maar natuurlijk, trouwens wat hebben jullie vandaag gedaan ik moest van 9 tot 10 voor 10 naar school, heb toen een blowhole gemaakt en nog wat genixt en om half 3 ging ik naar de krant om krantjes te lopen, kwamen die klote dingen pas om kwart voor 5quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:54 schreef stukovich het volgende:
zo july zein egd wél goet
Niks bijzonders, daaaaagquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:58 schreef elbert1988 het volgende:
waar slaat dit op
Ik ben al aan het inwerkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed
Gieling, dat ene: verwacht het begin juni
ziekquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:59 schreef mordradead het volgende:
o ja, de krant had vertraging, ging ik zo terug naar huis fietsen om wat te drinken fiets ik tegen zo'n kerel op hij flikkert zo op de grond vette slag in zijn wiel en mijn voorvork helemaal krom en dikke bult op mijn kop, was dat ff lachen
zie sluitpost vorige topic!quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:07 schreef mordradead het volgende:
zeg gieling.... welk profiel ga jij nou eigenlijk doen?
c&m met zo'n baggervak erbij, dat is het pretpakket e&m nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:09 schreef rockstah het volgende:
pret pakket
AK en EC standaard, en je moest 2 vakken erbij doen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:09 schreef mordradead het volgende:
ik ga E&M doen (BI, EC, AK, SK)
aha..... dan neem je dus bio en scheikunde als extra vakken, dat is een beetje veel en je moet nooit meer doen dan noodzalijk neem dat van mij aan
ow ja, jij had vwo hequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:11 schreef gieling het volgende:
[..]
AK en EC standaard, en je moest 2 vakken erbij doen.
Ik houd niet van NA (alleen dat moleculen gebeuren vind ik wel cool enzo) en Frans en Duits 2, Really, I rather die
![]()
Sorry, ik pak het gelijk goed aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
ow ja, jij had vwo heen dat met moleculen enzo dat is scheikunde dus maak je niet druk havo is wel beter, 1 taaltje
ik heb lekker alleen duits 1, toch is dat er 1 teveel
dan had je toch echt n&t moeten nemen maar goed, je pakt het in zekere zin een stuk beter aan dan ik dat doequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:15 schreef gieling het volgende:
[..]
Sorry, ik pak het gelijk goed aan
Is overbodig voor wat ik wil gaan doenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan had je toch echt n&t moeten nemen maar goed, je pakt het in zekere zin een stuk beter aan dan ik dat doe![]()
oeh! kleine dreumes!quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu in 4 topics te slowchattenToen ik nog mod was verbood ik dat nog
De sletjes van MSNquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
oeh! kleine dreumes!
ik heb er trouwens weer een:
[afbeelding]
wie zijn dat toch?
Zuid Hollandquote:waar komen ze vandaan?
Sex.quote:wat willen ze van me?
4 zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:33 schreef Platina het volgende:
heb je een andere ava gieling of ben ik scheel ?
dat is marlijnquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
oeh! kleine dreumes!
ik heb er trouwens weer een:
[afbeelding]
wie zijn dat toch? waar komen ze vandaan? wat willen ze van me?
gieling! problemen in bed? constante erectie? rukken niet genoeg voor je? something missing?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:40 schreef gieling het volgende:
leuk voor je
neeeeeee snieling dit is pas de derde, begin alsjeblieft niet weerquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef gieling het volgende:
ik heb het mee over dat als je 1 screen plaatst en zegt dat het constant gebeurt we je best geloven, dus dat je niet nog 400 keer daarna het weer te laten weten
Al is Rockstah wel ergerquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:50 schreef HomerJ het volgende:
Nog steeds geen Capibar
moest dat nou?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Al is Rockstah wel erger
Hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
moest dat nou?ik word er zo moe van. je loopt alleen maar ons af te kraken.
Dat lijkt me een zaak voor detective Royquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou toch komen
Die is op dit moment druk bezig met een andere zaak!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zaak voor detective Roy![]()
Ik bel de Roy-hotline
hier! je geeft niet eens een reden. je bent een beetje for no reason mijn leven aan het vernietigen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou toch komen
Je leven? Dan gaat het echt niet zo goed met je Rock als je dat vindt, maar jij post over het algemeen meer nuttige dingen dan Capquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
hier! je geeft niet eens een reden. je bent een beetje for no reason mijn leven aan het vernietigen.
Kijk, sommige dingen zijn gewoon mateloos irritant, zoals dat o zo erge gedoe over al dat soort breazah sletjes die tegen je praten, 1 keer is het echt wel duidelijk, en ik denk dat ik wel namens ons allemaal spreek dat er veel meer van dit soort dingen zijn langs gekomen de afgelopen tijd waarbij ik me vaak maar afzijdig heb gehouden, dus ga nou niet denken dat ik de enige ben die jullie, en ik persoonlijk vooral jou irritant vind.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
hier! je geeft niet eens een reden. je bent een beetje for no reason mijn leven aan het vernietigen.
Hij niet alleen hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee niks. je bent gewoon heetgebakert.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef gieling het volgende:
[..]
Kijk, sommige dingen zijn gewoon mateloos irritant, zoals dat o zo erge gedoe over al dat soort breazah sletjes die tegen je praten, 1 keer is het echt wel duidelijk, en ik denk dat ik wel namens ons allemaal spreek dat er veel meer van dit soort dingen zijn langs gekomen de afgelopen tijd waarbij ik me vaak maar afzijdig heb gehouden, dus ga nou niet denken dat ik de enige ben die jullie, en ik persoonlijk vooral jou irritant vind.
Verder is het totaal niet de bedoeling om je irl een kut gevoel te geven ofzo, ik vind je alleen hier nogal vaak irritant
Gieling is ok. Jij niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee niks. je bent gewoon heetgebakert.
ik vind jouw eigenlijk ook een bijdehante relnicht, maar ik zeg dat niet 20 keer per dag.
jij bent een nerd, ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gieling is ok. Jij niet.
Ik ben slechts gek. En een beetje een knutselaar. Nerd? Nee zo zie ik mezelf niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
jij bent een nerd, ik niet.
nerd (de ~ (m.), ~s)quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:50 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ben slechts gek. En een beetje een knutselaar. Nerd? Nee zo zie ik mezelf niet.
rel·nicht (de ~ (m.))quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:54 schreef gieling het volgende:
ik vind die defenitie van nerd toch wel flink wat overeenkomsten vertonen met jou gedrag rockstah!
Ik leer graag nieuwe dingen. Opleiding boeit niet zo. Computers heb ik nodig voor werk, opleiding, ontspanning en wat knutselwerk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak![]()
ok... moet ik je voortaan een kunstenaar noemen?
1. ik denk dat jij weinig kan afweten van mijn geaardheid (op welk vlak dan ook)quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
rel·nicht (de ~ (m.))
1 homoseksueel die zich wat zijn geaardheid betreft strijdbaar opstelt en confrontaties niet uit de weg gaat => relmie
ik zal het maar niet meer zeggen
daar heb je idd gelijk in kadh!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:58 schreef Khadgar het volgende:
Wat de fuck zit ik hier mezelf te verdedigen tegenover een of ander kutkind?
Gieling is (dacht ik) geen homoseksueel, maar ach, ook ik weet niet alles. Overigens vraag ik mij af wat de relevantie van Gieling's geaardheid met deze discussie is.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
rel·nicht (de ~ (m.))
1 homoseksueel die zich wat zijn geaardheid betreft strijdbaar opstelt en confrontaties niet uit de weg gaat => relmie
ik zal het maar niet meer zeggen
En jij moet helemaal je bek houwe, mini urkel!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef gieling het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in kadh!
Dat vroeg ik mij ook al af, waarschijnlijk was dit een uitspraak omdat hij niks beters wist te verzinnen. En zover ik weet ben ik voor de volle 100% hetroseksueelquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gieling is (dacht ik) geen homoseksueel, maar ach, ook ik weet niet alles. Overigens vraag ik mij af wat de relevantie van Gieling's geaardheid met deze discussie is.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houwe, mini urkel!
![]()
Och wat leuk, *schelden voor dummys erbij pakt*quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:01 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houwe, mini urkel!
![]()
Echt die Gieling, dat is zo'n lul he?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
echtwelquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:03 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Echt die Gieling, dat is zo'n lul he?
Ik word echt mongool van die wisselende icoontjes van jou, ik herken je geeneens meer!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:04 schreef gieling het volgende:
[..]
echtwel
G to the fucking Ieling!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef gieling het volgende:
wehehe, ik heb volgelingen
Ach ja, zo zijn ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef rockstah het volgende:
zucht.. jullie vatten het weer helemaal verkeerd op
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:09 schreef gieling het volgende:
Ik ga weer, heb een fijne avond slaafje
edit: slaafjes nogwel![]()
Wacht effe, nou heb ik af en toe een xbox icoon. Dammit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
etterstraal!![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
etterstraal!![]()
zo erg is dat toch niet Khadjequote:Op woensdag 19 mei 2004 23:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wacht effe, nou heb ik af en toe een xbox icoon. Dammit.
dan pas je het script toch even aan? je bent toch een kunstenaar?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wacht effe, nou heb ik af en toe een xbox icoon. Dammit.
Maar jij was dan ook een lul.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu in 4 topics te slowchattenToen ik nog mod was verbood ik dat nog
je kan een php script niet aanpassen die niet op jou server staatquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
dan pas je het script toch even aan? je bent toch een kunstenaar?
Wás?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar jij was dan ook een lul.
waarom loop je de hele tijd zo te zeiken, wat heb ik de afgelopen slowchattopics verkeerde gedaan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:50 schreef HomerJ het volgende:
Nog steeds geen Capibar
sorry, dat was een neger.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:28 schreef Lexie het volgende:
Ik vind Capibar de laatste tijd ook wel redelijk.
Kijk in je broekquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:43 schreef Lexie het volgende:
Waar blijft mijn worstje?
Wat een submatige grapquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kijk in je broek
niet grappig![]()
serieus, dat is echt de kroon op alle matige grappen die ik ooit heb gehoortquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kijk in je broek
niet grappig![]()
weet ikquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat een submatige grap.
toch wel goed dat ik het dieptepunt van humor heb ervaren, nu kan ik lachen om america's funniest home video'squote:Op woensdag 19 mei 2004 23:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
weet ik
hmmm..... gefrituurd en wel.quote:
Jij had ja gestemdquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:59 schreef capibar het volgende:
[..]
hmmm..... gefrituurd en wel.
weet je wat pas lekker is? zilveruitjes
geef mij een pot en hij is binnen 3 minuten leeg![]()
Oja ik kom morgen jou kant op! Ergens in drenthe/groningenquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:06 schreef HomerJ het volgende:
maar ik ga naar bed
(morge douwtrappe)
ik ga morgenochtend om 8 uur kanoenquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:06 schreef HomerJ het volgende:
maar ik ga naar bed
(morge douwtrappe)
helemaal vanuit utrecht?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Oja ik kom morgen jou kant op! Ergens in drenthe/groningen
Ik kon er niet bij, wie host die fucking servers dan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
4,5 uur LIVE gespeeld
quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zo'n Nexium, die hebben maar een select groepje in hun Friends list. Ik kreeg later nog wel een invite, en ik wilde net joinen toen je weg was.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
4,5 uur LIVE gespeeld
ik denk Rainbow Six 3quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
welk spel?
RS3... het ging nergens over.. gewoon met 12 man elkaar de pan in hakken.. was geweldigquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
welk spel?
Ik woon in overijsselquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Oja ik kom morgen jou kant op! Ergens in drenthe/groningen
dat hoor je eigenlijk nooit... dat iemand in overijssel woont.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik woon in overijssel
Tis ook buitenland he, spreken ze amper nederlands....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:28 schreef capibar het volgende:
[..]
dat hoor je eigenlijk nooit... dat iemand in overijssel woont.
fries danquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis ook buitenland he, spreken ze amper nederlands....
hey man, ik had eerst 6 uur achter mijn pc gezetenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:21 schreef pkwarts het volgende:
bier voor roy!
4,5 uur achter de xbox
![]()
1 ton bier voor pkwarts!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:25 schreef pkwarts het volgende:
1 shandy voor capibar!
heb vorige week donderdag 12 uur achter de pc gezeten
Bikkelquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:25 schreef pkwarts het volgende:
1 shandy voor capibar!
heb vorige week donderdag 12 uur achter de pc gezeten
met tussenpauzes hoop ik?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Bikkel, vandaag 7 uur gexboxed geloof ik
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis ook buitenland he, spreken ze amper nederlands....
Zou best kunnenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, nieuw vennep is een wereldstad
Wedden dat ze hier meer abn praten dan jouw dorp?
U zei?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef Together-Alone het volgende:
-
tain logt altijd op de account van zijn freundin inquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
U zei?
Nu hoop ik dat ik de laptop van de zaak snel ga krijgen....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:05 schreef capibar het volgende:
[..]
tain logt altijd op de account van zijn freundin in![]()
niet laten ontploffen hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 06:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat ik de laptop van de zaak snel ga krijgen....
dat is niet de bedoeling neequote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet laten ontploffen he![]()
Mijn god, hoe hou je dat vol echt? Ik ben na een half uur/uur gamen het wel weer zat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Bikkel, vandaag 7 uur gexboxed geloof ik
jarenlange ervaring van school, zaten dagenlang 10 uur op een dag spellen te spelen, daarom ook niet gehaald denk ik...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mijn god, hoe hou je dat vol echt? Ik ben na een half uur/uur gamen het wel weer zat.
Maar ik heb gister 2x 2,5 uur in de trein gezeten, en zo'n 8 uur gefietst. 'Even' een route uitzetten in Limburg. Lekker geen computers, geen gedoe, geen gezeur.
ik heb hem niet gezien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef mordradead het volgende:
iemand gisteren ook hans teeuwen gezien? het was mijn 3e keer alweer (industry of love dan)
Teeuwen wordt steeds slechter eigenlijk.... Zitten wel leuke stukken in, maar over de hele show genomen vind ik het toch wat magertjesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef mordradead het volgende:
iemand gisteren ook hans teeuwen gezien? het was mijn 3e keer alweer (industry of love dan)
ja...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef mordradead het volgende:
hij wordt idd wat slechter maar op een gegeven moment ben je dan ook gewoon op, de liedjes over zichzelf/de grap dat hij ijscoman was/de grap over the a team en een paar grappen van het circus vond ik gewoon geniaal (niet alle zijn geloof ik op tv geweest maar ik ben ook naar de try-out en de voorstelling zelf geweest, de improvisaties van hem waren ook erg geinig trouwensquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Teeuwen wordt steeds slechter eigenlijk.... Zitten wel leuke stukken in, maar over de hele show genomen vind ik het toch wat magertjes
maak je ook een foto van de kittens als ze net geboren zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij wordt idd wat slechter maar op een gegeven moment ben je dan ook gewoon op, de liedjes over zichzelf/de grap dat hij ijscoman was/de grap over the a team en een paar grappen van het circus vond ik gewoon geniaal (niet alle zijn geloof ik op tv geweest maar ik ben ook naar de try-out en de voorstelling zelf geweest, de improvisaties van hem waren ook erg geinig trouwens)
trouwens hier nog een foto van mijn (nu zwangere) poes die ligt te chillen in het konijnenhok (konijn liep te huppelen in de ren)
[afbeelding]
Bevallingsfetishen zijn engquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:56 schreef capibar het volgende:
[..]
maak je ook een foto van de kittens als ze net geboren zijn?![]()
ik heb het over de kleine poesjes zelf he, niet over de bevalling...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bevallingsfetishen zijn eng.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het over de kleine poesjes zelf he, niet over de bevalling...
over bevallingen gesproken, ik zapte langs zo'n bevallingsprgramma, daar ging een man zo'n boom planten, maar hij gooide eerst de placenta van zijn de dag daarvoor bevallen vrouw in het gat![]()
ik vind het eigenlijk best wel raar dat mensen een urn in hun huis neerzetten met het as van een overledene...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:20 schreef Lexie het volgende:
[..].................
.
Ik laat mijn as toch ook niet uitstrooien in een groentetuintje.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:23 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk best wel raar dat mensen een urn in hun huis neerzetten met het as van een overledene...
is het eigenlijk legaal om iemand in je achtertuin te begraven? (die een natuurlijke dood is gestorver)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Als ik christelijk was liet ik mijn lijk aan een kruis nagelen, en bood ik mezelf aan als cadeautje voor mijn kinderen.
Volgens mij niet, de grond is officieel namelijk nog steeds van de Staat.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:29 schreef capibar het volgende:
[..]
is het eigenlijk legaal om iemand in je achtertuin te begraven? (die een natuurlijke dood is gestorver)
wehehequote:Op donderdag 20 mei 2004 10:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Sorry gieling, ik speel nu eenmaal liever games dan dat ik in musea rondhang
introduceer eens iets leuks zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onderwerp op deze pagina ook![]()
kleine poesjes en mensen die een placenta van hun vrouw in een gat voor een te planten boom leggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onderwerp op deze pagina ook![]()
ik was alweer om 6 uur buiten, morgen weer jaha lekker kranten lopen voor mijn gamesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:38 schreef capibar het volgende:
[..]
kleine poesjes en mensen die een placenta van hun vrouw in een gat voor een te planten boom leggen.
dat had ik niet gedacht toen ik vannochtend (vanmiddag) wakker werd
![]()
gewoon, geen games kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik was alweer om 6 uur buiten, morgen weer jaha lekker kranten lopen voor mijn gameshoe betalen jullie al jullie games enzo?
door computers op te blazen, zorgen dat die computer weer werkt, een een beetje programmeren. Oftewel ik ben systeembeheerder en programmeurquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik was alweer om 6 uur buiten, morgen weer jaha lekker kranten lopen voor mijn gameshoe betalen jullie al jullie games enzo?
Studiefinancieringquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
en je mag ook al gratis met de treinquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Studiefinanciering.
omdat het luie honden zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:10 schreef capibar het volgende:
[..]
en je mag ook al gratis met de trein
waarom trekken ze studenten toch altijd voor![]()
oh tof, over een paar jaar kan ik bier kopen op de rekening van de overheidquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:13 schreef Tain het volgende:
[..]
omdat het luie honden zijn
Meeste hebben het wel zwaar hoor cap, altijd te weinig geld, boeken die ze moeten kopen, collegegeld van teveel, al het bier dat ze moeten consumeren...
Waarna je 40 jaar lang de helft van je (hopelijk top)inkomen mag afdragen aan de staat. Maar dat begrijpen de mensen die over stufi en ov klagen meestal nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:15 schreef capibar het volgende:
[..]
oh tof, over een paar jaar kan ik bier kopen op de rekening van de overheid![]()
de helft is best wel veel ja...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waarna je 40 jaar lang de helft van je (hopelijk top)inkomen mag afdragen aan de staat. Maar dat begrijpen de mensen die over stufi en ov klagen meestal niet. En dan heb ik het nog niet eens over het maatschappelijk nut van studenten na hun studie
.
Nee, ik klaag ook niet, ik wil best meer betalen. Maar dan moet men niet doen alsof studenten allemaal luie uitvreters zijn. Vroeger had je nog wel klojo's die jarenlang stufi trokken, dan oortijdig stopte en toch niet gingen werken. Als je nu je studie niet afmaakt, kun je alles terugbetalen. En terecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:59 schreef capibar het volgende:
[..]
de helft is best wel veel ja...
maarja, ze moeten hun geld toch ergens vandaan halen? (om dan te besteden aan KUNSTWERKEN in de 2e kamer)
ho wacht, ik dacht dat je je studie zelf betaaldequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, ik klaag ook niet, ik wil best meer betalen. Maar dan moet men niet doen alsof studenten allemaal luie uitvreters zijn. Vroeger had je nog wel klojo's die jarenlang stufi trokken, dan oortijdig stopte en toch niet gingen werken. Als je nu je studie niet afmaakt, kun je alles terugbetalen. En terecht.
Ja, ook nog, van die 210 euro per maand kom je ook niet ver.. En dat is dan uitwonend...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ho wacht, ik dacht dat je je studie zelf betaalde![]()
was dan gewoon thuis blijven wonen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, ook nog, van die 210 euro per maand kom je ook niet ver.. En dat is dan uitwonend...
Wel iets voor jou jahquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:32 schreef capibar het volgende:
[..]
was dan gewoon thuis blijven wonen...
maarja, ik ga denk ik fotografie studeren
proestquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, ook nog, van die 210 euro per maand kom je ook niet ver.. En dat is dan uitwonend...
jaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:36 schreef gieling het volgende:
Nou altijd die digitale camera's willen kopen enzo
daarom heeft bijna elke student een bijbaantjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
proest
en daarvan moet je huur, studie, boeken, voedsel en kosten betalen?
ben ik ff blij dat ik geen student ben.![]()
Ik investeer in mijn toekomstquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
proest
en daarvan moet je huur, studie, boeken, voedsel en kosten betalen?
ben ik ff blij dat ik geen student ben.![]()
ik denk eerlijk gezegt dat het komt doordat gieling wat minder reageert, die bracht het niveau altijd wat omlaagquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:43 schreef Lexie het volgende:
We zijn geweldig, al zeg ik het zelf.
En ik heb Roy alweer een tijdje niet gezien.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegt dat het komt doordat gieling wat minder reageert, die bracht het niveau altijd wat omlaag![]()
![]()
of hij haat onsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
En ik heb Roy alweer een tijdje niet gezien.
Volgens mij is hij stiekem Mario party oefenen.
Jou misschien, mij stuurt hij nog steeds brieven met plukken schaamhaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef capibar het volgende:
[..]
of hij haat ons![]()
![]()
![]()
wees er maar blij meequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jou misschien, mij stuurt hij nog steeds brieven met plukken schaamhaar.
fijn knul. stop ze maar in je jip en janneke vriendenboekjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jou misschien, mij stuurt hij nog steeds brieven met plukken schaamhaar.
hoeveel verdien je bij de c1000?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:46 schreef HomerJ het volgende:
Ik werk bij de C1000, best fijn baantje
Verder kom ik niet echt ver met 25 euro per maand zakgeld, dus ik verkoop mijn games vaak, alleen juweeltes hou ik(Metroid prime etc)
4 euro per uur, 15 jaar, is best redelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:47 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel verdien je bij de c1000?
of is dat weer 'not done'![]()
dat is wel relaxed, hoeveel werk je?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
4 euro per uur, 15 jaar, is best redelijk
Lijkt weining maar verdien zo 200 euro per maand
uhm ja....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:55 schreef Lexie het volgende:
Ik ga een O273 beginnen.
een soort c1000 snap je?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm ja....![]()
ik heb geen foto's van mijn gamehoekquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef mordradead het volgende:
capibar post eens een artistieke foto van je gamehoek
je hebt toch een digitale camera, daar kun je nml foto's mee maken, daar zijn ze voor gemaaktquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:12 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb geen foto's van mijn gamehoek![]()
het is meer dat ik geen echte gamehoek hebquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
je hebt toch een digitale camera, daar kun je nml foto's mee maken, daar zijn ze voor gemaakt
gewoon foto's maken cap, enne otter was toch niet zo moeilijk?quote:
ja, ik was even vergeten dat het een otter wasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:11 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon foto's maken cap, enne otter was toch niet zo moeilijk?
is dat wel een vwo opleidingquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:19 schreef pkwarts het volgende:
wil het liefst over 2 jaar electrotechniek in twente gaan studeren.
ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:25 schreef pkwarts het volgende:
ja.
ik wil dus niet een monteur worden die bij mensen langskomt om wat draadjes aan te leggen worden. meer embedded systems snappie?
mooi.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ja.
ik durf niet meerquote:Op zondag 23 mei 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
opeten? of gewoon weer naar buiten flikkeren
no way, dichter bij dan 1 meter kom ik echt niet bij dat beestquote:Op zondag 23 mei 2004 13:05 schreef Tain het volgende:
1 voor 1 zijn pootjes uittrekken
vroegah was alles beterquote:Op zondag 23 mei 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeugd van tegenwoordigBang voor een spinnetje
Vroegâh gingen wij in de zandbak altijd spinfights houden, we bouwden een grote arena van zand en iedereen ging een spin vangen. Daarna lieten we ze los in de arena. Soms maakten we ook vijvers in die arena, of brandende houtstapels![]()
ik durf niet in zijn buurt te komenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:15 schreef Tain het volgende:
maak een foto
ik ben er net achter gekomen dat de eerste digitale camera uit 1987 komtquote:Op zondag 23 mei 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
vroegah was alles beter
Dat valt wel meequote:Op zondag 23 mei 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
vroegah was alles beter
dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt wel meeMaar ik heb soms het idee dat veel "kinderen" vergeten om zo nu en dan buiten te gaan spelen.
Real-life Pokemonquote:Op zondag 23 mei 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeugd van tegenwoordigBang voor een spinnetje
Vroegâh gingen wij in de zandbak altijd spinfights houden, we bouwden een grote arena van zand en iedereen ging een spin vangen. Daarna lieten we ze los in de arena. Soms maakten we ook vijvers in die arena, of brandende houtstapels![]()
bij mij wouden ze nooit vechtenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Real-life Pokemon.
Ik hield vaker mierengevechten. Eentje van de ene kant van de tuin, en eentje van de andere kant. En dan maar matten in een bloempot.
Je moest ze ook uit verschillende kolonies halen.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij wouden ze nooit vechten
ik ging ook altijd met een vergrootglas stukjes hooi in de fik steken![]()
seriemoordenaars hebben ook veel vrije tijd.........quote:Op zondag 23 mei 2004 13:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
En nee, ik ben geen psychopaat in de dop, ik had gewoon veel vrije tijd.
vroeger....toen de bierkratten nog van hout waren en je moest doorzuipen om de kachel aan te houden.....quote:Op zondag 23 mei 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
vroegah was alles beter
...zei de 17-jarigequote:Op zondag 23 mei 2004 14:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vroeger....toen de bierkratten nog van hout waren en je moest doorzuipen om de kachel aan te houden.....
16quote:Op zondag 23 mei 2004 14:37 schreef capibar het volgende:
[..]
...zei de 17-jarige![]()
ik was te lui om de dagen en maanden uit te rekenenquote:Op zondag 23 mei 2004 14:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
16
Als ik ooit begin met seriemoorden, sta jij bovenaan mijn lijstjequote:Op zondag 23 mei 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
seriemoordenaars hebben ook veel vrije tijd.........![]()
wat voel ik me vereerdquote:Op zondag 23 mei 2004 15:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als ik ooit begin met seriemoorden, sta jij bovenaan mijn lijstje.
Zei de neger
Je zei dat ik eerste keus was!quote:Op zondag 23 mei 2004 15:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als ik ooit begin met seriemoorden, sta jij bovenaan mijn lijstje.
Zei de neger
Ik weet je toch wel te vindenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je zei dat ik eerste keus was!
Nu is het genoeg lexie, ik verlaat je!
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik weet je toch wel te vinden.
Zolang jij of een naakt lichaamsdeel er NIET opstaat vind ik 't bestquote:Op zondag 23 mei 2004 18:56 schreef capibar het volgende:
iemand zin om wat foto's te zien?
waar blijft de foto van die spin?quote:
ik zei toch dat ik daar niet bij in de buurt durfte te komenquote:Op zondag 23 mei 2004 19:16 schreef Tain het volgende:
[..]
waar blijft de foto van die spin?
hmmm... ik kan dat beest moeilijk zien, het is een hele troebele oude snoeppot, en als ik ga flitsen zie ik al helemaal niks meer....quote:Op zondag 23 mei 2004 19:26 schreef rockstah het volgende:
je kan toch zoomen man.
en hoe moet ik hem verdrinken?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:52 schreef Tain het volgende:
verdrink dat beest dan eerst en maak dan een foto
water in het snoeppotje doen?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:03 schreef capibar het volgende:
[..]
en hoe moet ik hem verdrinken?![]()
hallo, net alsof ik die pot open ga doenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
water in het snoeppotje doen?
je had die spin eens moeten zien zeg, hij liep bijna mijn kussen op *ril*quote:Op zondag 23 mei 2004 20:21 schreef Tain het volgende:
wat ben jij een mietje zeg...![]()
ik zie er niks van hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 21:05 schreef pkwarts het volgende:
ja inderdaad
ik drukte op F5
mijn adem stokte
want wat ik zag was een gruwel
de layout was
niet meer de oude
helemaal verkeerd
en fout....
dank u
hoe ontroerentquote:Op zondag 23 mei 2004 21:34 schreef Khadgar het volgende:
Nu we het toch over gedichten hebben, mijn 'ode' aan m'n toenmalige PS/2 (inmiddels verkocht)
Op een dag was je daar,
Kapot, gebroken, lag je op m'n werktafel.
Gelukkig kwam Sony, tegen een flinke prijs
een nieuwe brengen.
En nu sta je eigenlijk stil,
Op de plank stof te verzamelen.
Wachtend op het noodlot...
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:34 schreef Khadgar het volgende:
Nu we het toch over gedichten hebben, mijn 'ode' aan m'n toenmalige PS/2 (inmiddels verkocht)
Op een dag was je daar,
Kapot, gebroken, lag je op m'n werktafel.
Gelukkig kwam Sony, tegen een flinke prijs
een nieuwe brengen.
En nu sta je eigenlijk stil,
Op de plank stof te verzamelen.
Wachtend op het noodlot...
ik denk dat die spin nu ongeveer wel doodgestikt isquote:Op zondag 23 mei 2004 21:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
MIETJE!je lijkt capibar wel
doe eens rechtermuisknop --> eigenschappen op dat bestandje, als het goed is kan je daar zien wat voor bestand het is, en waarmee je het kan openen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:05 schreef HomerJ het volgende:
weet iemand hoe ik dit bestandje open? ims-cast.sfv
Openen met: Onbekende toepassingquote:Op maandag 24 mei 2004 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
doe eens rechtermuisknop --> eigenschappen op dat bestandje, als het goed is kan je daar zien wat voor bestand het is, en waarmee je het kan openen.
als het goed is heb je een programma op je pc staan dat "onbekende toepassing" heet, daarmee kan je het openen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Openen met: Onbekende toepassing
Laat maar ik vraag straks de computernerdjes wel even: Tain of khadgarquote:Op maandag 24 mei 2004 16:13 schreef capibar het volgende:
[..]
als het goed is heb je een programma op je pc staan dat "onbekende toepassing" heet, daarmee kan je het openen.
notepad of wordpad, dat weet toch iedereen?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Laat maar ik vraag straks de computernerdjes wel even: Tain of khadgar![]()
oh nee?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:30 schreef pkwarts het volgende:
dat bestandje is om corrupte bestanden te voorkomen en wordt vaak bij warez meegeleverd. daar praten wij hier niet over homerj.....
Dank je, hebt het al gevonden bestandje .001 moet met winrar uitgepakt worden,quote:Op maandag 24 mei 2004 16:30 schreef pkwarts het volgende:
dat bestandje is om corrupte bestanden te voorkomen en wordt vaak bij warez meegeleverd. daar praten wij hier niet over homerj.....
Waar anders krijg je een .sfv file en multiple rar files?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dank je, hebt het al gevonden bestandje .001 moet met winrar uitgepakt worden,
Enne wie zegt dat 't warez zijn
KILL MOD! KILL!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef speknek het volgende:
Big Brother is watching you.
oeh!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:34 schreef speknek het volgende:
Big Brother is watching you.
SFV is een checksum file. Niet echt nuttig.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Laat maar ik vraag straks de computernerdjes wel even: Tain of khadgar![]()
je bent gewoon nog in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:59 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En ik ben geen nerd.![]()
Hier moet ik toch subtiel een kleine draai geven aan deze stellingquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:59 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En ik ben geen nerd.![]()
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:00 schreef gieling het volgende:
[..]
Hier moet ik toch subtiel een kleine draai geven aan deze stelling
Andere tegenstanders van het plan van Jason beweren dat de originaliteit door deze constructie nog minder zal worden dan dat al het geval is, omdat het aantrekkelijker is het beproefde concept te volgen, dan wat nieuws te verzinnen dat mischien niet aan kan slaan. Lees het hele, lange, maar interessante artikel, hierquote:Bonnell maintains that Atari does its very best to make great games that are faithful to the movie property. "Are we proud of everything we do? In most cases, yes," he says. "Do we fail sometimes? Sometimes. Do we feel we have to pay because we fail and because the ratings reflect that? No, absolutely not."
quote:Eidos even complained about the rating, with a spokesman saying it should be seen like an R-rated movie: "there's full frontal nudity in movies. I don't really think someone is going to get the same feeling of attraction in seeing a full frontal digital game character as they would from seeing that in an actor or actress." That doesn’t pass the laugh test, sex-game salesmen asserting we don’t think teenage boys will get genuine thrills out of full-frontal cyber-nudity and simulated intercourse.
Ik vroeg me al af wat het in hemelsnaam wasquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:57 schreef Lexie het volgende:
'lacherig paardenspel en kietelen',
Wat een mooie vertaling voor horseplay. Als je niet kunt vertalen, doe het dan niet
.
Goldeneye natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het in hemelsnaam was.
Ik zie wel wat in dat systeem van WB. Ik vraag me namelijk af of er uberhaupt ooit een licentie spel is geweest die niet 'het beproefde concept' heeft bewandeld. Dus dat kan het probleem niet echt zijn..
wat is horseplay? betekend dat dat ze neuken als paarden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:57 schreef Lexie het volgende:
'lacherig paardenspel en kietelen',
Wat een mooie vertaling voor horseplay. Als je niet kunt vertalen, doe het dan niet
.
Daarnaast ben ik ook van mening dat de jeugd ook iets anders moet doen dan de hele dag gamen.
Piece out.
De besturing van Goldeneye heeft het wel mogelijk gemaakt dat er goede FPShooters op een console konden woren uitgebracht. En er zaten genoeg briljante ideeën inquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:19 schreef speknek het volgende:
Hmja je hebt gelijk. De bewandelde paden van een licentie betekent natuurlijk dat het een lusteloze poging tot geldcashen wordt, niet een van de meest briljante spellen ooit.
Maar voorderest kan ik een FPS nauwelijks innovatief noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |