand in contact brengen met een imam naar keuze -orthodox of liberaal."

Leden van het comité van aanbeveling zijn onder anderen S. Abdus Sattar, publiciste over moslimzaken, voorzitter N. Maddoe van de Nederlandse Moslim Raad en Tweede-Kamerlid M. Rabbae. "Bij homoseks gaat bij iedere moslim de deur dicht, zelfs bij moslim -homo's", aldus Abdus Sattar, die het hoog tijd vindt dat het taboe in de islamitische gemeenschap om er zelfs maar over te praten wordt opgeheven.

In het comité van aanbevelingen zitten volgens haar mensen met allerlei verschillende meningen over homoseksualiteit. Cem Ariklar van de organisatie voor islamitische homo's Ipoth is niet blij met het Yoesuf-iniatief. "Wij zijn al jaren bezig het voorlichtingsbijeenkomsten in moskeeën. Sinds enkele maanden hebben wij een opvanghuis.

Wij zeggen: islam en homoseksualiteit gaan samen, zoals islam en heteroseksualiteit samengaan. Dus zonder enige beperking vanwege het homo-zijn. Onze visie verschilt dus van die van Yoesuf, waar overigens ook hetero's in zitten, en die zich niet richt op lesbiennes. Wij willen niet alleen discussie en tolerantie, maar vooral gelijke rechten.
Bron: Trouw 31 Januari 1998.


Voor zover mij bekend bestaat de stichting al even niet meer.
quote:
'Niet-praktiserend homo is goede moslim'

De koran komt regelmatig in het nieuws. Sommige extremistische moslims rechtvaardigen er hun strijd tegen het Westen mee. Uitspraken over homoseksualiteit worden erop gebaseerd. Maar wat staat er eigenlijk in het heilige boek over bijvoorbeeld het gebruik van geweld, of de verhouding tussen man en vrouw? En hoe worden die verzen geïnterpreteerd door invloedrijke islamitische voorgangers in Nederland? In vier afleveringen geven Nederlandse imams tekst en uitleg van relevante koranverzen. Vandaag Soera 7 vers 81 over homoseksualiteit.

ROTTERDAM, 12 OKT. De stelling van de Rotterdamse imam El-Moumni dat homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is en een bedreiging vormt voor de samenleving, veroorzaakte dit voorjaar de nodige opschudding. El-Mouni baseerde zich op de koran, maar zijn collega uit Leeuwarden, imam Önlü, zei juist dat de uitspraken van El-Moumni ,,geen enkel verband'' hielden met het heilige boek van de moslims.

Een van de koranteksten die op homoseksualiteit ingaat, is te vinden in soera 7 vers 81: ,,Voorwaar, jullie naderen zeker wellustig mannen in plaats van vrouwen. Jullie zijn zelfs een overschrijdend volk.'' (Vertaling: De Edele Koran, uitgegeven door Islamitisch Cultureel Centrum Nederland).

We vragen uitleg van het vers aan Arslan Karagül, voorzitter van de Raad van Moskeeën, de Amsterdamse imam Marzouk Aulad, de Rotterdamse islamitische voorganger Abdullah Haselhoef, en Abdulwahid van Bommel, publicist en geestelijk verzorger in Medisch Centrum Haaglanden.

Imam Haselhoef leest dit vers als volgt: ,,Ook al heb je homoseksuele gevoelens, je kunt nog steeds een goede moslim zijn, mits je niet toegeeft aan die gevoelens. Wij hebben allemaal onze begeertes waar we beter niet altijd aan hoeven toe te geven. Uit een onderzoek is immers gebleken dat praktiserende homoseksuelen zevenhonderd procent meer kans hebben op psychiatrische aandoeningen. Je wordt er geen vrijer en gelukkiger mens van als je homoseksualiteit uitoefent.

