Het Apocalyptische einde heeft wel een lekker sfeertje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Apocalyptic Ending heeft ook mijn voorkeur
![]()
Henk's comic shop (amsterdam nabij de wallen) en haagsche stripshop hebben ze in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Eens even kijken of ze die hebben bij de comic-shop of anders even bestellen of zo.
Ik zag pas geleden een Tpb bij de Yendor liggen. Zag er wel leuk uit, maar ik had die dag al een slordige ¤150 uitgegeven aan de 12" serie van Tortured Soulsquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nieuwe series zijn ook leukvooral de laatste reeks Army of Darkness VS Re-animator
ik heb bijna alle verschillende coversquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:11 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden een Tpb bij de Yendor liggen. Zag er wel leuk uit, maar ik had die dag al een slordige ¤150 uitgegeven aan de 12" serie van Tortured Souls
Ik heb nog een oude miniserie van Re-Animator van Adventure comics. Deel 1 had een prachtige cover van Dave Dorman, maar daar was ook echt ALLES mee gezegd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb bijna alle verschillende coversvan Re-Animator is nu ook een losse serie. daar moet ik ook maar eens naar opzoek.
Tof. Ga ik daar eens kijken als ik volgende week weer in a'dam ben. Bedankt voor de tip alvast.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Henk's comic shop (amsterdam nabij de wallen) en haagsche stripshop hebben ze in ieder geval
henk's comic shop doet ook aan mail order
en wat is daar zo speciaal aan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://images.dvdempire.com/gen/movies/1172415h.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Zwaffel het volgende:
nog nooit gezien,lijkt me eigenlijk ook geen leuke film
enkel omdat ik niet van zombie films hou? come onquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jij gaat met MikeyMo?? wat een medelijden heb ik met die jongen zeg......![]()
zombies??? Deadites heten die wezens uit The Evil Dead!! daar ga je alweer de mist in... ik moet toch eens met die MikeyMo gaan praten dit kan niet langer zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
enkel omdat ik niet van zombie films hou? come on![]()
Of ik heb natuurlijk een veeeeeel betere smaak dan Mikey
http://fotoboek.fok.nl/mikeymoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zombies??? Deadites heten die wezens uit The Evil Dead!! daar ga je alweer de mist in... ik moet toch eens met die MikeyMo gaan praten dit kan niet langer zo
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl ze elke ochtend wakker wordt en er eengrote Army Of Darkness poster voor haar neus hangt
quote:24.08.2006 13:36:52 [:[ Donnie Darko :[ 2 Sept nieuwe tattoo!!, Online]
hou je meisje eens in bedwang.... zombies in evil dead....
24.08.2006 13:44:31 [MikeyMooH, Away]
dat "meisje" zit ahcter zn pc:')
24.08.2006 13:44:37 [MikeyMooH, Away]oops:')
net alsof ik die nog zie hangenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl ze elke ochtend wakker wordt en er eengrote Army Of Darkness poster voor haar neus hangt
en tussendoor een Harry S. Morgan Teeny Exzesse filmpje zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Wees niet bang heren, ik ben haar stelselmatig aan het opvoeden; we hebben zowel Freddy als Jason in zijn compleetheid gehad zoals jullie hebben kunnen volgen op het forum... Next; Hellraiser, Evildead, Halloween
Neuh Gewoon bangbros.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Herald het volgende:
[..]
en tussendoor een Harry S. Morgan Teeny Exzesse filmpje zeker
aaahwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef Zwaffel het volgende:
ik wl met jou geen films met schrik effect meer kijken
28 days later al gezien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef Zwaffel het volgende:
ik wl met jou geen films met schrik effect meer kijken
nope. geloof dat mikey hier wel the grudge heeft liggen ergens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
28 days later al gezien?
the grudge al gezien?
brrrrrr die zijn echt spooky!!! :p
Grudgequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef kinky_queen het volgende:
Ik neem aan dat jullie het over JU-ON hebben en niet over THE GRUDGE?
nee,ik heb het over the grudge. Alhoewel als ik verderop in de recensie lees,blijkt dattie kant noch wall qua verhaal raaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef kinky_queen het volgende:
Ik neem aan dat jullie het over JU-ON hebben en niet over THE GRUDGE?
ooh,dus je ehbt hem niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef MikeyMo het volgende:
Grudge zuigt aarsch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |