abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 10:32:24 #276
43556 miss_dynastie
pi_19414556
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef Riannuh het volgende:
Atkins zou niet echt wat voor mij zijn... aangezien ik aardappels verschrikkelijk lekker vind... vooral gekookte aardappels... ik kan me ook niet voorstellen dat al die vetten goed zijn voor je vaten.. je zou er misschien wel van af vallen.. maar dan liever wat zwaarder en dat ik geen by-pass moet dan slank en daardoor onder het mes moeten.. maarjah dat is mijn mening
Ik ben sowieso niet van dieeten. En als ik echt dieet, is het het geheel onthouders dieet (bijna dan ) en dat gaat mis. Ik wil niet bijzonder en apart moeten eten, bovendien is het vaak veel duurder dan 'normaal' eten.
pi_19414578
Riannuh, daarom heb ik ook afgesproken dat als ik het wil echt wil ik het neem.
Ik wil een hoop kwijt en dat zal ff duren.
Omdat ik nu gewoon gezond eet gaat het niet hard.
Maar wel verantwoord, en ik kan het volhouden en dat is bij mij het ergste volhouden.

Koud ja, constant loop dus nog steeds in mijn fleecetruien.
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 10:33:46 #278
43556 miss_dynastie
pi_19414586
Ik zat vandaag weer eens tel sell te kijken en pilates kwam weer voorbij. Zijn er serieus mensen die vragen: werkt het echt? Tuurlijk werkt het echt, denk ik dan, maar lieve mensen, je moet niet alleen naar die video KIJKEN
pi_19414635
Wat trouwens voor mij een goede motivatie is, is een ontzettende lieve schat die elke keer dat ik een halve liter water op heb zegt hoe goed hij het vind en dat hij zo trots is... en elke keer dat ik geen snoepje neem hetzelfde zeg... dat motiveerd mij ook heel erg <-- ik moest het even kwijt als jullie het niet erg vinden

@YPPY tjah ik snap ook niet hoe mijn achterbuurmeisje van 14 (48 kg 1m 72) die altijd met mega korte dingen rond loopt en dan ook echt kort... je ziet nog net niks maar britney spears is er niks bij... ze zegt dat ze het nooit koud heeft... Zou het wennen ofzo ??
pi_19414692
Nee, alleen kijken helpt niet.
Best jammer
Maar ik vind het echt heel zwaar tegenvallen als ik heel eerlijk ben.
En ik denk ook niet dat je moet geloven dat het zo snel gaat.
Want ik kom toch echt nog niet in zit. (perssmiley kan nu wel ff gebruikt worden)
En ik oefen het nu elke dag.

Merk ik veranderingen zoals ze vertellen.
Nee, eigenlijk ook nog niet.
Maar blijf stug doorgaan.
Maar er staan meer oefeningen in dat ik denk van pfffff, waarom doe ik dit...
pi_19414703
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat vandaag weer eens tel sell te kijken en pilates kwam weer voorbij. Zijn er serieus mensen die vragen: werkt het echt? Tuurlijk werkt het echt, denk ik dan, maar lieve mensen, je moet niet alleen naar die video KIJKEN
Ghehe tjah dat is meestal het probleem... mensen kopen zo'n ab-machine die ook best wel zou werken... maar gebruiken hem dan 1 of 2 keer en dan verveeld het... als je af wilt vallen of je figuur wilt verbeteren moet je zelf wat doen... niemand kan het voor je doen hoor ... je moet zelf initiatief tonen om er wat aan te doen... dus de oefeningen die op de band staan DOEN... maarjah ik ben zelf een persoon die snel inpuls aankopen doe... dus een van die mensen die iets koopt en dan verwacht dat het vanzelf gaat... het is langzaam aan aan het veranderen
pi_19414742
[quote]Op woensdag 26 mei 2004 10:36 schreef Riannuh het volgende:
Wat trouwens voor mij een goede motivatie is, is een ontzettende lieve schat die elke keer dat ik een halve liter water op heb zegt hoe goed hij het vind en dat hij zo trots is... en elke keer dat ik geen snoepje neem hetzelfde zeg... dat motiveerd mij ook heel erg <-- ik moest het even kwijt als jullie het niet erg vinden

Zo'n lieverd heb ik ook.
Maar soms is hij niet lief...want dan moet ik verplicht een half op de ct.

eigenlijk ben ik niet lief, want ik heb niet elke avond zin en probeer er onderuit te komen
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 10:40:57 #283
43556 miss_dynastie
pi_19414757
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:36 schreef Riannuh het volgende:
Wat heerlijk lijkt mij dat
mister_d is normaal een hele grote steun, maar nu ik ziek ben wil hij liever dat ik me concentreer op het beter worden dan op de lijn, en dat betekent dat hij mij stimuleert om het snoepje te nemen in plaats van te laten liggen, uiteraard wel uit een goed hart, maar toch Hij heeft jarenlang op bijna professioneel niveau gesport en spieren hebben een geheugen, dus bij hem gaat het keihard . Gisteravond kwam hij thuis van het hardlopen en heeft hij een pak minikaassoufle's opgegeten (12 zitten erin)... hoe komt het dan dat hij gewicht verliest .... ik gun het hem wel hoor, maar ik denk niet dat ik ooit straffeloos een pak leeg zou kunnen eten
pi_19414853
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gisteravond kwam hij thuis van het hardlopen en heeft hij een pak minikaassoufle's opgegeten (12 zitten erin)... hoe komt het dan dat hij gewicht verliest .... ik gun het hem wel hoor, maar ik denk niet dat ik ooit straffeloos een pak leeg zou kunnen eten
Kan ik ook niet en mijn vriendje wel...ach het went vanzelf Miss_D, soms vind ik het ook oneerlijk..
en dan ik ff bij vriendje uit.
En tja, ik heb hetzelf zover laten komen en niet hij.
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 10:43:59 #285
43556 miss_dynastie
pi_19414854
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:38 schreef jolene het volgende:
Maar ik vind het echt heel zwaar tegenvallen als ik heel eerlijk ben.
Tja, ik geloof ook dat het een heeeele lange periode nodig heeft hoor, echt niet dat het snel werkt. Maar ik vind het wel komisch dat sommige mensen denken dat je alleen door kijken naar fitnessprogramma's af kunt vallen Net als een kennis van me: dieetmixdrankjerommel in de ene hand, slagroomtaart in de andere hand. Je kunt namelijk normaal blijven eten. Dus zij klagen tegen mij.... ik vragen of ze wel op haar eten had gelet? Neuh, want je kunt toch gewoon blijven eten Ja, maar niet 3000-4000 KCal per dag ja
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 10:46:53 #286
43556 miss_dynastie
pi_19414922
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef jolene het volgende:

[..]

Kan ik ook niet en mijn vriendje wel...ach het went vanzelf Miss_D, soms vind ik het ook oneerlijk..
en dan ik ff bij vriendje uit.
En tja, ik heb hetzelf zover laten komen en niet hij.
Ja, hij is in staat om het zelf niet te eten om mij een plezier te doen, maar dat wil ik ook niet. Tenslotte heeft hij er ook jarenlang voor gewerkt en eerlijk is eerlijk, ik zou het voor hem ook niet doen Misschien fout, maar als ik alles zou kunnen eten zonder aan te komen, hou ik me echt niet in hoor ... al vind ik een pak wel een beetje veel én ongezond, maar voor een keertje
pi_19414950
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tja, ik geloof ook dat het een heeeele lange periode nodig heeft hoor, echt niet dat het snel werkt. Maar ik vind het wel komisch dat sommige mensen denken dat je alleen door kijken naar fitnessprogramma's af kunt vallen Net als een kennis van me: dieetmixdrankjerommel in de ene hand, slagroomtaart in de andere hand. Je kunt namelijk normaal blijven eten. Dus zij klagen tegen mij.... ik vragen of ze wel op haar eten had gelet? Neuh, want je kunt toch gewoon blijven eten Ja, maar niet 3000-4000 KCal per dag ja
, zo erg ben ik nou ook weer niet.
Maar het klinkt zo leuk naar 10 keer merk je het naar twintig keer zie je het en na dertig keer ziet iedereen het.
Ja, ammehoela..
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:54:08 #288
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19414977
Die momenten dat je niks neemt of langs de chocolade loopt zijn echt leuk. Soms loop ik in de supermarkt een keertje extra langs dat pad om te bewijzen dat ik eraf kan blijven. Je kunt je niet alles ontzeggen Riannuh, het moet wel leuk blijven, en het is inderdaad wel extra lekker en speciaal juist omdat je iets niet zo vaak eet.
Je buurmeisje is pas 14, dan hoort het nog om half in je blootje te lopen. Ik heb wel het idee dat de kou bij mij nu wat minder wordt, dus misschien weet het wel en gaat je lichaam zich na verloop van tijd aanpassen.
Wat een lief vriendje heb je!

Als je het zo vol kunt houden, doe je het toch goed jolene? Ook al gaat het niet ontzettend snel. Beter zo dan dat je nu tig kilo’s afvalt met een crash dieet en dat die er binnen een jaar weer bij zitten met nog wat extra’s erbij. Dan moet je weer opnieuw beginnen en nu doe je het meteen goed en gezond.
De vorderingen gaan nooit zo snel als ze op tv zeggen. Misschien als je het 23,5 uur per dag doet, liters water drink en alleen kauwgom eet.

Die video wil ik ook miss_dynastie! Alleen maar kijken, dat is een stuk makkelijker dan een uur in het zwembad liggen. En als die video ‘s nachts opzet, val ik dan tijdens het slapen af?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_19414992
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, hij is in staat om het zelf niet te eten om mij een plezier te doen, maar dat wil ik ook niet. Tenslotte heeft hij er ook jarenlang voor gewerkt en eerlijk is eerlijk, ik zou het voor hem ook niet doen Misschien fout, maar als ik alles zou kunnen eten zonder aan te komen, hou ik me echt niet in hoor ... al vind ik een pak wel een beetje veel én ongezond, maar voor een keertje
Toch knap dat jezelf niks hebt genomen.
Echt goed
pi_19415056
Mijn vriend is echt een super grote eter. Ok hij is dan ook wel 2 meter lang, dus kan wel wat hebben. Maar toch kan het best lastig zijn voor mij. Als hij weer trek krijgt en ff naar de Mac ofzo wil, kan ik het soms toch niet laten om iets te nemen.

Als ik 10 kilo afgevallen ben heeft hij beloofd ook ff mee te gaan doen tot er een paar kilo bij hem vanaf is
pi_19415117
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:54 schreef YPPY het volgende:

Als je het zo vol kunt houden, doe je het toch goed jolene? Ook al gaat het niet ontzettend snel. Beter zo dan dat je nu tig kilo’s afvalt met een crash dieet en dat die er binnen een jaar weer bij zitten met nog wat extra’s erbij. Dan moet je weer opnieuw beginnen en nu doe je het meteen goed en gezond.
De vorderingen gaan nooit zo snel als ze op tv zeggen. Misschien als je het 23,5 uur per dag doet, liters water drink en alleen kauwgom eet.
Maar ik blijf het een leuke reclame vinden.
Ik vind die inlegzolen waar je vanaf kan vallen, vind ik ook zo leuk.
Geloof er alleen geen bal van.
Maar de discipline voor de oefeningen is er wel alleen de discipline is er niet voor de CT
Heb daar af en toe echt geen zin in...
pi_19415402
Het is een tijdje sinds ik hier gepost heb, zie dat ik ook niet meer in het lijstje sta.
Het gaat ook niet echt lekker weeg nu weer 90 kilo
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 11:18:08 #293
43556 miss_dynastie
pi_19415478
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Het is een tijdje sinds ik hier gepost heb, zie dat ik ook niet meer in het lijstje sta.
Het gaat ook niet echt lekker weeg nu weer 90 kilo
Miss_S, het lijstje wordt hier regelmatig opgeschoond, maar als je er weer in wil, kun je gewoon je gegevens posten en word je bij de volgende update meegenomen
Jammer dat het afvallen niet goed gaat
Enig idee waardoor het komt?
pi_19415677
Heb de laatste tijd iets te veel verjaardagen gehad en helemaal niet gesport. Maar wil nu weer iets meer op mijn eten gaan letten en elke dag sporten.

Mijn gegevens :-)
Miss_S (1m68) was 98 kilo weegt nu 90 kilo en wil graag 70 kilo wegen -8
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 11:26:51 #295
43556 miss_dynastie
pi_19415691
En hoeveel was je afgevallen in eerste instantie?
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:32:39 #296
80407 glimworm
'The Shining'
pi_19415841
Het gaat goed tot nu toe! 2 geroosterde bammetjes met slankie en al 1,5 liter water opgedronken.

bij mij op de sportschool geven ze ook lesurten pilates, moet ik misschien ook maar is proberen. Een vriendinnetje van mij heeft ook een boek van Pilates, maar die denkt idd ook dat het vanzelf gaat. Misschien ga ik het wel een keer lenen...

Over dat koud hebben.. ik denk niet dat het door de hoeveelheid vet komt of mensen het warm/koud hebben, maar door de hoeveelheid energie die er over is om je lichaam op temperatuur te houden ofzo....

Succes nog allemaal vandaag!
Glimmen is een keuze
pi_19415853
Woog een maand of twee geleden 85,5 kilo.

Ik eet trouwens 's avonds erg vroeg (rond 5 uur soms zelfs eerder) en als ik dan tot 12 uur wakker ben wil ik meestal wel iets nog tussen door eten. Wat kan ik dan het beste eten?
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2004 @ 11:38:28 #298
43556 miss_dynastie
pi_19415997
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:33 schreef Miss_S het volgende:
Woog een maand of twee geleden 85,5 kilo.

Ik eet trouwens 's avonds erg vroeg (rond 5 uur soms zelfs eerder) en als ik dan tot 12 uur wakker ben wil ik meestal wel iets nog tussen door eten. Wat kan ik dan het beste eten?
Het beste groente en fruit natuurlijk, dat spreekt voor zich
Anders popcorn of een boterham, is altijd nog beter dan chips/frituur.
pi_19416059
Miss_S je zou een fruitsalade kunnen maken... of uhm even denken een schaaltje vifit optimel yoghurt kunnen nemen, vult heel goed maar zijn weinig kcal (en weinig WW punten)... chips enzo is niet zo'n goed idee... als je toch iets in die richting wil hebben zoute sticks zijn ook niet zo slecht dacht ik ... in ieder geval veel beter dan chips
pi_19416129
Meestal eet ik een paar boterhammen maar fruit klinkt wel beter.
Nu alleen nog zin krijgen om te sporten :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')