Hoe heb je dat dan gedaan? jammer dat die wat wazig/ vaal is van kleurquote:Op zondag 13 juni 2004 20:02 schreef jagermaster het volgende:
genomen in het brakke water van zeeland zonder onderwatercamara..
[afbeelding]
je lens net boven het water opervlak laten hangen en zorgen dat je de camara heel stil houd en een aantal keer proberen. Verder is het ook zorgen voor zoveel mogelijk schaduw op die plaats, anders krijg je reflectie van het water erin.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:27 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan? jammer dat die wat wazig/ vaal is van kleur
af en toe moet je een risico'tje nemen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:50 schreef Ymke het volgende:
Ik zou dat niet durven met mijn cameraatje
Jammer van die auto's, op zich wel een mooie foto's idd!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:11 schreef Safari het volgende:
Was zelf wel tevreden over dit doorkijkje:
[afbeelding]
Mooi plaatje monipoly! Geeft wel een leuk sfeertje zo met die rode kleur.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:07 schreef monipony het volgende:
Dit is de eerste foto die ik hier plaats (hoewel eerst in het verkeerde topic) Heb hem gemaakt met m'n nieuwe Olympus C5060WZ. Het is de entree van het tijdelijke Stedelijk Museum vlakbij het centraal station te Amsterdam. Foto is niét bewerkt. Ben er zelf wel blij mee
[afbeelding]
Mjah dat fotoshoppen dusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:09 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hmm... ja we zijn aan het kijken wat voor natuur omgevingen we mooi vinden om fotos te maken oid..
dus als iemand nog tips heeft?
maaruh ... geen commentaar iig .. of komt dat na de voetbal pasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:03 schreef Sadclown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
snip
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:03 schreef Sadclown het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto (net brochure foto)
[afbeelding]
Beetje zaaie foto onderwerp in het midden en het bootje leid af
[afbeelding]
Erg donker en druk
[afbeelding]
Leuke foto (zet ook ff bij zwart wit topic) ik hou van zwart wit, alleen de compostie kan beter.
Leuke foto warme_bakker. Hij is alleen wat te druk, waardoor de eenden een beetje wegvallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
fotootje van mij
[afbeelding]
en dees wél 550 pixels
Gefeliciteerd met je cameraquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:49 schreef Domai het volgende:
Mooie foto's van die klaprozen (toch?) PdeHoog,
ik heb sinds kort (paar dagen) een digitale camera, gelijk mijn 1e camera ooit dus ben nog echt een überbeginner. Hier even de eerste foto's van mij, oh god ik heb nog zoveel te leren. Gemaakt met een Canon Digital Ixus IIs. Tips en kritieken (negatieve en positieve, voor zover er positieve kritieken zijn :') )
Ik vind macro fotografie erg mooi en leuk om te doen, en ben sinds een dag of 2 daarmee wat aan het uitproberen, ik heb alleen niet de stilste hand dus heb maar een ministatiefje besteldOver een tijdje ben ik dus (hopelijk) terug (al dan niet in het macro topic) met échte macro foto's
#3 is mijn favoriet, die groene vind ik wat onscherp maar wel leuk zelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je, en ja dat groen was de bedoelingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:57 schreef JoranVW het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je camera![]()
Nu ff over de foto's
1 is een leuke foto alleen beetje scheef..
2 is groenwas dat de bedoeling??
3 leukste foto die erbij zit (vind ik) omdat hier een beetje "actie" inzit
4 dit is een saaie foto het heeft geen onderwerp
en nog veel plezier met je camera (en je mini-statief)
En over die marco kan ook wel vaak uit losse hand hoor![]()
Nu graag jouw mening over mijn eendjes foto.
Bedanktquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke foto warme_bakker. Hij is alleen wat te druk, waardoor de eenden een beetje wegvallen.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:49 schreef Domai het volgende:
Mooie foto's van die klaprozen (toch?) PdeHoog,
#1 .. tnxquote:[afbeelding]
Leuke foto (net brochure foto)
[afbeelding]
Beetje zaaie foto onderwerp in het midden en het bootje leid af
[afbeelding]
Erg donker en druk
[afbeelding]
Leuke foto (zet ook ff bij zwart wit topic ) ik hou van zwart wit, alleen de compostie kan beter.
de eerste en derde foto zijn hetzelfde, mooie lucht dat wel, de roos macro, t'is een mooie bloem, misschien wat meer aandacht aan details op de bloem zoals de druppels nu is hij redelijk gewoontjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:40 schreef qizl het volgende:
iemand nog commentaar op mijn foto's ? zie eerder op pagina.
uuh nouw dat de volgende keer de compositie beter kanquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:24 schreef Sadclown het volgende:
[..]
#4 .. tnx .. .. compositie kon beter [maar dat is een ander topic]
.... ik kan alleen geen bomen verplaatsen dus hoe bedoelde je pcies ?
Vond de eerste foto mooi vanwege kleuren en compositie de rest vind ik niet zo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:59 schreef vijv het volgende:
Afgelopen week heb ik mijn camera niet alleen meegenomen naar mijn werk, maar deze keer ook echt de tijd genomen om hem te gebruiken.
Hieronder een selectie:
Rode?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:25 schreef Offy het volgende:
Het effect is inderdaad best grappig, alleen is het nu al zó vaak gedaan dat het een beetje saai wordt...(zo van: dat truukje kennen we nu onderhand wel...no offence hoor) Bovendien ken ik alleen gele en rode vuilnisbakken, dus het oogt sowieso al een beetje raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |