Soll Cambell ?? hoezo danquote:Op maandag 24 mei 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Judas is synoniem voor Campbell.
Van de Sperzz naar Arsenal wordt niet echt gewaardeerd door de supporters...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Soll Cambell ?? hoezo dan
Vreemd, Montpellier is gedegradeerdquote:Op maandag 24 mei 2004 12:11 schreef Moody het volgende:
[..]
In een ander topic worden Rennes en Auxerre genoemd.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:02 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Vreemd, Montpellier is gedegradeerdlijkt me niet echt aantrekkelijk
dat lijkt me interessanter als voetballer...quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef brighton het volgende:
[..]
In een ander topic worden Rennes en Auxerre genoemd.
bron: www.adofans.nlquote:'Boschker rond met ADO; Bechan blijft bij Ajax'
Volgens De Telegraaf is Sander Boschker een vergevorderd stadium met ADO Den Haag. De derde sluitpost van Ajax zou volgens de kant al aan hebben gegeven definitief te vertrekken en niet de concurrentiestrijd aan te gaan.
Dezelde krant meldt vandaag nog een bericht over de Amsterdamse club. Kiran Bechan, dit seizoen huurling bij Sparta, vertrekt niet naar RKC of ADO Den Haag. Voor beide clubs was de transfersom van de aanvaller te hoog.
prutsers van Aso willen niet eens een transfersom betalen voor een keeper met een contract.quote:
Inderdaad haal hem dan ook gewoon niet. Zonde van zon keeper.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Boschker nooit een echte kans heeft gekregen. Terecht dat ie weg wilt.
Zie begin topic. PSV en eventueel SCUM ookquote:Op maandag 24 mei 2004 21:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord zou heel serieuze interesse hebben in Gabriel Heinze van PSG.
waarom nu weer bikkelhard, echt weer iets voor feyenoorders, die willen alleen maar schopppen zien. Het gaat gewoon om een goeie verdediger, Heitinga is ook goed en is ook niet bikkelhard maar die lost het voetballend op.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach er zijn de laatste tijd al zoveel spelers met Feyenoord in verband gebracht!
Ik wil gewoon een fatsoenlijke bikkelharde verdediger!
Johnny mag het van mij zo af en toe anders wel eens minder voetballend oplossen. Meestal gaat het wel goed, maar toch. Ik zie af en toe die bal graag een poeier naar voren / over de lijn krijgenquote:Op maandag 24 mei 2004 21:34 schreef F1Bas het volgende:
waarom nu weer bikkelhard, echt weer iets voor feyenoorders, die willen alleen maar schopppen zien. Het gaat gewoon om een goeie verdediger, Heitinga is ook goed en is ook niet bikkelhard maar die lost het voetballend op.
Zit niet te mauwen man.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
waarom nu weer bikkelhard, echt weer iets voor feyenoorders, die willen alleen maar schopppen zien. Het gaat gewoon om een goeie verdediger, Heitinga is ook goed en is ook niet bikkelhard maar die lost het voetballend op.
Niet meer als Smith gaat,zeker vanwege zijn uitspraken die hij recent heeft gedaan itt Campbell destijdsquote:Op maandag 24 mei 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Judas is synoniem voor Campbell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |