Ik zie het verschil gewoon duidelijk van voor het prikken (ging gestaag omlaag) en tijdens het prikken dat het omhoog gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Besef wel dat je gewicht altijd heel erg wisselt, dus dit zegt helemaal niets. De reden waarom er vaak aangeraden wordt om dagelijks tre wegen is dat je gewicht gewoon van zichzelf al schommelt (vochtbalans is steeds anders).
Ik heb een paar weken dagelijks gewogen zonder te lijnen en mijn gewicht schommelde gigantisch! Er was soms gewoon 2 kilo verschil.....
Dat denk ik dus wel.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:55 schreef jolene het volgende:
Xanthe, kan het niet heel goed door die hormonen komen.
Want je moet natuurlijk een beste dosis spuiten.
Gewoon eens opschrijven en navragen.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel.
Zioe het ook duidelijk dat vanaf het moment dat ik al aan het spuiten ben ik weer zwaarder geworden ben.
Daarnaast nog mijn buik die dik en opgeblazen eruit ziet en voelt (zoals mijn vriendje dat zo voorzichtig maar ontactisch brengt ; Je buik is dikker dan normaal) en datzelfde geld voor mijn borsten....
Mijn nichtje gebruikt die dingen. Ze komt zes kilo aan, valt er vijf af met die shakes en maaltijdtoestanden, komt er zeven aan, valt er zes af met die zooi, kortom: ze is ruim tien kilo zwaarder dan vijf jaar geleden.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:54 schreef Faithy het volgende:
heeft iemand hier overigens ERVARINGEN met Slimfast (die shake-zooi)
zou wel wat info kunnen gebruiken
Ja, maar ligt dat aan het product of aan haarzelf dat ze het gewoon niet volhoudtquote:Op zondag 23 mei 2004 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn nichtje gebruikt die dingen. Ze komt zes kilo aan, valt er vijf af met die shakes en maaltijdtoestanden, komt er zeven aan, valt er zes af met die zooi, kortom: ze is ruim tien kilo zwaarder dan vijf jaar geleden.
Ik weet niet hoeveel dat je kwijt moetquote:Op zondag 23 mei 2004 14:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, maar ligt dat aan het product of aan haarzelf dat ze het gewoon niet volhoudt
ow dat is best veel de helft van wat ik in totaal ongeveer kwijt wilquote:Op zondag 23 mei 2004 15:21 schreef Faithy het volgende:
ik wil zo'n 16kilo kwijt
dus tsja
dat heb ik al gedaan:quote:Op zondag 23 mei 2004 15:25 schreef Riann het volgende:
[..]
ow dat is best veel de helft van wat ik in totaal ongeveer kwijt wil
ik moet er nu nog zeker 10
wil je eigenlijk hier je inschrijven????
Sorry niet gezien.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan:
lees maar iets naar boven
heb je gelezen wat ik postte?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
Sorry niet gezien.
Blijf je hier dan wel posten
ik weet nog van de vorige keer dat je hierna nooit meer terug bent gekomen.
Ik wens je bij deze dan veel succes.
Ja....quote:Op zondag 23 mei 2004 15:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb je gelezen wat ik postte?
ik heb nu echt TIJD om te posten
Hangt er natuurlijk sterk vanaf hoeveel je erdoor doet.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:08 schreef Meimeltje het volgende:
Aanmaaklimonade zit een hoop suiker in.
Ik drink ook alleen water, thee en af en toe lightdrankjes.
Pandorah: heb ook al een paar appels op vandaag
Het is zoiezo niet goed ookal doe je er nu weinig of veel in. kun je beter iets anders drinken. Maar ik vind die light versie wel interesant... Zit daar gewoon minder in of kan ik dat vergelijken net als bij de gewone frisdrank en de light frisdrank dat in de light geen suiker in zit???quote:Op zondag 23 mei 2004 16:10 schreef Petracev het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk sterk vanaf hoeveel je erdoor doet.
Je hebt van carvan cevitam ook zo'n 'light'versie,
ben even de naam kwijt
Ik weet t niet precies, ik zit heel hard na te denken over de naam!quote:Op zondag 23 mei 2004 16:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Het is zoiezo niet goed ookal doe je er nu weinig of veel in. kun je beter iets anders drinken. Maar ik vind die light versie wel interesant... Zit daar gewoon minder in of kan ik dat vergelijken net als bij de gewone frisdrank en de light frisdrank dat in de light geen suiker in zit???
Als je er niet op komt kijk ik de volgende keer als ik weer is in de winkel ben of zo erna.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:23 schreef Petracev het volgende:
[..]
Ik weet t niet precies, ik zit heel hard na te denken over de naam!
de verhouding water-limonade is nogal raar verdeeld hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 16:08 schreef Meimeltje het volgende:
Aanmaaklimonade zit een hoop suiker in.
Ik drink ook alleen water, thee en af en toe lightdrankjes.
Pandorah: heb ook al een paar appels op vandaag
Ik merk het verschil tussen spa en kraanwater niet....quote:Op zondag 23 mei 2004 16:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
de verhouding water-limonade is nogal raar verdeeld hoor
er zit eecht een miniem smaakje aan, maar ik drink het liever dan gewoon kraanwater, omdat dat zo ranzig smaakt, en voor liters spa enzo heb ik ook weer geen geld
Yep, ik weet m!quote:Op zondag 23 mei 2004 16:23 schreef Petracev het volgende:
[..]
Ik weet t niet precies, ik zit heel hard na te denken over de naam!
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:38 schreef Petracev het volgende:
[..]
Yep, ik weet m!
Lessini![]()
lessini aardbeien
lessini framboos
lessini mango-lemon-meloen
lessini peer guave
roosvicee dieet geschikt voor diabetici
http://www.supermarktgids.nl/pag1-38.htm
Het ligt eraan dat die dingen je lifestyle niet veranderen, daarom gaat mijn nichtje altijd de mist in.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, maar ligt dat aan het product of aan haarzelf dat ze het gewoon niet volhoudt
Ligt eraan waar je woont. Hier in Veenendaal is het verschil niet te proeven, maar in Utrecht hoef ik ook geen water uit de kraanquote:Op zondag 23 mei 2004 16:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik merk het verschil tussen spa en kraanwater niet....
Wowquote:Op zondag 23 mei 2004 16:38 schreef Petracev het volgende:
[..]
Yep, ik weet m!
Lessini![]()
lessini aardbeien
lessini framboos
lessini mango-lemon-meloen
lessini peer guave
roosvicee dieet geschikt voor diabetici
http://www.supermarktgids.nl/pag1-38.htm
140 kcal per 100 ml,
maar dan is het natuurlijk nog niet verdund!
Ik vind kraanwater juist veel lekkerder dan spaquote:Op zondag 23 mei 2004 16:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik merk het verschil tussen spa en kraanwater niet....
Dat verschilt soms echt per gemeente hoor, dus dat kan heel goedquote:Op zondag 23 mei 2004 17:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik vind kraanwater juist veel lekkerder dan spaOf is het IJsselsteinse water gewoon lekker
Spa Blauw vind ik niet lekker, daar zit zo'n chemisch nasmaakje aan.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik vind kraanwater juist veel lekkerder dan spaOf is het IJsselsteinse water gewoon lekker
Dit ging over twee reepjes, dus dat kan prima kloppenquote:Op zondag 23 mei 2004 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij -maar ik kan me vergissen, al denkt overgewicht.nl er hetzelfde over- zit er in één reepje (dus keer vier moet je dat doen) 50 Kcal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |