abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23491275
Nou ..hoe komt het eigenlijk dat Lily en Holden uit elkaar zijn?
Geen zin om de daily recaps helemaal terug te lezen bij TV Guide online
pi_23492901
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Smittend het volgende:
Nou ..hoe komt het eigenlijk dat Lily en Holden uit elkaar zijn?
Geen zin om de daily recaps helemaal terug te lezen bij TV Guide online
Ze had zich voorgedaan als wijlen Rose en dat vond Holden stijlloos
I was killed by a toilet seat from outer space
  dinsdag 23 november 2004 @ 08:40:07 #203
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23509176
Nieuwe spoilers?
Ik weet er één: Paul en Rosanna gaan trouwen
pi_23515944
En Carly gaat Jack meelokken naar ? (weet ik niet meer) in de hoop dat zijn gevoel voor haar terug komt. Ondertussen heeft hij Julia ten huwelijk gevraagd en zij heeft JA gezegd. Maar hij moet natuurlijk nog wel ffkes van Carly scheiden
pi_23516043
ik begreep dat Jack mee gelokt wordt door julia ofzo? en dat het helemaal niet meer goed komt tussen carly en jack? ach, vind carly te gaaf voor jack, goed dat rosanna met paul trouwt: kan carly weer met craig beginnen! heerlijk stel
pi_23538797
Craig verdwijnt spoorloos. En niemand die hem mist (hij heeft het bij iedereen verbruidt) behalve Lily.
Ik weet niet of het weer goedkomt tussen Jack en Carly, dat speelt op dit moment nog in Amerika.Barbara woont bij Hal in huis (onder toezicht ofzo) en dat vindt Emily helemaal niet leuk.
Aaron ligt in het ziekenhuis na een bokswedstrijd en Alison wijkt niet van zijn zijde. Lucy heeft iets met Dusty.
pi_23547211
En Alison is ZWANGER..of faked ze het?
  donderdag 25 november 2004 @ 10:10:28 #208
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23560257
Alison raakt zwanger van Aaron maar krijgt een miskraam.
pi_23563821
Niet van Aaron maar van Chris. Ze laat alleen iedereen geloven dat het van Aaron is. Zij en Chris willen ook nog trouwen, maar Chris krijgt een verhouding met Emily en Alison krijgt uiteindelijk wat met Aaron.
  donderdag 25 november 2004 @ 15:05:31 #210
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23566571
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:22 schreef sijkweiv het volgende:
Niet van Aaron maar van Chris. Ze laat alleen iedereen geloven dat het van Aaron is. Zij en Chris willen ook nog trouwen, maar Chris krijgt een verhouding met Emily en Alison krijgt uiteindelijk wat met Aaron.
Ingewikkeld, zeg
pi_23582679
En dat terwijl Aaron nu in het ziekenhuis ligt, nadat hij in elkaar geslagen is bij een bokswedstrijd.
pi_23651614
quote:

TWT's Lucy Soon Will Be DeListed

Ending weeks of speculation, Peyton List (Lucy Montgomery) has announced that she will leave As the World Turns at the conclusion of her contract.

The decision to leave the show was List's and the show is currently deciding whether or not to recast the role of Lucy. List is expected to air into the new year.
Zonde hoor .
quote:
After two years as a part of the As the World Turns cast, Bailey Chase (Chris Hughes) will be leaving the show. Chase made the announcement on his official web site.

"After much consideration, I had decided to approach [ATWT executive producer] Chris Goutman about the possibility of my leaving the show," Chase said in an official statement. "It was decided that it was in both our best interests to go our separate ways, as the story line ran dry and my own professional desires were leading me elsewhere."
bron

Dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Er hoeft van mij ook geen nieuwe Chris te komen .
  maandag 29 november 2004 @ 21:51:15 #213
18772 pos
@@sweet@@
pi_23655071
Idd vind het beide niet erg.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:23:56 #214
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23663665
Gaan Emily en Hal over twee jaar alweer uit elkaar?
The Most Incredible, Baby
pi_23665341
Nee ze zijn nog steeds getrouwd. Maar Emily is vreemdgegaan met ons alles Chrisje (Hal weet dat nog niet volgens mij) Ook is Barbar in huis bij Hal, onder toezicht of zoiets, en dta vindt Emily niet zo leuk...
In Amerika heeft Jack ein-de-lijk zijn geheugen terug en herinnert hij zich weer de liefde die hij voelde voor Carly. Dat zegt hij dan ook tegen Julia.
pi_23670408
leuk hor allemaal!!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_23798224
Momenteel moet Jack kiezen tussen Carly en Julie..hij kiest Carly ..wat J.J. verschrikkelijk vind en wegloopt, maar J.J. was toch niet van Jack en was weer naar zijn echte ouders teruggegaan ? Of heb ik iets gemist ?
pi_23815098
Het gaat om een andere Julia en J.J.
pi_23826755
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 08:09 schreef sijkweiv het volgende:
Het gaat om een andere Julia en J.J.
Da's zeker om 't makkelijk te houden ?
  woensdag 15 december 2004 @ 19:32:37 #220
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23995951
Nieuwe spoilers!
  • Paul gaat trouwen met Rosanna
  • Craig wordt ontvoerd door Sierra en moet in een klooster blijven tot hij zijn leven betert
  • Barbara hypnotiseert Emily, om zo het huishouden over te kunnen nemen
  • Jack kan niet kiezen tussen Carly en Julia, dus tekent Carly de scheidingspapieren
  • Aaron en Alison krijgen een relatie
  • Rosanna wordt achtervolgd door de geest van haar overleden zoon
  • pi_24023421
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 19:32 schreef Christine het volgende:
    Nieuwe spoilers!
  • Paul gaat trouwen met Rosanna
  • Craig wordt ontvoerd door Sierra en moet in een klooster blijven tot hij zijn leven betert
  • Barbara hypnotiseert Emily, om zo het huishouden over te kunnen nemen
  • Jack kan niet kiezen tussen Carly en Julia, dus tekent Carly de scheidingspapieren
  • Aaron en Alison krijgen een relatie
  • Rosanna wordt achtervolgd door de geest van haar overleden zoon
  • Craig wordt inderdaad ontvoerd door Sierra maar hij heeft door dat hij gefilmd wordt en gaat net doen alsof hij zijn leven gebeterd heeft (De Smiecht )
  • Jack kiest uiteindelijk wel voor Carly, maar Julia en J.J. blijven in Oakdale wonen omdat J.J niet zonder Jack kan.
  • Doordat Emily gehypnotiseerd is door Barbar gaat zij dus die dingen bij Rosanna doen (spulletjes van Cabot in huis leggen enzo) Rosanna denkt dat Will dat allemaal doet, maar dat blijkt dus HypnoEmily te zijn.
  • pi_24304409
    hoe gaat het verder lopen met Katie
    the liver is evil, it must be punished
    pi_24593754
    Jaa..nieuwe spoilers graag..wordt Barbar gepakt voor het hypnotiseren van Emily bijv.?
    pi_24593876
    Ik heb er een paar gevonden:
    -Katie is verloofd met Henry..ze hoopt dat Mike het huwelijk tegenhoudt en voor haar kiest !
    -Holden en Julia krijgen een affaire samen..ze "bedrijven de liefde" voor de open haard.
    -Rafi en Dusty "vechten" beiden voor de aandacht van Lucy. Lucy is met Rafi naar bed geweest toen ze samen zaten opgesloten in een grot. Ze zijn gered door Dusty....

Wordt vervolgd !!!
    pi_24609694
    Wie is Rafi?
    We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
    pi_24611047
    Ik geloof een nieuwe dokter in Memorial Hospital..moet ik anders ff( nou ja ff) teruglezen op CBS.com.

oeps..niet dus

[ Bericht 11% gewijzigd door Smittend op 17-01-2005 12:38:23 (foutje) ]
    pi_24611295
    AJ LAMAS
    (Rafael Ortega)
    AJ Lamas joined the cast of As the World Turns on October 18, 2004, in the role of a boxer named Rafael Ortega.

Born and raised in Phoenix, AZ, AJ is the son of LORENZO LAMAS (Hector, B&B) and grandson of Hollywood legend Fernando Lamas. AJ graduated high school and won a modeling competition that jump started his career and brought him to New York City.

Lamas landed a role of Cisco on the PBS series American Family in 2000. He also broadened his television credits by guest starring on Hollywood Division and having a lead role on Wake-Up.

Uhm hij is dus een boxer..en geen dokter
      maandag 17 januari 2005 @ 12:53:47 #228
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_24611564
    dit is hem dus
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_24612522
    Thnx Hmm.. best wel leuk om naar te kijken..
    We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
    pi_24612544
    weg met Barbara
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_24642581
    quote:
    Op maandag 17 januari 2005 14:21 schreef Meki het volgende:
    weg met Barbara
    JA..WEG MET BARBAR
    Wie stemt mee?
    pi_24649259
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 16:02 schreef Smittend het volgende:

[..]

JA..WEG MET BARBAR
    Wie stemt mee?
    Ja ik Maar ik ben bag dat Barbar nog een graadje gemener wordt de komende jaren Op dit moment heeft ze Emily gebrainwashed (ala James Stenbeck) Wel krijgt ze een beetje haar verdiende loon want al haar kinderen keren zich tegen haar . En uiteraard is dat NIET haar schuld (denkt ze)
      donderdag 20 januari 2005 @ 12:34:58 #233
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24649441
    Babs is de vreselijkste, maar daardoor de leukste in atwt
    pi_24885386
    Binnenkort:

pi_24885748
    Oke nieuwe spoilers.

Holden heeft een relatie met Julia. Lily en Carly proberen op slinkse wijze Julia weg te werken.
    Barbar zit in de bak omdat ze Emily gebrainwashed heeft en haar dingen heeft laten doen om Rosanna bang te maken. Rosanna heeft wat met Paul namelijk en dat wil Barbar natuurlijk niet. James stapt in Rosanna's auto en zegt haar dat Cabot nog leeft en dat hij haar bij hem brengt als ze ervoor zorgt dat Barbara vrij komt. Lucy is gaan studeren en laat 2 treurende mannen achter (Dusty en Raf) Alison en Aaron hebben een relatie maar Aaron mag door een operatie een tijd geen sex. Ze hebben het daar erg moeilijk mee. Will is stiekem verliefd op Alison.
    Tussen Hal en Emily loopt het ook niet helemaal gesmeerd, omdat Hal Emily niet geloofde.
    pi_24886871
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 17:13 schreef schatje het volgende:
    Binnenkort:

[afbeelding]
    He wat zie ik nou...komt Rose weer terug?
    pi_24888402
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Smittend het volgende:

[..]

He wat zie ik nou...komt Rose weer terug?
    Nee! Dit zijn beelden van wat er binnenkort op de Nederlandse buis komt.
    pi_24917677
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:59 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Nee! Dit zijn beelden van wat er binnenkort op de Nederlandse buis komt.
    Oh..thanx..wordt lekker spannend !!
      zondag 6 februari 2005 @ 09:45:19 #239
    18772 pos
    @@sweet@@
    pi_24949001
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 17:13 schreef schatje het volgende:
    Binnenkort:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wie zijn dat op het vierde en vijfde plaatje?
    But maybe I'm crazy?
    Maybe you're crazy?
    Maybe we're crazy?
    Probably!
    pi_24949009
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 09:45 schreef pos het volgende:

[..]

Wie zijn dat op het vierde en vijfde plaatje?
    Paul en Jennifer.
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:59:56 #241
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_25011796
    die moorden die nu gepleegd worden in het memorial, wie heeft die gepleegd? Naar mijn idee moet t lijken dat Gordo die gepleegd heeft, maar straks blijft het rick te zijn ofzo...
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_25018540
    De moorden worden idd gepleegd door Dr Rick Decker. Maar zoals gewoonlijk duurt het weer een hele poos voordat men erachter komt.
    Wat de rol van Gordo is in dit geheel is mij ook niet helmaal bekend. Zal nog eens lezen of ik dat kan vinden, want volgens mij is hij niet geheel onschuldig.:W
    pi_25019588
    Wat !...is Rick de moordenaar? Dat had ik nou niet verwacht. Soms zie je het wel aankomen wat er gaat gebeuren maar dit verwachtte ik echt niet.
      donderdag 10 februari 2005 @ 10:15:23 #244
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_25019663
    ik kijk nu 2 dagen weer, voor het eerst in maanden. maar gisteren toen gordo werd ondervraagd, zag je rick op de achtergrond. dat is echt zo typisch voor ATWT, dat ik het eigenlijk meteen wel vermoedde.
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_25019822
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 10:15 schreef PM-girl het volgende:
    ik kijk nu 2 dagen weer, voor het eerst in maanden. maar gisteren toen gordo werd ondervraagd, zag je rick op de achtergrond. dat is echt zo typisch voor ATWT, dat ik het eigenlijk meteen wel vermoedde.
    Ja..nou je 't zegt
      dinsdag 22 februari 2005 @ 10:27:58 #246
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_25201998

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
      dinsdag 22 februari 2005 @ 10:34:20 #247
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25202071
    Huh, Katie en Henry?
      vrijdag 11 maart 2005 @ 18:27:19 #248
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25476623
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2004 16:47 schreef schatje het volgende:
    de nieuwe Hal:

Ik zit nog even het spoilertopic weer door te lezen, en kwam bovenstaand plaatje tegen

Die hebben we dus al eens gezien
    pi_25481873
    Oke nieuwe spoilers :

Craig heeft gezoend met Jennifer, Will heeft een oogje op Alison. Julia is vermoord. De zus van Rafi is overgevlogen vanuit Montega(daar kent Lucy hem van). Henri faket een hartkwaal en zegt dat hij naar New York(?) moet om behandeld te worden. Katie wil met hem mee, maar Henri wil dat niet. Die wil Mike en Katie de kans geven om hun gevoelens voor elkaar te uiten. In werkelijkheid logeert hij in het Lakeview. Juist op het moment dat Katie en Mike weer willen zoenen stoort hij hun met een telefoontje.
    pi_25567217
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 23:18 schreef sijkweiv het volgende:
    Oke nieuwe spoilers :

Craig heeft gezoend met Jennifer
    uhm, bah?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')