dito. wel dat ik tijdens het troosten van een vriendin een ongepaste erectie kreeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt... tenminste dat ik niet betrapt ben. Uiteraard heb ik wel eens een erectie gehad in het bijzijn van een wijffie.
als je mazzel hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:31 schreef Nuek het volgende:
Wijffie?
Wat is dat dan? Een of andere muts in legging en een pruik?
daar dacht ik ook aan toen ik de topictitel lasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef SwOoSh het volgende:
*ril* een wijf met een stijve *ril*
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef SwOoSh het volgende:
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:45 schreef flippie_flink het volgende:
jij krijgt een stijve als je een "wijffie" ziet zitten
ja erg is dat he...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar ongepaste erecties genoeg bij mij hoor.
Helemaal in het kinderbadje met allemaal kleine kindertjes om je heen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja erg is dat he...![]()
zover gaat mijn geheugen niet terug. wel dat ik een vriendinnetje troostend omarmde dat net had gehoord dat haar 'lievelingsopa' gestorven was.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Helemaal in het kinderbadje met allemaal kleine kindertjes om je heen.![]()
Had ze het door?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zover gaat mijn geheugen niet terug. wel dat ik een vriendinnetje troostend omarmde dat net had gehoord dat haar 'lievelingsopa' gestorven was.![]()
ja we stonden tegen elkaar aan tijden het omarmen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Had ze het door?
Haha, hoe reageerde ze?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja we stonden tegen elkaar aan tijden het omarmen.
ze was niet in de stemming om te reageren, en ik zei sorry. nog wel vakerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Haha, hoe reageerde ze?
Ik had het altijd tijdens het schuifelen, op van die feestjes als je 14 of 15 bent en zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze was niet in de stemming om te reageren, en ik zei sorry. nog wel vakermeegemaakt hoor. en altijd tijdens het troosten
ook als ik het uitmaakte en er was een laatste omhelzing.
ja mijn spontane erecties die ik kreeg bij het zitten tegenover een "wijffie" in een coupe zijn inmiddels ook weg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik had het altijd tijdens het schuifelen, op van die feestjes als je 14 of 15 bent en zo.
Je merkte dan altijd gelijk of ze ervan gediend was of niet. (dan ging ze of er lekker tegenaan staan, of ze nam iets afstand)
Nu heb ik het eigenlijk alleen nog als ik bijv met uitgaan met een meisje zoen of zo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja mijn spontane erecties die ik kreeg bij het zitten tegenover een "wijffie" in een coupe zijn inmiddels ook weg.
En toen las je direct verder?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:40 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan toen ik de topictitel las
Hij is aan het afdrogen, maar het schiet niet erg op.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:23 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Ja, naar mij luistert ie ook altijd heel goed.
Hij doet op dit moment de afwas![]()
Waar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het hangt er maar helemaal vanaf...
Wie?
Wat?
Waar?
Kan me voorstellen dat ik niet zou staan te springen als ik vertel over het overlijden van mijn opa dat degene die een arm om mij heen slaat ineens 'wel heel enthousiast' is...
Kijk een hug van een lekkere kerel terwijl je ineens een complimentje voelt... mjah, dat is natuurlijk altijd wel te waarderen...
scherpquote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:17 schreef Xennia het volgende:
als de vrouwen zien dat jij een stijve hebt, hebben ze zelf ook naar een onzedelijke plek zitten kijken en zouden ze zich ook betrapt voelen
Ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:38 schreef godard_k het volgende:
@ TS : verneukte topictitel btw .. had beter kunnen zijn : betrapt op een stijve door een wijffie
Ja, jij wel weer...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:38 schreef godard_k het volgende:
kzat eerst te denken aan een transsexueel topic![]()
Nou nee hoor, als een of ander groezelig mannetje een stijve krijgt bij het zien van mij dan vind ik dat geen compliment, evenals ik het geen compliment zou vinden als het bij een vader, oom of broer zou gebeuren...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:12 schreef FuifDuif het volgende:
Wie?
Kan ik me voorstellen in zoverre het gaat om een familielid, bijvoorbeeld je oom, je vader of je broer. Maar verder? Je hebt het over een lekkere kerel, maar eigenlijk maakt het dan toch niet uit? Ook al is het een vieze kerel, dan nog is het een compliment. Ik bedoel of die kerel nu lekker is of niet, het blijft een kerel. Je kunt op dit punt niet selectief zijn.
Waar slaat dat op? Ik bedoel, het maakt toch niet uit welke man het is (behalve familie)? Het gaat er toch om dat iemand je aantrekkelijk vindt? Wat is dan precies het probleem? Welk gevoel zou je krijgen, als het een griezelig mannetje zou zijn? Dus nu wil jij zelfs bepalen welke man er wel of geen stijve van jou mag krijgen? Beetje bekrompen vind je niet? Ben jij eigenlijk wel het type waar je een stijve van zou krijgen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nou nee hoor, als een of ander groezelig mannetje een stijve krijgt bij het zien van mij dan vind ik dat geen compliment.
Iig hoop ik dat ik niet jouw type ben...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ik bedoel, het maakt toch niet uit welke man het is (behalve familie)? Het gaat er toch om dat iemand je aantrekkelijk vindt? Wat is dan precies het probleem? Welk gevoel zou je krijgen, als het een griezelig mannetje zou zijn? Dus nu wil jij zelfs bepalen welke man er wel of geen stijve van jou mag krijgen? Beetje bekrompen vind je niet? Ben jij eigenlijk wel het type waar je een stijve van zou krijgen?
Insgelijks, insgelijks.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Iig hoop ik dat ik niet jouw type ben...
Dus een wildvreemde lekkere kerel die een stijve van jou krijgt (bijvoorbeeld in de supermarkt) mag zonder pardon tegen jou aan komen rijen? Beetje sletterig vind je niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil helemaal niet bepalen wie er wel of niet een stijve van mij mag krijgen. Maar van sommige mensen hoef ik het gewoon niet te weten... Dus zou ik het niet op prijs stellen als ze ermee tegen mij aan zouden gaan rijen of zoiets....
oooooh, te erg......quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zover gaat mijn geheugen niet terug. wel dat ik een vriendinnetje troostend omarmde dat net had gehoord dat haar 'lievelingsopa' gestorven was.![]()
Wat jij wil jongen! Keep up the good work!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Insgelijks, insgelijks.
[..]
Dus een wildvreemde lekkere kerel die een stijve van jou krijgt (bijvoorbeeld in de supermarkt) mag zonder pardon tegen jou aan komen rijen? Beetje sletterig vind je niet?
Haha,ja dat dacht ik ook toen ik dit topic las. Ik dacht: "Toch eens kijken wat dat nou precies is".quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:38 schreef godard_k het volgende:
@ TS : verneukte topictitel btw .. had beter kunnen zijn : betrapt op een stijve door een wijffie
kzat eerst te denken aan een transsexueel topic![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:42 schreef FuifDuif het volgende:
Brighteyes, dus je geeft toe dat jij zomaar tegen je aan zou laten rijen, wanneer die kerel in kwestie een lekker ding is?
Dat, enquote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:17 schreef Xennia het volgende:
als de vrouwen zien dat jij een stijve hebt, hebben ze zelf ook naar een onzedelijke plek zitten kijken en zouden ze zich ook betrapt voelen
dat, als ie leuk is. En voor ik het zelfde gezeik krijg als brighteyes: waarom maakt het uit of hij leuk is? Omdat een gefrustreerde puber of vies mannetje naar mijn idee overal wel een stijve van kan krijgen, dus zegt dat niks over mij. Als het om een man gaat die ik wel leuk & lekker vind, zie je het ergens toch als een bevestiging dat dat wederzijds is (wat helemaal niet zo hoeft te zijn). Dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:14 schreef kastanova het volgende:
Volgens mij voelen vrouwen zich wel gevleid, zolang je er maar niet mee tegen haar aan gaat lopen porren.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:12 schreef FuifDuif het volgende:
Wie?
Kan ik me voorstellen in zoverre het gaat om een familielid, bijvoorbeeld je oom, je vader of je broer. Maar verder? Je hebt het over een lekkere kerel, maar eigenlijk maakt het dan toch niet uit? Ook al is het een vieze kerel, dan nog is het een compliment. Ik bedoel of die kerel nu lekker is of niet, het blijft een kerel. Je kunt op dit punt niet selectief zijn.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:21 schreef dafjedaf het volgende:
En voor ik het zelfde gezeik krijg als brighteyes: waarom maakt het uit of hij leuk is? Omdat een gefrustreerde puber of vies mannetje naar mijn idee overal wel een stijve van kan krijgen, dus zegt dat niks over mij. Als het om een man gaat die ik wel leuk & lekker vind, zie je het ergens toch als een bevestiging dat dat wederzijds is (wat helemaal niet zo hoeft te zijn). Dus.
Goh... das lachequote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:49 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben wel eens iemand betrapt
Waren met groepje vrienden uit in Hilversum en er zaten een paar mensen bij ons op de bank te zoenen enz...zeg maar, droogneuken in de kroeg. Die gast had me toch een stijve!!Even later kreeg ie ook nog een vlek in z'n broek en wij zaten hem daar dus echt openlijk om uit te lachen
Extra hard zeggen dat die gast een vlek heeft en dat je zo goed kon zien dat ie een stijve had...zodat hij het zelf ook kon horen
![]()
Ook maakten we opmerkingen over dat je dat toch niet doet in de kroeg...en uiteindelijk zijn ze zeg maar uhm...weggepestToen ze daarna langs liepen zijn mijn vriend en ik even lekker uitgebreid zoenend op die bank gaan liggen
Je had ze moeten horen!!! Die doos maakte daarna ook nog een beetje een domme opmerking naar mij toe...Wij zeiden tegen hen "veel plezier vannacht" . Dus die griet meteen "Ja, jij zal geen plezier hebben". Ze had alleen niet verwacht dat mijn vriend terug zou komen om te roepen dat wij iig nog plezier zouden hebben...terwijl hij zijn kwakkie al in zijn broek had zitten
vertel anders zelf ff een anekdote. of kom je dan niet verder dan: "lag ik laatst rukkend op mijn ranzige bank..."quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:46 schreef Bertin het volgende:
[..]
Goh... das lache![]()
Jij hebt ook humor!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel anders zelf ff een anekdote. of kom je dan niet verder dan: "lag ik laatst rukkend op mijn ranzige bank..."
een stijve nek?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef SwOoSh het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:49 schreef Bertin het volgende:
[..]
Jij hebt ook humor!![]()
Sommigen vinden zelfs dat nog leuk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:14 schreef kastanova het volgende:
Volgens mij voelen vrouwen zich wel gevleid, zolang je er maar niet mee tegen haar aan gaat lopen porren.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:49 schreef ivetje het volgende:
Wij hebben wel eens iemand betrapt
Waren met groepje vrienden uit in Hilversum en er zaten een paar mensen bij ons op de bank te zoenen enz...zeg maar, droogneuken in de kroeg. Die gast had me toch een stijve!!Even later kreeg ie ook nog een vlek in z'n broek en wij zaten hem daar dus echt openlijk om uit te lachen
Extra hard zeggen dat die gast een vlek heeft en dat je zo goed kon zien dat ie een stijve had...zodat hij het zelf ook kon horen
![]()
Ook maakten we opmerkingen over dat je dat toch niet doet in de kroeg...en uiteindelijk zijn ze zeg maar uhm...weggepestToen ze daarna langs liepen zijn mijn vriend en ik even lekker uitgebreid zoenend op die bank gaan liggen
Je had ze moeten horen!!! Die doos maakte daarna ook nog een beetje een domme opmerking naar mij toe...Wij zeiden tegen hen "veel plezier vannacht" . Dus die griet meteen "Ja, jij zal geen plezier hebben". Ze had alleen niet verwacht dat mijn vriend terug zou komen om te roepen dat wij iig nog plezier zouden hebben...terwijl hij zijn kwakkie al in zijn broek had zitten
Als het echt een lekker ding is en ik ben geil, ja lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:42 schreef FuifDuif het volgende:
Brighteyes, dus je geeft toe dat jij zomaar tegen je aan zou laten rijen, wanneer die kerel in kwestie een lekker ding is?
Vind het nogal spannend. Zou best willen dat het mij overkwam. Was je eigenlijk opgewonden? Of gebeurde het zomaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze was niet in de stemming om te reageren, en ik zei sorry. nog wel vakermeegemaakt hoor. en altijd tijdens het troosten
ook als ik het uitmaakte en er was een laatste omhelzing.
'terwijl je ineens een complimentje voelt' sexy geformuleerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het hangt er maar helemaal vanaf...
Wie?
Wat?
Waar?
Kan me voorstellen dat ik niet zou staan te springen als ik vertel over het overlijden van mijn opa dat degene die een arm om mij heen slaat ineens 'wel heel enthousiast' is...
Kijk een hug van een lekkere kerel terwijl je ineens een complimentje voelt... mjah, dat is natuurlijk altijd wel te waarderen...
Nee, dan is het waarschijnlijk idd geen compliment, omdat je niet van zo iemand hoeft te verwachten dat hij erg kieskeurig is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou nee hoor, als een of ander groezelig mannetje een stijve krijgt bij het zien van mij dan vind ik dat geen compliment, evenals ik het geen compliment zou vinden als het bij een vader, oom of broer zou gebeuren...
Ja, wat moet je anders zeggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Insgelijks, insgelijks.
[..]
Dat zegt ze helemaal niet. Leer lezen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:42 schreef FuifDuif het volgende:
Wat zou Danny ervan vinden? Vind het echt cool dat jullie zo''n open relatie hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Als het echt een lekker ding is en ik ben geil, ja lekker
Als het zou gebeuren dat iemand een stijve van me krijgt dan grinnik ik wat, vind het niet erg, zolang het me maar niet opgedrongen wordt, als ik wat wil dan ga ik er wel op in...
Danny is niet erodomes man hoor....quote:Op zondag 23 mei 2004 10:38 schreef girllover het volgende:
Wat zou Danny ervan vinden? Vind het echt cool dat jullie zo''n open relatie hebben.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 23 mei 2004 14:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Danny is niet erodomes man hoor....
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:02 schreef megajelquer het volgende:
Heb eens in de trein die PC-oefeningen gedaan, ik had dus niet in de gaten dat mijn penis dan de hele tijd op en neer gaat. Het meisje dat tegenover mij zat wel![]()
Dat zou wel triest zijn vind ik.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:02 schreef megajelquer het volgende:
Trouwens, letten jullie (vrouwen) op het geslachtsdeel van mannen in de dagelijkse omgang zeg maar. Als je bijvoorbeeld een man tegemoet komt gelopen kijk je dan of je iets ziet zitten?
waarom zou dat triest zijn ? wij kijken toch ook naar de vrouwelijke vormen ???quote:Op zondag 23 mei 2004 15:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dat zou wel triest zijn vind ik.
Oh, wat dan wel? Volg ik het zo slecht allemaal?quote:Op zondag 23 mei 2004 14:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Danny is niet erodomes man hoor....
Ja, door mijn lengte ben ik sowieso gedwongen om naar jullie kruis en kont te kijkenquote:Op zondag 23 mei 2004 15:02 schreef megajelquer het volgende:
Trouwens, letten jullie (vrouwen) op het geslachtsdeel van mannen in de dagelijkse omgang zeg maar. Als je bijvoorbeeld een man tegemoet komt gelopen kijk je dan of je iets ziet zitten?
Hoezo?? Waarom zouden wij niet naar jullie mogen gluren en jullie wel naar ons?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dat zou wel triest zijn vind ik.
w0w een IPH'tjequote:Op zondag 23 mei 2004 16:11 schreef Daphne85 het volgende:
Ja, door mijn lengte ben ik sowieso gedwongen om naar jullie kruis en kont te kijken
Neehoor vind ik ook, geef je ogen maar lekker de kostquote:Hoezo?? Waarom zouden wij niet naar jullie mogen gluren en jullie wel naar ons?![]()
en dat vind je vast vreselijk hahaquote:Op zondag 23 mei 2004 16:11 schreef Daphne85 het volgende:
Ja, door mijn lengte ben ik sowieso gedwongen om naar jullie kruis en kont te kijken![]()
het feit dat het commentaar van FD betreft zegt al genoeg, jullie mogen net als ons kijken naar bepaalde delen van het lichaamquote:Hoezo?? Waarom zouden wij niet naar jullie mogen gluren en jullie wel naar ons?![]()
"normaal gesproken behoor je"quote:Op zondag 23 mei 2004 17:35 schreef FuifDuif het volgende:
En dan over het gluren naar de penis. Ik vind het nogal sletterig om dat te doen. Normaal gesproken behoor je iemand in de ogen te kijken. Uiteraard geldt dat ook voor mannen die denken dat de ogen geplaatst zijn op de borsten.
tenzij erodome's man OOK danny heeft, maar Danny is met een ander modjequote:Op zondag 23 mei 2004 14:23 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe weet jij dat?
Het is niet zo dat ik WIL kijken.... Maar het springt zo gauw in het oogquote:Op zondag 23 mei 2004 15:02 schreef megajelquer het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2004 17:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik WIL kijken.... Maar het springt zo gauw in het oog
probleem is er toch niet?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:42 schreef FuifDuif het volgende:
Probleem is, Caesu, dat het voor een meid geen zin heeft om naar het kruis te kijken. Want wat verwacht ze te zien? Alsof je het formaat kunt bepalen daardoor. Ik draag nooit strakke broeken, altijd nette katoenen of linnen (in de zomer) herenbroeken, dus bij mij vind ik het tamelijk onlogisch. Hoewel... bij het zien van mij kan ik mij voorstellen dat een dame dusdanig geïnteresseerd raakt en toch automatisch de seksuele kant van mij probeert in te schatten. Hoe dan ook, een man heeft meer kans om iets op te vangen van de buste, dan de vrouw kans heeft iets op te vangen van de leuter.
alles geldt ook niet voor iedereenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dit voor iedere meid geldt.
Fuifduif, B&H-lurker, waarom mag jij wel naar borsten & cameltoes kijken en ik niet naar een doodonschuldige penis? Ik doe het bovendien niet eens expres, jij daarentegen...quote:Op zondag 23 mei 2004 17:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat dit voor iedere meid geldt.
Je kijkt maar een ent weg hoor...quote:Op zondag 23 mei 2004 17:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
en ik niet naar een doodonschuldige penis? Ik doe het bovendien niet eens expres, jij daarentegen...
Shooowwww me the MONEY!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 18:30 schreef Mr. Orange het volgende:
Je kijkt maar een ent weg hoor...![]()
... .:Dquote:Op zondag 23 mei 2004 18:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Shooowwww me the MONEY!!!
nee nog nooit, maar wel een zeeeeer kostelijk OPquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Wie van de heren is wel eens betrapt door een wijffie waar hij een stijve van kreeg? Bijvoorbeeld de volgende situatie. Je zit in de trein op een plaats in een vierzitter (twee bankjes tegenover elkaar). Tegenover je zit een gigantisch lekker mokkel. Het is hartje zomer; ze draagt een kort rokje en een lekker strak topje. Nu is zij grote Jan in de broek ook niet ontgaan en de erectie komt opzetten. Uiteraard, vanwege het mooie weer, draag jij ook een lekker luchtige/dunne broek en je stijve is te zien door je broek heen. Het meisje tegenover je ziet dit en begint te lachen.
Heb jij wel eens iets dergelijks meegemaakt? In de trein, of in je klas of waar dan ook? Hoe liep het af?
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt... tenminste dat ik niet betrapt ben. Uiteraard heb ik wel eens een erectie gehad in het bijzijn van een wijffie.
Dank u, mijnheer.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:39 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
nee nog nooit, maar wel een zeeeeer kostelijk OP![]()
IPH -> Ideale Pijp Hoogte -> klein meisjequote:Op zondag 23 mei 2004 21:02 schreef Daphne85 het volgende:
Een watte?![]()
Fuifje, dat was als grapje bedoelt, je weet wel: haha.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:35 schreef FuifDuif het volgende:
Daphne, je moet niet altijd zo ontzettend overdrijven met je lengte. Ga niet zo de zielepiet uithangen steeds. Jouw lengte is echt niet de helft van het gemiddelde.
Hypocriet die je bentquote:En dan over het gluren naar de penis. Ik vind het nogal sletterig om dat te doen. Normaal gesproken behoor je iemand in de ogen te kijken. Uiteraard geldt dat ook voor mannen die denken dat de ogen geplaatst zijn op de borsten.
Oohquote:Op zondag 23 mei 2004 21:03 schreef dafjedaf het volgende:
IPH -> Ideale Pijp Hoogte -> klein meisje![]()
Heb je foto daphne?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:09 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ooh![]()
Nee helaas nietquote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Heb je foto daphne?
Danny heeft er totaal geen probleem mee, die hoort bij knorretje namelijkquote:Op zondag 23 mei 2004 10:38 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat zou Danny ervan vinden? Vind het echt cool dat jullie zo''n open relatie hebben.
Eerlijk????quote:Op zondag 23 mei 2004 17:42 schreef FuifDuif het volgende:
Probleem is, Caesu, dat het voor een meid geen zin heeft om naar het kruis te kijken. Want wat verwacht ze te zien? Alsof je het formaat kunt bepalen daardoor. Ik draag nooit strakke broeken, altijd nette katoenen of linnen (in de zomer) herenbroeken, dus bij mij vind ik het tamelijk onlogisch. Hoewel... bij het zien van mij kan ik mij voorstellen dat een dame dusdanig geïnteresseerd raakt en toch automatisch de seksuele kant van mij probeert in te schatten. Hoe dan ook, een man heeft meer kans om iets op te vangen van de buste, dan de vrouw kans heeft iets op te vangen van de leuter.
Geef eens wat gegevens van je.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Nee helaas niet![]()
Ik lijk niet op Tyra Banks of Hillary Duffquote:Op zondag 23 mei 2004 21:31 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Geef eens wat gegevens van je.
Desnoods met mail.
Ik val op kleine meiden![]()
Dus...?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:39 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik lijk niet op Tyra Banks of Hillary Duff![]()
wtf, en dan zeur jij als dafjedaf een keer zegt dat ze een welgevormde kont heeft... egotripper be cool en kraak andere mensen niet zo af als je vervolgens net zo hard en ongelooflijk hypocriet hetzelfde gaat beweren...quote:Op zondag 23 mei 2004 17:42 schreef FuifDuif het volgende:
...dus bij mij vind ik het tamelijk onlogisch. Hoewel... bij het zien van mij kan ik mij voorstellen dat een dame dusdanig geïnteresseerd raakt en toch automatisch de seksuele kant van mij probeert in te schatten.
FD bedoelt natuurlijk dat de dames aan zijn uiterlijk zien wat een mooi karakter hij heeft, en daardoor geinteresseerd rakenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:49 schreef WiZzi het volgende:
wtf, en dan zeur jij als dafjedaf een keer zegt dat ze een welgevormde kont heeft... egotripper be cool en kraak andere mensen niet zo af als je vervolgens net zo hard en ongelooflijk hypocriet hetzelfde gaat beweren...
Ja dat klopt welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:14 schreef kastanova het volgende:
Ik had gelijhijk, nanana nananaquote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef erodome het volgende:
Danny heeft er totaal geen probleem mee, die hoort bij knorretje namelijk
uh-huh zal het vast zijn...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
FD bedoelt natuurlijk dat de dames aan zijn uiterlijk zien wat een mooi karakter hij heeft, en daardoor geinteresseerd rakenik daarentegen ben gewoon een heel vervelend meisje, dus ik moet het van mijn fysieke kwaliteiten hebben
Ja, idd, maar bij jou mijn ongelijk bekennen doe ik graag.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik had gelijhijk, nanana nanana
LOL, dafjequote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
FD bedoelt natuurlijk dat de dames aan zijn uiterlijk zien wat een mooi karakter hij heeft, en daardoor geinteresseerd rakenik daarentegen ben gewoon een heel vervelend meisje, dus ik moet het van mijn fysieke kwaliteiten hebben
Wie is "je"? Bedoel je FuifDuif?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:22 schreef KonnieKipke het volgende:
je praat over vrouwen & seks alsof je de handyman bent
Ach ja, dat je er maar trots op mag wezen. Uiteraard kunnen we onze bedenkingen hebben, aangezien je nogal moeilijk doet over het plaatsen van een foto. En dat je toevallig meerdere kerels hebt gehad zegt niets over je fysieke kwaliteiten, maar des te meer over je onzekerheid.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Huh, als een vrouw met meerdere mannen seksueel contact heeft gehad is ze onzeker?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ach ja, dat je er maar trots op mag wezen. Uiteraard kunnen we onze bedenkingen hebben, aangezien je nogal moeilijk doet over het plaatsen van een foto. En dat je toevallig meerdere kerels hebt gehad zegt niets over je fysieke kwaliteiten, maar des te meer over je onzekerheid.
Vaak wel. Ze zoeken bevestiging bij die mannen. Dafjedaf bijvoorbeeld heeft het over haar uiterlijk en dat ze mooi zou zijn. Ja, die bevestiging denkt ze te krijgen van mannen die met haar het bed willen delen. Maar het is simpelweg haar onzekerheid, want in feite kan iedere gek seks krijgen als hij/zij zich daar voor open stelt. Daar heeft uiterlijk niet veel mee te maken.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:32 schreef girllover het volgende:
[..]
Huh, als een vrouw met meerdere mannen seksueel contact heeft gehad is ze onzeker?![]()
Volgens mij zoekt iedereen bevestiging. Weet niet of dat betekent dat iedereen onzeker is maar dan zou het Dafje niet anders maken dan wie dan ook.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vaak wel. Ze zoeken bevestiging bij die mannen. Dafjedaf bijvoorbeeld heeft het over haar uiterlijk en dat ze mooi zou zijn. Ja, die bevestiging denkt ze te krijgen van mannen die met haar het bed willen delen. Maar het is simpelweg haar onzekerheid, want in feite kan iedere gek seks krijgen als hij/zij zich daar voor open stelt. Daar heeft uiterlijk niet veel mee te maken.
Nee, sex en geloof gaan samen.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:32 schreef FuifDuif het volgende:
Sanity11 en waarom zou geloof en seks niet samen kunnen gaan? Stap toch eens af van dat idee, dat gelovigen zo'n afstand houden van seks. Wat een onzin. Niet iedereen is hetzelfde.
Heb ik jou al een foto zien posten?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ach ja, dat je er maar trots op mag wezen. Uiteraard kunnen we onze bedenkingen hebben, aangezien je nogal moeilijk doet over het plaatsen van een foto. En dat je toevallig meerdere kerels hebt gehad zegt niets over je fysieke kwaliteiten, maar des te meer over je onzekerheid.
Moet je even *winkwink* in een ander subforum kijken *winkwink*quote:Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef girllover het volgende:
Volgens mij is Dafje heel mooi.
Tja, het feit dat dafjedaf hier haar seksuele ervaringen zo komt etaleren en er bijna zelfs over opschept bevestigt mijn vermoeden.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef girllover het volgende:
Volgens mij zoekt iedereen bevestiging. Weet niet of dat betekent dat iedereen onzeker is maar dan zou het Dafje niet anders maken dan wie dan ook.
Waarom denk je dat ze heel mooi is? Omdat ze het zegt? Hehehe...quote:Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef girllover het volgende:
Volgens mij is Dafje heel mooi. Weet overigens niet of iedere gek seks kan krijgen. Er zijn vast wel mannen waarmee geen enkele man of vrouw seksueel contact wil.
we zijn lui.. plaats de link eensquote:Op zondag 23 mei 2004 23:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Moet je even *winkwink* in een ander subforum kijken *winkwink*
Nee, maar ik koketeer niet telkens met mijn uiterlijk, zoals een eventuele "welgevormde kont". En ja, je kunt mooi zijn en onzeker tegelijk. Vaak gaat dat juist zelfs samen. Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:39 schreef dafjedaf het volgende:
Heb ik jou al een foto zien posten?
En ik kan toch best mooi en onzeker tegelijk zijn, wat is dit nou weer voor een dom geklets....
dat *winkwink* heeft geen nut *winkwink*quote:Op zondag 23 mei 2004 23:41 schreef KonnieKipke het volgende:
we zijn lui.. plaats de link eens
Jij zegt dat vrouwen als ze jou zien wel eens naar je kruis zouden kunnen gaan kijken omdat ze zich tot je aangetrokken voelen. ik zou zeggen [/koketteermodus] FDquote:Op zondag 23 mei 2004 23:43 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, maar ik koketeer niet telkens met mijn uiterlijk, zoals een eventuele "welgevormde kont". En ja, je kunt mooi zijn en onzeker tegelijk. Vaak gaat dat juist zelfs samen. Dat is ook wel weer zo.
quote:Op zondag 23 mei 2004 23:45 schreef KonnieKipke het volgende:
*wankwank*
Nou je zit er vrij naast ja. Kijk, ik ben gelovig maar daarnaast is seksualiteit naar mijn idee iets normaal. Tenminste, als het zich voltrekt tussen twee geliefden in relationeel verband. Dat is mijn mening overigens... ik dring dus niets op; ik kijk wel uit. Maar in ieder geval zie ik niet in waarom je niet dieper mag vragen. Ene keer wordt ik uitgemaakt voor preutse EO'er en de andere keer zijn mijn topics weer te pervers.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:38 schreef Sanity11 het volgende:
Nee, sex en geloof gaan samen.
Absoluut, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar geloof en perversiteit gaan niet samen.
Nou kunnen we een lange discussie gaan voeren over wat wel en niet pervers is.... maar dat is een "gebed" zonder einde.
Maar stel dat je serieus bent met al je topics, is het misschien een idee om jezelf niet zo nieuwschierig te maken op sexueel gebied en gewoon te doen waar je voor staat (geen sex voor huwlijk, houden van netten meisjes die geen zichtbare strings dragen, enz, enz) en niet constant proberen uit te vinden waarom anderen daar anders over denken zodat je je eigen gevoelens goed kan praten.
Misschien zit ik er helemaal langs hoor, maar dit is gewoon iedere keer mijn gedachten als ik iets van je lees.
Misschien ben ik bevooroordeeld, want ik vind dafjedaf heel erg leuk, maar ik vind haar integer en intelligent overkomen. Then again, juist omdat ze onder meer die eigenschappen heeft vind ik haar zo leuk.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, het feit dat dafjedaf hier haar seksuele ervaringen zo komt etaleren en er bijna zelfs over opschept bevestigt mijn vermoeden.
[..]
Omdat ik bij de manier waarop zij overkomt een mooi iemand vind passen.quote:Waarom denk je dat ze heel mooi is? Omdat ze het zegt? Hehehe...
En misschien moet je ook niet altijd geloven in ideaalbeelden. Wat voor mannen zouden dat moeten zijn? Je moet niet altijd zo oppervlakkig denken en wat meer in de omgeving kijken.
B&H lurk ik alleen *scandalous-fan is*quote:Op zondag 23 mei 2004 23:41 schreef KonnieKipke het volgende:
edit: overigens post jij alleen maar in SEX heb ik gezien en niet in B&H, waar een foto zou kunnen rondzwerven
Ja oke, daar heb je me. Maar ben jij soms benieuwd naar mijn foto?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jij zegt dat vrouwen als ze jou zien wel eens naar je kruis zouden kunnen gaan kijken omdat ze zich tot je aangetrokken voelen. ik zou zeggen [/koketteermodus] FD
heb je hier al gestemd?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
B&H lurk ik alleen *scandalous-fan is*
EO & pervers gaan samen als mooi en onzeker: het hoeft niet, maar het kan zeer zeker.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ene keer wordt ik uitgemaakt voor preutse EO'er en de andere keer zijn mijn topics weer te pervers.
Ja, op die manier. Oke, intelligent is ze zeker. Dat geef ik toe, maar ik vind haar persoonlijk niet echt integer. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef girllover het volgende:
Misschien ben ik bevooroordeeld, want ik vind dafjedaf heel erg leuk, maar ik vind haar integer en intelligent overkomen. Then again, juist omdat ze onder meer die eigenschappen heeft vind ik haar zo leuk.
Dan is mijn vraag hoe jij mooi bedoeld. Een mooie persoonlijkheid, of een mooi iemand volgens het ideaalbeeld mbt uiterlijk?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef girllover het volgende:
Omdat ik bij de manier waarop zij overkomt een mooi iemand vind passen.
Nu welquote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
heb je hier al gestemd?
[Poll] Wat is je seksuele geaardheid?
Nu welquote:Op zondag 23 mei 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ja oke, daar heb je me. Maar ben jij soms benieuwd naar mijn foto?
Waarom nu wel (en eerst niet)?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:50 schreef dafjedaf het volgende:
Nu wel
Een mooie persoonlijkheid en iemand die volgens een van mijn ideaalbeelden mooi is.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, op die manier. Oke, intelligent is ze zeker. Dat geef ik toe, maar ik vind haar persoonlijk niet echt integer. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
[..][quote]
Dat zou kunnen. Als dafje iets zegt geloof ik het blindelings.
Dan is mijn vraag hoe jij mooi bedoeld. Een mooie persoonlijkheid, of een mooi iemand volgens het ideaalbeeld mbt uiterlijk?
Ja oke, nu begrijp ik het. Jij hebt gewoon een bepaald beeld bij dafjedaf waarbij dat beeld ook bestaat uit een bepaald uiterlijk dat overeenkomt met jouw persoonlijke ideaabeeld van schoonheid. Met andere woorden: je beweert niet dat alleen mooie mensen volgens het algemene ideaalbeeld intelligent kunnen zijn (wat nergens op zou slaan natuurlijk).quote:Op zondag 23 mei 2004 23:52 schreef girllover het volgende:
[..]
Een mooie persoonlijkheid en iemand die volgens een van mijn ideaalbeelden mooi is.
Nee, maar dafje is gewoon het soort meisje waar ik op val.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja oke, nu begrijp ik het. Jij hebt gewoon een bepaald beeld bij dafjedaf waarbij dat beeld ook bestaat uit een bepaald uiterlijk dat overeenkomt met jouw persoonlijke ideaabeeld van schoonheid. Met andere woorden: je beweert niet dat alleen mooie mensen volgens het algemene ideaalbeeld intelligent kunnen zijn (wat nergens op zou slaan natuurlijk).
heb je wel eens een foto gezien dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Nee, maar dafje is gewoon het soort meisje waar ik op val.![]()
Hahahahahahahhahahaha!quote:Op zondag 23 mei 2004 23:52 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf, heb je dit topic trouwens al wel eens gezien?
Dafjedaf, post jij je foto eens?
Ja, dat vraag ik mij ook af dan.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
heb je wel eens een foto gezien dan?
Nee, maar ik bedoel qua persoonlijkheid en ik denk ook dat ze heel mooi is.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
heb je wel eens een foto gezien dan?
Oke, dan ben ik erg benieuwd waarom je dat denkt.. Of hoop je dat?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:04 schreef girllover het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel qua persoonlijkheid en ik denk ook dat ze heel mooi is.
Nee, dacht dat ik dat met mijn postst op de vorige pagina als antwoord opje vragen duidelijk had gemaakt. Weet niet hoe ze eruitziet maar ze lijkt me gewoon mooi, gelet op de manier warop ze overkomt.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af dan.
Ik denk het omdat ik vind dat het past bij de manier waarop ze overkomt.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik erg benieuwd waarom je dat denkt.. Of hoop je dat?
9 van de 10 x als je een 06-lijn belt, zit daarachter ook geen schoon vosje maar een dikke troela die sopgeluiden op de bank maakt...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:06 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik denk het omdat ik vind dat het past bij de manier waarop ze overkomt.
Ben blij dat je mijn avances eindelijk opmerkt. Was al zo enthousiat bezig. Maar goed, ik wet dat je al bezet bent.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:07 schreef dafjedaf het volgende:
*gevleid voelt*
in tegenstelling tot jou HEEL ERG GOEDquote:Op maandag 24 mei 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe komt ze dan over?
Ja, door een barbaar met een bijl. Ik bedoel... die moet je toch wel aankunnen ljikt me?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef girllover het volgende:
[..]
Ben blij dat je mijn avances eindelijk opmerkt. Was al zo enthousiat bezig. Maar goed, ik wet dat je al bezet bent.![]()
Verstandig, wijs, oprecht, integer, eerlijk, wereldwijs, geïinteresserd, analytisch, grappig en lief.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe komt ze dan over?
Hahahahaha. Met zijn allen trappen ze er met beide benen in. Ze vleit de heren wat en meteen is ze hun droomvrouw... en wat zit er achter haar monitor? Een dikke rolmops met jampotglaasjes. Hoe hilarisch dit.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou HEEL ERG GOED![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef girllover het volgende:
[..]
Ben blij dat je mijn avances eindelijk opmerkt. Was al zo enthousiast bezig. Maar goed, ik weet dat je al bezet bent.![]()
Bel jij die dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
9 van de 10 x als je een 06-lijn belt, zit daarachter ook geen schoon vosje maar een dikke troela die sopgeluiden op de bank maakt...
OK, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nog een fijne luger als je vuisten niet tegen zijn bijl opkunnen. maar weet wel dat je pas de 7e man van haar bent....lol
HOOOOO ik had het erover hoe ze overkwam niet hoe ze eruit ziet!!! daar kan ik namelijk niet over oordelen!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahahaha. Met zijn allen trappen ze er met beide benen in. Ze vleit de heren wat en meteen is ze hun droomvrouw... en wat zit er achter haar monitor? Een dikke rolmops met jampotglaasjes. Hoe hilarisch dit.
meer een meisje van 20 schat ik...met ontzettend tegenvallend weinig versleten mannen.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahahaha. Met zijn allen trappen ze er met beide benen in. Ze vleit de heren wat en meteen is ze hun droomvrouw... en wat zit er achter haar monitor? Een dikke rolmops met jampotglaasjes. Hoe hilarisch dit.
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meer een meisje van 20 schat ik...met ontzettend tegenvallend weinig versleten mannen.
je bent pas een keuze als je vanaf uur u erbij kon zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, zoalshetis, dat is wel zo. Ik denk niet dat ik 7de keus wil zijn.
Waar heb ik wie lopen vleien, FD? Ik ben hooguit hier en daar aardig geweest, maar ik ben niet zo'n trieste B&H-er die hier komt voor onterecht zelfvertrouwen.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:18 schreef FuifDuif het volgende:
Hahahahaha. Met zijn allen trappen ze er met beide benen in. Ze vleit de heren wat en meteen is ze hun droomvrouw...
maar ja jij bent ook nog maagd he, niet dat dat erg is ofzo maar alles heeft een reden ook het feit dat jij nog geen sex hebt gehad (want het is niet dat je (nog) niet wilt)... en dan doel ik op het volgende: hoe jij over vrouwen denkt (dat straal je waarschijnelijk ook uit) als ik zo jou posts bekijk op fok (weet niet of je irl ook zo bent???) is het begrijpelijk, zo niet zal er een andere reden zijn...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, zoalshetis, dat is wel zo. Ik denk niet dat ik 7de keus wil zijn.
Kennelijk zijn de heren wel dusdanig van je gecharmeerd, dat je toch iets uitgestraald moet hebben. Misschien onbewust vleien?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Waar heb ik wie lopen vleien, FD? Ik ben hooguit hier en daar aardig geweest, maar ik ben niet zo'n trieste B&H-er die hier komt voor onterecht zelfvertrouwen.
hmmmmquote:Op maandag 24 mei 2004 00:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Waar heb ik wie lopen vleien, FD? Ik ben hooguit hier en daar aardig geweest, maar ik ben niet zo'n trieste B&H-er die hier komt voor onterecht zelfvertrouwen.
IRL hang ik rolmodellen aan, dus in die zin ben ik ook IRL zoals ik hier op het forum ben. Maar daarentegen merk ik wel dat men hier heel fel op mij reageert. Feller dan nodig volgens mij, want zo hard bedoel ik het namelijk allemaal niet. Dus waarschijnlijk is er een vertekend beeld vanwege mijn bewoordingen.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:27 schreef GewoneMan het volgende:
maar ja jij bent ook nog maagd he, niet dat dat erg is ofzo maar alles heeft een reden ook het feit dat jij nog geen sex hebt gehad (want het is niet dat je (nog) niet wilt)... en dan doel ik op het volgende: hoe jij over vrouwen denkt (dat straal je waarschijnelijk ook uit) als ik zo jou posts bekijk op fok (weet niet of je irl ook zo bent???) is het begrijpelijk, zo niet zal er een andere reden zijn...
Als ik zo'n uitstraling heb is dat niet iets wat ik expres doe, dus niet iets wat je me kwalijk kunt nemen.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:28 schreef FuifDuif het volgende:
Kennelijk zijn de heren wel dusdanig van je gecharmeerd, dat je toch iets uitgestraald moet hebben. Misschien onbewust vleien?
deceptie hier.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kennelijk zijn de heren wel dusdanig van je gecharmeerd, dat je toch iets uitgestraald moet hebben. Misschien onbewust vleien?
Ho ho, ik neem jou helemaal niets kwalijk. Ik wijs de heren erop, dat ze niet net moeten doen alsof jij hun droomvrouw bent, terwijl ze je helemaal niet kennen verder. Je ziet het zo vaak: dat een man een andere man aanvalt, alleen om het vrouwtje maar te paaien.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als ik zo'n uitstraling heb is dat niet iets wat ik expres doe, dus niet iets wat je me kwalijk kunt nemen.
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je ziet het zo vaak: dat een man een andere man aanvalt, alleen om het vrouwtje maar te paaien.
Ja precies dat bedoel ik. Kijk er is bijvoorbeeld een discussie gaande tussen man A, B en C. Uiteindelijk zijn ze het allemaal met elkaar eens, maar nu komt daar meid D. Meid D is het er niet mee eens en gooit haar charmes in de strijd. En nu opeens volgen man B en man C haar blindelings... ze is immers een vrouw en een potentieel lekker wijf. A komt nu helemaal alleen te staan en B en C porren A lekker na om maar in de smaak te vallen bij meid D. A houdt voet bij stuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat dokter-phil-ik-help-je-wel gedrag komt me op chatboxen ook vaak de strot uit. laffe mannen.
idd zo is dat... kijk ik zit nu al een aardige poos op fok en jouw posts vielen me meteen op en hoe vaker ik posts van je las hoe leuker je IMO overkwam, ik weet dat je bezet bent en dat je trouw bent aan tagnar. dit is voor zover ik weet ook geen dating forum en dat is ook niet wat me bezighoudt (ookal ben ik momenteel single) als ik dat al zou willen zou ik wel mn MSN in profiel zetten of iig iets om in contact te kunnen komen, over je uiterlijk weet ik niks en op zich boeit dat ook niet want je bent bezet. maar het gaat mij alleen om hoe je overkomt. en dat is in 1 woord SUPERRRRRquote:Op maandag 24 mei 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er te paaien valt. For all you know ben ik idd een hangbuikzwijn of een man van 35, en al ben ik wat ik zeg dat ik ben, ik zeg ook steeds dat ik een vriend heb en daar trouw aan ben. Dus tjah.... Als mensen zich willen rukken op een illusie doen ze dat maar, maar wat heb ik daar mee te maken?
dat is een apart topic hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 00:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idd zo is dat... kijk ik zit nu al een aardige poos op fok en jouw posts vielen me meteen op en hoe vaker ik posts van je las hoe leuker je IMO overkwam, ik weet dat je bezet bent en dat je trouw bent aan tagnar. dit is voor zover ik weet ook geen dating forum en dat is ook niet wat me bezighoudt (ookal ben ik momenteel single) als ik dat al zou willen zou ik wel mn MSN in profiel zetten of iig iets om in contact te kunnen komen, over je uiterlijk weet ik niks en op zich boeit dat ook niet want je bent bezet. maar het gaat mij alleen om hoe je overkomt. en dat is in 1 woord SUPERRRRR
damn tagnar is a lucky bastard (bastard vanwege zn bijl)
oftewel gewoon hans teeuwen [quote]quote:Op maandag 24 mei 2004 00:49 schreef FuifDuif het volgende:
GewoneMan, vind je het ook super dat ze gewoon het woord christenhond gebruikt?
Ik ken Tagnar wel via Fok!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:45 schreef GewoneMan het volgende:
dit is voor zover ik weet ook geen dating forum
Dankjewelquote:Op maandag 24 mei 2004 00:45 schreef GewoneMan het volgende:
maar het gaat mij alleen om hoe je overkomt. en dat is in 1 woord SUPERRRRR
damn tagnar is a lucky bastard (bastard vanwege zn bijl)
christenhond is toch een doodgewoon scheldwoord? in welke show zegt ie dat dan, ik kan me niet herinneren dat ik t van hem heb....quote:Op maandag 24 mei 2004 00:55 schreef Bio_Bastard het volgende:
oftewel gewoon hans teeuwen [quote]
Slet!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:59 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf, ja en slet is dacht ook een vrij gewoon scheldwoord.
ik ben atheist4life dusse lekker belangrijkquote:Op maandag 24 mei 2004 00:49 schreef FuifDuif het volgende:
GewoneMan, vind je het ook super dat ze gewoon het woord christenhond gebruikt?
dr phil, dr phil en nog eens dr phil, maar geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben atheist4life dusse lekker belangrijk![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dr phil, dr phil en nog eens dr phil, maar geniet ervan zou ik zeggen.
Slecht geslapen jij? Kon je je kuisheidsgordel niet loskrijgen ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 05:34 schreef FuifDuif het volgende:
GewoneMan, hypocriet die je er bent. Dus omdat het jou niets doet maakt het niet uit? Wat ben jij zielig zeg. Je zit je zeker al te rukken bij de reacties van dafjedaf op jouw geslijm.
Christenhonden bestaan wel degelijk.quote:Op maandag 24 mei 2004 05:41 schreef FuifDuif het volgende:
Waar slaat dat op Finchy? Of wil je me ongelijk geven? Christenhond is een scheldwoord en of het GewoneKerel nu wat doet of niet, het is en blijft beledigend voor mensen die er aanstoot aan nemen (christenen en weerwolven).
Is altijd een goed begin, tenzij je er voor wilt betalenquote:Op maandag 24 mei 2004 00:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
IRL hang ik rolmodellen aan, dus in die zin ben ik ook IRL zoals ik hier op het forum ben. Maar daarentegen merk ik wel dat men hier heel fel op mij reageert. Feller dan nodig volgens mij, want zo hard bedoel ik het namelijk allemaal niet. Dus waarschijnlijk is er een vertekend beeld vanwege mijn bewoordingen.
Maar wat kan dan een andere reden zijn? Dat ik wel seks wil, maar dat niemand seks met mij wil? Of zou het misschien gewoon zijn, dat ik er nog niet voor open ben gaan staan? Of er nog niet aan gewerkt heb? Bijvoorbeeld door een vriendin te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |