Totaal niet mee eensquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:18 schreef sampoo het volgende:
Ik had Prince of Persia hiervoor gespeeld en vond die stukken beter. Ninja Gaiden heb je in een paar tellen helemaal gezien. Wat alweer een hoop ninja's die je in stukken moet slaan?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Uitgespeeld trouwens
volgens mij ook sterker...maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
Maakt een upgrade je zwaard ook krachtiger of kun je dan alleen maar meer combo's uitvoeren?
Wat heb je aan 30 uur spel wanneer je na een half uur al mee gaat kappen? Het enige wat ik zag gebeuren is dat de ninja's van kleur veranderden en overal vandaan sprongen en onbeperkt aanwezig waren..quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totaal niet mee eensPrince of Persia had ik in 10 uur uit.... Ninja Gaiden in 30
Veel betere vechtsysteem en geniale vijanden en eindbazen.
niet onbeperkt aanwezig...en er zijn zat andere monsters die je later in het spel tegenkomtquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat heb je aan 30 uur spel wanneer je na een half uur al mee gaat kappen? Het enige wat ik zag gebeuren is dat de ninja's van kleur veranderden en overal vandaan sprongen en onbeperkt aanwezig waren..
yep de dragon sword (++ nog iets extra voor de ultieme upgrade ofzo, zo ver ben ik nog niet) en de wooden sword zijn beide de beste wapens uit het game kennelijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:09 schreef Aliendrone het volgende:
Kheb mijn zwaard nu 1 keer ge-upgrade en mn wooden sword 3 keer ge-upgrade (t schijnt dat als je je wooden sword helemaal op zn max heb gegrade, dit ook bijna het uberwapen in het spel is).
Nu moet ik alleen nog ff bij die bar ff een zooi essence sparen voor die armbanden en wat elixers enzo... Kwil ff magistraal veel hebben zodat ik niet weer aan het eind van een level zie dat ik niet meer ben dan een ninja dog
Dus tot nu toe heb ik al mn upgradable weapons geupgrade en nu aan t "sparen" voor die armbanden enzo...
btw je krijgt echt vet meer essence als je die gasten bij die bar met je nunchaku in elkaar rost aangezien je met die nunchaku onwijs veel combo's aan elkaar kan linken
Zo dan heb je er zo lang over gedaan met zoveel elixers?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu in lvl 4, die dikke aan het einde van lvl 3 heeft me toch nog 7 (halve) elexirs gekost.
Viel op zich wel mee. Hij raakt me alleen regelmatig na het uitvoeren van een aanval (A + Y). Ook begint hij op het laatst wel erg snel te schieten. Verder is het vervelend dat hij soms in een hoek gaat staan waardoor je er niet meer omheen kunt rennen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:36 schreef Aliendrone het volgende:
Zo dan heb je er zo lang over gedaan met zoveel elixers?
Kheb m in 3 keer plat gekregen doormiddel van er continu rondjes omheen te rennen, totdat ie zn wapen moet rechargen en dan een combo op zn aars uitvoeren... kvond m zeker nog wel meevallen vergeleken met de baas van lvl 2
Komt omdat chapter 1 ook niks voorstelt en meer een soort opwarmertje is. Wacht maar tot je een eindje bent gevordert in chapter 2, die is al een heel stuk pittigerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:07 schreef BMH het volgende:
Chapter 1 gehaalt in 19 min. De eindbaas was een eitje. Vind et spel nog steeds niet zo moeilijk.
Neem maar wat vrije dagen op, als je eenmaal begint kun je niet meer ophouden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:57 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb hem ook al eventjes gespeeld, dit weekend ga ik me er in verdiepen het ziet er allemaal heftig smakelijk uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
duh tis level 1quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:07 schreef BMH het volgende:
Chapter 1 gehaalt in 19 min. De eindbaas was een eitje. Vind et spel nog steeds niet zo moeilijk.
Ik heb in level 6 wel een paar zombies onthoofd of kan je bij de amerikaanse versie ook je mede-ninja's onthoofden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
Lofzang voor Ninja Gaiden.
Zijn er ook minpunten aan het spel? Tuurlijk, de camera is af en toe iets minder en had beter gekund. (maar dat komt vooral omdat ik de neiging heb om de rechter stick te gebruiken om de camera te bewegen). Maar ik vond persoonlijk de camera in Prince of Persia veel slechter! Zit hij bij Ninja Gaiden onhandig? Gewoon even een sprong of een rol maken en op de rechter schouderknop duwen! Niks aan de hand.Ook vind ik het nog steeds onbegrijpelijk dat M$ de onthoofdingen voor Europa uit het spel heeft gehaald!
Iemand in lvl 2 de keel doorsnijden wordt blijkbaar niet als te bloederig beschouwd?
![]()
wij kunnen alleen zombies e.d. onthoofden, amerikanen kunnen alles onthoofdenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik heb in level 6 wel een paar zombies onthoofd of kan je bij de amerikaanse versie ook je mede-ninja's onthoofden?
Veel springen en weg duiken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb serieus last van die ninja's met explosieve werpsterren, is daar nog een bepaalde techniek voor?
*inkoppertje* Amerikanen worden zelf ook onthoofdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
wij kunnen alleen zombies e.d. onthoofden, amerikanen kunnen alles onthoofden
Ben je dus mooi klaar mee.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:24 schreef beelz het volgende:
hmmm kheb dus gisteren mijn ninja gaiden omgeruilt voor een nieuwe omdat hij dus steeds vast liep... dacht dat het aan de cd lag maar de nieuwe loopt ook steeds vast..
ik denk dat mijn xbox naar de kloten is..... wat is snelste? microsoft bellen of naar de winkel gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IJsmuts op 24-05-2004 10:36:02 ]
zou je ze dan even met die spoilertag willen bewerken? weet nl niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILERS
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ spoiler ] tekst [/ spoiler ]
Zonder spaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:09 schreef IJsmuts het volgende:dat wil ik ook weleens weten. lukt mij ook niet (nog)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:09 schreef IJsmuts het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:09 schreef IJsmuts het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:03 schreef IJsmuts het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Veel hakken, en opletten dat je niet van achter aangevallen wordtquote:Op maandag 24 mei 2004 17:32 schreef kepler het volgende:![]()
![]()
klote ninja's
hoe versla je die fiends het makkelijkt (als ik daar ooit weer kom)
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Veel hakken, en opletten dat je niet van achter aangevallen wordt
veel blocken.... en w8en op het juiste moment voor je combo'squote:Op maandag 24 mei 2004 17:38 schreef kepler het volgende:
[..]
nee daar heb ik wat aan
![]()
nu gaan ze opeens met die ontploffende jetser gooien...
blocken helpt niet tegen die ontploffende dingen... ofwelquote:Op maandag 24 mei 2004 17:40 schreef Limprint het volgende:
[..]
veel blocken.... en w8en op het juiste moment voor je combo's
Wel voordat ze je raken, je kan ze wegblokken, zodat ze niet op je komen.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:44 schreef kepler het volgende:
[..]
blocken helpt niet tegen die ontploffende dingen... ofwel?
kheb het door, gewoon die block-attacks gebruiken. Ook die Fiends vallen wel meequote:Op maandag 24 mei 2004 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel voordat ze je raken, je kan ze wegblokken, zodat ze niet op je komen.
Als je geraakt bent wil rollen nog wel eens helpen.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:44 schreef kepler het volgende:
blocken helpt niet tegen die ontploffende dingen... ofwel?
of springen en dan yquote:Op maandag 24 mei 2004 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je geraakt bent wil rollen nog wel eens helpen.
[ Bericht 38% gewijzigd door Strolie75 op 24-05-2004 20:53:50 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Als je een omgebouwde xbox hebt, dan kan daardoor komen. In game reset uitzetten kan dan bijvoorbeeld helpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:33 schreef beelz het volgende:
hij loopt op random plekken vast... eerste keer dattik speelde kwam ik tot de ondergrondse storage in level 1 en had ik dat masker stuk gepakt...
speelde hem daarna weer en toen deed hij hetzelfde maar dan veel eerder (nog in het begin waar je je eerste grote sprong moet maken dus via de muur moet springen)
Gewoon de kop eraf hakkenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:55 schreef kepler het volgende:
die zombies zijn wel klote jah
yup en dan zijn ze maar wat om zich heen aant slaanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gewoon de kop eraf hakken![]()
ik ben net helemaal teruggegaan naar waar je dat riool in duikt en heb nieuwe explosieve pijlen gehaald (mijne ware op) beetje in het midden staan, ballen ontwijken door te springen etc als je ziet dat ze gaan tuffen (ze gaan dan naar achter). schieten, rossen, meppen en het moet lukken. als al je pijlen op zijn, heb ook die antietank pijlen gebruikt, met je windmill smijten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef Chillmeister het volgende:
gvd, kom nog steeds niet voorbij die 2 wormen, dat bitch uit level 7 was 10xmakkelijker
oh, dan heb je vast wel tips hoe je die doku (chap 11) oid in mekaar kan meppen..?!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef Suphafly het volgende:
owke gasten ik zit in het einde van level 15.. zucht... fuckin moeilijk
he he, gelukt. Pijl en bood enzo hielp zekers. die twee wormen kostte mij wel even 6 elixers.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben net helemaal teruggegaan naar waar je dat riool in duikt en heb nieuwe explosieve pijlen gehaald (mijne ware op) beetje in het midden staan, ballen ontwijken door te springen etc als je ziet dat ze gaan tuffen (ze gaan dan naar achter). schieten, rossen, meppen en het moet lukken. als al je pijlen op zijn, heb ook die antietank pijlen gebruikt, met je windmill smijten.
1 troost, die eindbaas is een eitje. (wel weer effe ex.pijlen halen)
good luck![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:52 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
he he, gelukt. Pijl en bood enzo hielp zekers. die twee wormen kostte mij wel even 6 elixers.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oh, dan heb je vast wel tips hoe je die doku (chap 11) oid in mekaar kan meppen..?!
lastig mannetje![]()
Chapter 3 vond ik tot nu toe het leukst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou ik zit inmiddels in level 3. Echt een geweldig spel met veel sfeer. En erg verslavend.
en soms frustrerend.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:06 schreef Tommie84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]DOKU, LOSER !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wahahaaaaaaaaa soms zegt tie danquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:15 schreef Wepeel2 het volgende:
en soms frustrerend.
Ah, morgen proberen. Ik wil alleen wel die Life of the Gods hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:00 schreef kepler het volgende:
jaaaaaaaaaaaah voorbij level 6
ik had met dat springen een andere weg gevonden
voor roy: als je dat eerste platform opflipt, kan je boven dat scarab gat springen en naar boven lopen en dan weer springen. Dan kom je gelijk op dat laatste platform terecht
had je moeten halen toen je naar beneden gingquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, morgen proberen. Ik wil alleen wel die Life of the Gods hebbenIk ga gewoon eerst die items halen, dan ff saven, en dan weer proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef kepler het volgende:
hmmm
nu zit ik weer vast in level 7dat is idd even lastig, timing is essentieelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:44 schreef kepler het volgende:
level 7 baas
te lastig
hehe, had psies hetzelfdequote:Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er nu ookIk had net de baas van 6 gehaald, spring ik naar beneden
Dood. ZOnder te saven
Maar als je hem eenmaal doorhebt is het inderdaad de makkelijkste baas in het spel.
dat is leuk hoe ze het vertellen, maarre doe het maar eensquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:18 schreef Limprint het volgende:
op ign.com staat een mooie faq hoe je eindbazen kunt aanpakken
www.gamefaqs.com is nog veel handigerquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:18 schreef Limprint het volgende:
op ign.com staat een mooie faq hoe je eindbazen kunt aanpakken
kheb het ook nog niet gebruiktquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
Guides
zoek zelf alles ook uit, alleen gebruik ik het om de scarabs te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het ook nog niet gebruikt
alleen jullie hints af en toe. Het is toch leuker als je het zelf uitzoekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Level 8 is tot nu toe ook erg cool! Weer nieuwe vijanden
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik dacht dat je er 3 kon dragen van die resurrection scrolls?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:15 schreef Tommie84 het volgende:
Je kan 2 van die scrolls bij je dragen.
gast gewoon heen en weer dartelen naar links en naar rechts...zodra hij onder de brug vliegt klaarmaken om te schieten...zodra hij omhoog komt schiet je em een aantal dcls cores of zoiets in zen rotsmoelquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:31 schreef Limprint het volgende:
jeeezus die ik kom maar niet voorbij de eindbaas van level 9 :s
kut helicopter!!
ik heb ook helemaal geen exilirs meer maar mun healthbar is wel nog vol en heb nog 2 ninpo magic vlammetjes over.
Ik kan niet meer terug naar een talisman om daar wat exils te kopen en om een gedeelte opnieuw te spelen heb ik ook geen zin in (kijk er vooral tegenop om nog een keer tegen die kut tanks te vechten) kut helicopter ook
In het spel zitten golden scarabs (gouden kevers). Dit zijn delen van een legendarische schat.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:46 schreef HAL9000S het volgende:
en als je hem uitspeelt krijg je dan de originele NES versie van NG?
Kijk, jij snapt mquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:58 schreef HAL9000S het volgende:
nee, het is nou wel duidelijk...die superboost zag er echt masterlijk uitDe beste manier om hem te triggeren is dus eerst een paar vijanden slicen om zo wat essence te creeren en daarna die Y move.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:33 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist in chapter 4 aangekomen en het begint nu toch wel behoorlijk pittig te worden...die 3 stinkninja's bij die toren met die explosieve pijltjes zijn erg irri en ik krijg die deur met het oog niet open.
[ Bericht 2% gewijzigd door The_NiteAngyl op 30-05-2004 14:56:54 ((zo dan)) ]"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
Ik vind dit persoonlijk wel fijn dat ze respawnen... Want respawn bij mij betekend xtra essence om te vergaren om meer potion en andere goodies te kopen. Na een tijdje weet je wel welke aanvallen bij welke vijand horen zodat je flink op ze in kan raggen zonder ook maar iets van health kwijt te raken...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Chapter 4 is inderdaad irritant met die fucking respawning Ninja's. Heb je ze dood, ben je even aan het rondkijken wat je nu moet doen. Ga je naar beneden, kom je weer boven om te kijken of er misschien toch nog iets te doen is. Zitten ze er weer.
Maar goed, gaat wel goedkomen. Ik heb nu in ieder geval dat resurrection ding uit chapter 3 kunnen behouden door de eindbaas opnieuw te verslaan.
Ja bij die slappere vijanden vind ik het niet zo heel erg, maar bij die ninja's die mij elke keer menen te moeten bespringen uit een toren vind ik het wat minder.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:32 schreef Aliendrone het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk wel fijn dat ze respawnen... Want respawn bij mij betekend xtra essence om te vergaren om meer potion en andere goodies te kopen. Na een tijdje weet je wel welke aanvallen bij welke vijand horen zodat je flink op ze in kan raggen zonder ook maar iets van health kwijt te raken...
Turn you negative thoughts to some possitive thoughts![]()
heb in chap 6 dik een ton essence uitgegeven aan die stok, en heb er 3 x mee gemept. vind het he-le-maal niks. in de openhaard ermee, kut roeispaanquote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef Chillmeister het volgende:
level 13 en moet nog 1 upgrade voor die houten zwaard. straks kan ik er maar 1 level mee spelen ofzo
idd, counterattack is te gek en werkt perfect!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:34 schreef kepler het volgende:
die black-ninja's zijn makkelijk. Gewoon een block-aanval doen (die krijg je volgens mij in level 3).
De hele tijd blocken, dan zo'n blockaanval. Werkt
schijnt ook pas goed te werken als ie helemaal geupgrade is, anders is ie idd niksquote:Op zondag 30 mei 2004 20:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb in chap 6 dik een ton essence uitgegeven aan die stok, en heb er 3 x mee gemept. vind het he-le-maal niks. in de openhaard ermee, kut roeispaan![]()
Later krijg je een paar grote wapens (en dan bedoel ik ook GROOT), daarmee kun je ze kapot slaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:40 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoe je die muren kapot krijgt met die gekleurde barsen erin? Ik heb al geprobeerd om ze kapot te krijgen met bijbehorende kleur essense + Y ingedrukt houden maar dat was hem niet volgens mij. Ben inmiddels in chapter 5 aangekomen...black ninja's blijven soms irritant. Die mid-air throw move (xyxxxy) is trouwens echt master
ik heb'm ook helemaal geupgraded....quote:Op zondag 30 mei 2004 22:47 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
schijnt ook pas goed te werken als ie helemaal geupgrade is, anders is ie idd niks
en die ontploffende mesjes kan het ook mee!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:33 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Later krijg je een paar grote wapens (en dan bedoel ik ook GROOT), daarmee kun je ze kapot slaan.
