abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19279293
Deze markante persoonlijkheid die de laatste 17 jaar van zijn leven door het leven gaat als profvoetballer bij onder meer FC Den Bosch, RKC Waalwijk en PSV heeft een einde gemaakt aan zijn carrière en verdient derhalve een uitzwaai-topic!

Vanavond werd de afscheidswedstrijd van de Joegoslaaf gespeeld in het Mandemakers-stadion, waarmee hij definitief afscheid nam van het profvoetbal. Vele (oud-)collega's waren present, en fans van RKC, PSV, FCDB (o.a. DutchGooner en ik) en NAC lieten het stadion goed vollopen.

Petro, bedankt!

Enkele foto's van de afscheidswedstrijd:

'Alle' foto's te zien op http://home.wanadoo.nl/fc(...)/040520_petrovic.htm

[ Bericht 30% gewijzigd door Yeahinho op 20-05-2004 23:25:29 ]
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:08:09 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19279324
wat was de uitslag eigenlijk?
OJAAJOH?
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:08:41 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19279338
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:08 schreef hellmondunited het volgende:
wat was de uitslag eigenlijk?
3-6 voor de All Stars
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19279368
Aardige vent, grappige taaltje, maar ik word moe van zijn afscheid hier en afscheid daar en dan nog een afscheid wedstrijd en dan huilen en op de schouders.
Hebben we dankzij hem de oorlog gewonnen? NEE
Heeft hij RKC prijzen bezorgd? NEE
Is hij een TOPPER? NEE

Heeft hij jarenlang volledige inzet getoond en mooie dingen laten zien? JA

Maar jongens, overdrijft hij en zijn vriendjes zijn afscheid niet een beetje?
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_19279439
Welkom in de Kuip, Zeljko. .
pi_19279483
Eén van de meest sympathieke voetballers die ik heb zien spelen. Hij heeft een mooie carrière als voetballer gehad en ik wens hem een even mooie carrière als trainer toe
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:55:17 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19280260
Waarom nou Zeljko!

Ga naar Joegoslavië in plaats van naar Feijenoord.
A.M.A.B
pi_19280907
Zeljko is oke .

OP aangeapst met foto's!
pi_19281981
Waar gaat hiij nu heen dan?

Al gevonden!
pi_19282119
Welkom!
pi_19290087
Foto's van RKC-zijde te zien op http://www.jansmans.demon.nl/wedsverslag.html

pi_19290844
Lekkere goal van Suker zeg.. Goeiendag ! Vanavond zijn er beelden van in de laatste uitzending van Studio Sport.

En oja, Zeljko
pi_19291355
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:55 schreef Cart_man het volgende:
Waarom nou Zeljko!

Ga naar Joegoslavië in plaats van naar Feijenoord.

Het is ook nooit goed he
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 21 mei 2004 @ 14:37:38 #14
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_19292850
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed he
Jawel hoor.

Petrovic is een goede gozer en kan er wel mee leven dat hij assistent van Gullit wordt, maar begrijp niet waarom er niet gekozen is voor een van de huidige assistenten of een Feijenoorder. (naast Duut)
A.M.A.B
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 mei 2004 @ 21:11:17 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_19302037
Rare keuze van Gullit. Een emotionele tijdbom.

Wel grappige gozer natuurlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19304144
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:10 schreef DaPinky het volgende:
Aardige vent, grappige taaltje, maar ik word moe van zijn afscheid hier en afscheid daar en dan nog een afscheid wedstrijd en dan huilen en op de schouders.
Hebben we dankzij hem de oorlog gewonnen? NEE
Heeft hij RKC prijzen bezorgd? NEE
Is hij een TOPPER? NEE

Heeft hij jarenlang volledige inzet getoond en mooie dingen laten zien? JA

Maar jongens, overdrijft hij en zijn vriendjes zijn afscheid niet een beetje?
Je hebt hem zeker nog nooit zien spelen??? Hij heeft zich in totaal 6 jaar volledig ingezet voor zijn kloep Rkc. Zonder hem waren we dit seizoen nog lager geeindigd denk
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 mei 2004 @ 22:39:14 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_19304251
Het was wel degelijk een topper. Zag hem ooit bij FC den Bosch spelen. Vroeg me af waarom zo'n voetballer op dat niveau acteerde. Trouwens als je Joegoslavisch international bent, kun je wat lijkt mij.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:44:27 #18
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_19304397
Als je op die leeftijd nog zo belangrijk bent dan ben je in mijn ogen een topper. Zeljko loopt iedereen op te peppen binnen zijn ploeg en rent de zoden van het gras los. Hij was ook een bepalende speler bij PSV als ik het mij goed herinner.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_19304584
Wist niet dat hij bij PSV had gespeeld...
Erg Toffe kerel die Petrovic !!!
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:53:58 #20
92644 mr_anonimous
pi_19304625
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 22:51 schreef RijstNatie het volgende:
Wist niet dat hij bij PSV had gespeeld...
Erg Toffe kerel die Petrovic !!!
Hij speelde bij PSV in de seizoenen 96/97 en 97/98. Seizoen 97/98 niet helemaal want toen stapte hij over naar Urawa Reds.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_19304746
Afscheid Petrovic nu op ned 2.. Mooie goal van Suker straks!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:03:27 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19304859
Suker: 'heel goed, heel goed'
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:06:01 #23
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19304944
aardige goal inderdaad

Zulke wedstrijden mogen sowieso wel meer worden gespeeld.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:09:23 #24
92644 mr_anonimous
pi_19305056
Volgens mij had die gekke Petro het ook nog voor elkaar gekregen om Diego Maradona te strikken als hij gezond was geweest.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 mei 2004 @ 23:18:17 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_19305317
Mooie beelden. En dat doelpunt van Suker.

pi_19305670
De goal van Suker heb ik opgenomen, 3 MB.. Als iemand een hostplek weet, kan ik em daar uploaden.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:33:49 #27
92644 mr_anonimous
pi_19305697
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
De goal van Suker heb ik opgenomen, 3 MB.. Als iemand een hostplek weet, kan ik em daar uploaden.
Kazaa of Shareaza misschien?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:36:10 #28
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_19305757
Petrovic is het laatste jaar van z'n carrière speler van het jaar geworden (bij de sportweek, maar toch). Dan moet je toch wat kunnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:07:02 #29
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19306519
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Petrovic is het laatste jaar van z'n carrière speler van het jaar geworden (bij de sportweek, maar toch). Dan moet je toch wat kunnen.
Leuker blad dan de VI.
The Most Incredible, Baby
pi_19311714
Sportweek, tja.

Maar Petro heeft wel met El Diego gevoetbald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 mei 2004 @ 21:25:32 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_19324099
Het is andersom.

pi_50194528
Ga hem maar binnenzwaaien.
quote:
Zeljko Petrovic nu ook coach bij RKC Waalwijk

7/6/2007 11:09

Zeljko Petrovic moet RKC Waalwijk komend seizoen weer terug zien te brengen naar de Eredivisie. De Montenegrijn is de opvolger van Mark Wotte, die opstapte na de degradatie. Petrovic tekende voor één jaar, met een optie voor nog één.

'Zeljko is een trainer die met zijn enthousiasme en passie voor de club en het vak ons team optimaal moet kunnen motiveren', legde algemeen directeur Henry van der Vegt de keuze voor de voormalige speler van RKC uit.

'Hij heeft bewezen goed bij RKC te passen qua persoonlijkheid en voetbalvisie. Ondanks dat hij als trainer niet heel veel ervaring heeft kan hij met zijn enthousiasme en instelling de club en ploeg nieuwe impulsen geven.'

Petrovic slaagde onlangs voor de cursus Coach Betaald Voetbal. In zijn actieve voetballoopbaan kwam hij in totaal vijf seizoenen uit voor RKC, waar hij zijn carrière ook beëindigde.
pi_50194726
Leuk voor hem en RKC, hopelijk weet hij de belangrijke spelers in Waalwijk te houden voor een snelle terugkeer.
That's all folks!
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:13:34 #34
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50196405
Hij was eerst een joegoslaaf, toen een serviër en nu een montenegrijn. Wat verwarrend allemaal.

Maar veel suces ze mogen van mij wel terugkomen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2007 @ 12:24:13 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50196725
leuk voor hem
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50196834
Leuk voor Petro inderdaad.

Zeljko
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50243249
Nou, dan kan Petrovic zich eens echt gaan bewijzen als trainer. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Zeker als RKC enkele spelers aan hun contract houdt en hij dus al direct met ontevreden jongens aan de slag moet.
www.thuisuiteten.nl
pi_50243479
Petro is wel een motivator pur sang!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:10:06 #39
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_50244310
Ik denk dat de groep binnen een maand over die clown heenloopt
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56983098
quote:
Gedraal drijft Petrovic mogelijk weg van RKC

26 feb 2008, 02:57 - De maand maart is bijna aangebroken en dat betekent dat algemeen directeur Henry van der Vegt van RKC Waalwijk binnen afzienbare termijn met trainer Zeljko Petrovic om de tafel gaat. Zo is het tenminste afgelopen juni afgesproken, toen Petrovic voor één seizoen tekende. Maar het is maar zeer de vraag of het wel tot nieuwe contractbesprekingen komt.

Het is onweerlegbaar dat de opleving van RKC na de degradatie uit de eredivisie voor het grootste deel op het conto van Petrovic is te schrijven, Hij is erin geslaagd een eenheid te smeden van een stel gedeukte en gefrustreerde voetbalego's en dat is knap. Bovendien is hij een trainer die alles tot in de puntjes voorbereidt, zich goed presenteert en altijd loyaal is richting RKC. Van der Vegt heeft daarom geen andere keus dan de optie in het contract van Petrovic te lichten.

Maar Petrovic denkt daar anders over. "Ik kom binnenkort zelf wel naar buiten met wat ik volgend seizoen ga doen", stelt hij onomwonden in zijn trainerskamer. Contractverlenging? Hij zegt er absoluut niet mee bezig te zijn. "Het enige dat ik nu wil, is RKC kampioen maken. En als trainer wil ik de top halen." Petrovic spiegelt zich wat dat betreft aan Martin Jol, de man die hem inwijdde in het trainersvak toen Petrovic zelf nog speler was en die na RKC bij Premier Leagueclub Tottenham Hotspur aan de slag ging. "Een club moet me echt graag willen. Dan haal ik het beste in mezelf naar boven. Dat kan net zo goed een club uit Cambodja of Mozambique zijn." Die opmerking impliceert veel. Onder meer dat Van der Vegt hem niet dat gevoel van warmte geeft. Toen hij afgelopen zomer voor slechts één seizoen kon tekenen, vond hij daar al weinig vertrouwen uit spreken. Maar op advies van Ruud Gullit, van wie hij bij Feyenoord nog assistent was, en zijn leermeesters Jol en Dick Advocaat stemde hij toch in.

Van der Vegt bekende in juni bij de presentatie van Petrovic als nieuwe hoofdcoach dat hij voor die benoeming niet over één nacht ijs was gegaan. " Ik kan niet ontkennen dat er enige druk van buitenaf is geweest", zei hij letterlijk.

In oktober, toen RKC net de periodetitel had gewonnen, weeklaagde Petrovic al dat Van der Vegt weinig vertrouwen in hem uitsprak, maar toen praatte hij voor zijn beurt. Het is te opportunistisch om na twaalf wedstrijden al een contract te verlengen. Maar nu RKC met nog negen speelrondes te gaan nog altijd de koploper van de eerste divisie is - ondanks de miskleun van afgelopen vrijdag tegen Volendam - is het wel opmerkelijk dat vanuit directie én bestuur nog altijd gedraald wordt met het lichten van de optie. Van der Vegt bekijkt het echter nog altijd puur zakelijk. "Ik doe wat het beste is voor de club."

Het lange wachten krenkt het clubicoon ondertussen in zijn trots. Er zijn heus wel andere clubs die hem écht graag willen, zegt hij. Maar niet in Nederland, schat hij. "Behalve bij RKC word ik hier nog altijd gezien als een buitenlander. Dat voel ik zo. Het zou zomaar kunnen dat ik ga verhuizen. Geeft niets, ik ben mijn hele leven al een zigeuner. En als ik eenmaal een besluit heb genomen, kom ik daar niet op terug." Zelfs niet als Van der Vegt hem nog zou smeken bij RKC te blijven.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:59:04 #41
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56983184
Laat em eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren.
pi_57027376
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:59 schreef Messenga het volgende:
Laat em eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren.
Hij kan veel beter Nederlands dan veel van de spelers in Nederland. Hij kan zich iig makkelijk verstaanbaar en begrijpelijk uitdrukken. Neem nou Youri Mulder die kan nog geen normale zin afmaken, en die kan Nederlands

Zeljko
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 29 februari 2008 @ 02:06:20 #43
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57052206
Hij valt echt zo hard tegen altijd bij tele 2
pi_57345386
quote:
RKC wil door met Petrovic
Door LUDO VAN DENDEREN

WAALWIJK - RKC wil Zeljko Petrovic ook volgend seizoen als hoofdtrainer in Waalwijk houden. Dat heeft de clubleiding van de koploper van de eerste divisie woensdagmiddag in een gesprek aan de oefenmeester laten weten. Petrovic heeft aangegeven binnen een week bekend te maken of hij op het aanbod ingaat.

RKC heeft een eenzijdige optie in het deze zomer aflopende contract van Petrovic om diens verbintenis met één seizoen te verlengen, maar zal die alleen lichten indien de coach dat wil. Petrovic is in ieder geval gelukkig met de erkenning voor zijn werk. ,,Ik ben blij om te horen dat de club op alle fronten positief over mij is,’’ zegt de trainer.

,,Ik ga nu even nadenken over de toekomst. Kijk, als ik het idee zou hebben dat het beter is wanneer iemand anders RKC gaat trainen, dan zeg ik nee tegen het aanbod. Dat zou dan helemaal niets met verstoorde relaties te maken hebben, want mijn band met technisch directeur Henry van der Vegt is prima. Maar ik wil benadrukken dat ik echt nog geen besluit over volgend jaar heb genomen.’’

Petrovic zegt op dit moment géén andere opties dan RKC te hebben. De coach wil graag dat zijn huidige assistenten Adrie Bogers en Raymond Vissers volgend seizoen blijven.

De spelers van RKC hebben nog lang nagepraat over de smadelijke nederlaag bij Stormvogels Telstar (2-0) van afgelopen maandag. Zonder de technische staf daarbij aanwezig hebben de spelers elkaar onder leiding van de geblesseerde aanvoerder Anthony Obodai dinsdagmiddag in de kleedkamer flink de waarheid gezegd.
pi_57537604
quote:
RKC-trainer Petrovic brengt besluit nog niet naar buiten
Datum: 22-mrt-2008 12:12

Zeljko Petrovic (foto) heeft een beslissing genomen over zijn toekomst, meldt het Brabants Dagblad. De trainer van RKC Waalwijk vroeg een week bedenktijd en die week is inmiddels verstreken. Toch zoekt de voormalige assistent van Ruud Gullit bij Feyenoord nog het geschikte moment om zijn besluit naar buiten te brengen.

RKC Waalwijk verspeelde vrijdag de koppositie in de Jupiler League aan FC Volendam. De Brabanders leden met het 3-3 gelijkspel tegen Helmond Sport puntverlies. (DH)
pi_57625844
quote:
Petrovic vertrekt bij RKC
WAALWIJK - Zeljko Petrovic vertrekt aan het einde van dit seizoen bij eerstedivisionist RKC Waalwijk. Dat heeft de coach woensdag kenbaar gemaakt aan het bestuur, begeleiding en selectie van RKC.

Petrovic werd vorig jaar zomer, na de degradatie van de club uit de eredivisie, aangesteld in Waalwijk.

RKC is momenteel gedeeld koploper in de eerste divisie. De Brabanders hebben na 34 wedstrijden evenveel punten als Volendam. Mede vanwege de goede prestaties had RKC Petrovic langer aan zich willen binden, maar dat aanbod heeft hij naast zich neergelegd.
Verre van onverwacht dus.
pi_57656501
quote:
Toch nee tegen RKC
Door LUDO VAN DENDEREN

WAALWIJK - Met pijn in het hart stopt Zeljko Petrovic komende zomer als trainer van RKC. De coach kon aanblijven maar zijn gevoel zei hem tóch te vertrekken. ,,Voor de club is het beter dat een ander het van me overneemt.’’

Terwijl zijn selectie in drie groepen om en om een partijtje spelen, staat RKC-trainer Zeljko Petrovic deze morgen langs de zijlijn aanwijzingen te roepen en hevig te gebaren. Aan passie heeft het hem nooit ontbroken en overduidelijk geniet hij van iedere minuut op het veld. Toch gaat de Montenegrijn met het Nederlandse paspoort na dit seizoen zijn club verlaten.

Twee weken dacht hij na over het aanbod van RKC om zijn in de zomer aflopende contract met een jaar te verlengen, maar Petrovic bedankte. Naar eigen zeggen in het belang van de club. ,,Het is puur gevoelkwestie en meer niet,’’ zegt de oefenmeester.

,,Kijk, dit is mijn club en dat blijft voor altijd zo. Daarom denk ik alleen aan wat voor RKC het allerbeste is. En ik denk dan dat de club beter met een andere trainer verder kan gaan. De persoon Petrovic is in deze totaal niet belangrijk. Nee, van onenigheid tussen clubleiding en mij is totaal geen sprake. We werken echt uitstekend samen. Neem van mij aan, dit is de ware reden van mijn aanstaande vertrek.’’

Veel andere trainers zouden voor een andere weg gekozen hebben: ze hadden hun baan kunnen behouden en dan kwam er in ieder geval geld binnen, zo zou waarschijnlijk de gedachtegang zijn geweest.

Ook Petrovic had zo kunnen denken. Maar: ,,Dat was uitgesloten. Dit is ook een beslissing die ik alleen bij deze club kon nemen. Bij andere clubs was de band zakelijker geweest. Dan zou ik wellicht wel zo anders gedacht hebben. Maar met RKC heb ik niet alleen een werkrelatie. Ik was er daarom heel snel uit dat ik niet verder zou gaan. Ik heb wel bedenktijd gevraagd, maar alleen om even wat tijd te winnen.

,,Iedereen met wie ik werk wilde dat ik bleef, dus het zou voor mij zeer emotioneel worden wanneer ik aan mijn collega’s binnen de club vertelde dat ik ging stoppen. Op dat moment wilde ik me daarom goed voorbereiden.’’

Hoewel hij er slechts kort over na hoefde te denken, valt het nakende afscheid ook Petrovic bijzonder zwaar.

,,Het werd allemaal nog zwaarder toen RKC me vertelden dat ze nu maar hopen dat ik ooit een keer bij de club terugkeer. Misschien over twee, drie of vier jaar. Maar dat weet je nooit, al is het fantastisch om te horen.

,,Bovendien zei de clubleiding dat ze vonden dat mijn assistenten en ik het geweldig hebben gedaan. RKC staat weer op de voetbalkaart en de club komt weer positief in het nieuws. Daarop ben ik ongelofelijk trots.’’

Petrovic heeft nog geen idee hoe zijn toekomst er uit gaat zien. Eén ding is zeker: hij wil trainer blijven, in Nederland of het buitenland. ,,Ik ga nu niet zeggen dat ik alleen in Nederland wil werken. Misschien wil niemand me hebben en dan zit ik hier maar. Wat wel zo is: Met Nederland zal ik altijd verbonden blijven. Aan dit land heb ik een heleboel te danken en ik hoop dat de voetbalwereld hier ook blij is met Petrovic. Zulke buitenlanders krijg je niet iedere dag, haha.’’

,,Van Waalwijk tot Groningen heb ik altijd veel voor alle mensen willen en kunnen doen. Ik heb voor ik weet niet hoeveel maatschappelijke organisaties geld ingezameld, zonder dat de buitenwacht dat weet.

,,Ik stond altijd open voor alles en iedereen. Buiten de voetballerij is men louter positief over mij, dat weer ik honderd procent zeker. Alleen in de voetballerij zijn er altijd wel ratten die hopen dat je weggaat bij je club en dat zij jouw baan krijgen. Tja...

Petrovic heeft dus geen baan meer. Maar dat zal niet lang duren, verwacht hij,, Ik ga de komende maanden niet solliciteren, daar ben ik te trots voor. Als clubs me wil hebben, kunnen ze zich melden. Als speler was ik een superprof, als trainer ben ik een super-superprof.’’
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:19:12 #48
139407 jorienvdherik
pi_57659985
Hij is ook aan het doen of die de bese trainer van de wereld is zeg pfff
Mist rkc ook niks aan
pi_57670303
Goeie OP. Wist niet dat jij zo'n fan was Yeahinho.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:18:57 #50
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57670474
.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:50:19 #51
139407 jorienvdherik
pi_57671088
wat is er kromme
pi_58467406
Petrovic wordt nieuwe trainer van het belgische AA Gent, de club waar nieuwe heerenveentrainer Sollied trainer is.
pi_58480091
Die tirade van vanmiddag voor de camera .
pi_58481766
Ik snapte er geen reet van. blablabal boven blabala paar duizend euro blabla paar procent blabla mijn spelers blablabala 2 of 3 procent blabla zoiets
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:42:05 #55
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58509985
quote:
Jol en Petrovic gaan tekenen bij Hamburger SV

Ook na het vertrek van Huub Stevens blijft de selectie van Hamburger SV onder leiding staan van een Nederlandse trainer. Martin Jol gaat zich voor twee seizoenen verbinden aan Die Rothosen. Zeljko Petrovic wordt zijn assistent.

Hoewel er nog een aantal formaliteiten moeten worden geregeld gaat HSV ervan uit dat de overeenkomst rond komt. De Duitse club sprak ook met de Fransman Gérard Houllier over de opvolging van Stevens, die aan het einde van het seizoen naar PSV vertrekt.

Jol zat sinds eind oktober van het vorige jaar zonder club. De Hagenaar diende toen te vertrekken bij Tottenham Hotspur. Interesse was er genoeg voor 52-jarige oefenmeester, onder meer van PSV, maar hij ging tot op heden niet in zee met een nieuwe club.

Dat Petrovic bij HSV de assistent wordt van Jol, is niet onverwacht. Beiden werkten eerder samen bij RKC Waalwijk, waar Jol tussen 1998 en 2004 trainer was en Petrovic als speler onder contract stond. De Montenegrijn is dit seizoen zelf hoofdcoach in Waalwijk en strijdt met RKC nog om promotie naar de Eredivisie.

Bij HSV staan naast de vertrekkende Stevens momenteel vier Nederlanders onder contract: Romeo Castelen, Nigel de Jong, Joris Mathijsen en Rafael van der Vaart. Laatstgenoemde heeft er geen geheim van gemaakt komende zomer te willen vertrekken.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58510542
Die babbelzieke Joegoslaaf heeft het wel goed voor elkaar.
pi_58550354
Nu weet ie nog niets af van een contract bij HSV en is hij in gesprek met MVV .
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:08:31 #58
139407 jorienvdherik
pi_58550404
Irritant figuur iedergeval
pi_58636293
quote:
Onderzoek KNVB naar gedrag fans ADO
Geschreven op maandag, 12 mei om 23:03

De kans is groot dat de KNVB een onderzoek gaat instellen naar het gedrag van de supporters van ADO Den Haag en speler Lex Immers. Dat heeft een woordvoerder van de voetbalbond maandag aan het Algemeen Dagblad bevestigd.

Na afloop van de eerste ontmoeting van het beslissende tweeluik om promotie bij ADO Den Haag beklaagde RKC Waalwijk zich over oerwoudgeluiden en racistische uitlatingen aan het adres van de donkere spelers. RKC-middenvelder Anthony Obodai beklaagde zich over tegenstander Immers. "Hij maakte mij uit voor kankeraap en had het over mijn kankermoeder."

RKC-trainer Zeljko Petrovic stond de Nigeriaan bij. "Er waren oerwoudgeluiden. Vanaf de eretribune nog wel”, benadrukte de Montenegrijn. "Heel kwalijk. Zeker voor een fantastische club als ADO Den Haag die in mijn ogen in de eredivisie thuishoort. Ik stoor mij eraan als het publiek ‘oe, oe’ roept als donkere spelers aan de bal zijn. Het is jammer dat het op die manier verpest wordt. Ik voel me ook een beetje Hagenees."
pi_58636341
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:49 schreef j.bv het volgende:

[..]
Sinds wanneer komt Obodai uit Nigeria?
pi_58670882
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:49 schreef j.bv het volgende:

[..]Ik voel me ook een beetje Hagenees."

Tjonge, die kerel heeft ook werkelijk overal vrienden. Dit slaat toch eigenlijk nergens op.
www.thuisuiteten.nl
pi_69482419
quote:
Petrovic wacht op nieuws uit Hamburg

Het is nog onduidelijk of Zeljko Petrovic ook volgend seizoen bij Hamburger SV op de bank zit. De assistent heeft in Duitsland nog een éénjarig contract, maar zag vriend en hoofdtrainer Martin Jol deze week naar Ajax trekken.

"Ik heb een jaar geleden met mijn volle verstand een contract voor twee seizoenen getekend en reken erop dat HSV daar netjes mee omgaat", vertelt Petrovic in De Telegraaf. "Misschien neemt de nieuwe trainer van HSV zijn eigen staf mee en moet de club een oplossing zoeken."

Danny Blind en John van ’t Schip gaan Jol in Amsterdam assisteren, waardoor Petrovic voorlopig achterblijft in Hamburg. Dat leidt echter niet tot negatieve gevoelens. "Martin is en blijft mijn vriend. Hij is altijd correct voor me geweest en ik voor hem. Ik heb hem na het akkoord met Ajax nog niet gesproken, maar verwacht wel een telefoontje."

Mocht Hamburger SV besluiten zich van de assistent-trainer te willen ontdoen, dan weet Petrovic niet of Ajax en Jol alsnog toenadering zoeken. "Ik heb nog met niemand gesproken, wil niet dat Martin me haalt als vriend, maar alleen als ik een toegevoegde waarde heb", aldus de voormalig profvoetballer.
pi_69482505
Volgens mij zijn ze vrienden

[ Bericht 1% gewijzigd door TerroRobbie op 28-05-2009 11:13:17 ]
pi_69489980
Petro naar Ajax. "Hier heb iek altijd van gedroomd. Ajax is main kloep!"
pi_69616909
Op weg naar Ajax volgens Hans Kraaij Junior.
- verwijderd door admin -
  maandag 1 juni 2009 @ 22:00:40 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69617129
de dag dat je die kerel serieus moet nemen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_197718614
Ik wilde eigenlijk een topic openen voor deze Pipo de clown, maar ik was weer eens te laat. :(
pi_197718878
Ja, goeie kick.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197718946
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, goeie kick.
Bedankt.
pi_197718951
,,Tegen de fans wil ik zeggen: bedenk dat het niet alleen gaat om zondag, het gaat om mei. Dan moeten we zorgen dat we op de goede plek staan met Willem II. En ik heb er echt honderd procent vertrouwen in dat het gaat lukken.”

Dit doet me goed. Indekken tegen Emmen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 februari 2021 @ 16:16:58 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_198097021
En nu ?

:T
pi_203490584
twitter

VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:26:48 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203490727
Hij weet zelf nog van niets zegt hij. Ze denken zeker dat hij Jan Pipo de clown is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')