,,Intimiteit in het openbaar is een doorgeslagen reactie op de puriteinse voorgeschiedenis van het westen. In de islam is seksualiteit juist altijd wel bespreekbaar geweest. De profeet Mohammed zei al: stort je niet als een wilde ezel op je vrouw, zorg dat ze ook bevredigd wordt, besteed aandacht aan voorspel en geef haar veel cadeaus en geurtjes. Nu berust een taboe op seksualiteit, omdat mensen de islam meer beleven uit traditie dan dat ze hun religie werkelijk kennen. Halve kennis is gevaarlijker dan helemaal geen kennis.

,,Potenrammers zijn geen moskeegangers. Elke potenrammer is er een te veel en ze moeten hard aangepakt worden. Het is vals een link te leggen tussen potenrammen en de islam. Op het moment dat je toegeeft aan dergelijke verlangens, is dat iets tussen jou en Allah, en Allah vergeeft alles mits je berouw toont. Ik vind homo's ook geen bedreiging voor de mensheid. Ze vormen slechts een zeer kleine minderheid. Persoonlijk heb ik ook niets tegen ze. Er zijn homoseksuelen onder mijn kennissenkring. En als een van mijn kinderen later praktiserende homo zou zijn, zou ik er moeite mee hebben, maar het zou voor mij geen reden zijn om hem of haar te verstoten. Het blijft mijn kind, maar de partner zou ik waarschijnlijk niet erkennen.''

Karagül: ,,Alle vormen van seks buiten het huwelijk zijn verboden, zegt de koran. Dat wil niet zeggen dat het lastigvallen en beledigen van homoseksuelen wordt aangemoedigd of goedgekeurd. De sancties zijn niet dusdanig in de koran geformuleerd, maar als er straf volgt, wordt die bepaald door een islamitische rechter en niet door individuen. Mijn mening is dat niemand zich moet bemoeien met andermans privé-leven. Ik zou er ook geen moeite mee hebben als mijn kinderen les krijgen van homoseksuele leerkrachten, zolang zij de homoseksualiteit niet propageren. Het is juist schadelijk te zeggen dat deze mensen schadelijk zijn voor de mensheid. Zo veroorzaak je anarchie in de gemeenschap. Weldenkende mensen moeten zich verre houden van dergelijke uitspraken. Leef en laat leven.''

Aulad: ,,Of een homoseksueel achter mij mag bidden in de moskee? (na een lange overpeinzing) Ja, bidden is iets tussen hem en de Schepper. Wie ben ik om tussenbeide te komen. Homoseksualiteit mag in Nederland, maar niet in een islamitisch land. We moeten elkaars normen respecteren. We moeten homo's als mensen behandelen. Ik wil alleen zeggen dat ik het niet eens ben met imam El-Moumni. Ik vind ze niet schadelijk. Meer wil ik er niets over zeggen.''

Van Bommel: ,,Dit is een van de meerdere verzen over het volk van de profeet Lot. Aan hen zijn drie zonden toegeschreven: mannen die mannen met lust benaderen, struikroverij en criminele handelingen in het openbaar. De achtergrond van dit vers is dat een homoseksueel zich niet voortplant en daarmee de natuurlijke weg van voor- en nageslacht onderbreekt of afsnijdt. Homoseksueel gedrag wordt veroordeeld als iets dat `alle perken te buiten gaat'. De profeet Lot zegt hierover: `Waarlijk, ik veracht uw handelwijze'. De persoon en zijn handelwijze worden dus gescheiden, het kind wordt niet met het badwater weggegooid. De homoseksueel wordt hiermee door de koran niet automatisch uitgesloten van het zieleheil. Dat is voor de geestelijke verzorging van groot belang.

,,Binnen de juridische sfeer is het opvallend dat er in de genoemde koranpassages alleen sancties in het hiernamaals worden genoemd. De hemelse straf is vernietiging. Bij het bepalen van een strafmaat voor homoseksuele geslachtsgemeenschap missen we de helderheid die door de koran wordt gehanteerd bij het strafrecht voor andere overtredingen. Slechts één passage in de koran behandelt de positie van twee mensen die zich `daaraan schuldig hebben gemaakt': `En indien twee uwer zich hieraan schuldig maken, straft hen beiden. Maar als zij berouw hebben en zich bekeren, laat hen dan met rust.'(soera 4:16). Dit vers wordt overigens op verschillende manieren geïnterpreteerd. De vraag is namelijk: gaat het hier om twee mensen van gelijk geslacht of behandelt het vers overspel van man en vrouw?

,,Indien alleen dit vers de basis vormt voor oordeelvorming ten aanzien van homoseksualiteit dan is een reprimande of een ta'zier, een door een rechter bepaalde corrigerende straf, voldoende. De voorwaarde is wel dat vier betrouwbare getuigen onafhankelijk van elkaar hetzelfde verklaren, voordat men iemand van homoseksualiteit mag beschuldigen.''
Bron: Ahmet Olgun in NRC Handelsblad, 12 oktober 2001.


En dan nog een stukje van een leraar:



Anti Homo Moslim Media Hype


Den Haag 24-04-2004 Een openbrief en een verzoeningswoord na aanleiding van een ontvangen uitnodiging van dhr. Henk Krol (Hoofdredacteur Gay Krant) om aanwezig te zijn bij een protestbijeenkomst tegen intolerantie uit Islamitische hoek. Deze protestbijeenkomst wordt georganiseerd door de voorzitter dhr. Henk Beerten van COC Nederland en Stichting Vrienden van de Gay Krant op zaterdag 24 april 2004 om half twee bij het homomonument bij de Westerkerk in Amsterdam.

De Koran, het Nieuwe testament en het Oude testament veroordelen alle drie homoseksualiteit en sodomie. En verklaren dat het uitoefenen van seksualiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht niet door God als iets goeds gezien wordt.

In de bijbel wordt er dan ook opgeroepen in Leviticus 20:1-27 "dat een man, die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw'' met die andere man ter dood gebracht moet worden."

In de Koran zul je een dergelijke passage tevergeefs zoeken. Nergens in de Koran zul je teksten vinden waarin er opgeroepen zal worden om homoseksuelen ter dood te brengen.

Het is in dan ook in dit licht gezien misschien wel enigszins ook een klein beetje verwonderlijk te noemen dat onze Christelijke premier die een Minister President behoort te zijn voor alle Nederlanders wel een boek vanuit de Islam bestempelt als walgelijk maar zwijgt in alle talen over alle homo-onvriendelijke bejegeningen vanuit Christelijke zijde gedaan door bisschoppen en dominees en die nu nog steeds te vinden zijn in allerlei Christelijke literatuur en die te koop zijn in kerken en boekhandels.

Wat dat betreft hoop ik dat moslims en homoseksuelen zich niet door een deel van de media tegen elkaar laten uitspelen. De aangewakkerde polarisatie over het boek "De Weg van een Moslim" wat al meer dan veertig jaar overal verkocht wordt, laat mij vraagtekens zetten wat de plotselinge nieuwswaarde van dit naslagwerk en soortgelijken boeken is.

Het boek is een naslagwerk wat handelt over zaken als strafrecht, erfrecht, ethiek, geloof, gedrag en sociale betrekkingen van een moslim. Het boek is duidelijk geschreven voor een situatie in Islamitische landen. Nergens wordt in het boek aangespoord dat mensen het recht in eigen hand zouden moeten nemen. In tegendeel moslims moeten zich aan de wetten van het land houden waarin zij verblijven.

Het is jammer dat de uitgever van het boek niet explicieter door middel van voetnoten en een voorwoord aangeeft in welke context, tijd en publiek men dit boek moet plaatsen. Nu zou het inderdaad voor mensen die persé verkeerd willen begrijpen kunnen overkomen alsof Moslims in Nederland homo's zouden willen vervolgen, of nog bespottelijker met geweld de macht van de Nederlandse regering zouden willen overnemen.

Het is ook jammer dat een deel van de media aan een ieder die alleen maar negativiteit en slechtheid over de Islam heeft te melden uitgebreid spreek, zendtijd en schrijfruimte verschaft. Bijvoorbeeld dhr. Ephimenco in Trouw en mevr. Hirsi Ali in het Algemeen Dagblad en diverse andere columnisten in bijvoorbeeld Elsevier, HP de Tijd of Metro. Het zou de betrouwbaarheid van de media ten goede komen wanneer tegenstanders maar ook voorstanders van een bepaalde religie op gelijkwaardige evenredige wijze in staat gesteld zouden worden om met elkaar in debat te gaan. Nu is het door de bevooroordeeldheid van een deel van de media het noodzakelijke publiekelijke debat tegen de Islam ophitsend, bevooroordeeld en éénzijdig.

* * *

Een verzoeningswoord voor Henk Krol en andere mensenkinderen

Het doet mij pijn als mensen wiens harten gelijk mijn hart even rood en even zacht gekwetst worden.
Het doet mij pijn als mensen wiens tranen gelijk mijn tranen even zout en even bitter zich bedreigd voelen.

* * *
Maar wat kunnen wij doen?

De woorden der openbaringen zijn gesproken en de inkt is onuitwisbaar op papier en in de harten der mensen opgedroogd.

* * *
Jouw geaardheid en mijn geloof zijn voor ons beiden even heilig.
Mijn geloof en jouw geaardheid zijn voor ons even onlosmakelijk verbonden met hetgeen wie of wat wij denken te zijn.
Noch zal jij bereid zijn om jouw geaardheid op te geven noch zal ik bereid zijn om mijn geloof op te geven.

* * *
De grenzen van mijn geloof eindigen echter waar jouw grenzen van veiligheid en mededogen voor mij beginnen.
Ik ben niet jouw aanklager noch zou jij een aanklager voor mij willen zijn.
Ik oordeel niet over jou noch zou jij over mij willen oordelen.

* * *
Zo verschillend en doch zo gelijk.

Twee mensen, Twee Nederlanders, Homo, Moslim beiden geschapen door Hem, onze God die meest Liefdevol en die meeste Barmhartig is en hierin geen fouten maakt.

Vreedzaam en mededogend met elkaar samen-levend een ieder in haar eigen waarde en waarheid.

* * *
Abdullah Haselhoef

[quote]
Wat inspiratie voor de 'liefhebber'
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_19424721
heey nou heb ik het!!!!!!
BansheeBoy is de islamitische alterego van FuifDuif!!!
die is ook al zo irritant!
dag
pi_19426154
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de startpost hebt gelezen, maar dat concludeerd IK tenminste uit bovenstaande essay. En dat lijkt me een goede bron
Zal ik het busje alvast voor je bellen?
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:50:39 #196
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19442601
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat men er vroeger voor werd afgemaakt, mishandeld e.d. Tot midden deze eeuw lag er een heel groot taboe op. Er ligt nu nog een taboe op trouwens

die plaat, die heb je echt voor je kop he?
Was die plaat maar van gestold varkensreuzel ipv gewapend beton.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:57:39 #197
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19442781
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Was die plaat maar van gestold varkensreuzel ipv gewapend beton.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:07:40 #198
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19446120
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Was die plaat maar van gestold varkensreuzel ipv gewapend beton.
Hiermee suggereer je dus keihard dat ik een plaat voor me kop heb, terwijl dat helemaal niet het geval is, als je bedoelt dat ik een visionair ben in hart en nieren geef ik je wel gelijk

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:21:56 #199
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19446475
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hiermee suggereer je dus keihard dat ik een plaat voor me kop heb, terwijl dat helemaal niet het geval is, als je bedoelt dat ik een visionair ben in hart en nieren geef ik je wel gelijk

je bent een visionair, dat zeker, maar wel een die niet verder kijkt dan zijn neus lang is
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:31:56 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19446732
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

je bent een visionair, dat zeker, maar wel een die niet verder kijkt dan zijn neus lang is
Inderdaad, daar ben ik het niet mee eens, getuige mijn essay's ! Ben je een journalist ? Zo ja, waarom niet ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')