abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:05:52 #1
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_19283290
Over een week ga ik samen met mijn vriendin naar Hurghada in Egypte !!!

Nou hoop ik dus dat er mensen hier zijn die er ook eens geweest zijn, en die enigszins kunnen zeggen wat ik echt moet gaan bekijken in de omgeving daar !!!

En eventueel in de rest van het land !!!

Please let me know

P.s. we gaan van 29 mei t/m 12 juni !!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:15:02 #2
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_19283518
www.kingtut.nl en www.kingtut.info

En nee, geen spam...
Gewoon zeer goede info!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:15:55 #3
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_19283543
Oke, ff kijken thanks voor de info !!!

ben je dr trouwens ook wel eens geweest ??
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:17:07 #4
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_19283571
nope.... Heb alleen gehoord dat de naam Hurghada beter veranderd kan worden in HOERghada.. T schijnt er te wemelen van de (rusische) hoeren.. En veelal russen die er komen...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:26:16 #5
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_19283779
Nou ja russische vrouwen zijn in ieder geval niet de lelijkste van de wereld dus hahaha LOL

Nog iemand anders met ervaringen ???
pi_19285025
Jep ben er vorig jaar juli geweest, Hurghada opzich stelt geen reet voor, het is een verzameling hotels in de woestijn aan de Rode zee. Je kan van daaruit wel naar Cairo, Luxor ed. en dat zou ik ook zeker doen.

Qua toeristen wemelt het trouwens voornamelijk van de Duitsers, ook de nodige Hollanders overigens.

Ga zeker Snorkelen/Duiken in de Rode zee dat is echt supermooi!! Op sommige plekken begint het koraal meteen al 1 meter van het strand.

Schrik niet van alle beveiliging als je bijvoorbeeld met de bus naar Luxor gaat, het is heel normaal dat er een bewakingsbeambte met een ak47 op de voorste stoelen zit.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 07:56:09 #7
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_19286189
Hotel review Shedwan Golden beach ***

Ik ben vorige week terug gekomen vanuit Hurghada. Heeeeerlijk was het. Je moet niet verwachten mooie dingen op straat te zien etc, maar als je puur voor een zon zee en strand vakantie gaat, this is the place to be. Je kan vanaf Hurghada ook een dagje luxor met de bus, kost ongeveer 50 eurie. Ik heb het niet gedaan, maar het schijnt wel gaaf te zijn geweest. Je vertrekt met ongeveer 100 grote mercedes bussen in convooi naar Luxor. Schijnt wel gaaf te zijn. 1 tipje, neem LE's mee. Veel makkelijker dan dollars om mee te betalen daaro. Omdat alles daar zo goedkoop is willen ze nog wel eens niet terug hebben van dollars etc of ze geven je te weinig geld terug. Poets je tanden met water uit de fles. Nog een tipje. In het hotel kost een fles water ongeveer 6 LE en in de lokale supermarkt kost dezelfde fles LE 1,50.Mocht je een waterpijp willen kopen, betaal niet meer dan LE 200. Ze beginnen bij ongeveer LE 450, begin je startbod bij LE 150 en betaal niet meer uiteindelijk dan LE 200. Loop gewoon de winkel uit en je krijgt em geheid. Laat voor de schoonmaker van de kamer 10 LE op het kussen achter en hij zal je kamer heel leuk opmaken. Eet alleen in het hotel en in de restaurants aangesloten bij het hotel. Hier zal je sla altijd gewassen zijn met gefilterd water. Een normale maaltijd kost ongeveer per persoon zo'n 50 LE (ongeveer 7 euri).
Mocht je nog vragen hebben, stel ze maar
In ieder geval heel veel plezier!

O ja, misschien ook wel makkelijk om te weten is dat de stopcontacten daar hetzelfde zijn als hier, je hoeft dus geen convertors mee te nemen etc
pi_19286710
Misschien ff de search gebruiken?
Hurghada Egypte

Graag daar verder
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19286774
Correctie, we hebben een centraal Egypte topic:
[Centraal] Egypte
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo