Heb je die standaard ergens opgeslagen of zo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:15 schreef beaverhausen het volgende:
*H in topic gooi*
klaar
like DUH!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je die standaard ergens opgeslagen of zo?
Bij mij staat er nu "de H van Fok.doc" op m'n PCquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
like DUH!
*alles netjes in een textbestandje in My Documents heeft staan*
Dan doe je hem daar ook braaf opslaan in een docjequote:Op donderdag 20 mei 2004 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij staat er nu "de H van Fok.doc" op m'n PC
Maar als ik dan op m'n werk de post moe maken....
Neeeeeeeeheeeeeeeee!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:22 schreef wizarddragon het volgende:
I'm lying, I'm late,
I'm losing my weight,
because I want to dance all night,
because I want to stay all night,
in the disco,
in the disco.
Ik kom pas maandag weer daar dus daar wil ik ff nog NIET aan denken!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan doe je hem daar ook braaf opslaan in een docje
Jee, wat ben ik toch goed en hulpvaardig zo vroeg op de dag.
Druk druk drukquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom pas maandag weer daar dus daar wil ik ff nog NIET aan denken!
Eerst luieren, naar de bios, naar de kapper, naar de stad, trainen, optreden etc
quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:34 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen!
* beaverhausen is ook weer present
Ja maar ik ken Flo alquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn H heeft allemaal leuke extraatjes:
Spam:
[[url=http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/b_36.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:26 schreef Andyvie het volgende:
Flo is leuk!
Waar geeft ie een concert dan? Ik weet van niks?quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:29 schreef Jerruh het volgende:
*zo naar utreg gaat*
dan moet ik wil tiesto missen.
in eindhoven deed ie iets geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:31 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waar geeft ie een concert dan? Ik weet van niks?
O, nou ja, daar kom ik toch nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in eindhoven deed ie iets geloof ik
Klinkt niet alsof je er erg veel zin in hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:51 schreef LeBeau het volgende:
Zal ik naar de strandopening gaan, of zal ik niet naar de strandopening gaan? Er is staat vast weer niks dan een hele rits kraampjes waar niets interessants te koop is.'Ello heren.
oeh! cool!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:49 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... er is een of ander iets open luchts aan de hand hier.... zooooo bizar: hoor je muziek (ben trouwens bij mijn ouders), dus het swingt in de lucht en dan opeens een of andere boer er doorheen die spreekstalmeester is
Dus eerst 'tralalallalalaaalalalalalala!!' en dan "joa moin allemoal goed goan':'(
![]()
Jij baardaap jij.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:08 schreef Timmah het volgende:
Ik was zelfs te lui om te scheren vanochtend.
Het gaat bij mij helaas wel vrij hard jah.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij baardaap jij.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! cool!
*direct in auto stap*
"iets open luchts"
Ah joh, je bent nog heelquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het gaat bij mij helaas wel vrij hard jah.
In Dinxperdinges?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:49 schreef Waxxer het volgende:
het swingt in de lucht
op je 17e?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het gaat bij mij helaas wel vrij hard jah.
een Spannend Bosje, en jij houdt je mond dicht?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:
En ik heb een interview gedaan, ging over open dagen in de tuin.
Lopen we een poort door, achter dat deurtje in een tuinhuisje zat een bosje. Hebben ze dat "Spannend Bosje" genoemdIk heb m'n mond maar gehouden....
Ja dan hoor je eerst (ik zeg maar wat) "waaaaaaaiiii em sie ee tatadadadadada waaaaaiiiii em sie eheej....." en dan "Joa goei'ndag all'n tezoam'n moi bier hebb'n??"quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In Dinxperdinges?
Op mijn 17e jah...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
op je 17e?.
Ho ho, bijna 18 he!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
op je 17e?.
Foto!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:18 schreef Timmah het volgende:
Op mijn 17e jah...Elke ochtend moet mijn Coolskin (
) er overheen, anders zie ik er niet uit joh.
Ja nou tegen haar dan hequote:Op donderdag 20 mei 2004 14:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een Spannend Bosje, en jij houdt je mond dicht?
daar willen we nu alles over weten natuurlijk!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een Spannend Bosje, en jij houdt je mond dicht?
daar willen we wil ik nu alles over weten natuurlijk!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dan hoor je eerst (ik zeg maar wat) "waaaaaaaiiii em sie ee tatadadadadada waaaaaiiiii em sie eheej....." en dan "Joa goei'ndag all'n tezoam'n moi bier hebb'n??"
echt erg......
hmmz... ik had voor al jou verhalen over Dinxperlo nog nooit van het hele dorp gehoord, maar ik moet er toch eens langs zo te horen..quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou tegen haar dan heMaar het was gewoon een bosje met een pad er doorheen en allemaal plastic spinnen enz op de bomen geplakt. De truttigheid straalde er vanaf. Echt, als journalist kom je zoooooveel tegen, ik verbaas me nog meerdere malen per maand aan wat voor truttigheden, achterbaksheid en domheid ik tegenkom
Dan ben ik opeens niet meer zo'n rare jongen
fotooowquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op mijn 17e jah...Elke ochtend moet mijn Coolskin (
) er overheen, anders zie ik er niet uit joh.
En nu met een zacht broodje?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Foto!.
Op mijn 17e scheerde ik me geloof ik nog met een hard broodje..
tuurlijk!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:21 schreef beaverhausen het volgende:
5 en 6 juni open dag van 10 tot 17 uur, kun je gelijk de omgeving even bekijkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hmmz... ik had voor al jou verhalen over Dinxperlo nog nooit van het hele dorp gehoord, maar ik moet er toch eens langs zo te horen..
Hallo allemaal, willen jullie bier?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begrijp geen ene moer van wat je nu allemaal vertelt maar het zal wel iets zijn wat ik niet wil weten..
Weggooi-dingen van Gillette.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
En nu met een zacht broodje?
NEEquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
fotooow
Vind je het heel erg als ik niet mee ga?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hmmz... ik had voor al jou verhalen over Dinxperlo nog nooit van het hele dorp gehoord, maar ik moet er toch eens langs zo te horen..
Niet naar de 'spannende' bosjes van Dinxperdinges, nee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tuurlijk!
en jij bent daar NIET nieuwsgierig naar zeker?
hmmz, na Waxxers uitleg waarschijnlijk niet meer...
Nee dank je, ik drink geen bier. Geef maar aan DM.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo allemaal, willen jullie bier?
Nog steeds een hard broodje dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weggooi-dingen van Gillette..
hahahahahha ooohhhhh alle, ALLE, ALLE, ALLE, ALLE winkels zijn dicht!! Alle!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:30 schreef Ang3l het volgende:
............. ik heb honger
Maar volgens mij hebben we niets in huis
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:29 schreef Waxxer het volgende:
Nah!
Hier is er Grensmarkt en kermis en alles hoor...... In Maastricht is het nog de vraag of je naar Simply Bread kanPuh!!!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahahha ooohhhhh alle, ALLE, ALLE, ALLE, ALLE winkels zijn dicht!! Alle!
Nee hoor, hier is de Edah tot 15.00 uur open.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, kom hier, gaan we samen een hamburger op de markt etenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
M'n Simply Bread wat doe je?!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, kom hier, gaan we samen een hamburger op de markt eten
Oh nee dat lukt me nog niet...
beestjeswinkelquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:32 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
Zelfs mijn beestjeswinkel is dicht
Als ik jou nou lief aankijk he,.......quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is de Edah tot 15.00 uur open.
coooooooolquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:25 schreef Waxxer het volgende:
5 en 6 juni open dag van 10 tot 17 uur, kun je gelijk de omgeving even bekijkenen er wordt brood in een oude bakoven gebakken en er is koffie en thee. Moet je ff de media in de gaten houden
Ja, wat dan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik jou nou lief aankijk he,.......![]()
Beetje Krom.. Zo in Zuid-Vreselijk-Gelovig-Limburg ... Hier is alles echt dicht.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is de Edah tot 15.00 uur open.
alle?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Zou je dan ook kunnen zien hoe een gemiddeld waxxeriaans gezin uit Dinxperdinges woont en leeft?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
cooooooool
dat zal een stadse jongen als ik goed doen!
En dat wordt op 5 én 6 juni allemaal georganiseerd? sjonge, en dan ook nog naar die bosjes enzo...
Is twee dagen wel lang genoeg om heel Dinxperloo en al zijn geheimen te leren kennen?
Ja, je krijgt honger van al die kerkdiensten he?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beetje Krom.. Zo in Zuid-Vreselijk-Gelovig-Limburg ... Hier is alles echt dicht.
Kun je dan ff lekkere dingetjes gaan kopen en ze aan mij geven?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, wat dan?
*camera inpak*quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
Zou je dan ook kunnen zien hoe een gemiddeld waxxeriaans gezin uit Dinxperdinges woont en leeft?
Feestdagen-tip: ga mee naar Dinxperlo! das gezellig joh!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:38 schreef Vlarp het volgende:
Jaaaaaaaa!!!
Hemelvaartsdag! FEESTÛH!!!!
*saai-ig achter PC hang*
schat, we hebben het hier over de Edah in zuid Limburg.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je dan ff lekkere dingetjes gaan kopen en ze aan mij geven?
Appels, druiven, Ben & Jerry's KaramelSutra, tortellini's met baconsaus, bagles met warme geitenkaas en ruccola en honingmosterdsaus en zo?
....ooowww, ik kwel mezelf!
En zodra je lawaai maakt op straat zie je al die vitrages zo'n klein stukje opzij gaan omdat ze toch heel schattig willen zien wat er zich voor spannends daar buiten op straat afspeelt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*camera inpak*
Vast wel, en ook hoe ze zich achter de vitrage verschuilen voor de rest van de straat, want ze schijnen nogal schuchter te zijn
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Feestdagen-tip: ga mee naar Dinxperlo! das gezellig joh!
Sow. Nou. Dat ziet er ook euhm... dinges uit.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinxperlo?? Wat is dat? een stad?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Feestdagen-tip: ga mee naar Dinxperlo! das gezellig joh!
Woei... Heftig!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht net hetzelfde jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Woei... Heftig!![]()
Eerder een kerk, een paar huizen en een koe.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dinxperlo?? Wat is dat? een stad?
hahaha nouhou!! En die gele streep is de landgrens hequote:Op donderdag 20 mei 2004 14:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rechts voor het centrum
*klik*quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Ik klik maar ik zie geen routeplannerquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik heb alleen een pyjamabroek aan!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
Is het kleine-schattige-jongens-notenrijst-in-mandje-kiep-AHtje van G_E niet een paar uurtjes open?
Ach, je hebt vast een haske trendy pyjamabroek, geen mens die het opvalt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een pyjamabroek aan!
Dan moet ik me weer aankleden en tis te ver om te lopen en... nouwww.....
Ohw.. dat doet mij denken aan de verkeersaanwijzers bij ons in Numansdorp. Er staat een heuse paal met daarop aanwijzers voor Centrum Noord en Centrum Zuid. Ik schaamde me gewoon toen ik zag dat ze een jaar terug dat ding hadden neergezet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rechts voor het centrum
Hoor!!!quote:Dinxperlo is een gestaag groeiende en dynamische gemeente met een uitstekend woon- en werkklimaat. Het is gelegen in de prachtige Achterhoek op de grens met Duitsland. Er is sprake van een zeer gevarieerd woningbestand. De woonwijken zijn ruim opgezet, waarbij veel aandacht aan het groen is besteed. Dinxperlo kent geen huisvestingsproblemen. Het aanbod van koop- en huurwoningen is redelijk op de vraag afgestemd en de prijzen voor bouwgrond stimuleren jaarlijks velen een eigen huis te laten bouwen. Een modern en gevarieerd winkelbestand staat garant voor een aantrekkelijk boodschappencentrum.
Ow vandaar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahahaha jaja het hele dorp zit in spanning te wachten!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef XMN8R het volgende:
punt 9 van de nieuwsbrief van maart:
9. Uitbrengen cd Dinxperlo
De werkgroep uitbrengen cd Dinxperlo is erin geslaagd sponsorgelden bijeen te brengen tot een bedrag van 5000 euro. Hiermede voldoet de werkgroep aan de wens/eis van de gemeenteraad om minimaal 5000 euro bijeen te brengen aan sponsorgelden. De cd Dinxperlo komt er dus!
![]()
![]()
![]()
*van stoel val*quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:48 schreef Waxxer het volgende:
Dinxperlo kent geen huisvestingsproblemen.
*bestel*quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:50 schreef XMN8R het volgende:
punt 9 van de nieuwsbrief van maart:
9. Uitbrengen cd Dinxperlo
De werkgroep uitbrengen cd Dinxperlo is erin geslaagd sponsorgelden bijeen te brengen tot een bedrag van 5000 euro. Hiermede voldoet de werkgroep aan de wens/eis van de gemeenteraad om minimaal 5000 euro bijeen te brengen aan sponsorgelden. De cd Dinxperlo komt er dus!
![]()
![]()
![]()
en de hele homo-gemeenschap zit nu op Dinxperlo.nl te neuzenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Hahahahaha jaja het hele dorp zit in spanning te wachten!!!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en de hele homo-gemeenschap zit nu op Dinxperlo.nl te neuzen
Ow ja, dat verhaal...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:53 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaha persbericht: 'recordaantal bezoekers website dinxperlo'
Oh kut jongens, niet doen!!! Ik herinner me opeens dat verhaal met ehhhh....... toen, weet je nog![]()
Ik zoek nog een online aanmeldingsfomuliertje waar ik Dinxperlo kan opgeven voor Roze Zaterdag!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:53 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaha persbericht: 'recordaantal bezoekers website dinxperlo'
Oh kut jongens, niet doen!!! Ik herinner me opeens dat verhaal met ehhhh....... toen, weet je nog![]()
Nou ik ben een Zwollenaer!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zoek nog een online aanmeldingsfomuliertje waar ik Dinxperlo kan opgeven voor Roze Zaterdag!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:
met die foto's en wat er toen gebeurde
*pompoms alvast inpak*quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zoek nog een online aanmeldingsfomuliertje waar ik Dinxperlo kan opgeven voor Roze Zaterdag!
Ja maar dat was een meneer en niet het hele gemeentebestuur!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
ja, dat was leuk toen
Aawww, we nemen dinxperdinges haske serieus hoor!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat was een meneer en niet het hele gemeentebestuur!
M'n carriere!!!! Hallo!!!!
Nou ik was toch niet negatiefik laat alleen wat zien en jullie nemen mijn geboorteplaats niet serieus
Zouden z'n buren het al weten denk je?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:58 schreef wizarddragon het volgende:
1 homo maar in dinxperlo...volgens gay.nl dan![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:58 schreef XMN8R het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de maandelijkse nieuwsbrief!!!!![]()
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zouden z'n buren het al weten denk je?
oeh! ik heb inmiddels een reactie-formulier gevonden!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:55 schreef XMN8R het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja![]()
Niks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks leuksNiks Niks leuksNiks leuksquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
oooow, ik moet plassen!! Niks leuks zeggen tot ik terug ben hoor!!
gewattust?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou, iemand nog gedauwtrapt?
klaar!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef XMN8R het volgende:
oeh! ik heb inmiddels een reactie-formulier gevonden!
Dat is toch iets met heel vroeg opstaan ofzo...?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
gewattust?
d-a-u-w-t-r-a-p-p-e-nquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
gewattust?
Wat heb je nou geschrevuuuuuh?!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
klaar!
"Bedankt
Bedankt voor uw reactie. u kunt teruggaan naar de site "
Ik slaap nog om de tijd dat je dat moet doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou, iemand nog gedauwtrapt?
ow vandaar dat ik t niet kenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat is toch iets met heel vroeg opstaan ofzo...?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik slaap nog om de tijd dat je dat moet doen
trouwens: www.cromstrijen.nl de website van de prachtige *uche uche* gemeente waar ik woon
quote:Enter username and password for "?Prod/comstrijen" at www.comstrijen.nl
jajajajajjaja dat hebben ze nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
klaar!
"Bedankt
Bedankt voor uw reactie. u kunt teruggaan naar de site "
"Oranjevereniging "Prinses Juliana" organiseert in 2004 op de volgende data een bingo-avond bij Stichting Alerimus, locatie "De Buitensluis", Bernhardstraat 25, Numansdorp. Aanvang 20.00 uur."quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik slaap nog om de tijd dat je dat moet doen
trouwens: www.cromstrijen.nl de website van de prachtige *uche uche* gemeente waar ik woon
excusesquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:11 schreef XMN8R het volgende:
zozo, dat hebben ze dan in Dinxperlo weer niet he, een bingo!![]()
Als ik ja zeg dan klink ik erg wanhopig... dus neequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga douchen. Wie gaat er mee?![]()
(Geintje
)
let maar op: de volgende Gay-Pride is in Dinxperlo !!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:11 schreef Waxxer het volgende:
jajajajajjaja dat hebben ze niet
ow... ik had best zin maarja....quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga douchen. Wie gaat er mee?![]()
(Geintje
)
Hoezo wanhopig?? Gewoon onschuldig onder de douche staan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik ja zeg dan klink ik erg wanhopig... dus nee
quote:
*pompoms alvast klaar leg*quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
let maar op: de volgende Gay-Pride is in Dinxperlo !!!
dus ik zou maar effe opschieten met het graven van een paar grachten
Ja je gaat toch douchen om fris te worden hequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo wanhopig?? Gewoon onschuldig onder de douche staan.
Ik vind het altijd erg krap onder de douche met z'n 2enquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo wanhopig?? Gewoon onschuldig onder de douche staan.
dat je dat durft te zeggen terwijl je in je zwaaaar gggggristelijke geboortedorp zitquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:14 schreef Waxxer het volgende:
ow... ik had best zin maarja....
Neequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk Waxje, bootjes, hebben ze die ook in dixperdinges?
Als je op "Inwoner" klikt krijg je dit te zien:quote:
nou, heb je naaste liefquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat je dat durft te zeggen terwijl je in je zwaaaar gggggristelijke geboortedorp zit
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg krap onder de douche met z'n 2en
Ohw.. da's Numansgors zo te zien. Ons luxe vakantiepark *uche*. Er wordt permanent gewoond terwijl dat niet mag. Allemaal mensen met een boot enzo. Die komen dan via de makelaar waar mams werkt zoeken naar een huis daar. En ze kiezen dan het huis aan de hand van hoe groot de bootbox is die erbij hoort.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk Waxje, bootjes, hebben ze die ook in dixperdinges?
Bos bij het Haringvliet zo te zienquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je op "Inwoner" klikt krijg je dit te zien:
[afbeelding]
Ik vind het net iets uit een brochure van een crematorium.
Ik vind het vrij irritant.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg krap onder de douche met z'n 2en
ik wil meehee.....quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je er maar het beste van maken. Maar nu ga ik douchen
Je doet je waarschijnlijk naiever voor dan dat je bent. Je woont nu tenslotte in Zwolle City.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:18 schreef Waxxer het volgende:
of ben ik naief?
De keren dat ik dan ook samen onder de douche stond was het ook wel gezellig en hadden we zeker geen last van elkaarquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het vrij irritant.
Ga eens aan de kant
Auw, da's m'n oog
Je staat op m'n voet..
Kan ze geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. da's Numansgors zo te zien. Ons luxe vakantiepark *uche*. Er wordt permanent gewoond terwijl dat niet mag. Allemaal mensen met een boot enzo. Die komen dan via de makelaar waar mams werkt zoeken naar een huis daar. En ze kiezen dan het huis aan de hand van hoe groot de bootbox is die erbij hoort.
Vraagje: waar is de Bijenkorf?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
Vraagje: waar is de Bijenkorf?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]die lantaarnpaal! Alsof het uit Alice in Wonderland komt!
"De paal heeft zijn dag niet..."
Na je opmerking over dat samen douchen komt deze post opeens heel anders over.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:22 schreef Waxxer het volgende:
"De paal heeft zijn dag niet..."
Wat een mooie foto! Heb jij die gemaakt?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Haringvlietbrug. De belangrijkste verbinding vanuit Zuid-Holland naar Zeeland en het wetsen van Brabant. Ook Numansdorp
Numansdorp here we comequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:23 schreef XMN8R het volgende:
"Wist u dat u bij de gemeente Cromstrijen ook gewoon met uw pinpas, uw Chipknip of Chippas kunt betalen?
Lekker gemakkelijk!"
en dan óók nog een haven.... sorrie Waxxer, Gay-Pide kan toch beter in Numansdorp
De Hans Textiel? Die is aan de linker kant van de foto een stukje terug lopenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vraagje: waar is de Bijenkorf?
Ja dat zijn toch belangrijke vragen waar de bezoeker mee zit.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bij de naam Dinxperlo krijg ik anders ook Wizard of Oz ideeen hoor...quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]die lantaarnpaal! Alsof het uit Alice in Wonderland komt!
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef Vlarp het volgende:
De Hans Textiel? Die is aan de linker kant van de foto een stukje terug lopen
hahahahaha aaawwww wil je niet zo lief doen??!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh...quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een mooie foto! Heb jij die gemaakt?
Ik vroeg naar de Bijenkorf. Niet naar Hans. Wat moet ik nou met Hans. Ik ken die hele man niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
walk down the yellow brick road.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bij de naam Dinxperlo krijg ik anders ook Wizard of Oz ideeen hoor...
Wat cool!! Mooi genomen ook!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh...
http://gallery.vlarp.nl/hollandschdiep
Daar staan ze allemaal
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahaha aaawwww wil je niet zo lief doen??!!Hans Textiel
,,Hallo, hier Hans Textiel - wel ondernemer, geen homofiel! Wat kan ik voor u doen?"
Kennen jullie hans textiel niet? Dé Aldi onder de goedkope kledingzaken? De zeeman en Bristol lijken er nog luxe bij.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vroeg naar de Bijenkorf. Niet naar Hans. Wat moet ik nou met Hans. Ik ken die hele man niet.
En wie heet er nou Textiel van z'n achternaam?
Mijn Dinxperlo, wat doe je!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:26 schreef Timmah het volgende:
Bij de naam Dinxperlo krijg ik anders ook Wizard of Oz ideeen hoor...
In tegenstelling tot het drukke en hectische Dinxperdinges.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat cool!! Mooi genomen ook!
Als ik er woonde, was ik er vaak te vinden.... kom je echt tot rust volgens mij
Ja, daar heb je Broeken Binkiequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mijn Dinxperlo, wat doe je!
Dinxperlo
![]()
Ik vind het al erg genoeg dat ik weet wat de Aldi, Zeeman en Bristol zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kennen jullie hans textiel niet? Dé Aldi onder de goedkope kledingzaken? De zeeman en Bristol lijken er nog luxe bij.
Klopt.. toen we nog een hond hadden liet ik hem daar altijd uit. Op zondag 1,5 uur lopen ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat cool!! Mooi genomen ook!
Als ik er woonde, was ik er vaak te vinden.... kom je echt tot rust volgens mij
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:30 schreef Waxxer het volgende:
Ja, daar heb je Broeken Binkie
Ik vond het een erg artistieke fotoquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:32 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Vlarp! Je benen, wat doe je?!
Sow he, vergeleken bij Dinxperdinges lijkt het wel Las Vegas!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Nouww... puh.. Veldhoven is soms OOK bets mooi hoor.....
[afbeelding][afbeelding]
De CityPassage! ... ahum
aaaaaawwww..... nou...quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt.. toen we nog een hond hadden liet ik hem daar altijd uit. Op zondag 1,5 uur lopen ofzo
*hond weer mis*
Ze zijn zwagersquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Familie van Hans?
*trekt glitterpakje aan* Vivaaaaaaa Las Vegaaaas!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sow he, vergeleken bij Dinxperdinges lijkt het wel Las Vegas!
Jawel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaaaaawwww..... nou...ik vind dat soort dierenverhalen altijd zo zielig......
*troost*als dat mag
Oeh! glittertjes!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt glitterpakje aan* Vivaaaaaaa Las Vegaaaas!
*grom*quote:
Okequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel hoor
Hond hebben we al 4 jaar terug weg moeten doen ofzo, maar ja.. als je helemaal verslingerd bent aan honden en katten dan mis je zo'n beest gewoon.
Bij miauwen moet ik altijd aan Gerrit van Spongebob denkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke
ja echt wel... ik zag vorige week een videofilmpje waar onze kat op stond die vorig jaar is doodgegaan... zooo raar om hem dan levend op een video te zien miauwen![]()
En dan heb je't moderne Meiveld nog nooit gezien!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! glittertjes!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*grom*
Nou ja, het illustreert wel aardig hoe gek mensen gaan doen aan het einde van de avond op de paardenmarkt als ze dronken zijn en als er alleen maar flutterige Nederlandse en engelse meezing muziek wordt gespeeld.
oohhhquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij miauwen moet ik altijd aan Gerrit van Spongebob denken
Nee, het zijn vooral de post medewerkers van het kantoor Numansdorp. O ja, en de twee homo's behalve ik, Maarten en Leonquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij staat heel Numansdorp op die foto's
Kijk G_E, da's pas een klein AHtje!quote:
Ik heb er nooit meer erg inquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oohhh![]()
![]()
In Zwolle is een winkel die import-dvd's van Spongebob heeft
Kijk jij dat ook nog vaak??
Dus alle drie de homo's van Numansdorp staan op de foto's?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, het zijn vooral de post medewerkers van het kantoor Numansdorp. O ja, en de twee homo's behalve ik, Maarten en Leon
Tis echt een leuk winkeltje.. Verkopen ze van die oude dingen enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk G_E, da's pas een klein AHtje!
Hebben ze ook pain madeleine en Ben & Jerry's?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis echt een leuk winkeltje.. Verkopen ze van die oude dingen enzo.Ben er al een paar keer geweest.
Helaas niet..quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebben ze ook pain madeleine en Ben & Jerry's?
mja ze hebben de hele programmering weer eens omgegooid hequote:Op donderdag 20 mei 2004 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb er nooit meer erg in
Ik heb geen idee wat het is maar het ziet er liev uitquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff Kingdom Hearts spelen!!![]()
Dat is dat Spel met Simple & Clean van Utada Hikaru!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff Kingdom Hearts spelen!!![]()
Juistquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus alle drie de homo's van Numansdorp staan op de foto's?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Helaas niet..
Nou tis een kruising tussen Final Fantasy en Disneyquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is maar het ziet er liev uit
De geboorteplaats van Andyvie?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:47 schreef Andyvie het volgende:
Hmmz, zal ik eens gaan kijken of er nog foto's van het pitoreske Tuitjenhorn op het net te vinden zijn?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tis een kruising tussen Final Fantasy en Disney
Uhuh!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De geboorteplaats van Andyvie?.
Google vindt 16.200 hits voor Tuitjenhorn !!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:47 schreef Andyvie het volgende:
Hmmz, zal ik eens gaan kijken of er nog foto's van het pitoreske Tuitjenhorn op het net te vinden zijn?
He! dat is net de boerderie van Ang3l en Pup!quote:
Dit is het oude gedeelte, er zit nog een heel stuk achter wat je niet kunt zienquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
He! dat is net de boerderie van Ang3l en Pup!
Oeh!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Google vindt 16.200 hits voor Tuitjenhorn !!!dat beloofd wat!
* Handje pak uit Beavs Bakje *quote:
Gezellie he?!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Handje pak uit Beavs Bakje *
Hmz, zat tekst, maar weinig foto'squote:Op donderdag 20 mei 2004 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gezellie he?!
*klaarzit samen met Timmah*
Nou laat maar komen!
* PROEST *quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:57 schreef XMN8R het volgende:
cursus tuitjenhorn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook niet veel spannends kunnen vinden van Zaandam..quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, zat tekst, maar weinig foto's
O my godquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:57 schreef XMN8R het volgende:
cursus tuitjenhorn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sow he!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:57 schreef XMN8R het volgende:
cursus tuitjenhorn:
[afbeelding]
[afbeelding]
zie je bekenden?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:59 schreef Andyvie het volgende:
O my god
sjoequote:Op donderdag 20 mei 2004 16:02 schreef Andyvie het volgende:
Nee
Oeh! Die heb ik op de Cruel Intentions soundtrack staan!quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:01 schreef Timmah het volgende:
* Placebo - Every Me, Every You draai *
Er zijn geen foto's van Tuitjenhorn op internet....er zou wel een mooie luchtfoto moeten zijn ergens, maar die kan ik niet vindenquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:
Waren dat de foto's van Tuitjenhorn?.
Valt een beetje tegen niet?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:
Waren dat de foto's van Tuitjenhorn?.
*toch nog popcorn eet in hoop op wat beters*quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen niet?![]()
* nog wat Popcorn Pak *
Het is ook een dorpje van niks hoor. Je doet je ogen dicht en je bent er doorheenquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen niet?![]()
* nog wat Popcorn Pak *
Dat is volgens mij maar goed ook.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is ook een dorpje van niks hoor. Je doet je ogen dicht en je bent er doorheen
Misschien ook welquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is volgens mij maar goed ook..
Welke V?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:27 schreef beaverhausen het volgende:
Over V. is genoeg te vinden.
Dat je toch ook niet gedacht he, van Andyvie. Zo maar bezorgt door de ooievaar...quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:28 schreef XMN8R het volgende:
"De ooievaar van Lutjewinkel
Lange tijd werden in het dorp Tuitjenhorn de baby'tjes niet uit een moeder geboren. Tot voor kort werden ze daar nog door de ooievaar gebracht, ook toen overal in de beschaafde wereld de baby'tjes al gewoon uit een moeder kwamen. [..] De ooievaar van de baby'tjes is trouwens goed te herkennen aan zijn zwaar geschapen snavel. Dat komtHij woont in Lutjewinkel"
bron
V aan de Gquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:28 schreef Andyvie het volgende:
Welke V?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
V aan de G
en nog door een zwaar geschapen ooievaar ook!quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:32 schreef beaverhausen het volgende:
Dat je toch ook niet gedacht he, van Andyvie. Zo maar bezorgt door de ooievaar...
Goh, Lutjewinkel ligt dus in zee?quote:Hij woont in Lutjewinkel. Dat ligt tien kilometer ten westen van Tuitjenhorn.
Zijn er ook foto's van die ooievaar?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en nog door een zwaar geschapen ooievaar ook!![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's van die ooievaar?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zullen we gezellie saampjes op zoek gaan naar de zwaar geschapen ooievaar die Andyvie heeft gebracht?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:08 schreef Timmah het volgende:
*zucht* Verveeeeeeeeeel
Het begint er zeker op te lijken...quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:08 schreef Idril-2 het volgende:helleuw
Is het postdewebsitevanjewoonplaatsdag?
Idril!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:08 schreef Idril-2 het volgende:helleuw
Is het postdewebsitevanjewoonplaatsdag?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:15 schreef Idril-2 het volgende:Is geeneens een website van
![]()
nou vooruit maar ... www.weststellingwerf.nl en zoeken naar Noordwoldekan je lang zoeken geloof ik
En nou niet mij uitlachen want ik woon hier echt niet zo naar m'n zin hoor
Aaawww *aai*quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:20 schreef Idril-2 het volgende:
zie je wel, het is waar
*snif*
Z. is best OK... af en toe dan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww *aai*
Zo spannend is V. ook niet hoor..
Ja, jullie hebben ten minste nog een schattig G_E-achtig AHtjequote:Op donderdag 20 mei 2004 17:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Z. is best OK... af en toe dan.
De Allereerste nog wel..quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben ten minste nog een schattig G_E-achtig AHtje
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
De Allereerste nog wel..
Overtreding of niet..quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]sorry had ff zin
(ben ik nu in overtreding?)
Die heb ik helemaal niet gebracht! Das was die rare rijmeneer!quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zullen we gezellie saampjes op zoek gaan naar de zwaar geschapen ooievaar die Andyvie heeft gebracht?
Gaan we daarna leuk popcorn eten enzo
Kookze!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:03 schreef Idril-2 het volgende:
* Timmah gaat koken en eten enzo
spaghetti met viersoortenkaassaus vandaag![]()
tot later...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:58 schreef Andyvie het volgende:
Die heb ik helemaal niet gebracht! Das was die rare lieve rijmeneer!
nou ja, doe de kliekjes maar faxen dan, want ik heb géén zin om te gaan koken met dit mooie weerquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:07 schreef Andyvie het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Ik heb vandaag spaghetti gegeten
Niet zeuren jij krijgt zelfgemaakte appeltaartquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nou ja, doe de kliekjes maar faxen dan, want ik heb géén zin om te gaan koken met dit mooie weer
Van wie? Mag ik ook een stuk?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet zeuren jij krijgt zelfgemaakte appeltaart
Same here....... although I'm bored as Hell.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nou ja, doe de kliekjes maar faxen dan, want ik heb géén zin om te gaan koken met dit mooie weer
Ik heb nog één plekje in de auto naar Dinxerloquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Same here....... although I'm bored as Hell.
Is er nog plaats achterin voor m'n pompoms en Ang3ls dansschoentjes?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb nog één plekje in de auto naar Dinxerlo. interested?
Als Vlarp een beetje inschikt moet het lukkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
Is er nog plaats achterin voor m'n pompoms en Ang3ls dansschoentjes?
Gezelliequote:Op donderdag 20 mei 2004 18:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als Vlarp een beetje inschikt moet het lukken
We zijn der bij-naquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
Gezellie
*zing*
Wij gaan naar... Dinxperdinges!
Wij gaan naar Dinxperdinges!
Ik ben niet zo grootquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als Vlarp een beetje inschikt moet het lukken
tuurlijk!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben niet zo groot
Trouwens, hebben jullie geen zin dan toevallig om op 9 juni naar de Oudnumansdorpsche Paerdenmaerkt te komen?
Goedzo.. hoe laat kan ik jullie verwachten?quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tuurlijk!
De Oudnumanschdorpse Paerdenmaerkt kunnen we niet overslaan natuurlijk!
We smsen wel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goedzo.. hoe laat kan ik jullie verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |