Ik ben sowieso niet van dieeten. En als ik echt dieet, is het het geheel onthouders dieet (bijna danquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef Riannuh het volgende:
Atkins zou niet echt wat voor mij zijn... aangezien ik aardappels verschrikkelijk lekker vind... vooral gekookte aardappels... ik kan me ook niet voorstellen dat al die vetten goed zijn voor je vaten.. je zou er misschien wel van af vallen.. maar dan liever wat zwaarder en dat ik geen by-pass moet dan slank en daardoor onder het mes moeten.. maarjah dat is mijn mening
Ghehe tjah dat is meestal het probleem... mensen kopen zo'n ab-machine die ook best wel zou werken... maar gebruiken hem dan 1 of 2 keer en dan verveeld het... als je af wilt vallen of je figuur wilt verbeteren moet je zelf wat doen... niemand kan het voor je doen hoor ... je moet zelf initiatief tonen om er wat aan te doen... dus de oefeningen die op de band staan DOEN... maarjah ik ben zelf een persoon die snel inpuls aankopen doe... dus een van die mensen die iets koopt en dan verwacht dat het vanzelf gaat... het is langzaam aan aan het veranderenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat vandaag weer eens tel sell te kijken en pilates kwam weer voorbij. Zijn er serieus mensen die vragen: werkt het echt? Tuurlijk werkt het echt, denk ik dan, maar lieve mensen, je moet niet alleen naar die video KIJKEN
Wat heerlijk lijkt mij datquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:36 schreef Riannuh het volgende:
Wat trouwens voor mij een goede motivatie is, is een ontzettende lieve schat die elke keer dat ik een halve liter water op heb zegt hoe goed hij het vind en dat hij zo trots is... en elke keer dat ik geen snoepje neem hetzelfde zeg... dat motiveerd mij ook heel erg <-- ik moest het even kwijt als jullie het niet erg vinden
Kan ik ook niet en mijn vriendje wel...ach het went vanzelf Miss_D, soms vind ik het ook oneerlijk..quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gisteravond kwam hij thuis van het hardlopen en heeft hij een pak minikaassoufle's opgegeten (12 zitten erin)... hoe komt het dan dat hij gewicht verliest.... ik gun het hem wel hoor, maar ik denk niet dat ik ooit straffeloos een pak leeg zou kunnen eten
Tja, ik geloof ook dat het een heeeele lange periode nodig heeft hoor, echt niet dat het snel werkt. Maar ik vind het wel komisch dat sommige mensen denken dat je alleen door kijken naar fitnessprogramma's af kunt vallenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:38 schreef jolene het volgende:
Maar ik vind het echt heel zwaar tegenvallen als ik heel eerlijk ben.
Ja, hij is in staat om het zelf niet te eten om mij een plezier te doen, maar dat wil ik ook niet. Tenslotte heeft hij er ook jarenlang voor gewerkt en eerlijk is eerlijk, ik zou het voor hem ook niet doenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef jolene het volgende:
[..]
Kan ik ook niet en mijn vriendje wel...ach het went vanzelf Miss_D, soms vind ik het ook oneerlijk..
en danik ff bij vriendje uit.
En tja, ik heb hetzelf zover laten komen en niet hij.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tja, ik geloof ook dat het een heeeele lange periode nodig heeft hoor, echt niet dat het snel werkt. Maar ik vind het wel komisch dat sommige mensen denken dat je alleen door kijken naar fitnessprogramma's af kunt vallen![]()
Net als een kennis van me: dieetmixdrankjerommel in de ene hand, slagroomtaart in de andere hand. Je kunt namelijk normaal blijven eten. Dus zij klagen tegen mij.... ik vragen of ze wel op haar eten had gelet? Neuh, want je kunt toch gewoon blijven eten
Ja, maar niet 3000-4000 KCal per dag ja
Toch knap dat jezelf niks hebt genomen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hij is in staat om het zelf niet te eten om mij een plezier te doen, maar dat wil ik ook niet. Tenslotte heeft hij er ook jarenlang voor gewerkt en eerlijk is eerlijk, ik zou het voor hem ook niet doenMisschien fout, maar als ik alles zou kunnen eten zonder aan te komen, hou ik me echt niet in hoor
... al vind ik een pak wel een beetje veel én ongezond, maar voor een keertje
Maar ik blijf het een leuke reclame vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:54 schreef YPPY het volgende:
Als je het zo vol kunt houden, doe je het toch goed jolene? Ook al gaat het niet ontzettend snel. Beter zo dan dat je nu tig kilo’s afvalt met een crash dieet en dat die er binnen een jaar weer bij zitten met nog wat extra’s erbij. Dan moet je weer opnieuw beginnen en nu doe je het meteen goed en gezond.
De vorderingen gaan nooit zo snel als ze op tv zeggen. Misschien als je het 23,5 uur per dag doet, liters water drink en alleen kauwgom eet.
Miss_S, het lijstje wordt hier regelmatig opgeschoond, maar als je er weer in wil, kun je gewoon je gegevens posten en word je bij de volgende update meegenomenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Het is een tijdje sinds ik hier gepost heb, zie dat ik ook niet meer in het lijstje sta.
Het gaat ook niet echt lekker weeg nu weer 90 kilo
Het beste groente en fruit natuurlijk, dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:33 schreef Miss_S het volgende:
Woog een maand of twee geleden 85,5 kilo.
Ik eet trouwens 's avonds erg vroeg (rond 5 uur soms zelfs eerder) en als ik dan tot 12 uur wakker ben wil ik meestal wel iets nog tussen door eten. Wat kan ik dan het beste eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |