abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:43:19 #1
18772 pos
@@sweet@@
pi_19271948

Weet iemand wat over Simon? Ging hij niet terug naar Australie of zo?
En blijven Katy en hij bij elkaar?

[ Bericht 26% gewijzigd door pos op 20-05-2004 16:48:47 ]
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_19271999
Jij was eerder .

Gooi ik die ander op slot .
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:49:24 #3
18772 pos
@@sweet@@
pi_19272107
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:45 schreef schatje het volgende:
Jij was eerder .

Gooi ik die ander op slot .
Ok en ik heb je plaatje even gebruikt
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_19272242
Ik heb je vraag even opgezocht, heel verhaal hoor:
quote:
Soon after Simon agreed to help locate Rose and Joe D'Angelo and Paul Ryan in the war-torn country of Avannya with Katie later following to look for him. Upon arriving, Simon was captured and held hostage by a man named Donovan Curry who had himself surgically altered to look like Simon. Fortunately, Donovan was caught before any harm came to Katie and everyone escaped from the island unharmed. Back in Oakdale, Simon opened a detective agency with Katie and Henry Coleman.

Simon was all set to make a happy life for himself when trouble came around in the form of his old "friend" from Australia, Bartleby. An unsavory character, Bartelby threatened to kill Katie unless Simon agreed to carry out a sting for him. (and told Simon that he had friends who'd do it for him if anything bad happened to him) Knowing that Bartleby was dangerous enough to carry out the threat, Simon agreed and set out to break Katie's heart so that she'd hate him and not follow him out of Oakdale. Distancing himself from Katie, Simon arranged for her to find him with another woman. Unfortuantely, that didn't quite work and so Simon told her that he was suffocating in Oakdale and was going abroad to work on a con. Unfortunately, again Katie caught on and figured out that he was purposely pushing her away because Bartleby was threatening him. Though he was perfectly willing to go away with Bartleby to protect Katie, Katie got Bartleby angry by having him arrested. Seeing Bartleby outside the house ready to murder Katie, Simon struggled for the gun and murdered Bartleby in the process. Though now free of Bartleby, Simon remembered his threats that if anything should happen to him, his friends would go after the Frasiers. Afraid that Bartleby's goons would go after Katie, Simon left Oakdale with Henry's help.

Unfortunately, Katie finally learned the truth about Simon's disappearence--he was on the run after killing Bartleby in self defense! Despite pleas from Henry to not look for Simon since her life would be in danger, Katie decided to set out for Australia. Though she initially accepted Mike's offer to go with her, she changed her mind after realizing that he was developing romantic feelings toward her and tried to sneak out of Oakdale without him. However, due to a delay at the airport, she was unsuccessful and despite her objections, Mike went with her. Unfortunately, upon arriving at the Frasier ranch, the pair was captured by Mordecai, Bartleby's brother, and held hostage. Mordecai, then told them his plan--he was using them as bait to lure Simon out of hiding so he could get revenge for Simon killing his brother. Though they tried to escape, with Katie even trying to send a message to Margo, all their attempts were fruitless and finally Mordecai took Katie away to be rescued by Simon. Tied to a chair that had a bomb tied to it, Katie suddenly heard Simon's voice and tried to warn him that it was a trap. Then came Katie's rescuer--but this time, it wasn't Simon; it was Mike! Having freed himself from the basement where they had been held captive, Mike suceeded in untying Katie, but ended up engaging the bomb's timer. Though Katie insisted that they look for Simon, Mike knew they only had a few minutes left and dragged Katie out of the building seconds before the bomb went off! Soon after, Katie was told that the remains of a man were found in the rubble; the DNA was a match for Simon.

Months later, who else but Simon would return to Oakdale alive! Pleading his undying love for Katie, simon tried to get her to leave with him, but by now Katie was engaged to another man, Mike Kasnoff. Telling Katie that he couldn't live without her, Simon warned her that his life was still in danger (a claim substansiated when some goons shot at him and Katie) and he wanted them to go on the run together. Though confused as to whether to stay in Oakdale or go on the run with Simon, Simon needed an immediate answer and so Katie let her loyalty to her husband win out and after telling Mike that she loved him, she set out to leave with Simon. Hiding out at the docks, before setting out to leave everything behind, Simon confessed that he set up the gunfire incident in order to prove that the danger was real and time was of the essance. Even though Simon's feelings for Katie hadn't changed, it was clear that Katie wasn't the same person Simon left behind, yet she was determined to stick by her husband. Before they set out though, Mike found them and again tried to persuade Katie that she should stay in Oakdale where it was safe. Though Katie rejected him, Simon would later overhear her say that although Katie loved Mike, she needed to be with Simon. Realizing that Katie had changed in the year that he'd been gone, and recognizing that she was going away with him out of a sense of loyalty, Simon went to Mike and made plans to leave without Katie. Knowing that Katie would follow Simon to the ends of the earth, thus endangering her life, they locked the gate to the harbor and Simon changed his itinerary. After saying a heartfelt goodbye to Katie, who told Simon she'd hate him forever if he abandoned her again, Simon left for parts unknown.
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:08:18 #5
18772 pos
@@sweet@@
pi_19276341
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:54 schreef schatje het volgende:
Ik heb je vraag even opgezocht, heel verhaal hoor:
[..]
thnx ik ga er even voor zitten
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 31 mei 2004 @ 20:27:20 #6
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19544197
Er komt toch een nieuwe Molly

Christina Chambers

Wel duidelijk jonger en knapper... misschien wordt dat Molly-karakter dan nog wel een stukje minder vervelend, you never know!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:12:06 #7
87058 brummel
love and peace
pi_19572350
komt er een nieuwe molly?das balen want je bent gewend aan deze molly.Ze speelt deze rol al jaren
where is the love?
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:11:37 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19751877
Julia komt binnenkort terug!!
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:51:21 #9
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_19775740
julia

die actrice kan geen gek spelen.... ziet er niet uit
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_19782912
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:27 schreef Christine het volgende:
Er komt toch een nieuwe Molly
Dat vind ik minder. Deze Molly vind ik wel erg goed.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:17:34 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20014809
Nieuwe spoilers:

Over Marshall:
quote:
Now District Attorney, Marshall dropped all charges against Stenbeck and told Ben about his affair with Jessica himself. About this time a young woman named Brandy was murder and Marshall prosecuted Paul for the crime. Unknown to everyone, James was blackmailing Marshall with the whereabouts of the teenaged daughter (a product of a college affair) that he never met. Though he knew Paul was innocent, Marshall complied with James's demands. An attack of conscience however forced him to admit that James was the true murderer and he was blackmailing Marshall by withholding the whereabouts of his teenage daughter. In retaliation James shot Marshall in the head, though luckily Ben saved him.
Bonnie vermoordt Marshall op het eind (per ongeluk, dat wel). Helaas pas over een jaar ofzo.

Over Lucy en Aaron:
quote:
Unfortunately the couple faced a crisis when Aaron was charged with arson! Unable to prove his innocence, Aaron ran off with Lucy and Alison in order to escape the police. On the run for weeks, Hal Munson and Craig finally caught up with the kids and brought them back. Of course by this time, Hal's son, Will had confessed to the crime so Aaron was off hook. Unfortunately, this news was bittersweet since prior to being found, Lucy was hit by a trolley and left paralyzed and with amnesia.
pi_20016360
Ik vind Julia wel cool, alleen ik weet niet wie ik leuk vind: De overdreven heilige Julia of de maffe doorgedraaide Julia. Wel jammer dat haar rol maar van tijdelijke aard is.
  zondag 20 juni 2004 @ 13:39:17 #13
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20038069
Op de bruiloft van Jack&Carly komt ze met baby en al aanzetten...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:31:58 #14
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20371382
In Amerika komt er binnenkort een nieuwe speler voor Parker
Jammer.
pi_20592570
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef Christine het volgende:
Nieuwe spoilers:

Over Marshall:
[..]

Bonnie vermoordt Marshall op het eind (per ongeluk, dat wel). Helaas pas over een jaar ofzo.

Over Lucy en Aaron:
[..]
Jammer van die Marshall is cool

en Lucy en Aaron ik vind Aaron maar een sukkel
Maar Lucy is hot
pi_20592756
gaat de moeder van bonny nou met Marshall? Vind het sneu voor Ben, lukt hem nooit iemand te vinden. Maar heb meer met (kom effe niet op haar naam) ma van bonny te doen, gek op marshall en op die suffige Ben...
Ik vind Lucy juist zooo'n suffe tut!
pi_20592832
Ailison is trouwens ook een lekkere babe
pi_20592858
Allison is top, duidelijk kind van emily, en als ze het op een zuipen gaat zetten lijkt ze ook nog op haar 'echte' moeder (tjeemig, wat is echt, wie is nou echt de moeder? het eitje of de baarmoeder?)
pi_20592872
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:31 schreef Christine het volgende:
In Amerika komt er binnenkort een nieuwe speler voor Parker
Jammer.
Parker was een schatje...
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_20592909
Parker, die heeft toch nooit tekst gehad? Zal nu wel ineens als 16 jarige terug komen, met libido?
pi_20592925
Wie speelt Alison??
pi_20592994
Zoek het op, zou ik zeggen!

Parker zal wel een paar jaartje ouder worden, maar niet veel ouder toch?
pi_20593059
in the bold komen kids na even afwezig geweest te zijn, altijd weer als puber terug! Krijgen vast hormonen...ben benieuwd of Parker met rood haar terug komt! Of zou er ineens een blonde Parker opstaan?
pi_20593096
Gewoon de rode denk ik.
Ik denk dat hij zich ook gaat mengen in het *Vrienden clubje*
pi_20593177
Zou het wel leuk vinden als er een nare 'puber' opstaat, naast Allison. Vind verandering van personage niet altijd leuk, moest bv erg wennen aan Craig, die ik nu geweldig vind overigens... Vind het ergens jammer dat de oude Mike niet terug is gekomen (al had die wel een super groot hoord... te groot voor molly, carly en rosanna....wat een hoer is die Mike eigenlijk, haha)
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:31:01 #26
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20637792
Volgens mij is de nieuwe parker niet ouder dan deze hoor! De nieuwe parker is 8 jaar ofzo.
pi_20637912
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:39:09 #28
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20637975
Carly raakt zwanger van Jack
Alhoewel ze eerst denkt dat het van Mike is... waardoor ze ontzettende ruzie krijgt met Jack.
Het kindje van Julia blijkt trouwens ook niet van Jack te zijn.
pi_20638183
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:31 schreef Christine het volgende:
Volgens mij is de nieuwe parker niet ouder dan deze hoor! De nieuwe parker is 8 jaar ofzo.
Nou maar deze Parker is nog lang geen 8 hoor. Deze is 3 of 4 ofzo...
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:49:28 #30
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20638210
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:48 schreef Shir het volgende:

[..]

Nou maar deze Parker is nog lang geen 8 hoor. Deze is 3 of 4 ofzo...
In Amerika zijn ze bijna twee jaar verder...
Misschien is 'ie dan 6. De nieuwe speler is in elk geval niet ouder dan deze.
pi_20638252
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:03 schreef nielsie het volgende:
Zou het wel leuk vinden als er een nare 'puber' opstaat, naast Allison. Vind verandering van personage niet altijd leuk, moest bv erg wennen aan Craig, die ik nu geweldig vind overigens... Vind het ergens jammer dat de oude Mike niet terug is gekomen (al had die wel een super groot hoord... te groot voor molly, carly en rosanna....wat een hoer is die Mike eigenlijk, haha)
Nu je het zegt, Mike werkt wel de familie af!!!
pi_20638302
wat was parker bijdehand gisteren zeg, "Now I sit down"...volgens mij wil hij zelf zijn tekst bepalen, Parker heeft kapsones...hahahah.
Ik vind Julia irritant, waarom komt die nou weer terug, geen kont aan. En snap niet dat carly is getrouwd terwijl ze gevoelens koesterd voor zowel Mike als Craig,....enneh: WAT IS DIE MIKE TOCH LEKKKERRRRRRR
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:58:36 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20638458
quote:
Little Parker will be playing a very big role in his mother, Carly, and Jack's upcoming story. Eight-year-old Giovani Antonio Cimino has been cast in the crucial role!

Parker Munson has always been close to his stepfather, Jack (heck, Jack delivered the little tyke!). But, this summer, Jack is going to need Parker more than ever, in a story about life, death, love and, most importantly, hope.

Look for the new Parker to make his first appearance in late July.
Dit is hem:

Op de foto valt alleen niet te zien of hij ook rood haar heeft.
pi_20639566
Zal wel een blond gozertje worden, maar dat kan op zich wel. Je haar kan van kleur veranderen.

Ik vind Juul ook irritant. Natuurlijk moest zij die bloemen weer uit Molly's hand trekken....
Ik vond trouwen dat er weinig mensen waren op de bruiloft. Waar wraen al die zogenaamde VIPs?
pi_20641149
Hoe lang duurt het eigenlijk nog in Nederland voordat Rose doodgaat?
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:21:43 #36
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20643323
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef Catsy het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog in Nederland voordat Rose doodgaat?
Amerika loopt ongeveer anderhalf jaar voor. Het zal dus iets meer dan een jaar duren.
pi_20645616
Die baby is niet echt van Jack toch of wel ?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:33:47 #38
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20660780
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Die baby is niet echt van Jack toch of wel ?
Nee
pi_20720784
waarom was de moeder van jack niet bij de bruiloft, stond ze weer Snyder-cider te maken ofzo? Echt heel raar dat zij er niet bij was!
  maandag 19 juli 2004 @ 13:51:58 #40
18772 pos
@@sweet@@
pi_20720841
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:49 schreef nielsie het volgende:
waarom was de moeder van jack niet bij de bruiloft, stond ze weer Snyder-cider te maken ofzo? Echt heel raar dat zij er niet bij was!
idd vroeg ik me ook af
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_20721009
tis duidelijk dat Lilly aan het bevallen is (in het echt), maar vind het reuze vaag dat nadat Paul achter Rose is aangereist naar weetikveelwatvoorland, zij er nu niet voor hem is. Begint een beetje ongeloofwaardig te worden...i know, i know, tis een soap, maar aan atwt vind ik juist zo leuk dat het allemaal lijkt te kloppen...is nu een beetje boel minder
  dinsdag 20 juli 2004 @ 19:10:00 #42
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_20749012
Die parker is wel schattig.
Wie weet trouwens of Jack en Carly er snel achter komen dat Jack niet de vader is van JJ (jackie junior)? De test wijst uit dat hij het wel is (door vervalsing door julia), maar wanneer komt het uit dat het vals is?
En wat voor baby krijgen lily en holden, jongen of meisje?
En is het zo dat mike en katie iets krijgen? En met wie gaat molly dan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_20749465
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 19:10 schreef PM-girl het volgende:
Die parker is wel schattig.
Wie weet trouwens of Jack en Carly er snel achter komen dat Jack niet de vader is van JJ (jackie junior)? De test wijst uit dat hij het wel is (door vervalsing door julia), maar wanneer komt het uit dat het vals is?
Nou volgens mij als Julia d'r therapeut vermoordt, rond die tijd. Het hoe en waarom heb ik ff niet meegekregen.
quote:
En wat voor baby krijgen lily en holden, jongen of meisje?
Meisje, genaamd Natalie
quote:
En is het zo dat mike en katie iets krijgen? En met wie gaat molly dan?
Yup Mike en Pilar krijgen wat ja. Maar ze zitten in een dip, want Mike's exje Pilar stond opeens voor z'n deur. En nu is die Simon ook terug na een absentie van een jaar. Molly (onderhand door iemand anders gespeeld) had wat met Dusty, maar nu in Amerika zoekt ze meer toenadering met Holden tot lily's ergernis.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 19:44:42 #44
94046 PM-girl
pi_20749657
pilar? is dat familie van iemand of een los personage? Ik kijk een aantal jaartjes maar haar ken ik niet?
*
pi_20749780
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef PM-girl het volgende:
pilar? is dat familie van iemand of een los personage? Ik kijk een aantal jaartjes maar haar ken ik niet?
Ken je Umberto Malzone ofwel Diego Satana nog? Die Lily "neerschoot" op d'r bruiloft, omdat hij verantwoordelijk was voor Damian's vliegtuigongeluk. Nou Pilar was d'r zusje. Zij kon goed met Mike opschieten, ze zaten samen in de race-business destijds.
pi_20750090
Gaat Rose dood? Wat erg...
Back in business.
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:14:58 #47
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20760822
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:09 schreef Shirley het volgende:
Gaat Rose dood? Wat erg...
Zomaar... vermoord... door die schattige Will.
Wie had dat gedacht?!

Ik dacht dat Holden en Lilly een miskraam kregen dit keer
  woensdag 21 juli 2004 @ 11:17:47 #48
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20760881
Waar is trouwens Chris gebleven nu Abigail uit de picture is?
Ik weet dat hij wat met Alison krijgt, maar waar issie nu?
pi_20760882
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 19:52 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ken je Umberto Malzone ofwel Diego Satana nog? Die Lily "neerschoot" op d'r bruiloft, omdat hij verantwoordelijk was voor Damian's vliegtuigongeluk. Nou Pilar was d'r zusje. Zij kon goed met Mike opschieten, ze zaten samen in de race-business destijds.
Jup, is naar spanje vertrokken tijdens de hele spanning van de moord op diego santana, jammer dat de originele actrice niet terugkomt.
  woensdag 21 juli 2004 @ 12:12:24 #50
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20762118
Wat gebeurt er eigenlijk met James???
pi_20783421
En aaaagh..komt die Dusty terug? Dat was toch de eerste liefde van Lilly voor holden? Die met die blauwe ogen, slijmbal?
Ik heb zo geen zin in het gedoe van Julia-Jack en de baby! Hoe lang gaat het duren voor ze weten hoe dat zit?
Ik zat er net zo lekker in en nu heb ik het er weer even mee gehad, dat wordt opnemen en doorspoelen tijdens het kijken. Zou het leuk vinden als heel Oakdale samen Stenbeck verslaan!
pi_20783462
ik heb trouwens gehoord dat Alison de serie gaat verlaten
Dat is toch niet waar he ??
pi_20783500
Hoop van niet, de ouwe garde begint nu wel erg oud te worden dus voor echte streken moeten we het volgens mij toch echt van Allison hebben!
pi_20786911
http://www.atwt.nl/diversen/spoilers.htm

hier kan je echt alles lezen tot begin volgend jaar!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 08:05:22 #55
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20803007
Hier komen dan weer een aantal spoilers:
- Julia vermoordt haar psychiater bijna, en vlucht daarna naar Istanbul
- Carly raakt/is zwanger
- Ben ziet perongeluk de tape van Jessica & Marshall
- Lily krijgt een dochtertje op kerstavond
- Rosanna doet Craig een huwelijksaanzoek
- Craig koopt fairwinds
- Alison is betrokken bij het stichten van brand
- James belandt alsnog in de gevangenis
pi_20806464
Hoe beland james in de gevangenis en duurt het nog lang ik mag die gast niet
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:30:09 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20807857
Maandje of twee gok ik? Het komt in elk geval door "het plan" van Bonnie: ze vindt een getuige tegen James.
Hierdoor komt James onder druk te staan, en probeert hij Marshall te vermoorden. Uiteindelijk komt hij in de gevangenis voor poging tot moord.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:32:29 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20807918
Shocking news:

It started off as an online rumor, but a show spokesperson now confirms that Emmy winner Benjamin Hendrickson (Hal Munson) will exit As the World Turns by the end of the summer.

Bron: Soapcentral

Lees hier meer: http://www.soapcentral.com/atwt/news/2004/0719-hendrickson.php

Maar er is ook goed nieuws: Jessica en Ben gaan trouwen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:33:26 #59
94046 PM-girl
pi_20807951
o leuk! ik vind het wel een beetje een tam stel, maar ze zijn wel leuk samen!
krijgen ze ook nog kinderen? (want ben is toch veel jonger dan jess?)
*
pi_20808611
NEEEEEE! Ik wil dat Jessica met Marshall trouwt! Daar spat het vanaf, Ben is zooo suf/soft!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 15:03:32 #61
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_20808670
ik heb het al paar keer niet gezien.. Ik MOET het vandaag zien!!
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 15:21:17 #62
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20809134
Waarom reageert er niemand op het shocking news over Hal
pi_20809386
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 14:33 schreef PM-girl het volgende:
o leuk! ik vind het wel een beetje een tam stel, maar ze zijn wel leuk samen!
krijgen ze ook nog kinderen? (want ben is toch veel jonger dan jess?)
Nou ze raakt zwanger, maar ze weet niet van wie.
Er komt weer een nieuwe donkere man in Oakdale, genaam Doc. Hij wordt Margo's flirt (verder gebeurd er niks), maar belandt uiteindelijk met Jessica in bed. Ik vind het eigenlijk zonde wat ze met Jessica doen. Ze maken van haar gewoon een makkelijke slet.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 15:42:38 #64
18772 pos
@@sweet@@
pi_20809599
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:33 schreef wizarddragon het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk zonde wat ze met Jessica doen. Ze maken van haar gewoon een makkelijke slet.
Is beter toch want anders is ze helemaal zo saai
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_20809652
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:42 schreef pos het volgende:

[..]

Is beter toch want anders is ze helemaal zo saai
Nah Jessica stond voor rechtvaardigheid en betrouwbaar. Nu meer voor "ik duik met alle nieuwe zwarte mannen in Oakdale"-slut.
pi_20809707
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:21 schreef Christine het volgende:
omdat ik toch al niet zo'n Hall-fan ben. En omdat als hij er in de usa uitgaat, wij hem pas over een jaar of wat zullen 'missen'
  vrijdag 23 juli 2004 @ 15:57:58 #67
18772 pos
@@sweet@@
pi_20809980
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:44 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Nah Jessica stond voor rechtvaardigheid en betrouwbaar. Nu meer voor "ik duik met alle nieuwe zwarte mannen in Oakdale"-slut.
In een soap heb ik liever dat tweede soort type ipv rechtvaardig en betrouwbaar.
Dat tweede type zorgt waarschijnlijk voor meer opschudding en kijkplezier dan de eerste
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 16:04:05 #68
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20810128
Hall eruit = ok!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20828454
Goddank...Hal gaat weg . Irritante vent is dat joh. Die stem, dat hoofd, en de personage is ook niets. Nou hopen dat Barbar er ook binnenkort uit ligt. Ook zo'n irritatiepunt. Maar Heeft Allison de brand gesticht? Ik dacht Will
pi_20828484
uiteindelijk zal blijken dat allison er een aandeel in heeft, ze bekend het aan lucy en die raakt in coma dus het komt pas veel later naar voren. In die tijd zal will zich ontpoppen als creep, vind ik leuk!
pi_20828741
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:21 schreef Christine het volgende:
Ik ben juist blij dat die griezel er eindelijk vliegt.
pi_20831199
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:29 schreef nielsie het volgende:
uiteindelijk zal blijken dat allison er een aandeel in heeft, ze bekend het aan lucy en die raakt in coma dus het komt pas veel later naar voren. In die tijd zal will zich ontpoppen als creep, vind ik leuk!
Zo moeder, zo zoon. God wat een f*cked up familie. Paul is de enige die normaal is. Jen was ook al zo'n ongelovelijke zeiksnol. Blij dat die ook weg is. Komt die trouwens nog terug of is het permanent?
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:18:50 #73
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20831258
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jen was ook al zo'n ongelovelijke zeiksnol. Blij dat die ook weg is. Komt die trouwens nog terug of is het permanent?
Ze komt binnenkort weer terug...alleen dan wordt ze door een andere actrice gespeeld.
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_20831367
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:18 schreef MirSus het volgende:

[..]

Ze komt binnenkort weer terug...alleen dan wordt ze door een andere actrice gespeeld.
Hopen dat die beter is dan.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:26:26 #75
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20831388
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hopen dat die beter is dan.
Kan me haast niet voorstellen dat het niet zo is...vorige Jennifer was echt Vond haar zóo irritant!!
pi_20848787
Die oude Paul was een ontzettttende walgelijke gast! Met zijn jankbek..die had trouwens een relatie met Emily (toen ook een ander)...kinderporno!
  zondag 25 juli 2004 @ 18:00:27 #77
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20849016
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:47 schreef nielsie het volgende:
Die oude Paul was een ontzettttende walgelijke gast! Met zijn jankbek..die had trouwens een relatie met Emily (toen ook een ander)...kinderporno!
De Paul die nu is vind ik wel ok...maar die straks gaat komen vind ik wat ik alleen al op foto's gezien heb al 3x niks
  zondag 25 juli 2004 @ 19:36:33 #78
16715 Mylene
*schatje*
pi_20850868
Ik heb net een video promo gezien en dat was echt heftig .

Via deze link: http://www.cbs.com/daytime/quickies/#
pi_20851930
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:47 schreef nielsie het volgende:
. Ik keek toen nog niet denk ik .

Maar kinderporno?? You have gotta be kidding me...daar gaat m'n lieve en stoere beeld van paul
pi_20851932
gaat Jack dood ?
pi_20852465
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
gaat Jack dood ?
Ik denk het...Carly keek niet zo blij in het lijkzakje.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:44:00 #82
18772 pos
@@sweet@@
pi_20853941
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

. Ik keek toen nog niet denk ik .

Maar kinderporno?? You have gotta be kidding me...daar gaat m'n lieve en stoere beeld van paul
Paul was in dat geval het kind
Emmily is namelijk een stuk ouder. Alhoewel het er niet als kinderporno uitzag hoor.
Leuk was ze trouwens de eerste Emmily.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 25 juli 2004 @ 21:52:03 #83
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20854084
Hal verlaat de serie... dus misschien is het Hal die dood gaat????
  zondag 25 juli 2004 @ 21:55:29 #84
16715 Mylene
*schatje*
pi_20854155
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef Christine het volgende:
Nee kind, er komt gewoon een andere acteur voor Hal .

Hal, role will be recast staat er op soapcentral .
  zondag 25 juli 2004 @ 21:56:00 #85
16715 Mylene
*schatje*
pi_20854167
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
gaat Jack dood ?
Door toedoen van James lijkt het.
  zondag 25 juli 2004 @ 21:57:40 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20854199
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef Christine het volgende:
Dat schreef ik voordat ik het filmpje zag...

Jack dood? Hoop het niet...
  zondag 25 juli 2004 @ 21:58:20 #87
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20854211
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:55 schreef schatje het volgende:
Hal, role will be recast staat er op soapcentral .
Dat stond er vrijdag nog niet. Wel jammer, ik vond het een leuke acteur.
  zondag 25 juli 2004 @ 22:02:32 #88
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20854310
Van soapcity.com:
quote:
As the police search for Jack's body, Hal comforts Carly, while Parker decides to help - and puts his own life in danger!
Het lijkt erop dat Jack idd dood gaat
Er bestaat gewoon geen "perfect match" in een soap he?!
pi_20854816
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Door toedoen van James lijkt het.
Die valt ook lijkt het is die dan ook dood
pi_20855671
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef pos het volgende:

[..]

Paul was in dat geval het kind
Emmily is namelijk een stuk ouder. Alhoewel het er niet als kinderporno uitzag hoor.
Leuk was ze trouwens de eerste Emmily.
Pfiew, ik schrok me dood .

Deze Paul gaat er trouwens ook uit. Jammer. Erg jammer. .

En de perfect match voor Carly blijft toch echt Craig. Af en toe heb je echt zoiets van 'val dood' bij jem, maar hij heeft een geweldige humor vind ik. Echt een leuke rol.
  maandag 26 juli 2004 @ 10:41:14 #91
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_20862111
Jack dood?

He-le-maal geweldig... Vind ik samen met Barbara de meest annoying personage!!

Meneer ik-ben-de-held
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 26 juli 2004 @ 11:00:45 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20862481
Jack dood?
Super!
Wat een irritant mannetje zeg!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20863360
Mee eens, Carly en Craig, superkoppel! Vind Mike en Jack te suf voor di e stoere carly. Wel grappig hoe ze zo'n rol wijzigen, ten tijde van mike-rosanna-carly haatte ik carly echt met die rode lippestift en nagellak, korte haar.... nu vind ik haar top! En echt!
pi_20876131
Nee Jack en Carly horen bijelkaar!! en ik vind Jack een leuke personage in de serie, echt jammer als hij uit de serie gaat
  dinsdag 27 juli 2004 @ 09:31:17 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20883426
In een recent interview zegt Michael Park (Jack) over zijn personage:
quote:
What can you tell us about your upcoming story?

MP: I like it. It's a meaty storyline. It's challenging as an actor. What you'll see all summer is not necessarily how it seems.

en

If Jack and Carly ever break up, I'd be worried about my job!
Misschien zijn de dingen dan niet wat ze lijken...?

[ Bericht 0% gewijzigd door Christine op 27-07-2004 09:41:03 ]
pi_20884342
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 08:05 schreef Christine het volgende:
- Lily krijgt een dochtertje op kerstavond
Oh my God!! Kunnen die nog erger worden?? Echt waar, verschrikkelijk.
Holden en Lily zijn echte burgertrutten geworden en dan natuurlijk een kindje op kerstavond, vreselijk wat een kwijl-verhaal
  dinsdag 27 juli 2004 @ 10:47:03 #97
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20884446
Look who's getting married...

pi_20884570
kan het helaas niet zien christine!
pi_20884590
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 10:55 schreef nielsie het volgende:
kan het helaas niet zien christine!
http://community.webtv.net/LakeMich/atwt3/media/captureD84.jpg

Die link zelf even pasten in de URL balk en dan moet het lukken
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_20884612
tjeemig, ben ik niet 'gemachtigd' de site te bekijken..wordt steeds nieuwsgieriger!!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 11:05:42 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20884761
Typ er een spatie achter, en nog eens op enter
pi_20884930
gelukt; NEEEEE! Gaat ally met haar moeder trouwen? Hahaha... Maar zou ze echt gaan trouwen of past ze de jurk van emily?
  dinsdag 27 juli 2004 @ 11:24:08 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20885067
Ze gaat trouwen, maar ik heb geen idee met wie
pi_20886059
ik hoop met aaron
pi_20889724
Die jurk
pi_20889885
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 15:15 schreef Koningin het volgende:
Die jurk
Die jurk ja...whahah echt z'n jaren '80/'90 Amerikaanse jurk.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:42:15 #107
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20890295
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 11:24 schreef Christine het volgende:
Ze gaat trouwen, maar ik heb geen idee met wie
Met Chris...
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:12:50 #108
18772 pos
@@sweet@@
pi_20890940
ze kijkt niet erg blij op dr trouwdag
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_20930376
Ik zou het leuk vinden als Jessica wat met Marshall krijgt, vind het sneu voor Marshall! Ben is het inmiddels hopelijk wel gewend gedumpt te worden, man, wat wordt die gast vaak voor een ander in de steek gelaten!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 07:58:02 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20947119
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:47 schreef nielsie het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Jessica wat met Marshall krijgt, vind het sneu voor Marshall! Ben is het inmiddels hopelijk wel gewend gedumpt te worden, man, wat wordt die gast vaak voor een ander in de steek gelaten!
Kijk eens op de vorige pagina? Daar staat een foto van Ben & Jessica's bruiloft
  vrijdag 30 juli 2004 @ 08:01:50 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20947143
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik denk het...Carly keek niet zo blij in het lijkzakje.
Het was dus niet Jack in het lijkzakje
pi_20952008
Zag ik ineens Emma binnenkomen, klaar met bakken en Snydercider maken.... en ze heeft nogal wat taarten voor zichzelf gehouden, wat is die aangekomen! Ze rolde bijna bij Katie en Simon naar binnen, blij dat ze door de deur paste!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:25:15 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20959519
Ze verontschuldigde zich wel netjes dat ze niet op de bruiloft was
Raar, dat ze haar voor die drie zinnetjes wel gecontracteerd hebben, maar voor zo'n bruiloft niet
pi_20964764
Ik heb net gelezen op cbs.com bj daily recap dat degene in die zak niet jack is maar Starziak ... pff gelukkig maar ... nu hopen dat jack gewoon blijft leven

[ Bericht 76% gewijzigd door Mandytjuhhh op 30-07-2004 23:02:24 ]
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:26:44 #115
16715 Mylene
*schatje*
pi_20971626
In de promo-video van komende week zie je dat iemand levend begraven wordt. Volgens mij gaat het om Lucy. Iets met een ontvoering lijkt het.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 15:58:58 #116
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20975585
Op het einde van het filmpje is ze weer uit haar kistje
Ze weten het elke keer wel weer hysterisch te brengen...
Zouden alle "oude" quickies ook nog ergens op internet staan?
pi_20991466
Coming up on As The World Turns...
RATING: TV14-D
Parker won’t accept Jack’s death.
Lily fears Alan is not who he seems.
Rosanna chooses Cabot over Paul. But will Paul let her?
Lucy’s buried alive!
Emily and Chris can’t fight their feelings.
pi_20991500
zou wel leuk zijn, als we meerdere filmpjes konden zien
pi_21008329
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:25 schreef Christine het volgende:
Ze verontschuldigde zich wel netjes dat ze niet op de bruiloft was
Raar, dat ze haar voor die drie zinnetjes wel gecontracteerd hebben, maar voor zo'n bruiloft niet
was ze er niet bij omdat ze een hekel heeft aan carly? Ze deed zo bot tegen Carly, gaan Emma ineens een eigen mening er op na houden? Die bedekte toch altijd alles met de mantel der liefde? Ze heeft een vent nodig, begint irritant te worden. Emma moet de koffer in!
pi_21210902
de nieuwe Hal:

verder:

.
pi_21228100
Alweer een nieuwe Hal?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 07:51:43 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21251410
Wat een chagrijn, zo op het eerste gezicht.
En Terri eruit?? Zij is mijn favoriet
pi_21251773
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 07:51 schreef Christine het volgende:
Wat een chagrijn, zo op het eerste gezicht.
En Terri eruit?? Zij is mijn favoriet
In het artikel staat dat ze hoogstwaarschijnlijk wel gewoon terugkomt na haar zwangerschapsverlof. Een hoop geschreeuw om niets dus.
I was killed by a toilet seat from outer space
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 08:48:31 #124
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21251794
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 08:45 schreef toiletseatgirl het volgende:

[..]

In het artikel staat dat ze hoogstwaarschijnlijk wel gewoon terugkomt na haar zwangerschapsverlof. Een hoop geschreeuw om niets dus.
Is ze alweer zwanger dan
Ze heeft net twee maanden geleden een dochtertje gekregen.

Edit: oh, vandaar dus, zwangerschapsverlof
pi_21255069
wil dat ben oprot, vind hem zooooo sufffff!!! en ik irriteer me ook aan zijn oortjes....
pi_21265877
Misschien ben ik nu spuit 11, maar ik kijk op www.cbs.com/daytime/atwt wat er gaat gebeuren. Het zal wel een tijd duren voor we dat hier te zien krijgen.Weet iemand hoever we achter lopen op de U.S.?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 08:41:00 #127
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21278294
Ongeveer anderhalf jaar
pi_21280686
Valt me nog mee.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:48:51 #129
94046 PM-girl
pi_21350593
komt het ooit nog goed tussen carly en rosanne?
*
pi_21351088
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef Smittend het volgende:
Misschien ben ik nu spuit 11, maar ik kijk op www.cbs.com/daytime/atwt wat er gaat gebeuren. Het zal wel een tijd duren voor we dat hier te zien krijgen.Weet iemand hoever we achter lopen op de U.S.?
Spannend dat filmpje
Paul heeft daar dus met Rosanna en Rosanna krijgt toch een kind, Cabot van ene Jordan die weer een zoon is van Stenbeck toch??
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_21351906
Oehhh, Mike met kort haar

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_21352829
Hmm Jack krijgt geheugenverlies door een ongeval en komt terecht bij ene "Nurse Julia!!!", maar ze ziet er niet uit als Julia maar ze heeft wel een kindje die JJ (de echte Jack Junior?) heet. Jack herkent haar als de "lieve" Julia toen hij nog met haar getrouwd was. "Nurse Julia" speelt het spelletje mee. Vraag is nu...is zij die oude Julia die door de jaren heen krankzinnig werd of iemand anders.

Volgens mij wordt dit een aparte verhaallijn.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:32:01 #133
18772 pos
@@sweet@@
pi_21352908
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Spannend dat filmpje
Paul heeft daar dus met Rosanna en Rosanna krijgt toch een kind, Cabot van ene Jordan die weer een zoon is van Stenbeck toch??
Ik wist niet dat Stenbeck meer kinderen dan alleen Paul had?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:25:15 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21354147
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:36 schreef schatje het volgende:
Ik heb net een video promo gezien en dat was echt heftig .

Via deze link: http://www.cbs.com/daytime/quickies/#
Hij is deze keer weer heftig
(Elke week, toch?)
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:27:22 #135
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21354192
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Spannend dat filmpje
Dat kind is geadopteerd door Craig als cadeau voor Rosanna.
pi_21366121
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef Smittend het volgende:
Ongeveer anderhalf jaar.
Als je op CBS.com kijkt, zitten we in december 2002.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 09:59:10 #137
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21366202
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:48 schreef PM-girl het volgende:
komt het ooit nog goed tussen carly en rosanne?
ja
pi_21366775
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:32 schreef pos het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Stenbeck meer kinderen dan alleen Paul had?
Jawel, David is toch zijn zoon, de ex van Molly? En ik wist niet dat Margot en stenbeck ooit wat hadden! Weet nog wel, volgens mij keek ik toen echt nét, dat margot met hall was en ook met Tom en toen zwanger bleek te zijn van Tom en ergens in een ander land ging bevallen en tom er toch optijd bij was. DIE Margot vond ik het leukst!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:28:57 #139
94046 PM-girl
pi_21375345
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 09:59 schreef Christine het volgende:

[..]

ja
wanneer dan, en hoe? en blijft het dan zo of is het dan voor korte duur?
*
pi_21395890
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 10:39 schreef nielsie het volgende:

[..]

(...), dat margot met hall was en ook met Tom en toen zwanger bleek te zijn van Tom en ergens in een ander land ging bevallen en tom er toch optijd bij was. DIE Margot vond ik het leukst!
Ik ook, daar kan deze Margo nog steeds niet aan tippen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_21404039
degene die toen verkracht werd in het busje in de steeg, DIE was zooo suf! Blij dat die wegging!
pi_21404051
degene die toen verkracht werd in het busje in de steeg, DIE was zooo suf! Blij dat die Margot snel wegging!Paste ook voor geen meter bij Tom
pi_21447811
"Craig and Lucy are devastated by the news of Cabot’s death and comfort each other. "

Wie gaat er nu eik dood? 't is niet Rosanna...
pi_21447963
oh ja, jessica wordt zwanger van die nieuwe: Doc

http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/

[ Bericht 21% gewijzigd door Anoniem84 op 21-08-2004 18:07:50 ]
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:09:29 #145
102117 Duneon
Vakantie..!!
pi_21450695
Het word dus spannend de komende tijd
30 August Beginnen De Programmas Eindelijk Weer =)
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:35:19 #146
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21468106
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:49 schreef Anoniem84 het volgende:
"Craig and Lucy are devastated by the news of Cabot’s death and comfort each other. "

Wie gaat er nu eik dood? 't is niet Rosanna...
De zoon van Rosanna, die heet Cabot van zijn voornaam.
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:37:40 #147
67213 Bhaartje
Is het ver?
pi_21472075
ik baal er af en toe echt van dat we zo achterlopen!! :S
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_21483089
Ik niet ... Ik vind het nu lekker spannend
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:19:08 #149
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21483869
Mitzi komt binnenkort terug!
En Sierra ook, want Lucy krijgt een ongeluk...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:10:13 #150
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21595158
En binnenkort bevalt Lily dus hopelijk weer Rose.
The Most Incredible, Baby
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:13:05 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21616329
Volgende week
Mitzi komt dan ook weer terug!
pi_21646977
Er gaan gekke dingen gebeuren.

Allison gaat zeggen tegen Craig dat L & A geneukt hebben. Craig word gek en gaat met Allison hun uit elkaar drijven blabla

Over paar jaar trouwt alli met chris LOL

Jack gaat met molly bijna, nadat ze erachter komen van Carly en Mike. Marshall ze dochter is al tijd dood.

Allison en Will samen zweren
pi_21679575
www.tvguide.com en dan soaps --> daily updates... kun je anderhals jaar vooruit lezen... Eerst even de aflevering zoeken waar wij in nederland nu ongeveer zijn gebleven (iets van 1.5 jaar terug ofzo)
Ben je wel even bezig hoor...(een paar dagen) maar wel helemaal up-to-date!
pi_21799743
will gaat toch rosanna vermoorden?
pi_21801557
Uhm, nee. Will gaat Rose vermoorden
Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!
  dinsdag 7 september 2004 @ 12:44:53 #156
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_21801618
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 12:42 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
da moet ik zien
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_21801717
OOOh, en ik had gisteren al bij voorbaat medelijden met die huilende, ineens sneue Rosanna! Hihi. Ach, Rose moet toch een keer weg, houdt Lilly nooit vol, al dat omkleden en gedubbelrol
pi_21839991
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:35 schreef Christine het volgende:

[..]

De zoon van Rosanna, die heet Cabot van zijn voornaam.
haar zoon
ze zouden haar baarmoeder toch deletten?
pi_21840019
quote:
ik vind rose veel leuker dan die suffe Lilly
pi_21840060
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:28 schreef Anoniem84 het volgende:

[..]

haar zoon
ze zouden haar baarmoeder toch deletten?
Adoptiezoon, blijkt overigens kleinzoon van James Stenbeck te zijn.
pi_21842380
gaat ze er 1 met craig adopteren?
  donderdag 9 september 2004 @ 20:36:55 #162
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21845866
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:38 schreef nielsie het volgende:
gaat ze er 1 met craig adopteren?
Craig adopteert een zoontje als cadeautje en goedmakertje voor Rosanna.
Lekkere reden
pi_21879226
quote:
Huh ? Waarom dan ? Voor zijn moeder zeker !? Zal Paul blij mee zijn ! K vind Barbara zo'n trut...
pi_22080484
Is de baby van Carly nou van Mike of heeft ze mazzel en is het van Jack?
pi_22081637
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:01 schreef Smittend het volgende:
Ze heeft mazzel
pi_22081693
Thanx !!
pi_22124850
Carly heeft denk ik de baby van een ander
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22129618
Ik vind Carly zo'n tof personage. Ze liegt alles aan elkaar en roept toch nog sympathie op. Staat ze aan het ziekbed van haar zieke zus, begint ze over dat ze zo graag wil dat Rosanna een tante wordt voor het nog ongeboren kind!
En toch...blijf ik haar tof vinden...ligt dat aan mij of zijn de schrijvers van deze serie gewoonweg geniaal?
pi_22129842
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:01 schreef Smittend het volgende:
ik las ergens een tijdje terug dat het toch van Jack was
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22130957
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:55 schreef nielsie het volgende:
Ik vind Carly zo'n tof personage. Ze liegt alles aan elkaar en roept toch nog sympathie op. Staat ze aan het ziekbed van haar zieke zus, begint ze over dat ze zo graag wil dat Rosanna een tante wordt voor het nog ongeboren kind!
En toch...blijf ik haar tof vinden...ligt dat aan mij of zijn de schrijvers van deze serie gewoonweg geniaal?
Ik vind het bijzonder dat jij ATWT volgt...ik bedoel jij als man zijnde...
Mijn man vind het vreselijk
pi_22132861
sorry...whats in a name...HEB GEEN PIEMEL! Ik kan me goed voorstellen dat kerels er geen reet aanvinden, volgens mij zijn het alleen Wij vrouwen die genieten van roddel en achterklap! (op wat nichten na...)
pi_22133592
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:28 schreef nielsie het volgende:
sorry...whats in a name...HEB GEEN PIEMEL! Ik kan me goed voorstellen dat kerels er geen reet aanvinden, volgens mij zijn het alleen Wij vrouwen die genieten van roddel en achterklap! (op wat nichten na...)
Dan moet je wel je profiel aanpassen..daar staat nl. dat je een man bent..hahaha
Begrijpelijke vergissing dus....sorry
  woensdag 22 september 2004 @ 18:26:02 #173
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22133874
Nou. !

Ik ben een man en ik volg het al 9 jaar.
pi_22134930
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben een man
Meer een knulletje.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:22:43 #175
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22135145
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:14 schreef toiletseatgirl het volgende:

[..]

Meer een knulletje.
Ik heb me niet geschoren, dus een man.
pi_22157400
Volgens mij krijgen we binnenkort die ene acteur uit Dynasty te zien .
pi_22157972
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:26 schreef RedGuy het volgende:
Nou. !

Ik ben een man en ik volg het al 9 jaar.
Nou

ik ben een 17-jarige jongen en ik volg het al vanaf 2001
pi_22158661
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:00 schreef schatje het volgende:
Volgens mij krijgen we binnenkort die ene acteur uit Dynasty te zien .
Uhm..welke acteur?
pi_22158921
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:59 schreef Smittend het volgende:

[..]

Uhm..welke acteur?

Hij zal stoute dingen gaan doen in het ziekenhuis .
pi_22174764
Oh die...
Thanx !!
pi_22310570
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:14 schreef schatje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hij zal stoute dingen gaan doen in het ziekenhuis .
Ik wil spoilers
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22315137
De aflevering die RTL4 vandaag liet zien werd in de VS op 24 januari 2003 uitgezonden . De eerste aflevering met John James in de VS op 28 augustus. Duurt dus nog wel even .

Voorproefje:
quote:
The Demise of Dr. Decker!

Susan thought she'd met the man of her dreams, but Dr. Rick Decker turned out to be the stuff of nightmares. Not only did he and Susan's daughter, Alison, dislike each other on sight, but it turns out that Rick kept a few secrets from Susan before the wedding. Such as that he really likes to kill people. Susan eventually caught on, but not before Rick got his hands on Alison. When Susan calls Alison to check in she gets Rick, who tells her to come over right away -- without the police. Susan sneaks out. Chris stops by Susan's but Rick's got Alison captive, and when Alison doesn't answer, he leaves, frustrated. Susan arrives and Rick whips out a gun!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:08:41 #183
18772 pos
@@sweet@@
pi_22325449
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:07 schreef schatje het volgende:
De aflevering die RTL4 vandaag liet zien werd in de VS op 24 januari 2003 uitgezonden . De eerste aflevering met John James in de VS op 28 augustus. Duurt dus nog wel even .

Voorproefje:
[..]
Klinkt hartstikke spannend, jammer dat het nog zo lang duurt.
Weet je ook hoe het met Carly, Jack, Mick en Molly afloopt?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22331681
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:08 schreef pos het volgende:

[..]

Klinkt hartstikke spannend, jammer dat het nog zo lang duurt.
Weet je ook hoe het met Carly, Jack, Mick en Molly afloopt?
Dan moet je ff iets verder terug lezen op deze bladzijde..is al gezegd nl.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:58:47 #185
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22413696
Over twee maanden krijgen Mike en Katie een relatie
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:03:56 #186
94046 PM-girl
pi_22413747
Krijgt lucinda eigenlijk ooit nog een relatie??
*
pi_22722794
heb net even gekeken op http://www.tvguide.com/soaps/updates/index.asp
tjeemig, die marshall.... en ik maar denken dat hij leuk met jessica zou zijn...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:20:06 #188
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22723748
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:35 schreef nielsie het volgende:
heb net even gekeken op http://www.tvguide.com/soaps/updates/index.asp
tjeemig, die marshall.... en ik maar denken dat hij leuk met jessica zou zijn...
Heb je de foto in dit topic gezien? Jessica gaat trouwen met Ben.
pi_22725208
ah tjeemig zeg! Naja, tenminste fijn voor Ben dat er eindelijk een vrouw is die WEL wil (die denise liet hem toch ook al zitten?)
pi_22756883
Ik heb net een "video peak" gezien met een Jack die nog leeft, getrouwd is met een andere vrouw, en zich niet herinnert wie Carly is.
pi_22762108
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Heb je de foto in dit topic gezien? Jessica gaat trouwen met Ben.
Ja, maar het blijft niet lang stand. Want Jessica gaat weer vreemd en om het nog erger te maken wordt ze dus zwanger. Uiteindelijk een miskraam, maar Ben heeft onderhand een hekel aan Jes. Ben schijnt nu een medicijnenverslaving te hebben.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:42:48 #192
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22766428
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:59 schreef schatje het volgende:
Ik heb net een "video peak" gezien met een Jack die nog leeft, getrouwd is met een andere vrouw, en zich niet herinnert wie Carly is.
Getrouwd met ene Julia, volgens mij.

pi_22767418
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ja, maar het blijft niet lang stand. Want Jessica gaat weer vreemd en om het nog erger te maken wordt ze dus zwanger. Uiteindelijk een miskraam, maar Ben heeft onderhand een hekel aan Jes. Ben schijnt nu een medicijnenverslaving te hebben.
Die Ben heeft het ook niet mee zeg!
Vreselijk.......en ook nog saai ook nog.
pi_22906875
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:42 schreef Christine het volgende:

[..]

Getrouwd met ene Julia, volgens mij.

Komen Carly en Jack weer bijelkaar ? Na het gebeuren met zijn "dood" en zijn hereniging met Julia bedoel ik..
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:09:38 #195
47102 Elvi
miemkwien
pi_22910813
tvp
pi_22916679
Bah...als je die Dusty nu ziet en dan bedenkt dat hij later iets met Lucy krijgt (daar zijn ze nu mee bezig in de VS las ik) dan is dat toch echt kinderporno
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 08:40:58 #197
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22927539
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Smittend het volgende:

[..]

Komen Carly en Jack weer bijelkaar ? Na het gebeuren met zijn "dood" en zijn hereniging met Julia bedoel ik..
Dat is nog onbekend, in Amerika probeert Carly nu via de rechter Jack weer aan haar kant te krijgen. Enig probleem daarbij is dat Jack niks voor Carly voelt.
pi_22933961
Nou ik ben benieuwd.
Bedankt trouwens..zal weer eens op CBS.com gaan kijken hoe dat verder gaat.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 11:10:21 #199
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22950783
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:50 schreef Koningin het volgende:

[..]

Die Ben heeft het ook niet mee zeg!
Vreselijk.......en ook nog saai ook nog.
Het is net de donkere Jack , ook zo'n type.
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:08:43 #200
18772 pos
@@sweet@@
pi_23094418
Wordt het niet weer eens tijd vor nieuwe spoilers
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_23491275
Nou ..hoe komt het eigenlijk dat Lily en Holden uit elkaar zijn?
Geen zin om de daily recaps helemaal terug te lezen bij TV Guide online
pi_23492901
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Smittend het volgende:
Nou ..hoe komt het eigenlijk dat Lily en Holden uit elkaar zijn?
Geen zin om de daily recaps helemaal terug te lezen bij TV Guide online
Ze had zich voorgedaan als wijlen Rose en dat vond Holden stijlloos
  dinsdag 23 november 2004 @ 08:40:07 #203
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23509176
Nieuwe spoilers?
Ik weet er één: Paul en Rosanna gaan trouwen
pi_23515944
En Carly gaat Jack meelokken naar ? (weet ik niet meer) in de hoop dat zijn gevoel voor haar terug komt. Ondertussen heeft hij Julia ten huwelijk gevraagd en zij heeft JA gezegd. Maar hij moet natuurlijk nog wel ffkes van Carly scheiden
pi_23516043
ik begreep dat Jack mee gelokt wordt door julia ofzo? en dat het helemaal niet meer goed komt tussen carly en jack? ach, vind carly te gaaf voor jack, goed dat rosanna met paul trouwt: kan carly weer met craig beginnen! heerlijk stel
pi_23538797
Craig verdwijnt spoorloos. En niemand die hem mist (hij heeft het bij iedereen verbruidt) behalve Lily.
Ik weet niet of het weer goedkomt tussen Jack en Carly, dat speelt op dit moment nog in Amerika.Barbara woont bij Hal in huis (onder toezicht ofzo) en dat vindt Emily helemaal niet leuk.
Aaron ligt in het ziekenhuis na een bokswedstrijd en Alison wijkt niet van zijn zijde. Lucy heeft iets met Dusty.
pi_23547211
En Alison is ZWANGER..of faked ze het?
  donderdag 25 november 2004 @ 10:10:28 #208
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23560257
Alison raakt zwanger van Aaron maar krijgt een miskraam.
pi_23563821
Niet van Aaron maar van Chris. Ze laat alleen iedereen geloven dat het van Aaron is. Zij en Chris willen ook nog trouwen, maar Chris krijgt een verhouding met Emily en Alison krijgt uiteindelijk wat met Aaron.
  donderdag 25 november 2004 @ 15:05:31 #210
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23566571
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:22 schreef sijkweiv het volgende:
Niet van Aaron maar van Chris. Ze laat alleen iedereen geloven dat het van Aaron is. Zij en Chris willen ook nog trouwen, maar Chris krijgt een verhouding met Emily en Alison krijgt uiteindelijk wat met Aaron.
Ingewikkeld, zeg
pi_23582679
En dat terwijl Aaron nu in het ziekenhuis ligt, nadat hij in elkaar geslagen is bij een bokswedstrijd.
pi_23651614
quote:

TWT's Lucy Soon Will Be DeListed

Ending weeks of speculation, Peyton List (Lucy Montgomery) has announced that she will leave As the World Turns at the conclusion of her contract.

The decision to leave the show was List's and the show is currently deciding whether or not to recast the role of Lucy. List is expected to air into the new year.
Zonde hoor .
quote:
After two years as a part of the As the World Turns cast, Bailey Chase (Chris Hughes) will be leaving the show. Chase made the announcement on his official web site.

"After much consideration, I had decided to approach [ATWT executive producer] Chris Goutman about the possibility of my leaving the show," Chase said in an official statement. "It was decided that it was in both our best interests to go our separate ways, as the story line ran dry and my own professional desires were leading me elsewhere."
bron

Dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Er hoeft van mij ook geen nieuwe Chris te komen .
  maandag 29 november 2004 @ 21:51:15 #213
18772 pos
@@sweet@@
pi_23655071
Idd vind het beide niet erg.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:23:56 #214
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23663665
Gaan Emily en Hal over twee jaar alweer uit elkaar?
pi_23665341
Nee ze zijn nog steeds getrouwd. Maar Emily is vreemdgegaan met ons alles Chrisje (Hal weet dat nog niet volgens mij) Ook is Barbar in huis bij Hal, onder toezicht of zoiets, en dta vindt Emily niet zo leuk...
In Amerika heeft Jack ein-de-lijk zijn geheugen terug en herinnert hij zich weer de liefde die hij voelde voor Carly. Dat zegt hij dan ook tegen Julia.
pi_23670408
leuk hor allemaal!!
pi_23798224
Momenteel moet Jack kiezen tussen Carly en Julie..hij kiest Carly ..wat J.J. verschrikkelijk vind en wegloopt, maar J.J. was toch niet van Jack en was weer naar zijn echte ouders teruggegaan ? Of heb ik iets gemist ?
pi_23815098
Het gaat om een andere Julia en J.J.
pi_23826755
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 08:09 schreef sijkweiv het volgende:
Het gaat om een andere Julia en J.J.
Da's zeker om 't makkelijk te houden ?
  woensdag 15 december 2004 @ 19:32:37 #220
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23995951
Nieuwe spoilers!
  • Paul gaat trouwen met Rosanna
  • Craig wordt ontvoerd door Sierra en moet in een klooster blijven tot hij zijn leven betert
  • Barbara hypnotiseert Emily, om zo het huishouden over te kunnen nemen
  • Jack kan niet kiezen tussen Carly en Julia, dus tekent Carly de scheidingspapieren
  • Aaron en Alison krijgen een relatie
  • Rosanna wordt achtervolgd door de geest van haar overleden zoon
  • pi_24023421
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 19:32 schreef Christine het volgende:
    Nieuwe spoilers!
  • Paul gaat trouwen met Rosanna
  • Craig wordt ontvoerd door Sierra en moet in een klooster blijven tot hij zijn leven betert
  • Barbara hypnotiseert Emily, om zo het huishouden over te kunnen nemen
  • Jack kan niet kiezen tussen Carly en Julia, dus tekent Carly de scheidingspapieren
  • Aaron en Alison krijgen een relatie
  • Rosanna wordt achtervolgd door de geest van haar overleden zoon
  • Craig wordt inderdaad ontvoerd door Sierra maar hij heeft door dat hij gefilmd wordt en gaat net doen alsof hij zijn leven gebeterd heeft (De Smiecht )
  • Jack kiest uiteindelijk wel voor Carly, maar Julia en J.J. blijven in Oakdale wonen omdat J.J niet zonder Jack kan.
  • Doordat Emily gehypnotiseerd is door Barbar gaat zij dus die dingen bij Rosanna doen (spulletjes van Cabot in huis leggen enzo) Rosanna denkt dat Will dat allemaal doet, maar dat blijkt dus HypnoEmily te zijn.
  • pi_24304409
    hoe gaat het verder lopen met Katie
    the liver is evil, it must be punished
    pi_24593754
    Jaa..nieuwe spoilers graag..wordt Barbar gepakt voor het hypnotiseren van Emily bijv.?
    pi_24593876
    Ik heb er een paar gevonden:
    -Katie is verloofd met Henry..ze hoopt dat Mike het huwelijk tegenhoudt en voor haar kiest !
    -Holden en Julia krijgen een affaire samen..ze "bedrijven de liefde" voor de open haard.
    -Rafi en Dusty "vechten" beiden voor de aandacht van Lucy. Lucy is met Rafi naar bed geweest toen ze samen zaten opgesloten in een grot. Ze zijn gered door Dusty....

Wordt vervolgd !!!
    pi_24609694
    Wie is Rafi?
    We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
    pi_24611047
    Ik geloof een nieuwe dokter in Memorial Hospital..moet ik anders ff( nou ja ff) teruglezen op CBS.com.

oeps..niet dus

[ Bericht 11% gewijzigd door Smittend op 17-01-2005 12:38:23 (foutje) ]
    pi_24611295
    AJ LAMAS
    (Rafael Ortega)
    AJ Lamas joined the cast of As the World Turns on October 18, 2004, in the role of a boxer named Rafael Ortega.

Born and raised in Phoenix, AZ, AJ is the son of LORENZO LAMAS (Hector, B&B) and grandson of Hollywood legend Fernando Lamas. AJ graduated high school and won a modeling competition that jump started his career and brought him to New York City.

Lamas landed a role of Cisco on the PBS series American Family in 2000. He also broadened his television credits by guest starring on Hollywood Division and having a lead role on Wake-Up.

Uhm hij is dus een boxer..en geen dokter
      maandag 17 januari 2005 @ 12:53:47 #228
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_24611564
    dit is hem dus
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_24612522
    Thnx Hmm.. best wel leuk om naar te kijken..
    We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
    pi_24612544
    weg met Barbara
    pi_24642581
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 14:21 schreef Meki het volgende:
    weg met Barbara
    JA..WEG MET BARBAR
    Wie stemt mee?
    pi_24649259
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 16:02 schreef Smittend het volgende:

[..]

JA..WEG MET BARBAR
    Wie stemt mee?
    Ja ik Maar ik ben bag dat Barbar nog een graadje gemener wordt de komende jaren Op dit moment heeft ze Emily gebrainwashed (ala James Stenbeck) Wel krijgt ze een beetje haar verdiende loon want al haar kinderen keren zich tegen haar . En uiteraard is dat NIET haar schuld (denkt ze)
      donderdag 20 januari 2005 @ 12:34:58 #233
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24649441
    Babs is de vreselijkste, maar daardoor de leukste in atwt
    pi_24885386
    Binnenkort:

pi_24885748
    Oke nieuwe spoilers.

Holden heeft een relatie met Julia. Lily en Carly proberen op slinkse wijze Julia weg te werken.
    Barbar zit in de bak omdat ze Emily gebrainwashed heeft en haar dingen heeft laten doen om Rosanna bang te maken. Rosanna heeft wat met Paul namelijk en dat wil Barbar natuurlijk niet. James stapt in Rosanna's auto en zegt haar dat Cabot nog leeft en dat hij haar bij hem brengt als ze ervoor zorgt dat Barbara vrij komt. Lucy is gaan studeren en laat 2 treurende mannen achter (Dusty en Raf) Alison en Aaron hebben een relatie maar Aaron mag door een operatie een tijd geen sex. Ze hebben het daar erg moeilijk mee. Will is stiekem verliefd op Alison.
    Tussen Hal en Emily loopt het ook niet helemaal gesmeerd, omdat Hal Emily niet geloofde.
    pi_24886871
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 17:13 schreef schatje het volgende:
    Binnenkort:

[afbeelding]
    He wat zie ik nou...komt Rose weer terug?
    pi_24888402
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Smittend het volgende:

[..]

He wat zie ik nou...komt Rose weer terug?
    Nee! Dit zijn beelden van wat er binnenkort op de Nederlandse buis komt.
    pi_24917677
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:59 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Nee! Dit zijn beelden van wat er binnenkort op de Nederlandse buis komt.
    Oh..thanx..wordt lekker spannend !!
      zondag 6 februari 2005 @ 09:45:19 #239
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_24949001
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 17:13 schreef schatje het volgende:
    Binnenkort:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wie zijn dat op het vierde en vijfde plaatje?
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_24949009
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 09:45 schreef pos het volgende:

[..]

Wie zijn dat op het vierde en vijfde plaatje?
    Paul en Jennifer.
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:59:56 #241
    94046 PM-girl
    pi_25011796
    die moorden die nu gepleegd worden in het memorial, wie heeft die gepleegd? Naar mijn idee moet t lijken dat Gordo die gepleegd heeft, maar straks blijft het rick te zijn ofzo...
    *
    pi_25018540
    De moorden worden idd gepleegd door Dr Rick Decker. Maar zoals gewoonlijk duurt het weer een hele poos voordat men erachter komt.
    Wat de rol van Gordo is in dit geheel is mij ook niet helmaal bekend. Zal nog eens lezen of ik dat kan vinden, want volgens mij is hij niet geheel onschuldig.:W
    pi_25019588
    Wat !...is Rick de moordenaar? Dat had ik nou niet verwacht. Soms zie je het wel aankomen wat er gaat gebeuren maar dit verwachtte ik echt niet.
      donderdag 10 februari 2005 @ 10:15:23 #244
    94046 PM-girl
    pi_25019663
    ik kijk nu 2 dagen weer, voor het eerst in maanden. maar gisteren toen gordo werd ondervraagd, zag je rick op de achtergrond. dat is echt zo typisch voor ATWT, dat ik het eigenlijk meteen wel vermoedde.
    *
    pi_25019822
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 10:15 schreef PM-girl het volgende:
    ik kijk nu 2 dagen weer, voor het eerst in maanden. maar gisteren toen gordo werd ondervraagd, zag je rick op de achtergrond. dat is echt zo typisch voor ATWT, dat ik het eigenlijk meteen wel vermoedde.
    Ja..nou je 't zegt
      dinsdag 22 februari 2005 @ 10:27:58 #246
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_25201998

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
      dinsdag 22 februari 2005 @ 10:34:20 #247
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25202071
    Huh, Katie en Henry?
      vrijdag 11 maart 2005 @ 18:27:19 #248
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25476623
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 16:47 schreef schatje het volgende:
    de nieuwe Hal:

Ik zit nog even het spoilertopic weer door te lezen, en kwam bovenstaand plaatje tegen

Die hebben we dus al eens gezien
    pi_25481873
    Oke nieuwe spoilers :

Craig heeft gezoend met Jennifer, Will heeft een oogje op Alison. Julia is vermoord. De zus van Rafi is overgevlogen vanuit Montega(daar kent Lucy hem van). Henri faket een hartkwaal en zegt dat hij naar New York(?) moet om behandeld te worden. Katie wil met hem mee, maar Henri wil dat niet. Die wil Mike en Katie de kans geven om hun gevoelens voor elkaar te uiten. In werkelijkheid logeert hij in het Lakeview. Juist op het moment dat Katie en Mike weer willen zoenen stoort hij hun met een telefoontje.
    pi_25567217
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 23:18 schreef sijkweiv het volgende:
    Oke nieuwe spoilers :

Craig heeft gezoend met Jennifer
    uhm, bah?
    pi_25725629
    In Amerika is Katie met Henri naar bed geweest (iehhw)
    pi_25775904
    quote:
    Op vrijdag 25 maart 2005 10:01 schreef sijkweiv het volgende:
    In Amerika is Katie met Henri naar bed geweest (iehhw)
    Ja dat hoort er bij als je bent !
      woensdag 13 april 2005 @ 14:44:59 #253
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_26196166
    iemand nog spoilers?
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_26248501
    quote:
    Op woensdag 13 april 2005 14:44 schreef pos het volgende:
    iemand nog spoilers?
    Jaa !!..Jennifer is zwanger...............van Craig
      dinsdag 19 april 2005 @ 13:40:00 #255
    67213 Bhaartje
    Is het ver?
    pi_26346816
    GATVERDAMME!!!!!!! :S
      vrijdag 13 mei 2005 @ 15:59:07 #256
    94046 PM-girl
    pi_26979766
    wanneer komt nou de bruiloft van paul en rose??
    *
    pi_26980174
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 14:37 schreef Smittend het volgende:

[..]

Jaa !!..Jennifer is zwanger...............van Craig
    Maar ze gaat trouwen met Mike
    pi_26986670
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef PM-girl het volgende:
    wanneer komt nou de bruiloft van paul en rose??
    Over een tijdje wel, maar Paul begint dan te vertellen dat Rose een slecht mens is etc. Verlaat haar voor het altaar en daarna sterft ze.
    I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:32:21 #259
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_27704820
    Slecht nieuws:
    quote:

Two-time Daytime Emmy nominee Hunt Block (Craig Montgomery) will be leaving As the World Turns in the upcoming weeks. The move to ditch the actor has come as a surprise to both the cast and fans of the CBS soap.

Though Block previously appeared on two other soaps, don't look for any of those soaps to be quick to snap him back up. Block's characters were both killed off on the other shows.

Block joined the cast of As the World Turns in July 2000.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:34:17 #260
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_27704874

Gaan ze door zonder Craig, of komt er een vervanger?
    En die bruiloft van Rose en Paul komt nu ook dichterbij... en nu wordt het wel steeds beter te begrijpen waarom Will straks Rose gaat vermoorden.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:42:40 #261
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_27705085
    Ik hoop niet dat er een vervanger komt Christine.

Overigens vind ik ATWT een beetje saai de laatste tijd. Carly en Rosanna die zo klef doen is toch helemaal niet leuk?

.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 13:04:56 #262
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_27705708
    Ik vind het ook een beetje saai nu inderdaad, schatje. Het enige wat echt leuk is momenteel, zijn de bitchfights tussen Jen en Molly.

Wat is Rosanna trouwens walgelijk met die baby
    Maargoed, een soap kan niet altijd briljant zijn he
      dinsdag 12 juli 2005 @ 10:20:59 #263
    2661 KWAKje
    in dr eendje of als Hekje
    pi_28729658
    hoelang blijft dat verhaal over die illegale baby adoptie nog duren?

en is allison werkelijk zwanger? of alleen maar paranormaal zwanger van de geest van simon?
    " 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
      dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:33 #264
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28744288
    Is Allison niet zwanger van Chris? Of ben ik nu gek?
    (Un)masking for the greater good.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 20:22:37 #265
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_28748014
    ik vind barbara ryan meesterlijk.
    geweldig personage, is zij ook degene die de stemvervormer
    gebruikte of is dat dustey mischien.
    De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
    pi_28749499
    Wil je echt weten wie die dreigtelefoontjes stuurt aan Rose
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En Barbar speelt inderdaad meesterlijk maar ze heeft een vreselijk irritante personage..
      dinsdag 12 juli 2005 @ 22:07:28 #267
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_28751135
    quote:
    Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef sijkweiv het volgende:
    Wil je echt weten wie die dreigtelefoontjes stuurt aan Rose
    SPOILER

En Barbar speelt inderdaad meesterlijk maar ze heeft een vreselijk irritante personage..
    ik vind haar een beetje de martine hafkamp van ATWT
    Lekker bitchy, daar hou ik wel van
    De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
      dinsdag 12 juli 2005 @ 22:15:28 #268
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_28751407
    Barbara is ook mijn favoriete ATWT-personage op het moment.
    pi_28753062
    Lucy en Dusty dat is toch smerig ?
    You and me baby ain't nothin' but mammals
    So let's do it like they do on the Discovery Channel
    Do it again now
    You and me baby ain't nothin' but mammals
    pi_28759856
    In Amerika heeft Lucinda op dit moment kanker, zijn emily en Hal uit elkaar, is Emily met Paul naar bed geweest.Rosanna en Craig zijn weer getrouwd, dit keer alleen omdat Craig op die manier (gedeelde) voogdij kan krijgen over het kind van hem en Jennifer. Jennifer is bang dat dat hem lukt en zorgt ervoor dat Craig gearresteerd wordt voor mishandeling (hij heeft niks gedaan)
      donderdag 14 juli 2005 @ 11:24:01 #271
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28794853
    Kortom: er staat ons nog heel wat te wachten.
    En Craig en Jennifer? My God...
    Ik vind die familiebanden in Soaps al helemaal zo raar, maar het wordt nog gekker, dus.
    Trouwens, is Jennifer nu een kind van Hal of niet?
    (Un)masking for the greater good.
    pi_28798629
    Nee Hal is niet de biologische vader van Jennifer, wie dan wel, ben ik alweer vergeten(onbelangrijk personage denk ik) In Amerika zijn Will en Casey nu jong-volwassenen.
    pi_28936180
    quote:
    Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef KWAKje het volgende:
    hoelang blijft dat verhaal over die illegale baby adoptie nog duren?

en is allison werkelijk zwanger? of alleen maar paranormaal zwanger van de geest van simon?
    T kind is van chris, maar ze blijft volhouden dat t van aaron is, ze trouwt met aaron,en gaat weer bij hem weg en krijgt uit eindelijk een miskraam
    Hoezo wazig
    Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
    Fantas.nl | Website, SEO & Usability
      dinsdag 19 juli 2005 @ 10:03:15 #274
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_28936222
    Nou die hele verhaallijn tussen Craig en Jennifer was ook een beetje nutteloos want het kind van Jennifer is dood geboren. Heeft ze Craig dus voor niets vals beschuldigd. Zal wel gedaan zijn om Craig de serie uit te kunnen schrijven.
    pi_28936234
    en heb even opgezocht wie de paps van jen is,
    Darryl Crawford
    Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
    Fantas.nl | Website, SEO & Usability
      dinsdag 19 juli 2005 @ 10:06:40 #276
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_28936283
    En ze is vernoemd naar de moeder van Barbara, Jennifer senior.
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:43:06 #277
    94046 PM-girl
    pi_29777108
    Ik dacht toch zeker te weten dat rose op haar bruiloft zou worden neergeschoten?!?
    Wie heeft het nu gedaan? Will toch?
    Wanneer vertelt Ally dat C de vader is ipv A?
    *
    pi_29820039
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef PM-girl het volgende:
    Ik dacht toch zeker te weten dat rose op haar bruiloft zou worden neergeschoten?!?
    Wie heeft het nu gedaan? Will toch?
    Wanneer vertelt Ally dat C de vader is ipv A?
    Dat heeft ze vrijdag dus gedaan....
      zondag 21 augustus 2005 @ 10:20:21 #279
    94046 PM-girl
    pi_29832731
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 19:49 schreef Smittend het volgende:

[..]

Dat heeft ze vrijdag dus gedaan....
    en aan Chris?
    En hoe zit het nu met de moord op Rose??
    *
      zondag 21 augustus 2005 @ 11:51:14 #280
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_29834423
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 10:20 schreef PM-girl het volgende:

[..]

en aan Chris?
    En hoe zit het nu met de moord op Rose??
    Dat heeft Will gedaan, maar ze zullen het eerst tot in den treure rekken, ATWT kennende.
      zondag 21 augustus 2005 @ 12:10:33 #281
    94046 PM-girl
    pi_29834922
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat heeft Will gedaan, maar ze zullen het eerst tot in den treure rekken, ATWT kennende.
    ik dacht ook echt dat rose neergeschoten zou worden!
    En wat doet Molly dan, hoe komt zij aan dat flesje gif?
    *
    pi_29835064
    Nou ze werd dus niet neergeschoten Ze viel gewoon neer en bleek vergiftigd...
    Molly die probeert alleen maar Dusty achter de tralies te krijgen
    pi_29950844
    Waarom had Will het ook al weer gedaan eigenlijk??
    pi_29951024
    Mja, was het niet gewoon dat hij zijn broer Paul bij zich wou houden?
    pi_29951087
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 11:50 schreef flubub het volgende:
    Mja, was het niet gewoon dat hij zijn broer Paul bij zich wou houden?
    Daar zal toch wel meer achter zitten of niet??
    pi_29951282
    Ach, tis toch gewoon een labiel kind Alles voor mammie
    pi_29964492
    Will had dat spul in Rose der mondwater gestopt. Hij deed het alleen maar om haar ziek te maken zodat de trouwerij niet door zou gaan, hij wou haar niet dood hebben.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 18:16:26 #288
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_29964697
    Alison is in de VS intussen de show uitgeschreven.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 18:27:37 #289
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_29965011
    Coming up soon...

- Walker komt erachter dat het gif komt uit het mondwater van Rose
    - Net als Katie denkt verder te kunnen met haar leven met Mike, komt Simon terug
    - Mike vraagt Katie ten huwelijk
    - Alison krijgt een miskraam
    - Iemand probeert Simon te vermoorden
    - Chris en Alison komen weer bij elkaar
    - Cabot wordt bij Rosanna weggehaald door de autoriteiten
    - Rosanna krijgt wat met Paul
    - Carly gaat weer voor BRO werken
    - Barbera wordt blind door een hersentumor
    - Lucy wordt verliefd op Dusty
    pi_29969985
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
    Coming up soon...

- Net als Katie denkt verder te kunnen met haar leven met Mike, komt Simon terug
    - Mike vraagt Katie ten huwelijk
    - Iemand probeert Simon te vermoorden
    Dat was Mike dus..
    quote:
    - Lucy wordt verliefd op Dusty
    Lucy en Dusty? Dat zie ik nog niet echt gebeuren.. Getver..
    pi_29986107
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
    Coming up soon...

- Rosanna krijgt wat met Paul
    Ik vind haar net zo leuk met Craig.
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:47:55 #292
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_29987881
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Christine het volgende:
    Alison is in de VS intussen de show uitgeschreven.
    Bron? Want volgens mij is dat niet waar namelijk.
    pi_29988409
    Barbara blind? Voor altijd?
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:10:49 #294
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_30009413
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef Nano het volgende:
    Barbara blind? Voor altijd?
    *mompelt iets over Charlie's invaliditeit in GTST*
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:05:04 #295
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_30017949
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Bron? Want volgens mij is dat niet waar namelijk.
    Het stond in het ATWT spoilerforum van atwt.nl
      woensdag 31 augustus 2005 @ 10:31:46 #296
    87058 brummel
    love and peace
    pi_30124320
    er gaat inderdaad de komende maanden van alles gebeuren in atwt.craig (hunt block) heeft atwt uiteindelijk verlaten.lucy en dusty vond ik begin een raar combi.ik heb het gevolgd in amerika(heb er fam wonen) en uiteindelijk is best wel leuk dat ze een koppel zijn.lucy is niet zo braaf meer,grappiger ,spontaner dan eerst.gelukkig hebben ze haar rol veranderd.ze was erg saai toen ze net in atwt kwam.lucy wordt ontvoerd ,ze denkt eerst dat dusty dat gedaan heeft.ze krijgen een haat /liefde relatie.maar dusty probeert haar te beschermen tegen de ontvoerders.uiteindelijk krijgen ze gevoelens voor elkaar.maar ja hun leeftijdsverschil zit in de weg. zij is 18 en hij 35.Dusty doet een beetje moelijk en lucy overtuigt hem dat desondanks hun leeftijdsverscil,dat ze elkaar begijpen en van elkaar houden.Ze krijgen wat samen en de familie ziet dat niet zitten.OOk zielig dat rosanna haar baby cabot verliest door een brand ongeluk.julia en holden dat vind ik nou een raar combinatie.een saaie drol met een gestoord wijf.
    where is the love?
      woensdag 31 augustus 2005 @ 11:22:19 #297
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_30125718
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 10:31 schreef brummel het volgende:
    OOk zielig dat rosanna haar baby cabot verliest door een brand ongeluk.
    Cabot was toch niet echt dood? Ik dacht dat Craig hem ergens verborgen hield of zo.
    quote:
    julia en holden dat vind ik nou een raar combinatie.een saaie drol met een gestoord wijf.
    Holden gaat niet met Julia Lindsey maar een andere Julia (Larrabee).
      woensdag 31 augustus 2005 @ 22:52:38 #298
    87058 brummel
    love and peace
    pi_30148779
    je hebt helemaal gelijk.holden gaat inderdaad met een andere julia.
    where is the love?
    pi_30280678
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 11:22 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Cabot was toch niet echt dood? Ik dacht dat Craig hem ergens verborgen hield of zo.
    [..]
    Was dat niet het werk van James Stenbeck?
      maandag 5 september 2005 @ 17:10:15 #300
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_30292409
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef brummel het volgende:
    je hebt helemaal gelijk.holden gaat inderdaad met een andere julia.
    Dezelfde als de Julia die later met Jack gaat??
      woensdag 7 september 2005 @ 10:40:58 #301
    87058 brummel
    love and peace
    pi_30346647
    [img][/img]

helaas gaat diegene die rol van rosanna cabot speelt ook de show verlaten
    where is the love?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')