quote:...
Wat is het origineel van WC Experience - Paracetamol?
--edit: geen links naar illegale mp3-bestanden--
...
Ja, helaasquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:54 schreef Romek het volgende:
[..]
Kanjer
Jammer, vond het wel aardig klinken.....
Bedankt Scandy
Dat dus...
Als ik er vannacht aan denk en het kijk, zal ik er even op letten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef fokaapje het volgende:
Wie heeft net Friends gekeken ? kan iemand me vertellen hoe het liedje heet die gedraaid werd toen Ross met Rachel was...?
Opletten. Had al in je andere topic gereageerd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef fokaapje het volgende:
Wie heeft net Friends gekeken ? kan iemand me vertellen hoe het liedje heet die gedraaid werd toen Ross met Rachel was...?
alvast bedankt
ja ik werd doorverwezen, toen had je btw nog nix gepost, bedankt man!!! bigtime!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:58 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Opletten. Had al in je andere topic gereageerd.
Chris Isaak - Wicked Games.mp3
Nelly Furtado? Die fietste in ieder geval in een clip, en liep ook langs kraampjes. Of ze ook een sinaasappel in de clip kreeg toegegooid, dat weet ik niet. De titel zoek ik even op... Powerless?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:57 schreef Morgil het volgende:
Ik zag gisteren een clip op televisie van een meisje, en ze was aan het fietsen, en toen kreeg ze een sinasappel toegegooit van een jongen. Die at ze op. En toen kwam ze bij een marktkraampje met kleren ofzo.
Ik vond het liedje/clip erg leuk. Wie is de artiest en hoe heet het nummer?
Nee, in het vorige topic zei Morgil:quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nelly Furtado? Die fietste in ieder geval in een clip, en liep ook langs kraampjes. Of ze ook een sinaasappel in de clip kreeg toegegooid, dat weet ik niet. De titel zoek ik even op... Powerless?
Daar deed de omschrijving mij in ieder geval aan denken.
Tot daar klopte het.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, in het vorige topic zei Morgil:
De zangeres was een (mooi) westers
Nee, dan houdt het op.quote:meisje met lange donkerblonde haren.
'Ik dans, dus ik besta' van het Goede Doel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"....maar ik dans dus ik besta." Hoe heet dat nummer en van wie is het ook weer....
Okee dank jequote:Op donderdag 20 mei 2004 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
'Ik dans, dus ik besta' van het Goede Doel.
Lodger!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:19 schreef Shedfire het volgende:
Ik zoek een band die ik eens op internet had gezien van het forum van Fok of de weblog van Fok.
Het vervelende is dat ik alleen maar weet dat ze:
a. flash video clips maakte
b. daarin een oogige stickmen in rond liepen.
c. ze hadden een flash site waar je op de items moest schieten als ze langs kwamen.
Ze kwamen volgens mij uit zweden, en hun cd moest nog uit komen.
Hun eerste liedje (waarmee ze op Fok! kwamen) ging over herhalend leven. Begon met twee oude stickmannetjes die een vrouw verkrachten die een baby krijgt en dan een hele leven cyclus doorloopt.
Wie kan mij helpen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
ff in MAT zetten
Dat is Katy Rose - Overdrive. Had de clip een keer op mtv.com gezien en ik heb voor de zekerheid nog een keer gezien, maar zij is het.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:57 schreef Morgil het volgende:
Ik zag gisteren een clip op televisie van een meisje, en ze was aan het fietsen, en toen kreeg ze een sinasappel toegegooit van een jongen. Die at ze op. En toen kwam ze bij een marktkraampje met kleren ofzo.
Ik vond het liedje/clip erg leuk. Wie is de artiest en hoe heet het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |