quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Mooie auto's.
truequote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
BMW plaatjes heb je nooit teveel
Jaaa... die lijkt mij idd ook best wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:40 schreef -Mzraki- het volgende:
The Day after Tomorrow lijkt me op zich best grappig, alleen al omdat die dude van Donnie Darko (Jake Gyllenhaal) erin speelt
http://www.imdb.com/title/tt0319262/
Ik haal ze wel weg voor je, het is idd een beetje ergquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:36 schreef errrrr het volgende:
Mz, kan je of niet zo belachelijk veel plaatjes posten, of ze ff resizen en compirmerenIk wordt hier echt schijtziek van, zeker met die trage servers die jij hebt uitgekozen
Hehe, bedanktquote:Op zondag 23 mei 2004 10:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik haal ze wel weg voor je, het is idd een beetje erg
Wel goed idee jaquote:Op zondag 23 mei 2004 12:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb net ook maar wat geschiedenis gemaakt, al is er geen studiewijzer. Met nog maar drie lesweken krijgen we het druk genoeg.
<-- 2975 woorden.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:26 schreef errrrr het volgende:
Lol, je zou ook meer kunnen slapen...
En nou, Geschiedenis PO is bestwel lastig... ik heb nationalisme gekozen over Korea, maar das een moeilijker conflict dan ik dacht... eigenlijk wil ik ff met Willem overleggen, maar tsjah het moet morgen ingeleverd worden
Hoeveel woorden hadden jullie allemaal trouwens, dan weet ik waar ik op moet 'aimen')
Nederlands mondeling jaquote:Op zondag 23 mei 2004 13:34 schreef DearPrudence het volgende:
<--3.532 woorden. (jeugdculturen)
Wat moesten we voor Ned. dan doen? (of heb jij je mondeling nog niet gehad??)
Uhm... ik baal van wiskunde. Ik blijf maar vast zitten bij par. 7.3
Probleem begint al een beetje bij 18, maar 19, 20 en 21 begrijp ik helemaal niet.
En donderdag heb we al een pw.
Uilteg Volunteers??
Mja, dat had ik inderdaad al gehoord, veel zorgen maak ik me ook niet, alleen wil ik een 9 halenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:40 schreef DearPrudence het volgende:
Okee, thanks.![]()
En Ned. Mondeling, volgens mij krijgt iedereen gewoon een 8 hoor. Ik keek op z'n lijstje en zag dat iedereen tot nu toe gewoon een 8 had.
Maargoed, t is makkelijk, hoeft je echt geen zorgen te maken, als je de boeken gelezen hebt, weet je genoeg.![]()
smiley!!!
@ Large.nl... ze moeten 's nederlands leren daarquote:Is je bestelling > EUR 60,00 dan ontvangt je ons bonusartikel.
Is je bestelling > EUR 120,00 Euro dan ontvangt je een Large bonus CD.
Is je bestelling > EUR 180,00 Euro dan ontvangt je 2x een Large bonus CD.
Pfft, ik was de eerste en vond een acht wel mooi. Blijkt dat vrijwel iedereen gewoon een acht haalt.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, dat had ik inderdaad al gehoord, veel zorgen maak ik me ook niet, alleen wil ik een 9 halenAmbities, ambities
Excuses voor de smiley, hij slipped through
Zei hans toch ook al, het is gewoon onmogelijk om een onvoldoende te halen als je de boeken gelezen hebtquote:Op zondag 23 mei 2004 14:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pfft, ik was de eerste en vond een acht wel mooi. Blijkt dat vrijwel iedereen gewoon een acht haalt.
Ik ga voor de 7,5quote:Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
Idd. Ik vond t ook wel een beetje jammer om te zien dat iedereen gewoon zo een 8 haalde. Had ook wel meer gewild. Oh well.. t is een mooie cijfer.
quote:Question: If when you drop a buttered piece of bread, it drops butter side down and a cat always lands on its feet. What would happen if you took a piece of buttered bread, strapped it on the back of a cat (butter side up) and dropped it?
Answer: Even if you are too lazy to do the experiment yourself you should be able to deduce the obvious result. The laws of butterology demand that the butter must hit the ground, and the equally strict laws of feline aerodynamics demand that the cat can not smash it's furry back.
If the combined construct were to land, nature would have no way to resolve this paradox. Therefore it simply does not fall.
That's right you clever mortal (well, as clever as a mortal can get), you have discovered the secret of antigravity! A buttered cat will, when released, quickly move to a height where the forces of cat-twisting and butter repulsion are in equilibrium. This equilibrium point can be modified by scraping off some of the butter, providing lift, or removing some of the cat's limbs, allowing descent.
Most of the civilized species of the Universe already use this principle to drive their ships while within a planetary system. The loud humming heard by most sighters of UFOs is, in fact, the purring of several hundred cats.
The one obvious danger is, of course, if the cats manage to eat the bread off their backs they will instantly plummet. Of course the cats will land on their feet, but this usually doesn't do them much good, since right after they make their graceful landing several tons of red-hot starship and irritated aliens crash on top of them.
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ga voor de 7,5![]()
890? Dit is een PO, geen betoogquote:Op zondag 23 mei 2004 15:38 schreef errrrr het volgende:
890 woorden nu... maar moet nog de laatste 'vraag van Willem'; de belangrijkste, dus dat komt nog wel
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
890? Dit is een PO, geen betoog
Dude, beetje inleiding en je zit sowieso al over de 1000
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Inleiding
Geschiedenis Land
Conflict
Oplossing
Staat van land nu
Conclusie
quote:Blz. Titel Toelichting
1 Inhoudsopgave Hier geef ik aan wat er op welke bladzijde staat.
2 Inleiding Hier vertel ik wat ik ga behandelen in deze PO
3 Nationalisme Hier licht ik het begrip ‘Nationalisme’ toe.
4 Palestina Hier vertel ik over het conflict in Palestina
5 Palestina
6 Palestina
7 Nationalisme in Hier bekijk ik de invloeden van nationalisme
Palestina op de oorzaak en gevolgen op het conflict.
8 Nawoord en Hier vertel ik over het maken van de PO
Bronnen en welke bronnen ik daarvoor heb gebruikt.
zoiets ja.. ik heb jeugdculturen, dus aan die van mij zul je niet zoveel hebben.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
mwa, ik vond Palestina niet echt leuk, maar wel interessant, omdat ik natuurlijk wel altijd hoorde van het conflict tussen Israël en de Palestijnen, maar ik wist eigenlijk niet wat nou de oorsprong ervan was.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:12 schreef DearPrudence het volgende:
T rare is, ik vond t een leuke onderwerp om een PO over te maken, dus ik vond t nog leuk ook om deze te maken.Heb me uitgeleefd.
Defineer 't'quote:Op zondag 23 mei 2004 16:23 schreef DearPrudence het volgende:Maar t is geloof ik ook wel van belang of t pas AD of BC gebeurde? Nahja. goed hoor.
Grote kans dus dat die 87.3% daar ook bij zit.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
overigens is 87,3% van alle percentages dus gewoon compleet uit de lucht gegrepen
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Grote kans dus dat die 87.3% daar ook bij zit.
De hele stelling wordt neergegooid zonder onderbouwing, er wordt niet eens gezegd om wat voor beweringen het gaat. Als iemand beweert dat er 4% weet ik wat ergens in zit en het blijkt 5% te zijn. Is dat dan ook 'uit de lucht gegrepen'? Bovendien zal het bij gerenommeerde onderzoeken echt niet zo hoog liggen.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De hele stelling wordt neergegooid zonder onderbouwing, er wordt niet eens gezegd om wat voor beweringen het gaat. Als iemand beweert dat er 4% weet ik wat ergens in zit en het blijkt 5% te zijn. Is dat dan ook 'uit de lucht gegrepen'? Bovendien zal het bij gerenommeerde onderzoeken echt niet zo hoog liggen.
en voor jou dan:quote:hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
quote:hu·mor·loos (bn.)
1 waarin humor ontbreekt, zonder humor
It's burning!quote:Op zondag 23 mei 2004 16:39 schreef DearPrudence het volgende:
Burn!!!
Cornflakes is not done, Cruesli all the wayquote:Op zondag 23 mei 2004 16:46 schreef DearPrudence het volgende:
Cornflakes is jummie.![]()
You got itquote:Op zondag 23 mei 2004 16:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Cornflakes is not done, Cruesli all the way
We do not have a cat at home so we can't test your theory. But, other animals are sufficient, I guess. The ants like my cruesli, if I drop it. So, who can decide better what's good tasting? A cat or an ant?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:52 schreef DearPrudence het volgende:
cruesli?
You've sooo got the wrong idea of not done-ness...Cornflakes rule! Even my cat is crawling on my key-board to get to the cornflakes. Darn cat.
(echt waar.
)
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
You got it
't enige probleem is dat als ik normaal ook nog brood moet smeren het geen voordeel heeft, dus eet ik brood... alleen in het weekend eet ik het dus, maar meestal ontbijt ik niet in het weekend
, ik begin gelijk om 12:30 met tostie's
... en op zaterdag als ik naar atletiek ga maakt ma altijd rijstepap of iets anders voor me, dus dan hoeft het ook niet
Jij op je Skilled danquote:Op zondag 23 mei 2004 16:53 schreef WolitiCoco het volgende:
Mede texelaars hebben jullie neits beters te doen? #48 al OMFG !
vakantie / aparte gevallen (als ik vroeg wakker wordt op een vrij dagquote:Op zondag 23 mei 2004 16:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus wanneer eet je t nou wel?
Hmpf, zo kun je heus geen goede oordeel geven hoor... als je t zo weinig eet.
Pas op, hier praat de man met ervaringquote:Op zondag 23 mei 2004 16:52 schreef DearPrudence het volgende:
cruesli?
You've sooo got the wrong idea of not done-ness...Cornflakes rule! Even my cat is crawling on my key-board to get to the cornflakes. Darn cat.
(echt waar.
)
Moet jij niet ergens anders gaan lannen ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:53 schreef WolitiCoco het volgende:
A Cat, Cat's are known to be picky animals if it comes to food.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
We do not have a cat at home so we can't test your theory. But, other animals are sufficient, I guess. The ants like my cruesli, if I drop it. So, who can decide better what's good tasting? A cat or an ant?
Waarom trouwens in het Engels?
Oh, we're supposed to continue every future conversation in english? Interestingquote:Op zondag 23 mei 2004 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
A Cat, Cat's are known to be picky animals if it comes to food.
In t engels.. ehm... zin in.
Yo! Wazzaaaaaaaaaaa?!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 16:53 schreef WolitiCoco het volgende:
Dus jij denk dat je de enige bent met ervaring?! Ha! Ik heb m'n hele leven cornflakes en Coco pebbles gegeten, altijd afwisselend, en toen kwam cruesli, ooit geprobeerd, mij is t niet bevallen en ik ben terug naar de Corn flakes. Wij hebben trouwens ook Cruesli thuis, maar ik kies de Corn Flakes altijd, uiteraard.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pas op, hier praat de man met ervaringIk heb m'n hele leven cornflakes gegeten, maar toen kwam er cruesli aanzetten
eindelijk iets waar je in kunt bijten, waar je op kunt knagen, met smaakverschillen, die rozijnen erin
God on earth
Don't mind...quote:Op zondag 23 mei 2004 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, we're supposed to continue every future conversation in english? Interesting
CornFlakes, Choopy Choppers, Floopy Floppers, Choco Dogglus, Honey Flakes, allesquote:Op zondag 23 mei 2004 17:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus jij denk dat je de enige bent met ervaring?! Ha! Ik heb m'n hele leven cornflakes en Coco pebbles gegeten, altijd afwisselend, en toen kwam cruesli, ooit geprobeerd, mij is t niet bevallen en ik ben terug naar de Corn flakes. Wij hebben trouwens ook Cruesli thuis, maar ik kies de Corn Flakes altijd, uiteraard.
Dan kun je net zo goed gelijk je hele groentetuin in je cereals dumpenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:13 schreef SuUz2ko het volgende:
Hey, maar je hebt ook Muesli..
Corn Flakes heeft inderdaad die bold tags wel nodig om op te vallen. Hij staat namelijk in de schaduw van Cruesli!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:15 schreef DearPrudence het volgende:
T gaat nu om Cruesli of Corn Flakes
quote:Op zondag 23 mei 2004 17:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Corn Flakes heeft inderdaad die bold tags wel nodig om op te vallen. Hij staat namelijk in de schaduw van Cruesli!
Ja, maar Tobie vind cruesli ook heel lekker hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 17:19 schreef DearPrudence het volgende:
Dude,niet kinderachtig doen he?
http://users.raketnet.nl/(...)ersonages-tobies.htmquote:Op zondag 23 mei 2004 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
Who the f*ck is Tobie??!
goed, zo komen we er dus niet uit. Laten we het op een deal gooien: Elke ochtend én Cruesli én Cornflakes. The last resort.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Hij weet hoe t hoort
[afbeelding]
Zij weten hoe t hoort
[afbeelding]
Zelfs zij kan er niet vanaf blijven
[afbeelding]
Alleen deze wil het niet begrijpen....
Damn, you're playin' it tough aye?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:35 schreef DearPrudence het volgende:nee, dat is nog té vaak cruesli.
Dit Praktische Opdracht?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:07 schreef errrrr het volgende:
Ruben (of anderen) zou jij ff http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/PO.doc willen doorlezen?
Er komt natuurlijk nog een inhoud bij, de inleiding even uitbreiden, wat opmaken en plaatjes erbij, maar dit is de tekst in principe(2330 woorden nu, ik vind het genoeg)
Is dat je hoofdvraag?quote:' ik probeer te beantwoorden welke rol het nationalisme gespeeld heeft bij het conflict.'
*Verspreiddequote:Duizenden werden gedood, maar het nationalisme verspreide zich over heel Korea.
*opgesplitstquote:Korea wordt opgesplits,
*geldtquote:Sindsdien geld er een wapenstilstand,
*hersteltquote:Noord-Korea hersteld snel van de oorlog.
*jaren '80quote:Besprekingen over dit onderwerp worden in de jaren 80 gehouden.
*concessiesquote:zodat concessie’s kunnen worden afgedwongen.
*subsidiesquote:omdat de beloofde subsidie’s om nieuwe kernreactoren te bouwen niet werden nagekomen,
Goedpraten is geen werkwoord.quote:Op die manier kunnen deze groeperingen alle negatieve beweringen over Noord-Korea goedpraten.
*stichttenquote:De VS stichten een militaire regering in Zuid-Korea, de (USMGK – US Military Government – Korea), onder leiding van Gen Hodge.
Het bijna gedwongen 'vereren' van een of andere dictator valt niet onder godsdienst.quote:Toen Kim Il Sung aan de macht kwam werd godsdienst onderdrukt. Maar tegenwoordig wordt de leider als God gezien, dus dat kan je als een vorm van godsdienst zien. Het Noord-Koreaanse volk kan zich nu dus wel verbonden voelen door godsdienst.
*gelooftquote:Doordat de bevolking geloofd in het beleid
Deze zin is niet af, of erg krom.quote:Maar de machthebbers weten zich dus gesteund door de bevolking.
Bij de tweede keer dat dit in je PO staat begin ik toch wel sterk te twijfelen of het niet *gebiedt moet zijn. Lijkt me wel eigenlijk.quote:Want een God vraagt niet, die gebied.
Doorbestaan? Maak er dan op z'n minst 'voortbestaan' van.quote:Ook tussenoplossingen zorgen ervoor dat Noord-Korea kan blijven doorbestaan.
*oplossingenquote:Er zijn nog een aantal mogelijke oplossing.
*-equote:buitenland omdat het binnenlands echte slecht gaat.
Dreigen is geen zelfst. naamwoord, dreigementen wel.quote:Ook kan Noord-Korea zijn dreigen uiteindelijk uitvoeren,
Goed hoor, zeker naarmate je verder komt wordt het steeds beter, misschien nog iets doen aan de inleiding / je definitie van nationalisme, verder goedquote:Op zondag 23 mei 2004 18:07 schreef errrrr het volgende:
Ruben (of anderen) zou jij ff http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/PO.doc willen doorlezen?
Er komt natuurlijk nog een inhoud bij, de inleiding even uitbreiden, wat opmaken en plaatjes erbij, maar dit is de tekst in principe(2330 woorden nu, ik vind het genoeg)
Dit PO is wel goed Kees, netzoals je de VS heeft mag zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dit Praktische Opdracht?
[..]
Is dat je hoofdvraag?
Eh?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
isolament
Volgens mij gewoon 'deze praktische opdracht' hoor, zie niet in waarom het dit zou moeten zijn in plaats van deze.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dit PO is wel goed Kees, netzoals je de VS heeft mag zeggen.
En dat is de hoofdvraag van het PO ja, zal het even beter formuleren...
nm, isolationisme is idd meer van toepassing, en ja, a moest e zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 18:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eh?
kei en keihardquote:Op zondag 23 mei 2004 18:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Even wat slordigheidsfoutjes aangestipt, zie wijziging vorige post. Verder wel een okay-betoog, lijkt me.
Mja, jij hebt anders een paar foutjes laten zitten. Inhoudelijk commentaar waag ik mij overigens niet aan. Vaak ook een kwestie van smaak.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
kei en keihard
een paar foutjes laten zitten, waar?quote:Op zondag 23 mei 2004 18:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mja, jij hebt anders een paar foutjes laten zitten. Inhoudelijk commentaar waag ik mij overigens niet aan. Vaak ook een kwestie van smaak.
Spelfout 1 t/m 19.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
een paar foutjes laten zitten, waar?
Ik heb hem niet op spelfouten gecheckt, ik had alleen nog nooit van isolationisme gehoord, dat woord viel me toevallig op.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Spelfout 1 t/m 19.
Goed hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op spelfouten gecheckt, ik had alleen nog nooit van isolationisme gehoord, dat woord viel me toevallig op.
Dus.
Een goed : ' ) momentquote:Op zondag 23 mei 2004 19:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed hoor.
Die zijn hier niet zo geliefd, geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een goed : ' ) moment
goed ideequote:Op zondag 23 mei 2004 19:32 schreef DearPrudence het volgende:
Patat + Kaassoufflé + aardbeien ijsje was weer heerlijk en ongezond.
Corn Flakes/Cruesli dinges maar laten zitten?
Mijn Lanquote:Op zondag 23 mei 2004 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens anders gaan lannen ofzo?
Nee? Wat moet het dan wel zijn? goed praten? Nee want dan slaat de zin op iets anders...quote:quote:
Op die manier kunnen deze groeperingen alle negatieve beweringen over Noord-Korea goedpraten.
Goedpraten is geen werkwoord.
In Touchquote:Op zondag 23 mei 2004 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
En Niels, wat is die naam dan?
En hoeveel woorden had je
Officieel gewoon los, al kan je het dan misschien verschillend lezen.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee? Wat moet het dan wel zijn? goed praten? Nee want dan slaat de zin op iets anders...
Lijkt me wel.quote:En voor de rest: bedankt voor het aanstippen van mijn spel/grammatica fouten, scheelt weer wat
... maar inhoudelijk, was ie goed genoeg
Ik zie niks verkeerds maar dat komt omdat mijn IE het begeven heeft na een grote registry clean-up.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
geile center hiero
Alles is gecentreerd
alleen in IE, firefox heeft geen problemen
Het is al gefixed, eventjes een backup cfg geload denk ikquote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie niks verkeerds maar dat komt omdat mijn IE het begeven heeft na een grote registry clean-up.Dus sindsdien surf ik met Mozilla 1.6
Nu doet ie overigens wel raar:quote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie niks verkeerds maar dat komt omdat mijn IE het begeven heeft na een grote registry clean-up.Dus sindsdien surf ik met Mozilla 1.6
stom fokquote:Op zondag 23 mei 2004 21:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nu doet ie overigens wel raar:
[afbeelding].
't blijft Willem hequote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef errrrr het volgende:
Ok, geeindigd op 2477 woorden, ik vind het zat
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Wel doen hoor Esmeik kom kijken
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
====>
![]()
je moet toch eens wat doen aan je verstoorde gebruik van smileysquote:Op maandag 24 mei 2004 19:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]=====>
Ah, dat was het.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
8 voor mondeling, hij vond dat ik het keurig deed. Helaas ging hij niet hoger dan de 8
Misschien moet je ze draaien.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:36 schreef errrrr het volgende:
*****, ik ben moe... vroeg naar bed vanavond, kon gisteravond weer 's niet slapen
Ruben, foto's op inet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/temp/sbruben.jpg (en niet allemaal tegelijk, 6*1.3 mb uploaden vind een internettende ik niet leuk)
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
je moet toch eens wat doen aan je verstoorde gebruik van smileys![]()
- just kiddin -
Is iets makkelijker kijken...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Misschien moet je ze draaien.
Lezenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Misschien moet je ze draaien.
Dank, ik ga ze bewerken + op site zettenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:36 schreef errrrr het volgende:
*****, ik ben moe... vroeg naar bed vanavond, kon gisteravond weer 's niet slapen
Ruben, foto's op inet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/temp/sbruben.jpg (en niet allemaal tegelijk, 6*1.3 mb uploaden vind een internettende ik niet leuk)
suuzan.web-log.nl?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dank, ik ga ze bewerken + op site zetten
http://www.angelfire.com/ex/mzraki Vanavond nogquote:Op maandag 24 mei 2004 21:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
suuzan.web-log.nl?
maak er dan toch snowboarding van (nep-engelsmanquote:Snowboarden.
Ja, is al veranderd, en nu mét wit lettertypequote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
maak er dan toch snowboarding van (nep-engelsman)
en irritant blauw lettertype... verder sorry voor de resolutie, d8 dat dit wel genoeg zou zijn... wel cool zow opzich
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
maak er dan toch snowboarding van (nep-engelsman)
en irritant blauw lettertype... verder sorry voor de resolutie, d8 dat dit wel genoeg zou zijn... wel cool zow opzich
And again:quote:Op maandag 24 mei 2004 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, is al veranderd, en nu mét wit lettertype
ik kijk niet hoor rubenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:52 schreef -Mzraki- het volgende:
That's right, check out: http://www.angelfire.com/ex/mzraki !
Blauwe font, whateverquote:Op maandag 24 mei 2004 22:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
And again:![]()
![]()
![]()
The true nerd!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Blauwe font, whatever
who gives a fuck
welterustenquote:Op maandag 24 mei 2004 23:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga naar bed, g'night
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Volgens mij is de eilandcompetitie gewoon al afgelopen, althans op de site staat dat de laatste wedstrijd op 11-05 gespeeld is.
Nu mét stukjesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:21 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Hoort dit in een fles Fanta Madness, Orange Sanguine Fruits Rouges te zitten
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:21 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Hoort dit in een fles Fanta Madness, Orange Sanguine Fruits Rouges te zitten
en anders heeft je moeder genoeg geld voor de rest van d'r leven (even bellen met American Sue oidquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nu mét stukjes
ik zou de houdbaarheidsdatum maar even checken, is die ok, dan ga je er vast niet dood van
Hehe, jij ging anders ook niet dood, ook al was t wel lang over de houdbaarheids datum.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nu mét stukjes
ik zou de houdbaarheidsdatum maar even checken, is die ok, dan ga je er vast niet dood van
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, jij ging anders ook niet dood, ook al was t wel lang over de houdbaarheids datum.
Suuzan.weblog.nl. Idd.![]()
En ja, Ruben, site ziet er leuk uit.
Lijkt het wel erg veel op ja. Zouden ze zo elk willekeurig plaatje kunnen oproepen zeg maar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuk mailtje, jezus innit?
The forbidden smilequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:55 schreef DearPrudence het volgende:![]()
ik heb honger.
jah, het is net wat je op je netvlies laat branden zegmaarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Lijkt het wel erg veel op ja. Zouden ze zo elk willekeurig plaatje kunnen oproepen zeg maar?
Je bent in de war?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
The forbidden smile
Retorische vraag, sorry.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je bent in de war?
Dat geloof ik dus echt niet, hè. Ze zeggen dat je aan de smaak gewend raakt en er daardoor niets meer van proeft. Als je dan een nieuw kauwgumpje neemt met dezelfde smaak proef je het wel weer, onzin dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
zo kan je heel veel dingen doen, na een tijdje denkt je lichaam dat het zo hoort, andere voorbeelden:
- kauwgom: na een tijdje proef je het niet meer, je lichaam is eraan gewend
Inderdaad Niels, dit zijn slechte voorbeeldenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
jah, het is net wat je op je netvlies laat branden zegmaar![]()
zo kan je heel veel dinen doen, na een tijdje denkt je lichaam dat het zo hoort, andere voorbeelden:
- kaugom: na een tijdje proef je het niet meer, je lichaam is eraan gewend
- met je arm tegen de muur drukken geduurende een minuut, loop je weg dan gaat je arm omhoog zegmaar
licht:
in een fel licht kijken, dan blijf je toch nog rode stipjes zien enzo![]()
-edit, moet je eens je vinger over een deel van dat plaatje houden, dan mist er ook een deel uit z'n gezicht
-edit 2: heb hem ook ff op m'n eigen server gezet
Heus niet! Forbidden smiley is de smiley die lacht terwijl hij zogenaamd huilt. Snappie?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
The forbidden smile
Hij's echt cool he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
-edit 2: heb hem ook ff op m'n eigen server gezet
Dáár ben ik voor aan het sparen.quote:Prestaties
topsnelheid 240 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,0 s
verbruik binnen b.k. 13.3 l/100km
verbruik buiten b.k. 7.3 l/100km
verbruik gecombineerd 9,5 l/100km
CO2 uitstoot 228 g/km
2003 BMW M5quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BMW Z3 Roadster 3.0i Sportline
[..]
Dáár ben ik voor aan het sparen.
Dáár ben ík dus voor aan het sparenquote:Engine and Transmission
Engine Type: 5.0L V8
Displacement (CC/CI): 4941/302
Valves: 32
Horsepower @ RPM: 394@6600
Torque @ RPM: 368@3800
Fuel System: SEFI
Transmission: Manual OD
Steering, Suspension, Brakes
Steer Diameter (Curb): 38.1/38.1
Engine Locat./Drive: FR/RWD
Brakes (Fr/Rr): Disc/Disc
Steering: Recirc
Suspension (Fr/Rr): Ind/Ind
Tires: 245/40R18
Dimensions & Weight
Curb Weight: 4024/NA LB
Wheelbase (Ft/Rr): 111.4
Length: 188.3
Width: 70.9
Height: 55.6
Performance
0-60 mph 4.8 s
0-100 mph 11.3 s
1/4 Mile 13.3 s @ 108 mph
Top Speed 155 mph (met begrenzer)
Dat heb ik je verteld keesje, dat is ook waar, maar ik bedoel dat er nog wel wat smaak aan zit, terwijl lijkt dat het helemaal geen smaak meer heeftquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet, hè. Ze zeggen dat je aan de smaak gewend raakt en er daardoor niets meer van proeft. Als je dan een nieuw kauwgumpje neemt met dezelfde smaak proef je het wel weer, onzin dus.
ohoh ruub, maar je moet ook niet onderuitgaan hequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Mam vatte het goed op, ze gaat proberen hem weer te maken, anders heb ik weer een korte broek erbij
Ik heb nu wel een heel vette zwachtel
Het idee erachter was waterdicht, namelijk dat ik een kleiner frontaal oppervlak zou hebben waardoor ik sneller zou kunnen gaan. Alleen de praktijk wees uit dat het verlagen van het zwaartepunt (anders dan normaal) de stabiliteit negatief beinvloed.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ohoh ruub, maar je moet ook niet onderuitgaan he
Zoo... gaaf!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Mam vatte het goed op, ze gaat proberen hem weer te maken, anders heb ik weer een korte broek erbij
Ik heb nu wel een heel vette zwachtel
Nee, dat heb ik nu wel geleerd jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zoo... gaaf!
Dommerd... moet je ook niet zo nodig stoer doen he?
Aye, A lesson lived is a lesson learnedquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:28 schreef DearPrudence het volgende:
Mooi... dan heeft t wel enig zin gehad.![]()
Die zin begint nu wel een beetje corny te wordenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, A lesson lived is a lesson learned
quote:Met de auto
Heel veel kinderen worden met
de auto naar school gebracht.
Er zijn ook moeders die bussen
gaan rijden. Voor de kinderen
die lopend naar school gaan is
dat gevaarlijk. Ze kunnen onder
de auto komen.
Een klein glimlachje, om het 'en er zijn ook moeders die bussen gaan rijden', verder wel okayquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Junior VandenB denk ik. Brief kwam iig van Eva (7).quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een klein glimlachje, om het 'en er zijn ook moeders die bussen gaan rijden', verder wel okay
Ik dacht het al aan de schrijfstijl te herkennen, dat wordt nog watquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Junior VandenB denk ik. Brief kwam iig van Eva (7).
Ik heb Niels zelfs mijn aandeel al gemaild.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:11 schreef errrrr het volgende:
http://www.tweakers.net/aanbod/product/23627/a (Niels Home PC)
http://www.tweakers.net/aanbod/138267 (Niels laptop)
Maar tsjah, hij wil niet
En nu ga ik informatie zoeken voor CKV, Niels / Kees patricks mail gehad?
Waarom maak je t/m 25quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Scheikunde was btw best leuk, alleen was Joram ervan overtuigt dat ik 25. fout had, al klopte mijn antwoord wel volgens de uitwerkingen en kwam het volstrekt kloppend over.
het antwoord dat ik heb is 2,2 x 10-1 mol/L
Omdat je t/m 27 af moet hebben Hansquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom maak je t/m 25
Ow ach, das pas na Parijsquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat je t/m 27 af moet hebben Hans
Zal ik jou eens even flink naar je hotmail leren?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:29 schreef errrrr het volgende:
h ... o .... t .... m .... a .... i .... l ........ is traaaaaaaaaaag!!!! (Patrick moet 's leren mij niet naar m'n hotmail te leren
Uitstel is afstelquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow ach, das pas na Parijs
Nee hoor, zo kan je alles zeggen 'uitstel is afstel'quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Uitstel is afstel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even flink naar je hotmail leren?
Jij hebt serieus een gedachte-verwoordings probleem![]()
Nee, maar nu heb ik tijd zat en na parijs heb ik vast meer dan genoeg dingen aan mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, zo kan je alles zeggen 'uitstel is afstel'... Jij gaat toch ook niet alles voor volgend jaar maken? Uitstel is afstel
Dat jij nou zeeen van tijd hebtquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar nu heb ik tijd zat en na parijs heb ik vast meer dan genoeg dingen aan mijn hoofd.
Maarja, als jij liever kortzichtig bent en na parijs nog tienduizend andere dingen aan je hoofd wilt hebben, ga gerust je gang hoor
Dat hebben ik en Niels hem aangepraat, omdat die sowieso automatisch gecheckt wordt. Patrick had het zelf over haqdaq@texel.com, maar dat leek me onwaarschijnlijk?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:29 schreef errrrr het volgende:
h ... o .... t .... m .... a .... i .... l ........ is traaaaaaaaaaag!!!! (Patrick moet 's leren mij niet naar m'n hotmail te leren
Niet zo miepen, ik heb ook nog niks aan scheikunde gedaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar nu heb ik tijd zat en na parijs heb ik vast meer dan genoeg dingen aan mijn hoofd.
Maarja, als jij liever kortzichtig bent en na parijs nog tienduizend andere dingen aan je hoofd wilt hebben, ga gerust je gang hoor
ík miep nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niet zo miepen, ik heb ook nog niks aan scheikunde gedaan.
mail voor mij naar haqdaq@texel.com jah !quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat hebben ik en Niels hem aangepraat, omdat die sowieso automatisch gecheckt wordt. Patrick had het zelf over haqdaq@texel.com, maar dat leek me onwaarschijnlijk?
Ik wist hetquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
mail voor mij naar haqdaq@texel.com jah !![]()
Ziekte waar je niet meer van af komt en ook niet echt te genezen is. Er zijn wel ontstekingsremmers om te zorgen dat het niet erger wordt, dus dat betekent langdurig medicijnen slikken en veel naar het ziekenhuis.quote:Wat is de ziekte van Crohn?
De ziekte van Crohn is een chronische ontsteking van de dunne en/of dikke darm, die vaak tussen het 15e en 30e levensjaar voor het eerst de kop opsteekt.
De ontsteking van de darm bij de ziekte van Crohn heeft een uiterst grillig verloop. Het kan varieren van een snelle uitbreiding naar andere darmgedeeltes (acute fase) tot een relatief rustig beeld dat door de jaren heen weing klachten geeft en nauwelijks behandeling nodig heeft (chronische fase).
shit he. Das idd even schrikken...quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Huisarts zegt dat de ziekte van Crohn het meest waarschijnlijk is.
[..]
Ziekte waar je niet meer van af komt en ook niet echt te genezen is. Er zijn wel ontstekingsremmers om te zorgen dat het niet erger wordt, dus dat betekent langdurig medicijnen slikken en veel naar het ziekenhuis.
Hier staat wat meer info. Maar ik schrok wel even.
Weet ik niet zo, waarschijnlijk ook een of andere ziekte, maar Crohn klopt wel erg goed. Ook dat ik nu al ruim 4 maanden met deze klachten rondloop, ook niet echt normaal. Begon het onderhand eigenlijk een beetje zat te worden, maar ik moet nog even geduld hebben dus.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
shit he. Das idd even schrikken...Wat waren de andere mogelijkheden?
Je zit er levenslang aan vast en het kan eigenlijk alleen maar erger worden. Althans, zoals de medische wetenschap er nu voor staat. Er zijn wel medicijnen om het proces te remmen, zodat het minder snel verergerd. Bovendien kunnen die klachten als vermoeidheid en diarree tegen gaan, dus dat zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:16 schreef DearPrudence het volgende:
Idd. En langdurig... hoe langdurig is langdurig?
Damn, dit is echtn iet leuk nee.
Wordt leuk ja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:47 schreef DearPrudence het volgende:
hoi!
Ik heb zin in Parijs!!
Idd, geen leuke gedachte als je al weet wat je te wachten staat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je zit er levenslang aan vast en het kan eigenlijk alleen maar erger worden. Althans, zoals de medische wetenschap er nu voor staat. Er zijn wel medicijnen om het proces te remmen, zodat het minder snel verergerd. Bovendien kunnen die klachten als vermoeidheid en diarree tegen gaan, dus dat zou wel mooi zijn.
Het vervelende is alleen dat er vrijwel zeker nare dingen aan komen, zoals een uitbreiding van de ontsteking, een abces of dat er een stoma geplaatst moet worden met de bijbehorende operaties. Das pas over heel veel jaar en hopelijk kunnen ze er dan ook goed iets tegen doen, alleen leuk is anders.
Overigens is dit nog geen officiële diagnose, maar het is wel vrij waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:56 schreef errrrr het volgende:
Je wil wel aardig wat zeg... maar de minolta dimage X20 is zow schattig...
Dat zeg ik, die Minolta, maar dat is te klein... als je echt goed wilt moet je de canon S1, maar die's maar 3 megapixel.... de sony dsc-50 ofzow is ook cool, 5 megapixel, 3 keer zoom, heel klein. Als je wat goedkoper wil en wel veel zoom kan je de fuji S3000 nemen. Ook dus die minolta X20, goedkoop en heel klein. Of gewoon een Canon A80, 350 euro, uitklapbaar/draaibaar LCD (dus onder coole hoeken fotograferen), 3 megapixel, 3 keer zoom, en gewoon heel degelijk. Ook moet je rekening houden met de batterijen, AA batterijen zijn heel veel handiger dan iets anders (eigen soort). Kijk bijvoorbeeld op www.dcresource.com of www.steves-digicams.com voor goede camera-besprekingen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie mss tips welke wel goed lijken... ??
Ik vond t wel meevallen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:56 schreef errrrr het volgende:
Edit 2 - Jezus wat wil je veel mee gaan nemen, dat komt maandag wel(en morgen eten / drinken halen
)
Kan wel ja, m'n vader heeft ook een hele goeie camera, 2.1 megapixels maar wel 10x zoomquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:56 schreef errrrr het volgende:
Je wil wel aardig wat zeg... maar de minolta dimage X20 is zow schattig...
Edit - en verder, Canon rockt echt, gewoon hele degelijke camera's met een goede lens... ma / ik zijn nog heel tevreden met haar 4 jaar oude S10 (2 megapixel) die zei ooit voor 1200 gulden heeft gekocht...
Je stelt hoge eisen, 6x zoom is overdreven veel en 4 mp ook behoorlijk wat. Tenzij je natuurlijk een grote portemonnaie hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:50 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.kelkoo.nl/site(...)64013&partner=kelkoo
Ik wil een digicamera kopen, ik mag waarschijnlijk die van m'n zus meenemen, als ik beloof dat als er eventueel wat mis gaat ik haar terugbetaal.
Maargoed, ik wil er dus één kopen, iig 6x zoom, meer dan 4.0 megapixels enz. Betere camera dan die van m'n zus kopen.(die had er 2 jaar geleden 500 dollar voor betaald.)
Ik ga het denk ik proberenquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:21 schreef DearPrudence het volgende:
FOK! zoekt extra film-reviewer cool.
Láát maarquote:Verder is het erg handig als je veel vrijetijd hebt overdag en uit de omgeving van Amsterdam komt. Al de persvoorstellingen zijn namelijk overdag in Amsterdam of in de omgeving van Amsterdam.
Mja, zoiets had ik ook in gedachten jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
Gewoon even gauw een checklist gemaakt, moeten nog dingetjes aan gepast worden.
Paris Check-list
· Programmaboekje + Map
· Paspoort
· Pinpas
· 60 euro (portomonee, d’oh)
· digitale/gewone camera + memorysticks + oplader
· kussen (voor in de bus)
· mobiel + oplader
· schrijfgerei (pen, papier)
· toiletspullen
(borstel,
make-up,
tandenborstel/pasta,
lenzenspullen,
deo,
lipbalm,
zakdoekjes,
etc.)
· kleding
(shirts,
sokken,
ondergoed,
broeken/rokken,
vestjes,
(regen)jack,
jas,
pet,
zonnebril,
(wandel)schoenen,
handdoek,
pyjama,
etc.)
· leesvoer (in de bus)
· discman + batterijen + cd’s
· waterflesje
· lunch (in de bus)
· snoep/chips (!!) (In de bus)
Hoeveel mensen zouden daar inkunnen totdat hij de grond raakt? een half?quote:
vooral die make-up hequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, zoiets had ik ook in gedachten ja
hydrolische veringquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden daar inkunnen totdat hij de grond raakt? een half?
Better safe than sorry!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
vooral die make-up he
heb hem half gekeken jahquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Shrek op Net5
<-- off
'Deze mobiel kan niet gebeld worden omdat het beltegoed op is' .... waar slaat dat op, de beller betaald toch altijdquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Net even gekeken op telfort.nl:
bellen in het buitenland naar buitenland kost 0,75 eurocent per minuut! Echt duur
maar ik kan wel bellen. Verder moet ik ook dokken als ik wordt gebeld, dus ik ga hem blokkerendon't even try to call me
Als mobiele beller betaal jij vanaf de Nederlandse grensquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
'Deze mobiel kan niet gebeld worden omdat het beltegoed op is' .... waar slaat dat op, de beller betaald toch altijd
Ow en je wil zo'n sony, hmmm, geen ervaring mee... persoonlijk vind ik ze alleen niet al te mooi (behalve die nieuwste, DSC-50 ofzow, die's prachtig)
Hans, ik ben trots op je!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:45 schreef errrrr het volgende:
Hmm, heb net bij de hema toch maar scheermesjes gekocht (na eindeloos gezeur van o.a. Suuzhenk en dave)... maar uhm, hoe werkt dat
(sorry voor mijn n00bness)...
En ik laat m'n moeder m'n haren van 't weekend weer 's knippen, was ik ook wel weer 's aan toe
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:47 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hans, ik ben trots op je!!
![]()
Eindelijk een grote jongen
just kiddin'
Wat liefquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:45 schreef errrrr het volgende:
Hmm, heb net bij de hema toch maar scheermesjes gekocht (na eindeloos gezeur van o.a. henk en dave)... maar uhm, hoe werkt dat
(sorry voor mijn n00bness)...
En ik laat m'n moeder m'n haren van 't weekend weer 's knippen, was ik ook wel weer 's aan toe
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Why you should never put your picture on the Internet.
kende ik al...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Why you should never put your picture on the Internet.
Dat weet ik niet, van mobiel naar mobiel in hetzelfde land lijkt me niet. Het is wel zo dat als je van vast (in Ned) naar mobiel (parijs) jij de kosten vanaf de ned. grens betaald.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:53 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm... dus als je in Parijs zelf naar iemand in Parijs belt dan betaal je ook extra?
Ik ga zo naar Ruben, Master Commander en Bad Boys 2 kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:22 schreef DearPrudence het volgende:danke... 'snif'
Maar ik ga nu naar Broadway...leuk.
waarom komt ie nou weer niet naar Ned. he??! hmpf.
Sorry.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
kende ik al...
ik vond hem wél heel leuk hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sorry.
Eerst douchen kan ook makkelijk zijn, zijn de haartjes wat zachter enzo, en neem je tijd, snijden != coolquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat lief
Ik heb een Gillette Mach 3 Turbo (), waar het heel makkelijk mee gaat. Je haartjes zijn nog heel zacht dus echt scheerschuim zul je niet nodig hebben. Wat ik meestal doe is gewoon mijn gezicht en het scheermesje natmaken, en dan gewoon scheren
Pas later als je echte stoppels krijgt zul je wel met scheerschuim moeten gaan kloten, maar dat duurt nog wel even
Over groot gesproken, ik zag toen ik terugfietste van de HEMA een hond langsrennen (met uitlater erbij zegmaar), die hond kwam met z'n rug op de hoogte van mijn stuurquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Kroaat mag stier niet uitlaten op straat
En iedereen te roepen: "wat een bullshit!"
omfg, een stier van dertienhonderd kiloIk heb er wel eens een gezien bij mijn achterneef, die dingen zijn echt fokt op groot
Volgens mij word ik gestalktquote:hey schatje
waneer ben je weer eens onlijn(K) love jou
*******( vast nog van tmf)
Uhm, sure, maar is dit niet dezelfde (Bo) als die suuz / ik aan de haak had geslagenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Volgens mij word ik gestalkt![]()
ze zit nu ook in m'n msn lijst![]()
Heb even de naam veranderd in ********
uhm, nou, zou kunnenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
Uhm, sure, maar is dit niet dezelfde (Bo) als die suuz / ik aan de haak had geslagen
typisch de 'als je de hackers niet kan pakken moet je de simpele spammers maar pakken'-mentaliteit van de Amerikanenquote:n Amerika is de beruchte Buffalo Spammer veroordeeld tot zeven jaar gevangenis. Howard Carmack stuurde naar schatting 850 miljoen ongewenste e-mails. In maart werd de man schuldig bevonden aan misdrijven die allemaal aan spam gerelateerd waren zoals fraude, diefstal van identiteiten en vervalsen van gegevens.
Hackers worden ook zo nu en dan wel opgepakt hoor. Spammen en hacken zijn gewoon twee totaal verschillende strafbare feiten. Dus pakken ze beiden op. Het schijnt dat spam op dat niveau aardig wat schade aanricht, dus zo gek is het niet. Al blijven het natuurlijk wel Amerikaanse straffen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
typisch de 'als je de hackers niet kan pakken moet je de simpele spammers maar pakken'-mentaliteit van de Amerikanen
Spammen is gewoon te simpel, hacken soms ook maargoedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hackers worden ook zo nu en dan wel opgepakt hoor. Spammen en hacken zijn gewoon twee totaal verschillende strafbare feiten. Dus pakken ze beiden op. Het schijnt dat spam op dat niveau aardig wat schade aanricht, dus zo gek is het niet. Al blijven het natuurlijk wel Amerikaanse straffen.
http://www.tweakers.net/nieuws/32653quote:trotse bezitters van een Athlon 64 blijven in de kou staan
*Kopt in...*
Juist niet toch?
Dat zijn stoppelsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:52 schreef errrrr het volgende:
Net geschoren, was idd wel 's nodig... maar hoort het dat er allemaal korte, stekelige haartjes blijven zittenVoelt zo raar
... maar hoe kan je je ooit snijden met zo'n ding
.... eerst heel zachtjes, oh hij blijft haken, terug, maar dat was dus gewoon een haartje....
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De film Goodfellas uit 1990, is dat wat? Een of andere mafia-film geloof ik.
1 keertje bloedde ik ineens, dus ik ga er maar vanuit dat ik mezelf had gesnedenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zijn stoppels
En wat voor een scheermesje heb je precies? Die van mij blijft namelijk nooit echt haken oid. Maar ik scheer dan ook wel vrij snel/hard
HEMA 3-flexquote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zijn stoppels
En wat voor een scheermesje heb je precies? Die van mij blijft namelijk nooit echt haken oid. Maar ik scheer dan ook wel vrij snel/hard
oh is het warm, zit nog steeds op m'n kamerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Eventjes eten en dan straks weer werken, lekker warm
Ik weet het, vorig jaar was hij er ook alquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:20 schreef DearPrudence het volgende:
LOWLANDS
Mojo maakt namen Lowlands bekend
Mojo heeft zojuist het volgende persbericht verzonden:
Muziek:
The Streets, (ruben!!!) **
Nu vind je het wél leuk?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:32 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Net even nog een nummer van The Streets gehoord... wel cool hoor! Geweldig accent.
M'n zus vind ze blijkbaar, hoor ik voor t eerst, ook heel goed. Ze kende ze dus al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |