abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19269413
16 januari 2005 ;-)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_19269541
RENEGATE....kan je nog lekker(rustig)genieten van de kerst en oud en nieuw
Groetjes,Minoes
pi_19269920
ja lekker ;-)
en als het nu ff 7 dagen eerder komt heb ik een pracht van een verjaardagskado ;-)
maar hoe zit het nu met jou dan? weet je al wat meer?

MALLE?? ik heb je al een tijd niet gezien talk to us.
  Jubileum moderator donderdag 20 mei 2004 @ 15:12:26 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19269989
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 14:46 schreef Renegate het volgende:
16 januari 2005 ;-)
Mooi, ik heb je in het lijstje gezet in Zwangerschap en Geboorte deel 55 en we zien je graag daar terug.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_19269998
lois oww dank je wel hihihi
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 17:18:28 #56
81992 Githa
pi_19272862
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 02:21 schreef phileine het volgende:
Githa, het was natuurlijk niet mijn bedoeling je weg te houden van de huisarts. Als jij je zorgen maakt en veel pijn hebt, moet je zeker gaan. Mijn opmerkingen waren meer in het algemeen bedoeld, en getriggerd door die uitlatingen over de assistente. Tijdens mijn blauwe maandag geneeskunde-studie heb ik wel geleerd dat je als arts (en zeker huisarts) in heel veel gevallen gewoon niet weet wat er aan de hand is, en dat het meestal een kwestie van afwachten is. Het lichaam heeft een enorm zelfgenezend en zelfregulerend principe in zich. Pas als dat faalt (en dat duurt een tijd) ga je verder kijken. Veel artsen willen je op deze manier ook behoeden voor nare onderzoeken en behandelingen die vaak nergens toe leiden. Mij werd na drie miskramen ook afgeraden om de zware medische molen in te gaan, en toch eerst wat afstand te nemen om mijn lijf tot rust te laten komen. Het heeft gewerkt, want ik voelde me direct stukken beter en mijn dochter is nu bijna een jaar oud.
Mijn post was bedoeld om gerust te stellen, en begrip te wekken voor uitspraken van artsen en assistenten. Maar nogmaals, als je zoveel pijn hebt dat je niet kunt funtioneren is het foute boel en moet je echt naar de dokter.
Ik zie het ook niet zo hoor Phileine maar je hebt me wel aan het denken gezet dus wie weet is het helemaal niet verkeerd dat ik niet ben gegaan en gaan de klachten vanzelf over is dat niet het geval dan ga ik zeker nog terug ....Het ligt bij mezelf dat ik niet ben gegaan, wat dat betreft ben ik te onzeker en ga ik erg snel twijfelen als iemand een andere mening heeft.
Een zware medische molen is wel het laatste wat ik wil, ik wilde enkel overleggen wat de oorzaak is van mijn klachten en zo het een en ander uitsluiten , nu vind ik het prima als een ass. je gerust stelt en zegt dat het niet nodig is om te komen e.d. maar dat was hier helemaal niet het geval. Mijn klachten werden niet eens aangehoord want bij de zin "gestopt met de pil" had ze al haar antwoord klaar . Tevens vind ik het wel op zijn plaats, zelfs al zou iemand onnodig een afspraak willen dat het haar taak is om die mensen gerust te stellen wat ook niet is gebeurd.
Voor alle duidelijkheid Phileine blijf vooral je mening geven zoals ik al eerder zei ben ik daar erg blij mee en dat twijfelen door een mening van een ander is iets van mezelf, iets waar ik aan moet werken en was totaal niet beschuldigend bedoeld.

Groetjes
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 17:24:26 #57
81992 Githa
pi_19273006
Minoes wat balen van je ongi helemaal omdat dit betekend dat je "even" wegblijft ga je wel missen hoor maar ik hoop dat het effect heeft en je dus zwanger terug komt dan is het i.i.g.niet voor niks geweest en stroomt het forum leeg wil ik wedden
pi_19274659
Renagate VAN HARTE GEFELICITEERD
tis allemaal wat
pi_19275221
ik heb mijn NOD op 15 juni
pi_19278172
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:57 schreef Renegate het volgende:
girl24 onzeker ;-)
Nee niet onzeker hoor maar als je toch gaat strooien hahaha
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 21:43:09 #61
81992 Githa
pi_19278747
Hoi Girl hoe gaat het ?
pi_19279577
ff update van mij,ga zo te werk....4 nachten en dan tot half juni vrij
Ongi is begonnen,zij het zeer weinig en bijna zwart van kleur?Nah ja,zal vannacht wel losbarsten,lijkt altijd wel op m'n werk te gebeuren,hihihi.
Groetjes en tot gauw.
Groetjes,Minoes
pi_19286439
Renegate, Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!! Super!
pi_19288524
Renagate gefeliciteerd
pi_19289710
Hoi Githa Hoe is het nou meid? van mij

En voor alle andere hooooiiii Hoe is het vandaag met jullie?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:45:13 #66
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_19290304
Hoi hoi
Ik dacht ik kon nog ff spieken of er nog het een en ander veranderd is

RENAGATE Meid gefeliciteerd

Minoes Ik bedoelde jou dus ja ....... sorry!
Uhm.... vreselijk van die ongi! iig wel alvast een hele fijne dag toegewenst

LW en Jonele

LadyS
Ben je geslaagd voor je babyS spulletjes?

Nou ja mijn koffer is gepakt en ik ben dus weg

Mijn ongi is al bijna weer over dus ik kan weer opnieuw beginnen, alle kwaaltjes zijn nu dus ook weer weg

Iedereen alvast een fijn weekend en een dikke knuffel van mij

Beaker
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:47:46 #67
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_19290341
Githa

* Beaker3 dikke KNUFFEL geeft aan Githa
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:52:49 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19290423
Renegate gefeliciteerd!
pi_19292051
Hoi

Ik ben sinds gisteren weer ongesteld maar mij ik was het de 11de voor het laatste.
Kan iemand mij zeggen of die normaal is
pi_19293805
Hoi stitchshawn Hoelang heb je de pil geslikt? Het kan zijn dat je cuclus weer op gang moet komen. Het is inderdaad wel een korte cyclus nu maar ik zou je nog geen zorgen maken want het kan nog alle kanten op. Ik ben deze maand ook voor het eerst met de pil gestopt die ik 9 jaar heb geslikt en dit is wat de meiden me verteld hebben en ik heb er ook over gelezen. Niet druk maken hoor komt allemaal goed

pi_19295720
Ik heb gelukkig nergens meer last van en ben niet ongesteld geworden.
Als je zwanger bent en je weet het nog niet, zou je dan nu al iets moeten merken>? Nee toch?
pi_19295803
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:43 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb gelukkig nergens meer last van en ben niet ongesteld geworden.
Als je zwanger bent en je weet het nog niet, zou je dan nu al iets moeten merken>? Nee toch?
soms wel, soms niet. Dat is volgens mij per persoon verschillend
Ik had pijn in mijn borsten vóór mijn nod.
Ik heb het teruggezocht en ik had vanaf 28 oktober last ervan en op 5 november heb ik positief getest (wat dus achteraf precies mijn nod bleek te zijn )

(maar ik had een onregelmatige cyclus, dus veel zegt dat niet, denk ik)
pi_19297776
Hallo allemaal
Ongi is vanmiddag goed losgekomen en nu ook gewoon van kleur.
Nou ja,is het met de trouwdag tenminste over en kunnen we lekker klussen op de honneymoon
Groetjes,Minoes
pi_19301109
Dat is waar Minoes

Voor mij is het nu afwachten. NOD is 28 mei. Ik voel nog niks, heb het alleen erg koud en dat het ik wel vaker een week voor ik ongesteld moet worden dus
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_19310701
Goedemorgen

Minoes, dikke meid,
Zal je wel erg missen...straks...

Renegate, alles nog steeds goed?

Beaker, lurker...ben je nu alwel op vakantie....veel plezier

Hartje, nog niet opgeknapt??

Xanthe, vandaag toch