quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:16 schreef coz het volgende:[..]
wat dat betreft is het ook heel ironisch dat
a. de founding fathers in amerika dit cirkeltje wilden doorbreken, en dat nu ondermijnd is
b. men hiervan (macht hebben en willen) beschuldigd wordt als mensheid in een utopia topic terwijl men niet wil aannemen dat het nu wel zo gaat
c we allemaal in de matrix zitten
![]()
en oa een andere 'matrix' wat begon als militair netwerk (arpanet nu www) nu gebruiken om er mogelijk uit te komen
hahaha, nice!
a) precies, maar ze vielen al heel snel terug in dezelfde "macht" der gewoonte...
![]()
En volgens mij
had het oude europa ook nog een flinke vinger in de pap... Wat wel opvalt is dat je overal dezelfde
structuur vind, meestal onder leiding van een top die zegt vanuit god te handelen (in europa vroeger, amerika, de tsaren in rusland vroeger, veel regeringen in het midden oosten), behalve
in Azie, waar men dat ook niet nodig heeft omdat ze vanuit oudsher het regime als totale onderdrukker hebben...
![]()
b) als je het goed hebt in de matrix, en je focust op 1 ding, namelijk jezelf, is alles zo ver van je
bed...
![]()
Wat ook raar is, is dat mensen zo opgaan in hun dagelijkse leven dat de rest er niet meer
toe doet en zelfs vreemd wordt... Ik was laatst met mijn vriendinnetje naar het bos en ze was
bang voor sprinkhanen en alle andere beestjes, ze heeft het niet op natuur en voelt zich in de stad
een stuk veiliger en meer vertrouwd... Iets wat te veranderen is natuurlijk... Alleen moet de wil en
enige moed er ook zijn om alleen al je visie op de realiteit te veranderen... It's just a matter of
thought...
c) haha, maar de tussenstap was bbs... Waar een hele hoop rukkers aan hun trekken kwamen,
er illegaal software werd verspreidt, en in minime vorm ook informatie...
![]()
Wat zeker mooi is aan
www is dat het voor veel mensen moeilijk wordt gemaakt om leugens onder een selecte groep als
waarheid te verkondigen (waar tv en radio en krant een perfect medium voor zijn), omdat het
vrijwel meteen vanuit verschillende directe bronnen te weerleggen is...