Ja, het ziet er erg goed en vooral strak uit, maar het was niet zo dat ik van mijn stoel werd geblazen. Ik heb het ook bij een vriend gespeeld en die vond het er ook gewoon goed uit zien. Maar misschien komt het omdat de stijl zo op pc-graphics lijkt en ik vind consoles zich meestal juist onderscheiden doordat de graphics er net wat anders uitzie. Maar op de pc ben ik wel het een en ander gewend qua graphics/hoge resoluties en misschien vergelijk ik het daar teveel mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben net pas begonnen aan het spel. Maar het is meesterlijk mooi
Kutroeispaan?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb in chap 6 dik een ton essence uitgegeven aan die stok, en heb er 3 x mee gemept. vind het he-le-maal niks. in de openhaard ermee, kut roeispaan![]()
Laat maar, is gelukt. Was niet zo moeilijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody Hell, iemand tips hoe ik die 2 electrische slangen dood krijg?
whahaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iedereen hem al uitgespeeld?
mmm, heb die houten stok op lvl 7 , maar er zijn gewoon veel betere wapens:quote:Op maandag 31 mei 2004 15:30 schreef Aliendrone het volgende:
[..]
Kutroeispaan?
Ok, kvecht er niet zoveel mee maar ik heb m nu op level 5 staan en af en toe werktie best lekker.
Het viel me ook op dat als je m in een battle gebruikt dat je "roeispaan" na elke klap meer gaat gloeien en dat de aanvallen krachtiger worden.
(ik roste eerst 3 keer om zo'n witte gast met gasmasker neer te halen en tegen het einde van die battle sloeg ik zo'n gast 1 klap naar het hiernamaals)
Het enige nadeel van de wooden sword is dat hij best traag werkt, maar de damage die je ermee kan aanrichten is masterlijk vind ik op dit moment (Ok, de wooden sword moet je zowiezo ook niet gebruiken bij een boss ofzo).
Dus ga nou niet zeiken dat die wooden sword echt zo klote is
chap14, vreselijk kut en heb al een paar dagen niet gespeeld, wordt er een beetje moedeloos van...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Speel hem eigenlijk niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het juist wel cool...lekkere uitdaging. Games als PoP of BG&E wandel je zo doorheen, maar dit...oldschool!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:33 schreef gijsje79 het volgende:
Speel hem eigenlijk niet eens meer.
Wil geen 10x over het zelfde stuk doen.
Moet gewoon lekker wegspelen en dat is in dit spel niet zo.
kom je nu meequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Alma? die moet je niet blokken maar ontwijken.
Gijs...... level 8 is ook weer zo gaaaafquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:16 schreef kepler het volgende:
[..]
kom je nu mee
nu ben ik er al voorbij
nou zeg, daar was ik binnen 5 min voorbij ongeveerquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:48 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs...... level 8 is ook weer zo gaaaaf
ontwijken. Oftewel rondjes rennen en springen over de dingen die ze gooit. Zodra ze blauwe bollen om dr heen krijgt kan je een spring aanval wagen, dit kan ook wanneer ze je gaat beuken. En als ze op de grond staat kan je een paar combo's op haar los laten, maar pas op dat ze je niet oppakt! Dan ben je bijna gelijk dood namelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:10 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand mischien tips voor die gefrustreerde feak-show aan het eind van level 7?
Ik hbe het ook al een tijdje niet gespeeldquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
whahaaaaaaaaaaaa
grapjas
maar heb het ook al een week niet gespeeld
Ruilen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:25 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik hbe het ook al een tijdje niet gespeeld![]()
Weel of Fire is niet zo belangrijk (zelf heb ik die nooit gebruikt). Zorg dat je Inferno in elk geval niet mist.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:15 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Ik heb in chapter 2 een scroll gemist....
Weel of fire of die andere.. Is er een manier om die ergens tekopen ofzo?
Anders moet ik chapter 2 weer opnieuw gaan doen
je hebt em niet nodig ...maar hij is wel verdomt handig bij chapter 15...quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weel of Fire is niet zo belangrijk (zelf heb ik die nooit gebruikt). Zorg dat je Inferno in elk geval niet mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ennuh als je ze er makkelijk af wilt schieten moet je gewoon zoomen met de R knop terwijl je aan het mikken bentRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ikke ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wist dat je op de een of andere manier kunt zoomen, het hele fucking spel heb ik moeilijk lopen doen met mikken...ik ben er zelfs behoorlijk goed in geworden
Dat is idd een mooie move, erg indrukwekkend...maar als het goed is krijg je daar gewoon een scroll voor. Mijn zwaard is nou level 3 trouwensquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ikke ook
drukte weer eens op het verkeerde knopje, zo kwam ik er ook achter dat ik een onwijze move heb.
xyxxxy dan slam je de tegenstander op de grond
kheb alleen nog maar moeite met die raket mannentjes, en die kleine klote helicopters.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef HAL9000S het volgende:
Tssk, ik pis op de black ninja's tegenwoordigZelfs de militairen maken geen indruk meer op me...
Vandaag iets bizars overkomen trouwens..terwijl ik in gevecht was met de Heli hoorde ik ineens een geweldig kabaal van een helicopter buiten! Ik rende naar buiten, vliegt er een apache laag over... echt een machtig en bizar moment
combo's doe ik nooitquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is idd een mooie move, erg indrukwekkend...maar als het goed is krijg je daar gewoon een scroll voor. Mijn zwaard is nou level 3 trouwensen er zitten nu een paar mooie nieuwe combo's bij
![]()
das de izuna drop die heb je als het goed is gekocht....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ikke ook
drukte weer eens op het verkeerde knopje, zo kwam ik er ook achter dat ik een onwijze move heb.
xyxxxy dan slam je de tegenstander op de grond
te laat..quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
jup ....tegen die train op rennen en op het hoogste punt Y drukken...pak em nu gelijk want je komt hierna niet meer terug daar
hehe, sucks your nrg!, armbandje gebruiken dat je van die ouwe krijgt na 40 scarabs meen ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:30 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist doku verslagen in chapter 11 alweer geloof ik. Ik lekker rondlopen met dat zwaard van 'em, ineens fuck! M'n health! Wat doe je??
Ja tijdje geleden alquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe, sucks your nrg!, armbandje gebruiken dat je van die ouwe krijgt na 40 scarabs meen ik.
weet iemand een goede manier om de geest van doku te pakken in chap 14? krijg die teringlijer niet kapot.![]()
je hebt voor die makkelijke al genoeg doorstaan...vond ik tenminstequote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:56 schreef Vince22 het volgende:
Uitgespeeld!!!
Wat een bummer was trouwens de laatste eindbaas zeg..... Echt super makkelijk, niet 1 Elixer aan gebruikt... Had zoiets verwacht als die uit die kerk... Maar goed... Masterlijk spel!
![]()
hoe kom ik in hemelsnaam door level 12 heen? Ik heb net doku verslagen en ik weet nou niet meer wat ik moet doen. Bij die platform puzzel kom ik maar niet bovenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit intussen in level 13, god wat heerst dit spel toch!
Toch is hij te doen. Je moet wat schakelaar terugzetten (als je de scarab hebt) en dan via de twee muren richting die tribune springen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:22 schreef HAL9000S het volgende:
hoe kom ik in hemelsnaam door level 12 heen? Ik heb net doku verslagen en ik weet nou niet meer wat ik moet doen. Bij die platform puzzel kom ik maar niet boven
quote:Op maandag 7 juni 2004 08:47 schreef HAL9000S het volgende:
Wie was dat ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
die eerste ben ik uren mee bezig geweest. Naderhand gezien vond ik die het moeilijkstequote:Op maandag 7 juni 2004 08:54 schreef HAL9000S het volgende:
Was een eitje idd...het nivo van de eindbazen valt me over het algemeen wel een beetje tegen moet ik zeggen, uitzonderingen nagelaten.
ik ben benieuwd, misschien haal ik dat vanavond welquote:Op maandag 7 juni 2004 09:03 schreef HAL9000S het volgende:
De doos in de kerk idd, en die van chapter 12 in het lava level maar daar zal ik niks over spoilen.Die kerel in level in had ik snel door, na een keer of 2 al geloof ik
Als het goed is is je health bar nu ook een stuk langer dan in het begin. En je wordt echt beter naarmate je het spel langer speelt. Ik was per ongeluk in een oud gedeelte van de stad terecht gekomen. Kwam ik nog wat van die soldaten en black ninja's tegen. Ik versloeg ze veel gemakkelijker dan in het begin.quote:Op maandag 7 juni 2004 08:54 schreef HAL9000S het volgende:
Was een eitje idd...het nivo van de eindbazen valt me over het algemeen wel een beetje tegen moet ik zeggen, uitzonderingen nagelaten.
zekers, ik kan nu echt geniale moves en combo's maken. Alleen de eindbazen zijn moeilijk, de rest is wel makkelijk. Je groeit echt in het spelquote:Op maandag 7 juni 2004 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het goed is is je health bar nu ook een stuk langer dan in het begin. En je wordt echt beter naarmate je het spel langer speelt. Ik was per ongeluk in een oud gedeelte van de stad terecht gekomen. Kwam ik nog wat van die soldaten en black ninja's tegen. Ik versloeg ze veel gemakkelijker dan in het begin.
echt waarquote:Op maandag 7 juni 2004 09:32 schreef HAL9000S het volgende:
Het is me ook opgevallen hoe meer heath je krijgt hoe breder je wordt, in het begin had je een volledig ninja pak terwijl je nu geen mouwen meer hebt en de kleur is ook verandert.
reloadsquote:Op maandag 7 juni 2004 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
Na level 12 gaat het hard. Kleine levels maar wel veel moeilijke bazen.
Ik heb er 21 uur over gedaan. Met reloads denk ik zo'n 35 uur.
Je gaat dood en begint weer bij een oude save. Stukjes die je opnieuw doet worden niet geteld.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:27 schreef kepler het volgende:
reloads
zowquote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat dood en begint weer bij een oude save. Stukjes die je opnieuw doet worden niet geteld.
En nu pas bij level 11.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:55 schreef kepler het volgende:
zow
dan zit ik echt minstens op 40 uur
Jahquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu pas bij level 11.
Jij sucked wel wa?
Had je de game voor het slapen gaan aan laten staan ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:14 schreef kepler het volgende:
maar ik zat bij level 3 ofzo al op 9 uur![]()
het gaat alleen nu nog maar sneller
Ik zit ook pas bij het einde van Level 6. Ik wil ook graag verder spelen, maar nu zit m'n vriendin tv te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hier degene die suckedZit nog steeds in lvl 7 bij Alma, maar verder spelen ho maar.
Na de tentamens maar weer, als ik game is het live of korte games voor tussendoor, voor NG wil ik goed een paar uur kunnen gamen.
uit een walk-througquote:The way is outlined on your map for you, really. I don't need to hold your
hand through this. There are no suprises. Once you do reach the lift, SAVE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:13 schreef Strolie75 het volgende:
Even over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
k*tlevel he!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:29 schreef kepler het volgende:
nu ben ik in de caverns
En je XBox ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:50 schreef kepler het volgende:
ikke dus wel, mijn leven suckt![]()
heel mijn leven suckt, jammer dat ik geen vriendin heb. Dan zou die ook suckenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En je XBox ook.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
uitgespeeldBen meteen op hard begonnen
xbox openbreken en er een Geforce FX in zettenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
heel mijn leven suckt, jammer dat ik geen vriendin heb. Dan zou die ook sucken
maar ontopic: zijn die framedrops reden om me zorgen te maken? Zo ja wat doe ik er tegen?
ow cool, dan ga ik dat maar eens doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
xbox openbreken en er een Geforce FX in zetten
Ah ok. Ik wacht nog wel even met de aanschaf er van in dat geval. Ik denk dat ik in dit level toch eerst even meer heb aan wat extra energie.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef HAL9000S het volgende:
Als je scarabs verzamelt krijg je er een op een gegeven moment, en ja op sommige momenten was ie bij mij wel handig.
Die was bij die wormen best handig geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:30 schreef kepler het volgende:
ik zit in level 12, en heb nu pas de windmill shuriken gevonden![]()
whehe, nu snap waarom ik er zo lang over doequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die was bij die wormen best handig geweest.
gun mij nu ook een excuus waarom ik suck in gamen jahquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nauwelijk gebruikt.
Plasma Saberquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef HAL9000S het volgende:
Het schijnt dat je een plasma-zwaard ala starwars unlocked als je het spel uitgespeeld hebt maar daar heb ik nog niks van gezienIk ben nu bezig de dark dragon blade te krijgen...namelijk in level 13 als je hem voor de 2e keer speelt.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:32 schreef rockstah het volgende:
weet iemand hier toevallig of er een shop in chapter 3 zit?
mwhahahaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:16 schreef rockstah het volgende:
die black ninja'shoe krijg je die ooit dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |