quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Neptune1984 het volgende:
Hehe, wat duurde dat lang...![]()
Ik had er dit keer geen klaarstaan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Nuvole het volgende:
sepo!
Cursussen waar je niets nieuws leert, zijn idd zonde van de tijd met dit mooie weer. Maar wel een prettige bevestiging dat je al een hoop weet dat andere mensen nog moeten leren.
Die vlaaien kwamen eigenlijk door Beaver, die wilde ons klei laten eten.![]()
En hoe is de nieuwe van Tiësto? Ik ben altijd geïnteresseerd in nieuwe muziek.
zitten we alweer bijna aan de 300?
Ja dus, en die nieuwe liet wel ff op zich wachten, Beaver!
*troostsmiley-die-ik-nog-steeds-niet-krijg stuur*quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders doe jij het effe huilie.
Ja, ik ga er nog steeds van uit dat we 302 posts hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:42 schreef Nuvole het volgende:
Ik wilde nog in die oude posten, maar toen was ie ineens weg...![]()
Kijk dat bedoel ik, het zelf niet weten maar wel commentaar hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:42 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
*troostsmiley-die-ik-nog-steeds-niet-krijg stuur*
ik moet eerst nog leren wat ik moet doen...
Ja sorry, ik wist niks beters. Ik had een programma over Mary Dresselhuys opstaan, vandaar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:43 schreef Nuvole het volgende:
Wie is Proud Mary?
ik heb zeker iets gemist ofzo.
Hooooi!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:44 schreef Twaalfje het volgende:
Sow. Druk bezig geweest vedaag, 5 sneedees met foto''s klaar dus nou kan ik EINDELIJK ff nix doen
HOI!!
Beavie!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist niks beters. Ik had een programma over Mary Dresselhuys opstaan, vandaar.
Het is dus weer veranderd naar 300, daarom was ik gisteren de klos. Maar het was makkelijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nog steeds van uit dat we 302 posts hebben
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Beavie!![]()
Ja het overviel mij ook. Maar ik begin het nu ook onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is dus weer veranderd naar 300, daarom was ik gisteren de klos. Maar het was makkelijker dan ik dacht.![]()
hmm mja, niet echt alive and kicking ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist niks beters. Ik had een programma over Mary Dresselhuys opstaan, vandaar.
Proficiat!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*10.000 post doe*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:47 schreef Twaalfje het volgende:
Jah, die Mary hè......eerst Appie Mol. En nou zij weer......![]()
Volgens schema komt ie er over 6 maanden aan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Proficiat!!!
Weer een nieuwe mijlpaal in je leven!
Op naar de 20.000!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |