Linksboven staat SBS6quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:30 schreef Hare het volgende:
Op die laatste cap zie ik volgens mij mijn fototoestel
Hoe kom je hier trouwens aan? Zelf geschoten?
Holy kut zegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:41 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Linksboven staat SBS6.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Holy kut zeg![]()
Das wel heel erg dom
Vertel het aub niet verder
Hahaquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om misbruik te voorkomen is de FOK!ster CDP onherkenbaar gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
FOK!ker Rian was ook van de partij![]()
[afbeelding]
Damon+vriendin die de camera's wel lollig vind
[afbeelding]
Catherine Zeta Jones loopt naar de fans om wat handtekeningen te zetten.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef LaDyLuNa het volgende:
Op hemelvaartsdag hebben ze gefilmd in Osdorp op een kerkhof. Zusje van een vriendin van mij was daar heen geweest met 4 vriendinnen. En wat denk je? Ze mochten op de set!! Maar ze mochten niet voor de camera doorlopen en niet gillen als ze Brad Pitt zagen!
Zucht... dat wil toch iedereen!
En toen ik er was had hij zoveel 'inside' informatie. Hij wist zogenaamd alles NOT!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze jongen in het bruine jasje heeft 9 dagen non stop bij t amstel gestaan voor een foto met george en is 9 dagen NON STOP gedist door hem.....hahaha
quote:Pitt and Aniston Walk Out on 'Troy'
Hollywood hunk Brad Pitt caused outrage at the Cannes Film Festival last week - by walking out of the official screening of his film Troy before it had started. The 40-year-old actor got up and left the cinema with his Friends star wife Jennifer Aniston before the lights went down. A horrified witness says, "It is almost unprecedented not to watch your own film at Cannes. Their vacant seats did not go unnoticed". Pitt is next up on the big screen later this year in Ocean's Twelve opposite George Clooney, Julia Roberts and Catherine Zeta-Jones.
Denk het, ik zou de film ook geen 20x willen zienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vonden ze de film zo slecht?![]()
Dit is normaal voor premieres..ff voor de show naar binnen, de openingscredits kijken en dan wegsneaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze waren idd de enigen, maar eerste instantie mochten ze er niet in, maar toen hadden ze ff met zo'n beveiliger staan praten en uiteindelijk mochten ze toch op de set! Ze hebben ook heel ff met de regisseur gepraat. Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Angell het volgende:
Mocht dit echt? Wat leuk!! Zeker omdat ze de enigen waren? En mochten ze er door van de beveiliging of van de regisseur zelf? Wel raar eigenlijk.... ze proberen al weken iedereen op een afstand te houden en op de laatste dag mogen fans de set op.....als ik dit had geweten.....
[..]
Weet die regisseur uberhaupt wel hoe groot Nederland is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:54 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!
Waarom zou het dan nieuwswaardig zijn?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is normaal voor premieres..ff voor de show naar binnen, de openingscredits kijken en dan wegsneaken.
Die fransen hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom zou het dan nieuwswaardig zijn?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:54 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Ze waren idd de enigen, maar eerste instantie mochten ze er niet in, maar toen hadden ze ff met zo'n beveiliger staan praten en uiteindelijk mochten ze toch op de set! Ze hebben ook heel ff met de regisseur gepraat. Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!
of je leest de topiques nog eens doorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:28 schreef Angell het volgende:
Zijn ze nu in Rome? En komen ze nog terug naar Nederland? Denk het niet he??
Ze zijn gewoon op de goeie gok naar Amsterdam gegaan en daar wat rond gevraagd. Gewoon heel veel mazzel gehad!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:00 schreef Angell het volgende:
Echt leuk!! En hoe wisten ze het trouwens?
[..]
Las het ook ja, volgens mij complete onzin naar wat ik heb gezien, gelezen en gehoord wat betreft zijn relaxte houding hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
trouwens las net dit stuk:
ik wist niet dat hij in Nederland problemen had met de media! Hij was nogal relaxed bij vertrek/aankomst hotel...
![]()
ach, ben je dan eindelijk heen geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:30 schreef Hare het volgende:
Op die laatste cap zie ik volgens mij mijn fototoestel
Hoe kom je hier trouwens aan? Zelf geschoten?
ach, moet je je even indenken dat je in een paar weken tijd je eigen film tig keer helemaal moet kijken....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd, hugh grant deed het ook in nderland => wegsneaken en aan het einde "faken" alsof je de hele film hebt gezien
Goh! Jij bent er ff snel bij zegquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach, ben je dan eindelijk heen geweest?
ja weet ik veel ik hou dit niet dagelijks bijquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh! Jij bent er ff snel bij zeg
En was al wel eerder geweest hoor, maar goed...
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik hou dit niet dagelijks bij
Nou vertel, heb je eindelijk hnunkyhunk Brad in het echt gezien?
neuh...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja
kheb ze allemaal gezien, en allemaal niet van echt dichtbij, niet bij het hotel en heb ook geen handtekening.
Je hebt nu zeker wel medelijden met mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |