abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:29:33 #151
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21652286
"In weze is deze matrix een geprojecteerde ilusie ,een holodeck en dit deck wordt geprojecteerd vanuit de structurele energie die veroorzaakt wordt door de interferrentie van de intervallen en dat noemden de sumeriers de "Crossroads"."

Het is inderdaad een holodeck zoals ik in mijn topic hieronder al uitgelegd had.

De holografische wereld
De holografische wereld
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:37:08 #152
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21652435
Dodeca je lult vergezochte bullshit die je zelf verzonnen hebt, heb ik het idee. Waarom zou de hele wereld in het geheim samenzweren? Waarom zou er een matrix zijn. Wat bedoel je met intervallen. Een interval is een 'tussentijd' of 'tussenruimte', het heeft niets te maken met hoe jij het ziet. Je bent paranoide...

Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan TRU, mensen moeten niet zomaar dingen gaan verzinnen, die in hun fantasie broeien.
pi_21653200
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 00:37 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dodeca je lult vergezochte bullshit die je zelf verzonnen hebt, heb ik het idee. Waarom zou de hele wereld in het geheim samenzweren? Waarom zou er een matrix zijn. Wat bedoel je met intervallen. Een interval is een 'tussentijd' of 'tussenruimte', het heeft niets te maken met hoe jij het ziet. Je bent paranoide...

Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan TRU, mensen moeten niet zomaar dingen gaan verzinnen, die in hun fantasie broeien.
Dacht ik in de eerste instantie ook, turns out dat je het net effe moet snappen ;D
Tis een secundaire laag theorie die eroverheen valt die menigeen zal verwarren ;P

Jij denkt nu waarschijnlijk dat het een beetje de keizer met onzichtbare kleren is, en jij als enige DE KEIZER HEEFT GEEN KLEREN AAN durft te roepen ;D en de rest maar een beetje doet of ie 't snapt ;D correct?
Senatus Populus Que Romanus
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 08:31:17 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21654740
Ben ik weer ff...

Ik weet wat er aan de hand is, het systeem is besmet. Je kunt het vergelijken met virussen op internet. Ik heb sterk het vermoeden dat black magic er mee te maken heeft. Wicca ook, mensen zijn vaker bezig met zaken die hier niet thuis horen.

Voel je je als mensen, plakkerig, vol gedachtes en niet helder, dan zou het kunnen zijn dat je besmet bent door een virus. Je hele bewustzijn kan besmet raken ermee. Ik ben de hele dag bezig om mijn virus weg te halen, ik voelde me vanmorgen tijdens lopen met de hond perfect gewoon.

Echt zoals ik me wil voelen, geen plakkerig vies gevoel. Mijn hond ging op een gegeven moment irritant lopen, en toen voelde ik weer dat plakkerige.

In principe ben ik wanneer ik met de hond loop met hem verbonden en moet ik zorgen dat hij goed is afgericht. Hij bezorgde me ineens zoveel stress, dat ik weer blij was om thuis te zijn.

Ik ga verder met onderzoek doen, hoe die besmetting is gekomen. Natte sneeuw kan ook besmet zijn. Alles kan besmet zijn. En rituelen zorgen voor besmetting. Zoals dat ene filmpje op de web-log, waar die chinezen van die irritante handelingen aan het maken waren.

Ieder mens is verbonden met het systeem, de een erger dan de ander. Vandaar zijn bepaalde mensen erg vatbaar voor wisselingen in het klimaat en dergelijke. Of voor muziek. Muziek kan ook besmetten als het door de verkeerde mensen wordt gebracht, zo kan alles het systeem besmetten. Ik vraag me alleen sterk af, wie met besmetten is begonnen, ik kan je zeggen dat ik het niet was.

Maar goed, dit kan heel apart klinken, maar ik krijg vaker visioenen binnen en alles.

Wat ik nu schrijf is maar een klein gedeelte van the matrix, het hele heelal is zo groot, dat is op dit moment nog niet vatbaar, maar dat komt nog wel. Nasa doet zijn werk goed dus wat dat betreft maak ik me weinig zorgen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 08:54:46 #155
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21654856
Jezus, dit gewauwel is nog erger dan wat DannyLeavingLasVegas wist te produceren toen hij in een psychose terecht kwam.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:15:42 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21654995
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:16:32 #157
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21655002
Lithion Wat is gewauwel? Kijk ik heb niets aan one-liners, probeer ook eens commentaar te geven inplaats van alles als flauwekul aan te merken.

One-liners ga ik sowieso niet meer op in. Is zonde van de tijd en ik heb meer dingen te doen op 1 dag. Tijd is niet persee geld, eerder verspilde energie aan one-liners.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-08-2004 09:57:01 ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:17:17 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21655008
Als je nu per opmerking van mij aangeeft wat jou visie is, dan schiet het meteen beter op.

Nogmaals het zijn vele enen en nullen. Maar er zitten virussen in. Stof is ook een virus. Het wilt trouwens niet zeggen dat alle mensen hetzelfde zijn, mijn enen en nullen zijn anders dan die van anderen. Dus ieder mens is wel degelijk uniek te noemen. In the matrix komt die politie agent eraan die iedereen als hem maakt. Maar hoe dat precies zit weet ik niet goed. Er wordt gevochten voor vrijheid en om vrijheid te bewaren.

Misschien dat het te maken heeft met de toekomst ? Dat er in de toekomst iets op spel stond dat alle mensen robot's maakt.

Nou, ik kom er wel achter, the matrix is ook waargebeurd. Of moet nog waarheid worden. Ik vraag me ook af hoe het universum is bestaan. Kan zijn dat het andersom ontstaat? Dat nu pas het universum gaat ontstaan zoals het is?

ps. ik heb geen psychose, ik ben bijna genezen van Manisch depressiviteit en zit wel degelijk goed in mijn vel, en zie ook gezond uit. En zal nooit meer doordraaien Lithion. Je moet eerst eens denken voordat je iets zegt

[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-08-2004 09:25:47 ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:32:09 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21655156
Okey verder

Zelf zat ik ook bijna in het slechte systeem. Ik werd opgeslokt door de machten, overal waar ik kwam waren machten. Het begon al bij het koningshuis, daarna de politie, de landmacht, je moet onder dienst gaan. Je wordt afgericht als een hondje. Had dat doorgezet dan waren weinig mensen nog vrij. Dan zou de macht zover zijn gegaan dat alle mensen slaafjes waren en uiteindelijk zou er 1 macht komen die alles in handen heeft.

Dat zou het einde van de films zijn, totale onderdrukking door de machten. Het ging al ver op weg. Mensen hadden niets meer te zeggen, they say jump, you say how high. Was dat scenario doorgegaan 10 jaar langer, dan zag het er erg slecht uit hier. Democratie is daarom belangrijk, een persoon als Bush kan beter niet teveel voor het zeggen krijgen, die beslist te veel in zijn eentje en kan zo zorgen voor een totale wereld-oorlog met als einde van de mensheid. Het zijn die mannetjes die een te kleine lul compenseren met andere zaken. Het zijn de apen zoals Bush die het gevaar vormen.

En wie was dan de oppermacht hebber? Ik zou het niet zijn, ik zou mezelf van kant hebben gemaakt als ik moest leven onder totale macht, en wie weet ging het van kant maken dan niet eens meer door. Omdat je een chip had en nog meer.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:43:22 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21655313
Sorry voor een aantal posts achter elkaar maar ik kreeg weer wat binnen.

Het gaat erom om te achterhalen waar de macht is ontstaan. Dan kun je het hebben al over God, Christus, mensen kijken tegen Christus aan, de Islam kijkt tegen Allah aan. Dus in principe is het verzinsel God de basis. Je krijgt daarna opvoeding waarbij de een hoger is dan de ander. Onderlinge relaties tussen kennissen, buren en vrienden. Er is altijd wel een die boven de ander wilt staan. Of meer wilt hebben dan de ander. Je krijgt jaloezie erbij, de een heeft meer ik ben jaloers, ik heb meer en ik voel me beter.

En zo gaat dat machtsspelletje door en door. Op een gegeven moment draait alles om macht, en heeft geen enkel mens vrijheid meer, de mensen die de macht hebben zijn ook niet vrij omdat ze zo gewend zijn aan macht dat ze niet meer weten hoe het is om geen macht te hebben. Ook die mensen zijn bezeten door macht.

Ik weet dan ook niet of de matrix enen en nullen is, een mens is dan geen 1 of nul, maar meer molecullen en dna-structuren. Ook dat kun je zien als 1 of 0. Maar goed, dit gaat zover door allemaal totdat je komt bij de basis van alles. Het heeft geen eind en ook geen begin. Of wel?

Dan draait het steeds 2 kanten op. Etc etc etc. Op dit moment voel ik nog steeds onrust, dus in principe heb ik nog steeds geen totale vrijheid. Had ik totale vrijheid dan voelde ik me zoals ik me wil voelen. Ik voel me niet zoals ik me wil voelen, dus ik heb nog veel te werken aan mezelf. Meditatie is me te wazig, of misschien toch goed?

Kan me voorstellen dat sommige mensen denken die is psychotisch, dat is dus totaal niet zo, ik ben van nature een denker en als ik alles wil weten dan ga ik lekker mijn gang. Ik heb hersens gekregen om te denken dus die gebruik ik ook. Anders zou ik mezelf te kort doen in mijn ontwikkeling.

Tijd voor getallen en reeksen nu!!!! Over het hoe en waarom van de machten ben ik weer wijzer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-08-2004 09:57:57 ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 10:01:17 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21655557
Laatste opmerking. In principe is Lithion zo'n politie agent van the matrix die mij wilt opslurpen omdat hij zich boven mij voelt staan. Lithion is dan vroeger weer opgeslurpt door een andere macht, anders zou hij me gelijkwaardig behandelen en niet doen alsof ik een stuk stront ben. Stuk stront ben ik bij lange niet dus

Iedereen die boven mij wilt staan is zo'n politie-agent. Uiteindelijk blijft er 1 agent over, de eerste agent die begonnen is met opslurpen. En dat kan Christus zijn. Nog sterker, ik denk dat Christus het is.

Nu ik weet dat Christus de ellende is, kan ik google gaan raadplegen weer. Mocht Christus een brave iets zijn, dan heb ik een fout gemaakt in de calculatie. Toch kijken waarom Christus is gekomen en de Egyptische cultuur heeft weten weg te stoppen.

Mijn gevoel zegt dat Christus een hondenlul is, nou mijn gevoel zegt altijd de waarheid, dus Christus is een hondenlul.
pi_21660058
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Christus een hondenlul is, nou mijn gevoel zegt altijd de waarheid, dus Christus is een hondenlul.
Gevoel is niet altijd de waarheid
pi_21660142
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:41 schreef DePresident het volgende:

[..]

Gevoel is niet altijd de waarheid
och dat is ook een interpretatie;
wat wel zo is, is dat je 'gevoel' redelijk envoudig te manipuleren is, bv door drugs of medicijnen, koffie, sigaretten, alcohol, marihuana, opiaten kunnen specifiek je gevoel makkelijk doen veranderen.

verder is er de pavloviaanse 'conditionele reflex', men kan een wezen bijvoorbeeld aanleren om bij het horen van een bel een 'honger-gevoel' te krijgen...: oftewel 'conditionering' (en conditionering is ook heden ten dage een slim gebruikte marketing-techniek, denk bv aan de reactie van kinderen op het zien van de MacDonalds-Arc, die gebogen M)

er is dus inderdaad wel reden om twijfels te plaatsen bij het zien van 'gevoelens' als absolute waarheid, immers juist daardoor loop je het risico des te makkelijker manipuleerbaar te worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21746320
Ik geloof aan de ene kant wel dat er zo wereldorde is die iedereen bewaakt maar dan zouden ze er toch wel voor zorgen dat films zoals the matrix niet uit zouden komen.
pi_21746693
Het kan me niet zoveel schelen of de manier waarop ik de wereld zie strookt met de werkelijkheid.
Ik vind het een mooie wereld zo en ben best gelukkig
  zaterdag 4 september 2004 @ 14:52:34 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21746896
en mooi is de wereld..........................................................
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21746933
al die neppe foto's van ufo's komen me onderhand ook wel de strot uit..
pi_21747163
En bedankt voor het bewijzen dan mijn hypothese in de thread Blowen, niet 'normaal' doen, ..
Senatus Populus Que Romanus
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:48:16 #169
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21755650
-off topic-
uuh dodeca .. ik hoorde een gerucht dat bikini precies tegenover giza zou liggen ?
en toen schoot me ook een trinity te binnen, behalve dat trinity de eerste test was
dat plaatje is ook een drieenheid

ik weet niet of dat allemaal cult van de zon is ...maar eeuwige vlam .. nouja .. hmm
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zaterdag 4 september 2004 @ 22:49:17 #170
90061 coz
pi_21755671
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 14:54 schreef zolTan15 het volgende:
al die neppe foto's van ufo's komen me onderhand ook wel de strot uit..
ga dan ook echte foto's zoeken .. daar zijn er meer van
nee serieus .. ik hoor vaak , "ja maar het bewijst niets" en "ja alweer van die soep"
maar hebben die mensen echt enig idee van het aantal sightings dat er geweesd is , wat tot nu toe nog niet verklaard is (de standaard onware verklaringen uitgezonderd)
pi_21821267
Daar heb je weer zo'n mooi symbool coz. Het symbool voor radioactiviteit dus,je ziet de cirkel met punt en daarom heen drie zwarte vlakken (trinity) en tuurlijk slaat dit weer op de cult van de zon.
Mind you zo'n atoombom is natuurlijk een zon welliswaar door ons gemaakt en dat moet geviert worden dus noemen ze die site de trinity site.

We weten dat dit allemaal te maken heeft met de cult van de zon ook wel de cult van Baal,bel,bill,enki,Mazda,Nimrod,Osiris,Josef,janus,EA enz,enz.

We weten ook dat een berg het symbool van de trinity is dus in october 1952 wordt engeland atoommacht nummer drie en die bom ontploft op de berg van Bel,Monte Bello dus zie:http://www.raptureme.com/rap31c.html
  woensdag 8 september 2004 @ 12:00:32 #172
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21821653
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:43 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo gaat dat machtsspelletje door en door. Op een gegeven moment draait alles om macht, en heeft geen enkel mens vrijheid meer, de mensen die de macht hebben zijn ook niet vrij omdat ze zo gewend zijn aan macht dat ze niet meer weten hoe het is om geen macht te hebben. Ook die mensen zijn bezeten door macht.
helemaal correct...

Vraag aan Dodeca, in hoever denk je dat mensen bewust zijn van de links in de tekens (i.e. cult van de zon) en de namen die ze verzinnen? Tot hoever (welke tijd) gaat het terug denk je?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 8 september 2004 @ 12:16:29 #173
90061 coz
pi_21821938
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:00 schreef B-FliP het volgende:

[..]

helemaal correct...

Vraag aan Dodeca, in hoever denk je dat mensen bewust zijn van de links in de tekens (i.e. cult van de zon) en de namen die ze verzinnen? Tot hoever (welke tijd) gaat het terug denk je?
wat dat betreft is het ook heel ironisch dat
a. de founding fathers in amerika dit cirkeltje wilden doorbreken, en dat nu ondermijnd is
b. men hiervan (macht hebben en willen) beschuldigd wordt als mensheid in een utopia topic terwijl men niet wil aannemen dat het nu wel zo gaat
c we allemaal in de matrix zitten en oa een andere 'matrix' wat begon als militair netwerk (arpanet nu www) nu gebruiken om er mogelijk uit te komen
  woensdag 8 september 2004 @ 15:45:30 #174
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21822200
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:16 schreef coz het volgende:

[..]

wat dat betreft is het ook heel ironisch dat
a. de founding fathers in amerika dit cirkeltje wilden doorbreken, en dat nu ondermijnd is
b. men hiervan (macht hebben en willen) beschuldigd wordt als mensheid in een utopia topic terwijl men niet wil aannemen dat het nu wel zo gaat
c we allemaal in de matrix zitten en oa een andere 'matrix' wat begon als militair netwerk (arpanet nu www) nu gebruiken om er mogelijk uit te komen
hahaha, nice!

a) precies, maar ze vielen al heel snel terug in dezelfde "macht" der gewoonte... En volgens mij
had het oude europa ook nog een flinke vinger in de pap... Wat wel opvalt is dat je overal dezelfde
structuur vind, meestal onder leiding van een top die zegt vanuit god te handelen (in europa vroeger, amerika, de tsaren in rusland vroeger, veel regeringen in het midden oosten), behalve
in Azie, waar men dat ook niet nodig heeft omdat ze vanuit oudsher het regime als totale onderdrukker hebben...

b) als je het goed hebt in de matrix, en je focust op 1 ding, namelijk jezelf, is alles zo ver van je
bed... Wat ook raar is, is dat mensen zo opgaan in hun dagelijkse leven dat de rest er niet meer
toe doet en zelfs vreemd wordt... Ik was laatst met mijn vriendinnetje naar het bos en ze was
bang voor sprinkhanen en alle andere beestjes, ze heeft het niet op natuur en voelt zich in de stad
een stuk veiliger en meer vertrouwd... Iets wat te veranderen is natuurlijk... Alleen moet de wil en
enige moed er ook zijn om alleen al je visie op de realiteit te veranderen... It's just a matter of
thought...

c) haha, maar de tussenstap was bbs... Waar een hele hoop rukkers aan hun trekken kwamen,
er illegaal software werd verspreidt, en in minime vorm ook informatie... Wat zeker mooi is aan
www is dat het voor veel mensen moeilijk wordt gemaakt om leugens onder een selecte groep als
waarheid te verkondigen (waar tv en radio en krant een perfect medium voor zijn), omdat het
vrijwel meteen vanuit verschillende directe bronnen te weerleggen is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 8 september 2004 @ 16:23:44 #175
90061 coz
pi_21822466
quote:
Op woensdag 8 september 2004 15:45 schreef B-FliP het volgende:

[..]

hahaha, nice!

a) precies, maar ze vielen al heel snel terug in dezelfde "macht" der gewoonte... En volgens mij
had het oude europa ook nog een flinke vinger in de pap... Wat wel opvalt is dat je overal dezelfde
structuur vind, meestal onder leiding van een top die zegt vanuit god te handelen (in europa vroeger, amerika, de tsaren in rusland vroeger, veel regeringen in het midden oosten), behalve
in Azie, waar men dat ook niet nodig heeft omdat ze vanuit oudsher het regime als totale onderdrukker hebben...
[snipje]
hmm .. het was iig een stapje vooruit .. maar idd ik vergat wel wat je zei
"in god we trust"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')