Hoi PSquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
Hoi Stuart![]()
Klinkt relaxed manquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:06 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Vriendenprijsje.Hij heeft volgens mij nog maar 175k op de teller staan. En heel kleinbeetje roest op de motorkap. maarja, dat is zo opgelost met het afschuren/plamuren. Of een andere motorkap erop gooien !
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt relaxed man![]()
Toe maar, niet onaardig om zo'n broer te hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:10 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is het zekerEn mijn broer betaald de auto voor me. Als ik 2 juli mijn rijbewijs binnen hebt gesleept. Dus dat is helemaal relaxed!
![]()
Ja 3xquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toe maar, niet onaardig om zo'n broer te hebben![]()
Je hebt je rijbewijs nog niet, hmmmz, das wel klote. Heb je ooit al eens afgereden ?
Jezus zegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja 3xEn telkens gezakt op iets anders...
Schijtziek gewoon..
Het is 2 juli geworden omdat ze geen ander tijdstip hadden (zogenaamd vol). Het is inderdaad een normale examen (CBR).quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jezus zeg![]()
En nou moet je zolang wachten, dat je pas 2 July pas weer kunt afrijden ? Is dat een normaal examen, of wordt dat dan een zgn. Staats-examen ?
Hoe komt het, dat je al 3x gezakt bent ? Te zenuwachtig![]()
Belachelijk dat je zolang moet wachten zeg ! Maar goed, neem je nu nog lessen tot die tijd ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:18 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is 2 juli geworden omdat ze geen ander tijdstip hadden (zogenaamd vol). Het is inderdaad een normale examen (CBR).
1e keer : Gezakt wegens te snel naderen van een kruispunt.
2e keer : Rechts inhalen bij het voorsorteren.
3e keer : Te weinig in achteruitkijk spiegel gekeken
----
Kortom, moest gewoon geslagen zijn.
Ik ben al inderdaad aan het aftellen (MSN).Volgens mij wat jij net zegt, gaat het ook in praktijk. Vrouw in kort rokje. Geslaagd. Jongen in T/shirt. Gezakt., Over 6 weken in een nette pak afrijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk dat je zolang moet wachten zeg ! Maar goed, neem je nu nog lessen tot die tijd ?
Ik krijg ook wel eens de indruk dat het halen van je rijbewijs net een loterij is. Zo'n examinator ziet je kop, en weet gewoon op voorhand al, alright, jouw kop staat me niet aan: 'gezakt' !
Yuk, ik haat die misselijk makende mannetjes, welke altijd met zo'n leren tasje lopen![]()
In ieder geval heb je nog 6 weken, dus nou moet het wel gaan lukken![]()
Surequote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:23 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ben al inderdaad aan het aftellen (MSN).Volgens mij wat jij net zegt, gaat het ook in praktijk. Vrouw in kort rokje. Geslaagd. Jongen in T/shirt. Gezakt., Over 6 weken in een nette pak afrijdenStelletjes hangzwijnen dat ze zijn. Ik neem nog 4 lessen. 1tje voor het examen
Stuart. Ik wil graag nog uren met je doorkleppen, maar ga helaas toch eventjes slapen. Morgen om 7uur weer eruit
We praten morgen in dit topic wel verder ok?
Jij ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sure![]()
Night Night![]()
Natuurlijk gaat het zo in de praktijk, die examinatoren zijn op macht geilende zieke alleenstaande mannetjesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:23 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ben al inderdaad aan het aftellen (MSN).Volgens mij wat jij net zegt, gaat het ook in praktijk. Vrouw in kort rokje. Geslaagd. Jongen in T/shirt. Gezakt., Over 6 weken in een nette pak afrijdenStelletjes hangzwijnen dat ze zijn. Ik neem nog 4 lessen. 1tje voor het examen
Stuart. Ik wil graag nog uren met je doorkleppen, maar ga helaas toch eventjes slapen. Morgen om 7uur weer eruit
We praten morgen in dit topic wel verder ok?
Ok. Hoe laat ben je van de partij? Ik rond 13:00quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het zo in de praktijk, die examinatoren zijn op macht geilende zieke alleenstaande mannetjes![]()
Als jij in pak komt, wordt je wellicht wél serieus genomen door zo'n kneus van het CBR.
4 lessen moet meer dan voldoende zijjn hoor, gewoon, om het een beetje bij het houden zeg maar
Anyway, ik spreek je morgen wel weer !![]()
Geen idee, maar 's avonds ben ik er altijd wel vanaf 12 uurquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:29 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ok. Hoe laat ben je van de partij?
Zo vroeg zal ik niet zijn, omdat ik morgen weggaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:29 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ok. Hoe laat ben je van de partij? Ik rond 13:00
Ik zie je wel verschijnen inquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo vroeg zal ik niet zijn, omdat ik morgen wegga![]()
Alright cyaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:32 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik zie je wel verschijnen inonze
topic
Hoiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:12 schreef _van_puffelen het volgende:
![]()
![]()
Hoi Zenithquote:Op zaterdag 22 mei 2004 05:06 schreef Zenith4ever het volgende:
feliciteerd enzoquote:
Thanksquote:Op zaterdag 22 mei 2004 05:38 schreef Caesu het volgende:
[..]
feliciteerd enzo![]()