abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19283989
Loop ik samen met Skv door de gang in school, hoor je ineens een groep keihard rennen.

Dus ik ga zet een stap opzij. Loopt zo'n turkje tegen me op en begint meteen te schreeuwen: Wat doe jij man ik maak je dood.

Na wat geduw en een paar zachte tikken zei ik dat ie me maar moest gaan slaan dan als ie lef had. Niets meer als een grote bek dus. Totdat we weg liepen en toen schreeuwde hij ze mij wel even zouden opwachten.

14.00 uur werd het.

Ik loop met 3 anderen naar buiten, staat daar een groep van 15 mini-mensjes. Ik loop er langs en vraag em of hij nog wat heeft.

Gaan ze de hele discussie weer aan wat ik allemaal wel niet fout deed. Dus vroeg ik hem of we nog gingen vechten omdat ik geen zin had in dat gelul. Toen kwam een van de 15 naar me toe en zegt: "Kom maar." dus ik loop er naar toe, gaat hij me duwen.

Toen is het dus tot een vechtpartij gekomen waar wij met 3 tegen 4 (de rest van de mini's hielpen niet eens) ze totaal ingemaakt hadden.

Maar wat ik nou bedoel: Die kutturkjes tonen gewoon 0 komma niks respect. Ik zit 3 klassen hoger en nog denken ze dat ze mij wel even in mekaar gaan slaan.

Ik kan me nog goed herrineren dat ik in de 2e zat, toen keek ik op naar "de grote jongens".

Aan het eind riep er ook nog eentje dat hij zijn broer wel even op ging halen. Laffe stumpers, eerst een beetje ruzie zoeken en als je het niet aan kunt je broer van 25 & Co ophalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manweth op 21-05-2004 01:53:40 ]
Kusje
pi_19284021
Stomp ze in elkaar en als ze moeilijk doen nog een keer.

Waarom een topic openen
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19284022
Stoer hoor
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_19284051
Een beetje kinderen in elkaar slaan. How low can you go.
pi_19284053
Ik ken het..
Vandaar dat ik ze allemaal niet mag.
"generalisatie!!!"

Tja, de goede lijden onder de kwaden... de kwaden maken het volk ten schande... sad but true.
Lambo of Rekt
pi_19284068
Ja, dat is vast het hele verhaal
pi_19284125
Op zich goeie actie, alleen het leuke is... dat wanneer je 1 Turk finaal in elkaar beukt, ze er meteen een familie eer achtige kwestie van maken en dat daarom dus meestal ook ineens 30 man op komen draven..
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:45:03 #8
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_19284164
loop gewoon door en maak je niet druk om dat soort pauper gedrag
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_19284175
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:42 schreef LangeJan het volgende:
Op zich goeie actie, alleen het leuke is... dat wanneer je 1 Turk finaal in elkaar beukt, ze er meteen een familie eer achtige kwestie van maken en dat daarom dus meestal ook ineens 30 man op komen draven..
Je verwart ze met kampers, schat
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19284182
ja, stelletje kutturkjes..
pi_19284192
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:37 schreef teknomist het volgende:
Stoer hoor
Niets stoer,
maar die turken kijken gewoon op je neer, zo klein en nog geen respect.

En dat ik kleintjes mep, raar he. Als iemand tegen mij aanloopt, begint te schelden (3 tegen 1). En dan wil gaan vechten wil ik best daar heen komen.

Waarschijnlijk is dat trouwens mijn laatste topic omdat die broer binnekort op school komt, en aangezien allochtonen van arabische afkomst nooit alleen gaan krijg ik klappen van ten minste 5 man.

Nu al zin in!
Kusje
pi_19284201
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:39 schreef Substitute het volgende:
Een beetje kinderen in elkaar slaan. How low can you go.

Ze hebben het respect van een aso-volwassene, dus ook incasseren als een volwassene.
Kusje
pi_19284237
Mooie actie .
pi_19284248
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je verwart ze met kampers, schat
Ow, denk je dat? Ik heb hele andere ervaringen
pi_19284267
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ow, denk je dat? Ik heb hele andere ervaringen
Waren de kampers lief voor je? (he had wat stuff voor ze?)
pi_19284302
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waren de kampers lief voor je? (he had wat stuff voor ze?)
Iedereen is erg lief voor mij altijd
pi_19284317
Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt, ik liep door de stad en ging een steegje in, waar ik vervolgens 2 turken (of wat dan ook) tegenkom, die zonder reden beginnen te schelden en te duwen.
Van het 1 komt het ander, en op zo'n moment ben ik toch wel blij dat ik al aardig Taekwondo beheers.

Het is een soort mans gedrag wat meerendeels van dat soort gasten wel heeft (altijd ontzettend agressief etc).
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_19284345
Wow, Manweth, jij bent ech wel een bikkel.
pi_19284355
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:46 schreef Manweth het volgende:

[..]

Niets stoer,
maar die turken kijken gewoon op je neer, zo klein en nog geen respect.

En dat ik kleintjes mep, raar he. Als iemand tegen mij aanloopt, begint te schelden (3 tegen 1). En dan wil gaan vechten wil ik best daar heen komen.

Waarschijnlijk is dat trouwens mijn laatste topic omdat die broer binnekort op school komt, en aangezien allochtonen van arabische afkomst nooit alleen gaan krijg ik klappen van ten minste 5 man.

Nu al zin in!
Zwakzinnig wezen

Wat kleine kinderen doen brutaal (heel normaal voor kutkinderen, heeft nix met nationaliteit te maken) en dan meen jij stoer te zijn als je ze in elkaar slaat

Ik hoop dat er een paar een grote broer hebben
pi_19284365
wie niet integreren wil moet maar voelen
pi_19284382
Maar waarom heb je zo provocerend gereageerd. Je had je er ook niets van aan kunnen trekken, dan was het nooit tot een handgemeen gekomen. Laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Stelletje paupers zijn het.
pi_19284391
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef hardcorekabouter het volgende:
wie niet integreren wil moet maar voelen
Nog een zwakzinnige
pi_19284403
En hoe wist je trouwens dat het Turken waren? Misschien waren het wel konijntjes.. en stond je daar een beetje kleine konijntjes in de gang van je school te meppen!
pi_19284410
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Zwakzinnig wezen

Wat kleine kinderen doen brutaal (heel normaal voor kutkinderen, heeft nix met nationaliteit te maken) en dan meen jij stoer te zijn als je ze in elkaar slaat

Ik zwakzinnig.

maar ok. Heb jij wel eens meegemaakt als je iemand niet aanpakt dat hij gewoon doorgaat als je ze weer tegen komt.

Dat jij nou zo makkelijk over je heen laat lopen.
Kusje
pi_19284417
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nog een zwakzinnige
s-a-r-c-a-s-m-e
pi_19284420
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nog een zwakzinnige
VWO NT + NG (goed pakket trouwens Manweth, ik heb het ook gedaan ) noem ik geen zwakzinnige.
pi_19284423
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef LangeJan het volgende:
En hoe wist je trouwens dat het Turken waren? Misschien waren het wel konijntjes.. en stond je daar een beetje kleine konijntjes in de gang van je school te meppen!
Dat is toch het generaliserend woord.
In mn OP zeg ik toch "Allochtonen van Arabische afkomst"

kan ook vervangen worden met moslims
Kusje
pi_19284425
Waarom lopen dit soort verhalen op Fok! altijd goed af?? K had vroeger ook weleens ruzie met n paar turken die n stuk jonger waren. Zij grote bek, wij grote bek, gebeurd nog nix.. Totdat Ahmed zn broer opbelt .
pi_19284436
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Steijn het volgende:
Maar waarom heb je zo provocerend gereageerd. Je had je er ook niets van aan kunnen trekken, dan was het nooit tot een handgemeen gekomen. Laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Stelletje paupers zijn het.
Thuis worden ze ook hard aangepakt. Ik probeer het ze naar hun zin te maken.
Kusje
pi_19284441
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef Steijn het volgende:

[..]

VWO NT + NG (goed pakket trouwens Manweth, ik heb het ook gedaan ) noem ik geen zwakzinnige.
dat dacht ik
Kusje
pi_19284447
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:59 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom lopen dit soort verhalen op Fok! altijd goed af?? K had vroeger ook weleens ruzie met n paar turken die n stuk jonger waren. Zij grote bek, wij grote bek, gebeurd nog nix.. Totdat Ahmed zn broer opbelt .
Ahmed is een laffe tak.
Kusje
pi_19284449
Nou ik t nog s lees weet ik wat er gebeurd is Je hebt gewoon met je zwakzinnige meeloperskop een turkje lopen bedreigen en mishandelen omdat turk is en nou probeer je t te ontkennen Jij slaat, tikt, duwt etc. JIJ ZAT DUS FOUT. Van kleine kinderen kan je verwachten dat ze brutaal zijn. Dat hoort erbij.
pi_19284451
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef Manweth het volgende:

[..]

Dat is toch het generaliserend woord.
In mn OP zeg ik toch "Allochtonen van Arabische afkomst"

kan ook vervangen worden met moslims
Ja, maar dan nog.. misschien waren het wel konijntjes van arabische afkomst.. Of wou je soms zeggen dat ze geen konijntjes hebben in Arabie?
pi_19284464
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef hardcorekabouter het volgende:

[..]

s-a-r-c-a-s-m-e
Sorry das heel moeilijk te zien met tekst en meneer manweth denkt er echt zo over...
pi_19284476
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef Mtijn het volgende:
Nou ik t nog s lees weet ik wat er gebeurd is Je hebt gewoon met je zwakzinnige meeloperskop een turkje lopen bedreigen en mishandelen omdat turk is en nou probeer je t te ontkennen Jij slaat, tikt, duwt etc. JIJ ZAT DUS FOUT. Van kleine kinderen kan je verwachten dat ze brutaal zijn. Dat hoort erbij.
Brutaal zijn vind ik niet erg. Maar als ik hem van mijn rug af pluk, en hem dan wegduw en dat zij met zn drieën die rotte adem van hen vol in mijn gezicht uit lopen te hijgen gaat mij te ver.
Kusje
pi_19284514
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef Manweth het volgende:

[..]

Brutaal zijn vind ik niet erg. Maar als ik hem van mijn rug af pluk, en hem dan wegduw en dat zij met zn drieën die rotte adem van hen vol in mijn gezicht uit lopen te hijgen gaat mij te ver.
O je slaat iemand in mekaar omdatie slechte adem heeft Groot gelijk hoor
pi_19284563
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ik constateer ook een verborgen verwijzing naar het overmatig gebruik van knoflook.
pi_19284593
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nee omdat die lui op m'n zenuwen lopen te werken met hun bedreigingen en afspraken na schooltijd enz.

En ik vraag toch ook of ze nog wilden knokken. Als ze dan stoer "Ja" zeggen. Ok dan kun je het krijgen.
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:11:52 #39
91856 Stretto
..........
pi_19284606
Zo een soort situatie had een vriend van me ook.

(Alleen dan een mix van turken en Nederlanders)

Komen er 15 mannetjes uit de 1e naar hem toe.
Sukkel dit sukkel dat we slaan je in elkaar.
Kom ik er ff bij staan met mijn 1.88 (zit in de 3e btw) en dan doen ze nog steeds kei stoer.
Kom dan naar buiten. Wij ziijn met 15 man bla bla.
Maar gelukkig liep het af met een sisser, als ze waren begonnen met slaan dan had ik me zekers te weten niet kunnen beheersen (stout )
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_19284607
En nu wat bier.
pi_19284621
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:10 schreef Manweth het volgende:

[..]

Nee omdat die lui op m'n zenuwen lopen te werken met hun bedreigingen en afspraken na schooltijd enz.

En ik vraag toch ook of ze nog wilden knokken. Als ze dan stoer "Ja" zeggen. Ok dan kun je het krijgen.
Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeft Mensen zoals jij zijn de oorzaak voor geweld op straat
pi_19284656
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeft Mensen zoals jij zijn de oorzaak voor geweld op straat
Trukjes hadden zich gewoon koest moeten houden. Jij loopt toch ook niet op straat tegen iemand anders op om, ipv verontschuldigingen aan te bieden, vervolgens nog even wat verbale olie op het vuur te gooien.
pi_19284657
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ik ben nooit agressief. Maar als van die lui denken dat ik stront ben en dat ze over me heen kunnen stampen hebben ze het mis.

En ik heb geen zin om voor de rest van mijn schoolperiode uit gelachen te worden omdat ze me wel ff gedisst hebben.

Zij wilden knokken, ik niet. Maar ik laat niet over me heen lopen.

Wat jij dus duidelijk wel laat doen.
Kusje
pi_19284683
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef Steijn het volgende:
En nu wat bier.
Geniaal idee.
pi_19284706
ach ja ik ben nog makkeliker tegenwoordig.
vroeger ging ik geweld totaal uit de weg.
maar nu is het van o je dreigt, dan krijg je ze meteen ook, met praatjes kom je nergens
nix wachten na schooltijd gewoon meteen er bovenop.|
enige manier om het af te leren, de ene keer bluffen ze, maar sta je mooi voor lul als je het pikt.
pi_19284733
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef Paulus0013 het volgende:
ach ja ik ben nog makkeliker tegenwoordig.
vroeger ging ik geweld totaal uit de weg.
maar nu is het van o je dreigt, dan krijg je ze meteen ook, met praatjes kom je nergens
nix wachten na schooltijd gewoon meteen er bovenop.|
enige manier om het af te leren, de ene keer bluffen ze, maar sta je mooi voor lul als je het pikt.
Iemand waarmee ik kan praten.
Kusje
pi_19284756
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:16 schreef Manweth het volgende:

[..]

Ik ben nooit agressief. Maar als van die lui denken dat ik stront ben en dat ze over me heen kunnen stampen hebben ze het mis.
En ik heb geen zin om voor de rest van mijn schoolperiode uit gelachen te worden omdat ze me wel ff gedisst hebben.
Zij wilden knokken, ik niet. Maar ik laat niet over me heen lopen.
Wat jij dus duidelijk wel laat doen.
Nee hoor, ik lul me er lekker uit Maar dat kan een zwakzinnige natuurlijk niet

Geweld is de weg van de zwakken. Een slim persoon verzint iets beters
pi_19284775
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:23 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Wat zit je nou te zeiken over zwakzinnigen dan. Volgens mij ben jij hier de enige zwakzinnige. Of jij zit op een school met max. 100 man, of jij hebt totaal geen leven en je laat over je heen lopen door iedereen.

Ik denk dat laatste.

Gelieve nu niet meer in dit topic te posten Mtijn.
Kusje
pi_19284776
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:23 schreef Mtijn het volgende:

[..]

"niet slaan, ik heb een bril"...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19284784
Vermoord ze in het vervolg dan gewoon. Zijn er gelijk weer een paar minder.
Learn the rules and break them.
pi_19284800
maak een rake opmerking over lelijke dwergen met snorren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19284813
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef Elocyp het volgende:
Als dat soort mensen trouwens later mijn werknemers moeten gaan worden zie ik het echt heel somber in.
Kusje
pi_19284814
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef Manweth het volgende:

[..]

Wat zit je nou te zeiken over zwakzinnigen dan. Volgens mij ben jij hier de enige zwakzinnige. Of jij zit op een school met max. 100 man, of jij hebt totaal geen leven en je laat over je heen lopen door iedereen.
Ik denk dat laatste.
Gelieve nu niet meer in dit topic te posten Mtijn.

Ík totaal geen leven Ter verduidelijking: Ik zit op een school met zo'n 1500 leerlingen en niemand op die school zou me durven uitschelden ofzo
pi_19284832
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ík totaal geen leven Ter verduidelijking: Ik zit op een school met zo'n 1500 leerlingen en niemand op die school zou me durven uitschelden ofzo
Wat vraag ik je nou man, kappen met posten nu.

Je lult gewoon echt stront. Je hebt gewoon niet die wil om boven die kansloze lui te staan.

Je bent zelf gewoon kansloos. Naja VWO dus kansarm.
Kusje
pi_19284835
Zo'n klein brutaal rotkereltje zal je echt niet "dissen" of bedreigen als je m voor gek zet tussen zn vriendjes.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:29:33 #56
42133 Tinus1983
Yibbida Yibbida folks!
pi_19284838
yep, is het enige wat ze afschrikt, zonder aarzelen in 1x goed in mekaar beuken... zie je ze nooit meer.
"Do, or do not. There is no 'try'."
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:29:37 #57
91856 Stretto
..........
pi_19284840
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef Elocyp het volgende:
tip: post niet op zulke late tijdstippen. Het tast je iq aan
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_19284849
Ooww ik zie het al
je bent zelf een allochtoon

Ja denk je dat die jihad-strijders elkaar beetje tegen gaan zitten?
Kusje
pi_19284855
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef Manweth het volgende:

[..]

Als dat soort mensen trouwens later mijn werknemers moeten gaan worden zie ik het echt heel somber in.
Voor mij of voor de mini-turkjes?
pi_19284857
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:29 schreef Manweth het volgende:

[..]

Wat vraag ik je nou man, kappen met posten nu.
Je lult gewoon echt stront. Je hebt gewoon niet die wil om boven die kansloze lui te staan.
Je bent zelf gewoon kansloos. Naja VWO dus kansarm.
*pot* *ketel*

Als iemand jou mept, mep dan terug tot hij ophoud. Maar als een klein kind brutaal is moet je m gewoon omlullen, simpel zat. En als je dat niet kan ben je een zwakzinnige
pi_19284860
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:29 schreef Stretto het volgende:

[..]

tip: post niet op zulke late tijdstippen. Het tast je iq aan
Gelukkig wordt dan niet alleen mijn iq aangetast. :')
pi_19284862
Vroeger waren die kutmolukkertjes precies hetzelfde, had je ruzie met een stonden ze je met z'n 3otigen op te wachten... Vaag vlok.
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_19284866
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Voor mij of voor de mini-turkjes?
Die turkjes. Jij bent lief
Kusje
pi_19284867
Gewoon een school uitzoeken waar geen turken op zitten. Ik zat op een school waar op 1400 leerlingen een stuk 10 allochtonen zaten en ik heb nooit geen problemen in die richting gehad. Overigens wat ik zelfs goed bevriend met een van hen.
pi_19284869
scheithekel aan dat soort turkjes. ook als je aan et voetballen bent dat ze hele tijd lope te zeike mag ik je bal hebben, en dat ze hem niet teruggeven als je hem bij hun schiet enz. schooiers.
pi_19284878
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef Manweth het volgende:
Ooww ik zie het al
je bent zelf een allochtoon [afbeelding]

Ja denk je dat die jihad-strijders elkaar beetje tegen gaan zitten?
Op mn id-kaart staat nederlander, en op die van mn ouders ook

Maar leuk dat je mn cu2 bezoekt, laat je een berichtje achter?
pi_19284884
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef Manweth het volgende:

[..]

Die turkjes. Jij bent lief
Ja ik weet dat ik liev ben
pi_19284888
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef Mtijn het volgende:

[..]

*pot* *ketel*

Als iemand jou mept, mep dan terug tot hij ophoud. Maar als een klein kind brutaal is moet je m gewoon omlullen, simpel zat. En als je dat niet kan ben je een zwakzinnige
Werkt niet bij die lui.

Maar als jij bedoelt met omlullen: "praten zoals je nu doet" geef ik je weinig kans dat je ooit iemand om gelult hebt.
Kusje
pi_19284897
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:32 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Op mn id-kaart staat nederlander, en op die van mn ouders ook

Maar leuk dat je mn cu2 bezoekt, laat je een berichtje achter?
Nee, cu2 is voor zwakzinnige mensen
Kusje
pi_19284900
Zulke turkjes die in de 1e zitten op een havo/vwo school zijn na dat jaar meestal opeens weg.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:34:07 #71
91856 Stretto
..........
pi_19284909
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:33 schreef Manweth het volgende:

[..]

Nee, cu2 is voor zwakzinnige mensen
correctie:
Cu2&Fok!
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_19284911
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:33 schreef Elocyp het volgende:
Zulke turkjes die in de 1e zitten op een havo/vwo school zijn na dat jaar meestal opeens weg.
Ja, die rijden in hun BMW rond om een paar kilo coke rond te brengen.
Kusje
pi_19284916
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:34 schreef Stretto het volgende:

[..]

correctie:
Cu2&Fok!
Sorry
Kusje
pi_19284929
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:34 schreef Manweth het volgende:

[..]

Ja, die rijden in hun BMW rond om een paar kilo coke rond te brengen.
Maar dan wel een BMW uit 1980 en niet nieuwer.
pi_19284932
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:32 schreef Manweth het volgende:

[..]

Werkt niet bij die lui.

Maar als jij bedoelt met omlullen: "praten zoals je nu doet" geef ik je weinig kans dat je ooit iemand om gelult hebt.
Nee hoor Omlullen is feller en agressiever, op een manier datie geen flauw idee heeft watie moet zeggen en voor gek staat

En misschien heb je mn homepage gezien en kan je in mn gastenboek een berichtje achterlaten
pi_19284948
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:35 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nee hoor Omlullen is feller en agressiever, op een manier datie geen flauw idee heeft watie moet zeggen en voor gek staat

En misschien heb je mn homepage gezien en kan je in mn gastenboek een berichtje achterlaten
Ja, hele mooie site
Nee, geen berichtje.
Kusje
pi_19284952
quote:
Als je serieus gelooft dat de Islam onze vijand is, lees deze tekst van Anti-Flag, dan weet je wie je vijand is.
Aahhh vandaar,
we hebben een pro-islam moraalridder!

Je kijkt te weinig nieuwe goser.
Kusje
pi_19284960
Ik ga ook altijd vechten met kinderen die 3 klassen lager zitten dan mij. Daar voel ik me groot en sterker door
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_19284965
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:38 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ga ook altijd vechten met kinderen die 3 klassen lager zitten dan mij. Daar voel ik me groot en sterker door
Dat zou het zijn.
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:40:10 #80
91856 Stretto
..........
pi_19284972
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:38 schreef ClioSporT het volgende:
Sari vertel jij eens als turk zijnde wie er nu goed zat......
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_19284977
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:37 schreef Manweth het volgende:

[..]

Aahhh vandaar,
we hebben een pro-islam moraalridder!

Je kijkt te weinig nieuwe goser.
Heb je de tekst gelezen?

Weet je nu hoe je aan je mening komt?
pi_19284981
Heb je rechts realisme trouwens ook gelezen?
pi_19284994
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:40 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Heb je de tekst gelezen?

Weet je nu hoe je aan je mening komt?
Nee ik lees geen onzin.
Kusje
pi_19284995
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:41 schreef Mtijn het volgende:
Heb je rechts realisme trouwens ook gelezen?
Nee ook niet, vertel?
Kusje
pi_19285000
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:43 schreef Manweth het volgende:

[..]

Nee ik lees geen onzin.
* Mtijn mompelt iets over vooroordelen

Jij bent fortuynist he?
pi_19285005
hehe, zoiets heb ik ook eens meegemaakt op mijn oude school..

Ik zat toen in de 4e .
Toen kwam er geregeld een kleine Turk op me af die dreigde mij wel even inmekaar te trappen.
Dit deed ie bij meer klasgenoten van me.
Op een gegeven moment komt hij weer naar mij toe en begint weer irritant te doen "kom vechten dan, kom dan jadajadaja" .
Dus ik zeg tegen die gast okay gaan we vanmiddag ff vechten.
Zegt die mafkees dat hij eerst zijn neef moet halen en dat die mij wel even zou verbouwen.
Toen hebben 'we' ( 4 man ) hem een beetje aangepakt
Daarna nooit meer last gehad van die mafkees

Ben er niet trots op maar hij begon
pi_19285009
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:43 schreef Mtijn het volgende:

[..]

* Manweth mompelt iets over vooroordelen

Jij bent fortuynist he?
Bepaalde ideen vond ik niet slecht.
Maar op LPF zou ik niet gestemt hebben.

VVD daarentegen.

Jij SP he.
Kusje
pi_19285013
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:45 schreef Manweth het volgende:

[..]

Bepaalde ideen vond ik niet slecht.
Maar op LPF zou ik niet gestemt hebben.

VVD daarentegen.

Jij SP he.
Goed gezien
pi_19285018
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:44 schreef Unkn0wnz het volgende:
hehe, zoiets heb ik ook eens meegemaakt op mijn oude school..

Ik zat toen in de 4e .
Toen kwam er geregeld een kleine Turk op me af die dreigde mij wel even inmekaar te trappen.
Dit deed ie bij meer klasgenoten van me.
Op een gegeven moment komt hij weer naar mij toe en begint weer irritant te doen "kom vechten dan, kom dan jadajadaja" Dus ik zeg tegen die gast okay gaan we vanmiddag ff vechten.
Zegt die mafkees dat hij eerst zijn neef moet halen en dat die mij wel even zou verbouwen.
Toen hebben 'we' ( 4 man ) hem een beetje aangepakt
Daarna nooit meer last gehad van die mafkees

Ben er niet trots op maar hij begon
Daarom, die lui zijn irranter als een tros muggen die om je heen zweven maar die je niet kunt zien.
Kusje
pi_19285021
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:46 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Goed gezien
Dus jij bent iemand die Nederland naar de tyfus wil helpen.

Verzorginsstaat m'n anus.

Uitkeringen alleen aan mensen die ook echt iets hebben.

Was zo'n allochtoon die ging vragen of ze nog werk hebben. Zeg nee. Toen vroeg hij om een sollicitatieformulier.

(voor de minder slimmen: Je moet een aantal keer per week solliciteren om een uitkering te krijgen)
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:48:01 #91
91856 Stretto
..........
pi_19285024
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:47 schreef Manweth het volgende:

[..]

ik denk eerder jij
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_19285030
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:46 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Goed gezien
Jij mocht toen niet eens stemmen
pi_19285032
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:47 schreef Manweth het volgende:

[..]

O ja, met al die enge allochtonen enzo
pi_19285040
http://www.meervrijheid.nl/index.html?fj-leraardompteur.htm

UHHHH
1 seconde geleden deed hij t nog?

ohw doet alweer
Kusje
pi_19285054
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:48 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Jij mocht toen niet eens stemmen
Manweth ook niet hoor T ging toch om op welke partij je zou stemmen? (Of gaat, in mijn geval, met de eu-verkiezingen binnenkort)
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:52:40 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285064
Klasse gehandeld TS

die medelanders moeten niet t baasje gaan lopen spelen hier.

verder heb ik trouwens totaal geen problemen met buitenlanders. Over het algemeen alleen met de jongeren.
pi_19285066
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:50 schreef Manweth het volgende:
http://www.meervrijheid.nl/index.html?fj-leraardompteur.htm

UHHHH
1 seconde geleden deed hij t nog?

ohw doet alweer
Waahahhaaahahahahha Een zwakzinnigensite
Ook nog veel op stormfront en democrates.net gezeten?
pi_19285079
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Zwakzinnig wezen

Ik kijk naar die foto links, en weet meteen al genoeg...ook de topics die je volgt.

Dat kleine kinderen stoer doen heeft wel met nationaliteit te maken.
Ik dacht er niet eens over na om een grote bek op te zetten tegen 6e klassers toen ik brugger was.
Alleen die kut kindertjes van tegenwoordig, denken dat hun matties wel achter ze staan.
Dus stoer doen, en irritant. Als het op vechten aankomt, blijft de helft rustig staan.
Dan worden ze ingemaakt, en dan komen de broers, en of vader er aan te pas.
Deze mensen hebben geen respect voor anderen, en soms vraag ik me af wat ze in Nederland doen behalve rotzooi trappen.
De massa vertoont het gedrag van lemmingen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:55:17 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285085
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef Mtijn het volgende:

[..]

*pot* *ketel*

omlullen? komop zeg. Dat werkt niet bij dat volk. Ik kan een aardig partijtje lullen maar heb ik dan echt geen zin in.

Gewoon keihard knijpen moet je bij die jonge gassies. Precies zoals bij vrouwen/meisjes die slaan. Nooit terugslaan natuurlijk maar gewoon keihard knijpen hehe
pi_19285086
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:54 schreef Bloodzone het volgende:

[..]

Ik kijk naar die foto links, en weet meteen al genoeg...ook de topics die je volgt.

Ik dacht er niet eens over na om een grote bek op te zetten tegen 6e klassers toen ik brugger was.
Alleen die kut kindertjes van tegenwoordig, denken dat hun matties wel achter ze staan.
Dus stoer doen, en irritant. Als het op vechten aankomt, blijft de helft rustig staan.
Deze mensen hebben geen respect voor anderen, en soms vraag ik me af wat ze in Nederland doen behalve rotzooi trappen.
Alweer een zwakzinnige! Zal ik jullie een geschiedenisles immigratie geven?
pi_19285095
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:54 schreef Bloodzone het volgende:

[..]

Weet je dat nu nog niet? Wat ze in Nederland komen doen?
pi_19285097
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:53 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Waahahhaaahahahahha Een zwakzinnigensite
Ook nog veel op stormfront en democrates.net gezeten?
Ja die site van jou is lekker.

Maar je flikkert maar op ongelovelijke linkse kut nerd-alto.

Ga maar ergens anders posten.
Kusje
pi_19285099
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:55 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Alweer een zwakzinnige! Zal ik jullie een geschiedenisles immigratie geven?
De moslims zouden weggaan, niet blijven. Dat was dus het probleem.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:59:18 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285112
Als de Sp/ figuren als mtijn hier aan de macht was/waren, hadden we zulke jochies alleen mogen knuffelen, dan kwam het vanzelf goed.

doodknuffelen werd het dan wat mij betreft
pi_19285115
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:59 schreef PLAE@ het volgende:

Als de Sp/ figuren als mtijn hier aan de macht was/waren, hadden we zulke jochies alleen mogen knuffelen, dan kwam het vanzelf goed.

doodknuffelen werd het dan wat mij betreft
Ik zou er alles voor doen om ze allemaal een enkeltje thuisland te kunnen geven.

(hoewel ik ook lieve buitenlandse vrienden heb.)
Kusje
pi_19285120
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:57 schreef Elocyp het volgende:

[..]

De moslims zouden weggaan, niet blijven. Dat was dus het probleem.
Weet je ook welke partij daadwerkelijk met een manier om de gastarbeiders (die bedoel je toch?) terug te laten gaan kwam? Maar dat mocht niet van rechts

Zoek maar op, het klopt
pi_19285134
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:00 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Weet je ook welke partij daadwerkelijk met een manier om de gastarbeiders (die bedoel je toch?) terug te laten gaan kwam? Maar dat mocht niet van rechts

Zoek maar op, het klopt
Jah 200 jaar geleden
maar ga jij maar weer lekker aan je polieke rotzooi zitten, ik pak nog een biertje.
Kusje
pi_19285142
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:59 schreef Manweth het volgende:

[..]

Ik zou er alles voor doen om ze allemaal een enkeltje thuisland te kunnen geven.

(hoewel ik ook lieve buitenlandse vrienden heb.)
Ik ben het absoluut niet met je eens dat alle buitenlanders zo zijn.
pi_19285146
quote:

[..]

Zoek maar op, het klopt
Ja, die bedoelde ik.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:05:18 #110
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285158
quote:

[..]

Zoek maar op, het klopt
huh.......het probleem is niet die gastarbeiders uit de vorige eeuw, maar die kinderen van ze.

Dus een goeie optie is gewoon castreren die hap. Komen er ook niet meer van die vervelende kindertjes

+ die mensen mogen blijven
pi_19285159
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:02 schreef Manweth het volgende:

[..]

Jah 200 jaar geleden
maar ga jij maar weer lekker aan je polieke rotzooi zitten, ik pak nog een biertje.
Nee, vanaf het moment dat het opgelost kon worden tot het moment dat het niet meer kon. En nou krijgen ze de schuld van het probleem dat ze zouden hebben opgelost

Das trouwens geweldig, links de schuld geven van wat er is gebeurd de laatste tijd Er is al in geen tijden meer een links kabinet geweest
pi_19285160
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:02 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Ik ben het absoluut niet met je eens dat alle buitenlanders zo zijn.
Nee ik zeg toch
ik heb behoorlijk wat buitenlandse vrienden
maar die zijn gewoon echt geintergreerd en gaan niet Iraans of Surinaams tegen elkaar lopen lullen.

Waarom laten ze die ouders niet een keer Nederlands leren.
Kusje
pi_19285162
Argumenten Mtijn. Argumenten, ipv iedereen zwakzinnig te noemen.
Weet je dat veel turken en marokkanen ook zomaar beginnen te zeuren en schreeuwen zonder argumenten....daar lijk jij wel op!
En nee ik heb geen geschiedenis nodig van jou, zal zeer waarschijnlijk wel eenzijdige informatie zijn.

pi_19285166
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:05 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nee, vanaf het moment dat het opgelost kon worden tot het moment dat het niet meer kon. En nou krijgen ze de schuld van het probleem dat ze zouden hebben opgelost

Das trouwens geweldig, links de schuld geven van wat er is gebeurd de laatste tijd Er is al in geen tijden meer een links kabinet geweest
Alsof links totaal geen invloed heeft.
Kusje
pi_19285169
Ja, Mnaweth, vroeger was het allemaak beter.
Toen hadden ze nog respect voor mensen die drie klassen hoger zaten.
't Is allemaal anders tegenwoordig, dus, neem nog een biertje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19285173
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:05 schreef Manweth het volgende:

[..]

Nee ik zeg toch
ik heb behoorlijk wat buitenlandse vrienden
maar die zijn gewoon echt geintergreerd en gaan niet Iraans of Surinaams tegen elkaar lopen lullen.

Waarom laten ze die ouders niet een keer Nederlands leren.
Sommige doen dat wel.
pi_19285177
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:07 schreef OllieA het volgende:
Ja, Mnaweth, vroeger was het allemaak beter.
Toen hadden ze nog respect voor mensen die drie klassen hoger zaten.
't Is allemaal anders tegenwoordig, dus, neem nog een biertje.
Ik kan je zeggen dat ik in m'n broek scheet als er een 5e klasser voor me stond te schelden.

Die goede oude tijd. :')
Kusje
pi_19285181
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:06 schreef Bloodzone het volgende:
Argumenten Mtijn. Argumenten, ipv iedereen zwakzinnig te noemen.
Weet je dat veel turken en marokkanen ook zomaar beginnen te zeuren en schreeuwen zonder argumenten....daar lijk jij wel op!
En nee ik heb geen geschiedenis nodig van jou, zal zeer waarschijnlijk wel eenzijdige informatie zijn.
Ik ben met argumenten gekomen hoor Maar zwakzinnigen willen niet luisteren. Dat komt doordat ze niet hun eigen mening vertegenwoordigen maar die van de massa.
pi_19285185
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:08 schreef Manweth het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat ik in m'n broek scheet als er een 5e klasser voor me stond te schelden.

Die goede oude tijd.
Turkjes zijn niet bang omdat ze 20 broers hebben die allemaal Ali, Mohammed en Achmed heten.
pi_19285186
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:06 schreef Manweth het volgende:

[..]

Alsof links totaal geen invloed heeft.
Bijna niet
pi_19285189
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:08 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ik ben met argumenten gekomen hoor Maar zwakzinnigen willen niet luisteren. Dat komt doordat ze niet hun eigen mening vertegenwoordigen maar die van de massa.
De massa deelt allemaal gewoon de zelfde mening.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:10:02 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285190
zeg, kunnen we niet weer on-topic. Met tomaten gooien doen jullie maar op je stormfront en SP forumpje.
terug on-topic dus:

Klasse actie van de TS. Die lui verstaan het niet als je ze iets met woorden probeert duidelijk te maken en een goeie opvoeding krijgen ze thuis ook niet. Dus dan meppen wij het er maar in
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:10:18 #123
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_19285193
Die grap van die grote broer halen doet het altijd nog goed onder onze Turkse medemens zo te horen.
weg
pi_19285195
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:08 schreef Manweth het volgende:

[..]

Die goede oude tijd.
Ja, inderdaad, er gaat niets boven het in je broek scheiten!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19285201
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:10 schreef Forumschorem het volgende:
Die grap van die grote broer halen doet het altijd nog goed onder onze Turkse medemens zo te horen.
Ze doen niet anders.

De islam is een grote neanderthaler familie.
Kusje
pi_19285204
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:09 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Turkjes zijn niet bang omdat ze 20 broers hebben die allemaal Ali, Mohammed en Achmed heten.

Ga daar meer eens tegenin Mtijnerd.
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:13:19 #127
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_19285210
Ik lach me altijd te barsten als er zo'n groep van 5 Turkies of Marokkaantjes begint te schelden. Dat geeft me tenminste een reden om hard op te treden.
weg
pi_19285214
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:08 schreef Mtijn het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik de mening van de massa vertegenwoordig?
Dat lijkt alleen maar zo, omdat veel mensen gewoon hetzelfde over dit onderwerp denken.
En hoe zou dat nou komen
pi_19285221
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:12 schreef Manweth het volgende:

[..]

Ga daar meer eens tegenin Mtijnerd.
Ja, dat is een geweldig argument

Ik hoop dat deze jongens die ook echt hebben en dat die je wat respect erin meppen Dat vinden jullie toch belangrijk?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:17:02 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285231
hehe, hij begint het te begrijpen
pi_19285232
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:15 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze jongens die ook echt hebben en dat die je wat respect erin meppen Dat vinden jullie toch belangrijk?
Jep, nu jij nog
pi_19285233
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:15 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Jah, anders laten we Ali Al'Jazeera meteen even minister president en de AEL de enige partij worden.
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:18:20 #133
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285239
Mtijn is jammergenoeg tegelijkertijd ook het type dat hier op fok wel een gigantisch klaagtopic opent als hij opeens 's nachts of op school ofzo om niks klappen heeft gehad van een groepje medelanders. Dan draait ie ineens 180 graden.

Of los je het dan nog op met knuffelen mtijn?
pi_19285245
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:18 schreef PLAE@ het volgende:

Mtijn is jammergenoeg tegelijkertijd ook het type dat hier op fok wel een gigantisch klaagtopic opent als hij opeens 's nachts of op school ofzo om niks klappen heeft gehad van een groepje medelanders. Dan draait ie ineens 180 graden.

Of los je het dan nog op met knuffelen mtijn?
Die goser zuigt een lul om niet te hoeven vechten.
Kusje
pi_19285255
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:19 schreef Manweth het volgende:

[..]

Die goser zuigt een lul om niet te hoeven vechten.
Nee jong..hij is zelf zo'n jong gozertje die grote mond tegen anderen heeft.
Hij is stoer, en wij niet. Begrijp dat dan
pi_19285257
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:20 schreef Bloodzone het volgende:

[..]

Nee jong..hij is zelf zo'n jong gozertje die grote mond tegen anderen heeft.
Hij is stoer, en wij niet. Begrijp dat dan
Jah sorry, ik ben zwakzinnig. Ik begrijp het niet zo goed nog.
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:21:49 #137
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_19285268
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')