er zijn mensen die dat echt zijn...quote:Op zondag 23 mei 2004 23:30 schreef Onderbroek het volgende:
aseksueel
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!
quote:Op zondag 23 mei 2004 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Bi!
Dus voor de rest van je leven zweer je seks af? Want dat is wat het inhoud en ook voel je je dus niet tot mannen of vrouwen aangetrokken?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:45 schreef Black_Rainbow het volgende:
Al enkele maanden a-sexueel, bevalt me so far nog best goed.
Op het moment niet nee, ik weet niet of het voor de rest van m'n leven zo blijft, ik zie het wel, maar op dit moment hoeft het voor mij niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dus voor de rest van je leven zweer je seks af? Want dat is wat het inhoud en ook voel je je dus niet tot mannen of vrouwen aangetrokken?
8 van de 70 aseksueel. Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Lijkt me dat de uitkomst van deze poll niet echt betrouwbaar is.quote:
waarom iedereen weet dat je BI bent en daar is niks mis mee toch???quote:Op zondag 23 mei 2004 23:49 schreef dafjedaf het volgende:
Ik hou mn mond maar....
ja, jij wilt eerst verliefd worden, voordat je gaat neukenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:49 schreef dafjedaf het volgende:
Ik hou mn mond maar....
maar op zich kan je ook naar de absolute getallen kijken...quote:Op zondag 23 mei 2004 23:49 schreef girllover het volgende:
[..]
8 van de 70 aseksueel. Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Lijkt me dat de uitkomst van deze poll niet echt betrouwbaar is.
'Xcuse me?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:53 schreef KonnieKipke het volgende:
ja, jij wilt eerst verliefd worden, voordat je gaat neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |